Superbe: vlotte levering, pracht product

Superbe: vlotte levering, pracht product

Mooie schoenen en snelle service!

Mooie schoenen en snelle service!

Buiten het feit dat de schoenen mooi zijn, is de service prima

Prima website, snelle levering. Goede toelichting op maatkeuze.

Prima website, snelle levering. Goede toelichting op maatkeuze.

Snel geleverd Ziet er goed uit

Goede, snelle en perfecte leveringen.

Tot nu toe 5 paar schoenen met bijpassende riemen besteld. Zeer tevreden over draagcomfort. Alle leveringen goed verzorgd. Mooie schoenen tegen een zeer redelijke prijs.

Snelle service, duidelijke mail en top schoenen precies op de afgesproken tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar.

Mooie, comfortabele schoenen

Heb nu de 'gewone' nette schoenen, een paar sneakers en een paar chelsea boots. De sneakers zijn voor verbetering vatbaar, maar daar is al aan gewerkt, aldus de klantenservice. De andere schoenen zijn zeer comfortabel en vallen positief op.

Fantastische schoenen en netjes geleverd

Kwaliteit van de schoenen is hoogwaardig. Levering en communicatie daarover verloopt top. Lureaux begrijpt wat de klant wil. Bestellen zonder gedoe.

Mooie website tegen betaalbare prijzen en een snelle levering

Mooie overzichtelijke website met een mooi aanbod van artikelen. Helaas heb ik de schoenen moeten terug sturen omdat ik kennelijk te brede voeten heb. Voelde niet lekker en de schoen werd er ook niet mooier van.

De schoenen overtreffen mijn stoutste verwachtingen.

Uniek design, ongelooflijk soepel en zitten als gegoten ... kortom de perfecte schoen.

X

Color comes off in flakes

I received my shoes yesterday with a thrill of anticipation - but the color of the shoes came up in flakes directly after unpacking! I‘m not satisfied and will send the shoes back!

Fast delivery

Very Good Shoe. Very Good Qualität. Best service

Geweldige schoenen, lage prijs

Schoenen zijn mooi, goede kwaliteit Een keer wat anders !

Snelle service maten kloppen. Ook voor voeten met een niet zo,n strakke vorm

J adore

Super confort j adore

Toffe schoenen goede kwaliteit!

Al diverse schoenen gehad. Levering altijd goed omruilen geen probleem. 1 x service vraag gehad en ook hier snelle reactie en meteen een oplossing.

Super goed .de service is goe de kwaliteit is ook goed en super snelle levering

Excellent, great service!

Easy to order from, prompt delivery, all is good.

Perfecte (trouw)schoenen

Voor mijn trouwdag wilde ik een paar schoenen met een "edge" Niet standaard wit of cognac, maar schoenen met een extraatje. Bovendien wilde ik ze daarna ook kunnen blijven dragen. En dat is gelukt! Ik heb een paar 3Dwhite schone gekocht met bijpassende riem. En wat stond het pra htig onder mijn groene trouwpak. De pasvorm: prima! Ik heb een wat bredere voet maar de schoenen passen heel goed. De levering: sneller dan verwacht en ruim op tijd dus! Geweldig dat dit zo kan. Goede schoenen voor een goede prijs met een prachtige uitstraling. Dik tevreden dus.

Zeer snelle levering en zeer modieus

Zie bovenstaand

Mooie schoenen zitten perfect. Snel geleverd de volgende dag al

Perfect, zeker voor de prijs

Het is niet mijn eerste paar Lureaux schoenen. En ook zeker niet mijn laatste paar. Kocht in het verleden de aparte schoenen van de bekende merken, die waren duurder, maar zeker niet beter.

Vlot geregeld, kwaliteit boven verwachting

Vlot geregeld, netjes verpakt. Kwaliteit is boven verwachting. Waarbij ook opgemerkt moet worden dat de schoenen in het echt mooier zijn.