mooie schoenen en bijpassende riem, snel geleverd

Ik heb een paar mooie schoenen en bijpassende riem besteld. Meteen gebruik kunnen maken van de combinatiekorting. Twee dagen later al in huis. Ze passen goed en het ziet er mooi uit!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Afgelopen zondag in de kerk enkele leuke reacties gehad.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Beste Marcel, Super leuk! Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Schnelle Lieferung und schöne Ware.

Die Schuhe sehen in Wirklichkeit noch schöner und edler aus als auf dem Foto. Außerdem sind sie sehr bequem und auch bei kälteren Temperaturen bleiben die Füße warm. Ich kaufe gerne wieder.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Schwarze/braune Schuhe braucht man zwar auch, die von Lureaux sind aber echte Hingucker.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Meine Arbeitskolleg*innen haben alle positiv reagiert und mich angesprochen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Eigentlich die Freude beim Auspacken.

Schön zu hören, dass dir der Schuh noch besser gefällt als auf dem Foto. Wir tun unser Bestes, damit der Schuh in unserem Webshop so gut wie möglich erscheint. Team Lureaux

Mooie kwaliteit, vlugge verzending, Top

Beste Kathleen, Veel plezier van uw bestelling! Team Lureaux

Mooie unieke schoenen voor prima projs

Verkopen prettig zittende schoenen voor hele nette prijs. Zeker als je naar kwaliteit schoenen kijkt. Minpunt: de print schuurt er redelijk snel af op sommige plekken Nadeel: ze hebben bedacht dat je vast meer als ze je veel mails sturen.... Irritant

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Schoenen zitten heel prettig en zijn vrolijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Krijg elke dag complimenten vanwege mijn schoenen en bijpassende riemen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Naast alle complimenten is er vooral verbazing over de prijsstelling van deze schoenen

Beste Bert, Super om te horen dat de schoenen in de smaak vallen. Vervelend om te horen dat u ervaart dat de print redelijk snel er af schuurt. U zou een mail kunnen sturen naar info@lureaux.com. Dan kijken wij naar een passende oplossing. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Team Lureaux

Super mooie en comfortabele schoenen!

Mooie, moderne, modieuze en kwalitatief goede schoenen. Perfecte service, snelle levering met daarnaast een degelijk contact met de leverancier.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vrijwel iedereen

Beste Michel, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Onze klantenservice staat voor u klaar! Team Lureaux

Hartstikke mooie degelijke schoenen

Snelle verzending, soepele communicatie. Mooie producten waarbij aan alles net dat beetje extra aandacht wordt gegeven. Mooie bewaarzak voor de schoenen erbij, schoenlepeltje, riemen netjes in bewaarzakjes. Als laatste de schoenspanners, supermooi afgewerkt en passen perfect.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uitstraling
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Nog geen idee, komt nog
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Uitpakken van de schoenen

Beste Marcel, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooi, snel, goede pasvory

Onderhand ben ik de tel kwijt zoveel lureaux schoenen staan er in mijn kast. Normaal heb ik niets met schoenen, maar deze zijn geweldig. Goede pasvorm, met name de veterschoenen, mooie print en niet duur. De schoenen worden snel en goed verpakt geleverd , ook de service is goed. Met één paar schoenen was een probleempje, ook dat is goed en snel opgelost. Lureaux zeker een aanrader!!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker opvallend, anders dan anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Als ik ze in de winkel draag, regelmatig positieve opmerkingen!

Beste Jan, Wat leuk om te horen dat u een echte Lureaux fan bent! Zo horen wij het natuurlijk graag. Als er iets is willen wij u graag helpen! Onze klantenservice staat voor u klaar. Team Lureaux

Endlich Schuhe in der klassischen Form gefunden.

Top Qualität und fixe Lieferung

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Mit Größe 47 fühlt man sich in den "großen Marken " wie ein Clown. Der Schnitt und der Look der Schuhe ist unterirdisch
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Es beginnt mit einem Wow.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Niet dezelfde maatvoering overhemd

Ik heb een overhemd besteld en aangekregen ,maar hij is minstens 1 a 2 maten kleiner dan de 2xl die ik van andere winkels heb. En is ook niet groter te bestellen. Dat vindt ik een kwalijke zaak. En het terugsturen brengt ook nogal wat rompslomp met zich mee.

Beste John, Wat vervelend dat u dit ervaart. Wij zullen dit intern bespreken. Als wij u kunnen helpen bij het retour sturen, horen wij het graag! Team Lureaux

Altijd snel geleverd en als er al een probleem is, dan is dit zo opgelost!

Mijn ervaring met Lureaux.com is tot nu toe (7 paar schoenen verder, erg goed. Als er al een probleem is, wat slechts 1 keer voorgekomen is, dan is het super snel en klantvriendelijk opgelost. Erg tevreden!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dat niet iedereen erin loopt en het anders dan anders is.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel vaak! Erg grappig!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat iemand op mijn advies ook bij Lureaux schoenen heeft gekocht.

