Zitten als gegoten

Stijlvol en apart. Mijn eerste paar schoenen van dit merk en ze zitten erg lekker. Design fantastisch. Ga zeker in de toekomst meer schoenen hier bestellen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Ik heb geretourneerd maar nog niets gehoord.

De opmerking dat de schoenen groot uitvallen was bij mij niet aan de orde. Daarom heb ik ze geretourneerd met het verzoek om een maat groter te leveren.

Super Schuhe

Der Artikel ist genauso wie beschrieben, sehr schön verarbeitet und Dank der Größenerklärung passgenau. Freue mich auf das erstmal Anziehen und Ausführen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sie sind Aussergewöhnlich

Fijne schoenen voor een goede prijs.

Derde paar schoenen nu gekocht en tevreden over de kwaliteit en het zitcomfort. Levering kan wel eens 2 weken duren.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak

Altijd weer prachtige schoenen

Nu eens sneakers besteld uit de nieuwe collectie. Op papier zagen ze er al mooi uit. Het was wel even wat langer wachten, maar dat was het waard. De schoenen zijn in werkelijk heel mooi!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het unieke uiterlijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik krijg veel positieve opmerkingen over de schoenen.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Meestal is de vraag waar ik die unieke schoenen vandaan heb.

Super service, en heel handig dat je kunt appen met hun en vrijwel direct antwoord krijgt

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijk, vrolijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heeeeel veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? En Ron, alweer je Hippe schoenen aan?

Juiste en snelle levering

Product is precies zoals omschreven

Prachtige schoenen

Prachtige schoenen die prima zitten. Snel geleverd. Enige is dat ik langere veters moest kopen, omdat ik er een dubbele knoop in wil kunnen leggen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Vallen erg ik. Mooie oranje schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Eyecatchers. Veel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Toch wel de complimenten

Super schöne Schuhe

Tolle Schuhe und einfache Handhabung

Traumhaft schöne Schuhe!

Bestellung und Lieferung funktioniert problemlos. Es gibt zu den Schuhen den passenden Gürtel dazu. Habe schon 2 paar Schuhe und 2 Gürtel bestellt, ich freue mich jedes mal wenn ich die Schuhe tragen kann.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Einzigartige Schuhe
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Ist jedesmal ein Wow Effekt.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Mooie schoenen in mijn lastige maat (48).....

Aandoen en lopen, geen pijnlijke voeten oid!! En daarbij ook nog mooie prijzen ( tegen ca 400,-- in speciaalzaken!!). Dit was mijn 4e paar maar nog niet het laatste paar van jullie!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Absoluut geen saaie schoenen!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Redelijk veel positieve reacties.

War meine erste aber wohl nicht meine letzte Bestellung

Die Adresse um hier zu bestellen bekam ich über einen Freund, der schon häufig bei Lureaux bestellt hat und stets zufrieden war. Jetzt kann ich ihn verstehen. Gruß Martin

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? einfach etwas Besonderes
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? bin selbst gespannt auf die Reaktion anderer
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? noch nicht außerhalb getragen und somit noch keine Rückmeldung

Prima schoenen, vlotte levering

Schoenen zitten prima, krijg er ook leuke reacties op.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle levering.

De schoenen lopen heerlijk, goed voetbed. Ik had ze de volgende dag al in huis!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Vrolijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik heb ze nog maar net

Beste Rik, Goed om te horen dat de levering snel is verlopen. Wij wensen u nog veel plezier met uw Lureaux schoenen. Fijne dag, Team Lureaux

Pas de surprise et très content des produits

C’est le look qui m’a séduit et qui m’a fait choisir vos produits Donc les couleurs

• Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? N/A
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? On les remarque très rapidement
  • Quel est le meilleur moment que vous ayez vécu avec vos chaussures Lureaux? Bien être dedans

Ich soll bewerten, Ware ist aber nicht da.

Ich soll das Unternehmen bewerten, aber die Bar ist bis dato noch nicht angekommen. Ich wurde von dieser Firma per E-Mail darum gebeten meine Bewertung zu ändern. Das kann ich nicht. Die Ware ist nach der Bewertung gekommen. Die Ware ist okay. Danke.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.

Guten Tag, Mit dem Paketdienst haben wir nicht viel zu tun, versuchen aber immer, alles pünktlich geliefert zu bekommen. Wenn alles gut geht, haben Sie die Schuhe bereits erhalten? Mit freundlichen Grüßen, Team Lureaux

Netjes en zeer tevreden

Alles wordt netjes afgeleverd

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik vind ze fantastisch en lopen heerlijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel complimenten over hoe ze eruit zien
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Kunnen we ruilen met elkaar

Schoenen lopen waanzinnig

Schoenen zitten prima niet alle schoenen hebben mijn voorkeur ieder zijn eigen smaak

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Gave schoenen

Gewoon goede service en kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeker van de dames
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De kat vond de schoendoos heerlijk om in te slapen

Beste Diederik, Fijn om te horen dat u (en de kat) tevreden zijn. Hopelijk krijgt u nog vele complimentjes met uw schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Perfecte schoenen!

Koop schoenen bij Lureaux en je krijgt wat zij zeggen. En de maat, klopt! Dus nooit te klein of te strak of te groot. Perfecte loop comfort. Wel goed behandelen met een beschermende spray bij stoffen schoenen! Pre-order is leuk, maar helaas krijg je de dan niet “pre-order” eerder! Wel met korting!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooi design en weer eens wat anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? “Hé, draag jij Lureaux?”
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Positieve reacties en “wil ik ook”

Gedurfd creatief in design en communicatie

Ze weten het mooi te brengen letterlijk en figuurlijk. Design is prachtig. Levering snel met goede communicatie.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Creatief en gedurfd
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Frequent
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mensen collectief naar beneden kijken

Beste Johan, Bedankt voor uw reactie. Wij wensen u nog veel plezier met uw schoenen. Fijne dag, Team Lureaux

Lange Lieferzeit

Die Bestellung ist erst nach knapp 3 Wochen angekommen. Die Schuhe sind sehr schön und haben für die lange Wartezeit entschädigt.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Tolle Designs
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Komplimente für meine Schuhe

Un pur bonheur

Il y a quelques année nous pouvions créer une touche d'originalité avec une cravate, ensuite la cravate ayant passé de mode, nous avons mis différentes pochettes, aujourd'hui avec le choix multiple de votre gamme, cela me laisse une possibilité d'apporter une touche sympathique à mes tenues et ne pas avoir cette tristesse des chaussures noires ou marron.

• Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? Originalité et, confort,
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? Régulièrement ces chaussures ne passent pas inaperçu

super

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Goeie, mooie schoenen. Krijg vele mooe complimenten. Van mooie schoenen... ..tot wow die zijn gaaf/ vet

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Design

Noordkade 64 2741 EZ Waddinxveen