Fantastische schoenen voor een mooie prijs!

Heel veel keuze, niet alleen schoenen, maar ook asseccoires en prachtige overhemden. Super service, super prijzen, supershop!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Apart, uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat een vriend in Italië ze ook wilde. Is geregeld!

Beste Theo, Leuk om te horen dat de overhemden bevallen! Veel plezier ervan. Team Lureaux

Hip naar feestjes en concerten

Als je de maattabel echt aanhoud, dan zit je schoen als gegoten. Verder makkelijk winkelen en snelle levering. Netjes in doos met een paar extra's.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Eens wat anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Van "jemig, wat lelijk" tot "ja, precies jij"
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Nog niet meegemaakt. Feestje en/of concert moet nog komen

Beste Eugène, Bedankt voor uw positieve feedback. Super om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooie schoenen

Mooie schoenen. Passen perfect

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ziet er toch veel leuker uit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Beste Hans, Dat is fijn om te horen. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Zoals altijd, perfect

Ik denk dat dit mijn 20ste paar is wat ik bij Lureaux hebt gekocht (het had een porseleinen jubileum moeten zijn ;-) ) Zoals altijd, snel geleverd, perfecte pasvorm en weer een andere print. Het fleurt mijn dag op, en die van anderen. Kleurrijke schoenen maken mijn dag vrolijker!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De wereld kan wel wat meer kleur gebruiken!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zo vaak! Het maakt mij vrolijk maar ook mensen om mij heen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Zo veel.... maar vooral de glimlach op het gezicht van wildvreemde mensen, die je schoenen zien op straat of waar dan ook. Daar geniet ik van! Het brengen van een simpele lach op het gezicht van iemand!

Beste Anton, Dat is nou net wat wij proberen met onze schoenen, andere mensen vrolijk maken met kleurrijke veterschoenen. Super om te horen dat u er zo blij van wordt. Fantastisch om te horen dat u er 20 paar heeft! Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

prachtige schoenen

de schoenen met vespa print met italiaanse kleuren waren het gespreksonderwerp tijdens ons jaarlijk diner met de Vespa club !

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? exclusiviteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? 10/10
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? de aandacht tijdens het jaarlijks feestje van onze vespa club (voor die gelegenheid had ik ze gekocht)

Beste Vincent, Fantastisch om te horen. De juiste schoen uitgekozen voor uw gelegenheid. Wij wensen u er veel plezier van! Team Lureaux

Super Service......

Super Sercive und alles bestens..........Danke

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? andere farben, besser als nur die üblichen.......
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? noch keine angaben
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? noch keine angaben

Das Erstemal bestellt und es wird nicht das Letztemal gewesen sein.

Mein erster Kauf - weitere Erfahrungswerte folgen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Individueller Styl
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Cooler Schuh

Zeer klantvriendelijk

Goeie...mooie en voor mij altijd passende schoenen. Bezorging keurig op tijd .

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ook reacties van ohhhhh mooie schoenen maar ik zou er zelf niet mee lopen. Maar altijd mooie en positive reacties.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Vele momenten.....mijn naam is Bloem en heb alleen maar schoenen met bloemen print.

Beste Jan Bloem, Fijn om te horen. Veel plezier ervan! Team Lureaux

Goede kwaliteit van riemen ! En snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Heel apart
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Wat heeft u een mooie riem om!

Beste Marcel, Veel plezier ervan! Team Lureaux

top!

Goed geregeld goede info en correcte afhandeling

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? originaliteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? dat men van verre al de schoenen opmerkte en daar leuk op reageerden

Beste Ron, Goed om te horen dat u tevreden bent. Team Lureaux

Top product - top service!

Aanrader indien je van de stijl houdt natuurlijk!:)

Beste Bernard, Zo is het ;). Veel plezier ervan, Team Lureaux

Mooi design qwa schoenen en bijbehorende riem Prima qwaliteit Snelle levering.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Wil vrolijke schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Die wil ik ook

Beste Tom, Super om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Prima ervaring

Goede kwaliteit, en mooie uitstraling qua product. Zeker aan te bevelen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijker, minder saaie uitstraling
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het ontvangen van de schoenen.

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve review. Team Lureaux

Wat een geweldige schoenen!

Altijd snel geleverd, inclusief schoenlepel en schoenenzak. Schoenen lopen heerlijk. Als er toch iets is, snel contact met iemand van lureaux. Enige minpuntje, beschadigingen kunnen niet weggepoetst worden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Heel vaak positief commentaar!he3l vaak hoor je...WAUW!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Wanneer niet?

