de schoenen zijn in het echt nog mooier dan op de site.

Al enkele jaren koop ik Lureaux schoenen. Ik heb zo'n 4 of 5 paar. Ze passen prima bij mijn kledingstijl, fijn om in te lopen en prettige pasvorm. Jammer dat van de schoenen die ik een tijdje terug kocht één veteroog in het materiaal inscheurt. Waarschijnlijk niet goed in het materiaal ingeponst. Dat moet toch beter kunnen. Anders waren het 5 sterren geworden.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? the "flower" stijl.
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? ik voel mij er lekker bij/in. complimenten zijn dan mooi mee genomen.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? Gezien mijn leeftijd (68) de reactie van een man "Jij durft!"

Außergewöhnlich

Außergewöhnliche Schuhe, übersichtliche Webseite, einfache Bestellung, schnelle Lieferung. Immer ein Schuhbeutel und ein Schuhlöffel dabei - Perfekt. Passform - Super Die bewundernden Blicke der Anderen - unbezahltbar

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Die Farben und Muster
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer und überall positive Kommentare
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Schnelle zuverlässige Lieferung, problemlose Retouren, Top-Qualität

Wunder bar; siehe oben

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? alles
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Ich werde jedesmal positiv angesprochen; viele trauen sich nicht das zu tragen
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? JUbel als ich bei einem Bühnenauftritt meine Pantera gezeigt habe!

Heerlijke website

De schoenen en riem waren keurig ingepakt met een gratis schoenenzak en schoenlepel!! De volgende dag al werd het pakket al bezorgt echt geweldig. En de schoenen waren prachtig en ze lopen fantastisch. Mooie print!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? mooie print
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? hele positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Mooi

Leuke reacties

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prints en kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik heb 2 beenprotheses, mensen vinden het leuk dat ik daar mooie schoenen aan doe.

Beste Jos, Als je Lureaux schoenen draagt, kan je rekenen op complimenten! Veel plezier ervan! Team Lureaux

Paket ausgepackt, Schuhe und Gürtel genommen, abgezogen,passt.alles perfekt.

Kontakte Spitze,schnelles Antworten,einfach Perfekt. Die Schuhe und Gürtel wie gesehen und versprochen. Ich werde Stammkunde

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Die Kreativität
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.

Liebe Roland, Wir freuen uns zu hören, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit ist und wir einen weiteren zufriedenen Kunden haben. Spaß haben. Team Lureaux

Sehr tolle Schuhe, mit WOW Effekt

Schnelle unkomplizierte und gute Kommunikation und Abwicklung

• Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Jedes Mal, wenn ich die Schuhe trage, werde ich darauf angesprochen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Allgemein, die positive Reaktion, die ich bekomme.

Gut zu hören. Spaß haben. Team Lureaux

Lureaux heeft mooie schoenen, met een goed draagcomfort.

De kwaliteit is erg goed en de schoenen zijn betaalbaar. de extra aanbiedingen maken het extra leuk om nog eens vaker naar de Lureaux collectie te kijken. en dan is het ook vaak kopen!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de kleuren en variaties en natuurlijk de positieve opmerkingen van anderen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak! van jong en oud, mannen en vrouwen.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Toen ik wegfietste riep een vrouw (ook op een fiets) me na: " wat heb je mooie schoenen aan!"

Beste Hans, Aanbiedingen zijn altijd leuk! Wij hopen dat u er veel plezier mee beleefd. Team Lureaux

Nicest shoes - ever…

Lureaux makes beautiful shoes and they fit very good! No problems putting them on, they feel fantastic. High quality and I often get compliments about the shoes. They stand out! Very happy with them.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? They look great!
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? People notice them and always ask where they’re from.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? N/A

Fantastic to hear. You are guaranteed to receive compliments when wearing Lureaux shoes. Have fun. Team Lureaux

Prima service als iets retour moet

Moest laatst erg lang wachten op antwoord op de whatsapp maar kreeg uiteindelijk een goede reden voor het uitblijven van een reactie. Probleem werd prima verholpen. Zeer tevreden met hun service. Prima schoenen en runners. Tevreden klant

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Diversiteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ze noemen het Minister de Jonge schoenen. Ik zie dat als een compliment
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De eerste keer dat ik lureaux schoenen droeg en allemaal complimenten kreeg.

Beste Huub, Vervelend om te horen dat u wat langer moest wachten op antwoord. Wij proberen iedereen zo goed en zo spoedig mogelijk te antwoorden. Echter lukt het niet altijd om op iedereen even snel te reageren. Fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen u veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooi product

Snelle levering schooenen keurig verpakt incl schoenlepel Prima pasvorm

Beste Kees, Fijn om te horen dat alles keurig was. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Super gave schoenen

Top kwaliteit! Snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Meer kleur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Top veel complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik wil ze ook waar heb je ze vandaan

Beste Benjamin, Goed om te horen dat u blij bent met de kwaliteit. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Ik had de schoenen nodig voor een bepaalde gelegenheid, maar ze waren niet in voorraad. Bij Lureaux hebbben ze de moeite gedaan om zodra ze terug voorradig waren, de schoenen onmiddellijk te verzenden. Vrijdagavond bericht van verzending gekregen, een dag later (op een zaterdag) netjes geleverd in de ochtend. Ook de schoenen en riem zelf zijn top. Mooi afgewerkt, goeie kwaliteit,... Eigenlijk gewoon niets op aan te merken. Trouwens, ook zeer behulpzaam via hun Whatsapp-service. Aanrader!