Beste Alex, Fijn om te horen! Veel plezier ervan. Team Lureaux

Top Kundenservice

Habe Schuhe und den passenden Gürtel bestellt. Leider war beides eine Nummer zu klein für mich. Kundenservice kontaktiert, Ware kostenlos zurück geschickt und binnen kürzester Zeit beides eine Nummer größer bekommen. Schuhe und Gürtel passen jetzt super und sehen zudem einfach nur top und stylish aus. Super Verarbeitung und ein tolles Preis -Leistungs Verhältnis. Definitiv nicht die letzte Bestellung.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Individualität
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Die Schuhe fallen auf weil es keine 08/15 Ware ist.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Noch keine Erfahrung weil es das erste Paar Schuhe ist, aber nicht das letzte

mooi cadeau

Mooie kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Beste Mathilde, Veel plezier ervan. Team Lureaux

Nice shoes, good quality

I put only 4 stars and a half because it had a delay between emails announcing reception date and the real date announced later by the local company which delivered (chronopost). The first date was I mean the one when shoes have been handled by Chonopost.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Originality, not worn by anybody
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Bought for a gift
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? Opening the box and discovering these nice shoes

Prima, mooie schoen snel geleverd tegen een goede prijs

Prima, mooie schoen snel geleverd tegen een goede prijs

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? leuk apart kleurrijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? regelmatig
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? het uitpakken

Beste Ron, Zo horen wij het graag! Team Lureaux

Mooie schoenen, lopen heerlijk

Mooie schoenen in meerdere kleuren, iets anders dan alle kleuren van een T-Ford... De schoenen lopen ook nog eens lekker. Aanrader.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Afwijkende kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Helaas nog niet gemerkt.

Beste Bennie, Fijn om te horen dat de schoenen lekker zitten! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Team Lureaux

Prachtige schoenen

Zij zijn precies zoals verwacht.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De verschillende kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Moet nog gebeuren

Beste Hubertus, Wij doen ons best om onze producten zo duidelijk mogelijk te fotograferen en de informatie erbij te zetten. Super om te horen dat dit goed is overgekomen. Team Lureaux

Mooie opvallende schoenen die goed zitten!

De hoeveelheid (reclame)mails mag een stuk minder, het voelt intussen aan als 'spam'...

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar positieve reacties

Beste Arjan, Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit intern bespreken. Team Lureaux

Makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit, snelle levering en alles zag er top uit. Kortom top allemaal!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar goede reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Alleen maar leuke momenten

Beste Chantal, Super om te horen dat u helemaal tevreden bent! Team Lureaux

Schitterend

Heel veel positieve reacties, Kei gaaf! Flitsende schoenen! En ook één, zo jij durft!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Tijdens familie dag

Beste Ton, Dat zijn de leukste reacties! Veel plezier ervan. Team Lureaux

Top service voor heerlijke schoenen

Altijd weer een feest om de matching designs uit te pakken !!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuker
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Erg veel.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De doos openmaken

Beste Jan, Leuk hé. Sinds kort hebben wij ook matchende overhemden. Kunt u uw outfit helemaal afmaken! Team Lureaux

Prachtig

Snelle levering en prachtige schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? vrolijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? elke keer als ik ze draag
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? in een restaurant "mama kijk eens wat die meneer leuke schoenen aan heeft".

Beste Dirk, Fijn om te horen dat u blij bent met uw order. Veel plezier ervan! Team Lureaux

Snelle levering en netjes verpakt.

Vrijdagmiddag besteld zaterdagmiddag al in huis. Schoenen zien er mooi uit en zitten perfect. De riem moest ik wel een paar gaatjes bij maken maar ziet er ook fantastisch uit. Er zat een mooie zak bij voor de Schoenen om ze stofvrij weg te zetten en ook de riem zat in een mooi tasje. Ook zat er een schoenlepel bij. Al met al ben ik dik tevreden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik heb gekozen voor een kleur die ik bij al mijn kleding kan dragen. Ik wilde nu eens iets anders dan de standaard kleuren en dat is goed gelukt.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik heb ze pas 2 dagen gedragen en krijg alleen maar leuke reacties. Iedereen die ze gezien hebben vind ze mooi en zeggen dat ik ik een goede keuze gemaakt heb.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De leuke reacties die ik krijg. En dat al na 2 dagen.

Beste Ivo, Leuk om te horen dat u alleen maar positieve reacties krijgt! Team Lureaux

Schoenen besteld en ze zoude de dag erna komen maar door een sorteerfout kwam het een dag later. Schoene zien er top uit op her en der een printfoutje. Omdat het er op gedrukt is zijn er bepaalde stukjes niet goed er vanaf gekomen. Schoenen zitten top en voor de rest erg mooi.

Beste Frank, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de print niet helemaal goed is. Zou u een mail willen sturen naar info@lureaux.com dan zoeken wij graag naar een passende oplossing. Team Lureaux

Amazing Style and Quality!

Quick delivery, very well manufactured shoes. I wouldn't say the shoes come generally bigger in size than one would imagine. I will exchange my order 41 for size 42s, but this should go without problems thanks to Lureauxs return and exchange policy. Thank you for that, I will definately recomment your shop

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? When the shoes have been delivered, my co-workers saw them and a talk ensued not long after! They were impressed.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? I guess thats still to come!

Mooi afgewerkte schoenen

Fijne schoen, bestellen is voor herhaling vatbaar

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De gedurfde prints

Beste Richard, Leuk om te horen! Team Lureaux