Beste Christiaan, Zeker, als er wat is kunt u ons altijd contacten en zoeken wij een passende oplossing. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

prima kwaliteit en leuke ontwerpen

Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Niet zo alledaags/saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel reacties, altijd positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Compliment in de trein

Beste Hans-Peter, Veel plezier ervan. Team Lureaux

Altijd goed

Perfecte schoenen voor elke gelegenheid, iets voor individualisten :)

Mooie schoenen tegen een mooie prijs

Schoenen worden snel geleverd. Op dit moment 4 paar in bezit Veterschoen mystery Veterschoen Gouda Sneaker LRX Berlin Sneaker mystery Nog 2 paar onderweg. Sneaker LRX Lisboa Veterschoen bronzi triangle. Dat zegt wel iets over de tevredenheid. De veterschoenen en de LRX sneakers hebben een fijne pasvorm, moeten natuurlijk wel even inlopen maar dat gaat vlot! Aan de gewone sneaker( mystery) kan ik niet wennen, lijkt een andere pasvorm te hebben! (Smallere pasvorm ) Blijf het nog even proberen. Lukt het dan niet dan geef ik ze aan mijn zoon. Jammer want het is een mooie schoen !

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Apart en mooie kleuren

goede pasvom,kwaliteit aanrader

goede service snelle levering

Beste Reg Martens, Super om te horen, Team Lureaux

uitstekende service

bestelling verloopt goed en service is meer dan oke

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? mijn persoonlijke smaak
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? zeer positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? complimenten schoen

Beste Hendrik, Goed om te horen dat het goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Team Lureaux

Snel bezorgde mooie schoenen

Schoenen waren snel bezorgd en mooi, tegen een goede prijs

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Schoenen zijn specialer en vrolijker

Beste Dirk-Jan, Wij proberen de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden zodat u snel kan genieten van uw order! Fijn om te horen dat het goed is verlopen. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Goede kwaliteit voor een prima prijs!

Ik heb inmiddels al een aanzienlijke verzameling van de onderscheidende en kleurrijke schoenen van Lureaux. Problemen heb ik nog niet kunnen ontdekken en er zijn geen verzendkosten. Er zijn meerdere shops die dit soort schoenen verkopen, maar Lureaux heeft hele mooie schoenen voor de beste prijs. Ik kijk nooit meer ergens anders.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik rij ook geen Golf, zeg ik altijd.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik werk in de horeca. Dagelijks krijg ik positieve reacties van zowel collega's als van gasten.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iemand die vroeg om een foto ervan te mogen maken. Of mensen die vragen waar ik ze heb gekocht.

Beste Gertjan, Leuk om te horen! Een trouwe Lureaux fan zo te horen! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe paar schoenen. Team Lureaux

Zoveelste bestelling altijd prima geregeld

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Diversiteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? In de tram opmerkingen

Beste Ruud, Leuk om te horen dat u al meerdere schoenen van ons heeft. Veel plezier ervan! Team Lureaux

Wederom raak!

Ik heb nu al meerdere schoenen besteld bij Lureaux. Iedere keer zitten ze top, kan ze direct de hele dag dragen. Inlopen hoeft niet.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Je maakt mensen er vrolijk mee
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dagelijks
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mensen aangeven er vrolijk van te worden

Beste Willem, Fijn om te horen! Team Lureaux

Mooie schoenen

De schoenen zijn zeer mooi en heel netjes verpakt. Maar waar ik me erg bij stoorde is dat ik Schoenen aan het zoeken was voor een bruiloft en daardoor kwam ik bij een reclame van Lureaux B.V. ze adverteerde op Facebook met een bepaalde korting en dat deden ze met een bepaald model Schoenen als cover alleen eenmaal op de webshop aangekomen waren deze net niet in de aanbieding. Dat noem ik valse reclame. Ik heb nog contact gezocht via Facebook maar helaas geen reactie. Schoenen waren na 1,5 maand toch in de aanbieding en dus alsnog gekocht. Maar had ze toch graag op de bruiloft willen shiner.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik draag geen saaie bruine of zwarte Schoenen.

Beste Dennis, Wat vervelend om te horen. Wij ervaren soms problemen me Facebook en de promoties die er gedraaid wordt. Dit kan resulteren dat u een andere schoen heeft gezien die niet in de sale was. Onze excuses hiervoor. U kunt ons altijd contacten via de live chat of via de mail. Hier krijgt u gegarandeerd reactie! Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw nieuwe paar schoenen. Team Lureaux

Geweldig bedrijf met prachtige schoenen

Mijn ervaring met Lureaux is uitstekend! Prachtige schoenen, zitten perfect tegen een prima prijs! Met grote regelmaat bestel ik hier en altijd tot volle tevredenheid. De schoenen worden keurig geleverd in een hele nette schoenendoos, voorzien van schoenenzak en schoenlepel. Met zeer grote regelmaat zijn er ook nog eens leuke kortingsacties. Top zaak!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend en daar hou ik van!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig! Mensen reageren zeer enthousiast!

Beste Marcel, Super om te horen. Bedankt voor uw positieve feedback! Team Lureaux