Beste Jef, Wij hebben ons best gedaan de schoenen zo snel mogelijk te verzenden. Fijn om te horen dat het gelukt is en dat u er blij mee bent. Zo horen wij het graag. Team Lureaux

Zeer goede ervaring

Inmiddels m'n derde paar Lureaux schoenen ontvangen. Krijg vele complimenten over mijn schoenen. Zeer opvallend. Prijs/kwaliteit perfect Eric van den kerkhof

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vele leuke reacties. Mensen maken speciaal opmerkingen over m'n schoenen

Beste Eric, Leuk om te horen dat u er complimenten over krijgt. Kan ook niet anders ;). Veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooie schoen, leek echter leer op het plaatje. Desalniettemin niet teleurgesteld, mooie glimmende st

Leuke schoen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Beste Yvonne, Veel plezier ervan. Team Lureaux

Originele schoenen

De ik hier schoenen bestel zijn op vallend, waar door ik complimenten blijft houden over mijn schoenen.kwaliteit is goed en de prijs relatief laag, Dus een goede prijs kwaliteit verhouding.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? N/A
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Ik krijg van veel mensen ook mensen die ik niet ken te horen dat de schoenen leuk zijn. Er zijn zelfs mensen die appart naar me toe komen om dat te zeggen.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? N/A

Beste Wietse, Wij doen ons best om de beste kwaliteit te leveren, voor een leuke prijs. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Team Lureaux

Schöne Schuhe, schneller Versand

Schöne und auffallende Schuhe, die nicht jeder hat. Gute Verarbeitung und gut Qualität. Schneller Versand.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.

Snelle levering. Goed maatadvies. Mooie schoen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Af en toe.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ze uitpakken na levering.

Beste Peter, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is. Team Lureaux

Maat is presies goed. Schoenen zijn comfortabel. En een snelle levering ik heb div schoenen besteld ze blijven goed Blijf zo door gaan Mvg Sylvester

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Echt kleurrijke kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig. Oh wat gave kleuren

Beste Sylvester, Goed om te horen dat alles goed is! Team Lureaux

Prachtige mooie super coole schoenen… echte blikvangers.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prachtige kleuren en designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ongelofelijk veel reacties… iedereen zegt er wel wat van en altijd met de wauw wat gaafff ihhh wat cool
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Kleindochter vind dat ze de coolste opa heeft omdat hij van die coole schoenen draagt

Beste Anita, Leuk om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Goed bedrijf snelle levering

Netjes verpakt

Beste Jan, Veel Plezier ervan Team Lureaux

Top bedrijf!

Inmiddels het 4e paar al besteld. Prijs/Kwaliteit is dik in order. Snelle levering in een keurige, nette doos inclusief schoenenzak en schoenlepel. Iedere keer weer nieuwe modellen. Ik hou ervan!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De opvallende motieven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Met zeer grote regelmaat
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De spontane reacties

Beste Marcel, Leuk om te horen dat u al meerdere paar schoenen heeft van ons. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Top bedrijf

Klasse zoals ze elke keer met mooie spullen komen. Site werkt uitstekend en je krijgt wat ze beloven. Levering supersnel meestal de volgende dag. Ga zo door boys

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De variatie in kleuren en motieven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dagelijks
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Zelfs in Amerika aangesproken worden op mijn schoenen. En ze vroegen waar ze die konden kopen

Schoenen met wauw factor.

Fantastische schoenencollectie met goede pasvorm, alsof je pantoffels/sneakers aantrekt. Ik moest deze Pantera's hebben vanaf het moment dat ik ze zag. De wat "agressieve" en compleet "over de top" manier van hoe de mailings verstuurd worden past niet bij de kwaliteit van de schoenen. Dat je jezelf als merk wil onderscheiden, mag "over de top", maar sla niet door. Mailings, mogen geen "spam" worden, anders haken mensen af, hoe goed de schoenen ook zijn.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Ze zijn niet 13 in een dozijn en dus niet voor grijze muizen.
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Altijd opmerkingen in de positieve zin over mijn schoenen.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? Iemand noemde ze (bordeelsluipers). Om dat te begrijpen moet je denk ik wel wat ouder zijn, tegenwoordig hebben ze daar andere woorden voor.

Geweldig ziet er prima uit!!

Snelle levering. Chic verpakt. Geweldig om als kado te geven.

• While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? N/A

Beste Joly, Leuk om te horen! Team Lureaux