Levering was snel en correct.

Gebruik van de website om bestelling te plaatsen niet duidelijk; geen reactie of tip vanuit jullie bedrijf ontvangen. (Postcode / huisnr) onduidelijk. Twee namen van websites voor dezelfde leverancier. Niet nodig / niet prettig Wel erg blij met de levering en het product.

Goed geurende blokjes.

Drie maal een set van 4 blokjes besteld. Vier tussen kleding gelegd. Geven sterke geur, alleen van dichtbij. Vraag blijft, hoelang. Zes maand, of negen? Daarna kan cederhout olie (flesje 10 ml, €9,95) worden toegevoegd. Hoeveel, en hoe lang houdt het zijn geur? Dat is vooralsnog een vraag.

Blij!

Eindelijk mijn favouriete kledinghangers weer gevonden! En een snelle levering!

Niets te klagen.

Bestelling makkelijk te plaatsen, snelle levering. Kwaliteit artikelen helemaal goed!

snel en soepel geleverd

snel en soepel geleverd

Uitstraling rekje valt tegen

Uitst raling handdoekrekje valt tegen. Veel kunststof. Oogt goedkoop.

Uitstekend service

Ik kon via bol.com niet bestellen dus zelf met Toby gebeld die hebben t probleem opgelost maar ook alternatief aangeboden

Duur (met name bezorgkosten) maar goed!

Goede kwaliteit en snelle levering

De hangers waren er snel en de levering was door het bedrijf persoonlijk gedaan . Top firma !

snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering en goede kwaliteit van de opbergrek voor kledinghangers.

Snelle levering, product naar wens, fijne service

Snelle levering, product naar wens, fijne service

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en alles is snel en goed verlopen.

Er werd gezorgd dat de bestelling snel en naar tevredenheid werd bezorgd

De service qua versturen was top. Enkel de producten in de doos lagen los door mekaar alle kleerhangers door elkaar. Deze konden naar mijn mening bij mekaar gebonden worden

Super snel

Makkelijk en snel

Was er snel en ik heb alleen maar problemen gehad met de pakketdienst! Die hadden het pakketje namelijk in de stromende regen neergezet!!

Snelle levering!

Lang op zoek geweest naar de juiste nietjes. voor een oud nietjes apparaat! Fijn dat hij weer gebruikt kan worden.

Vlotte service, vriendelijk, enz.

Voldoet aan de verwachtingen!!

Snelle levering en de hoezen zijn van een stevige kwaliteit.

Zoals altijd prima

Al voor de3e x bij yoby besteld, wederom prima service. Snelle levering, goed verpakt

Snelle reactie van klantenservice en ze vragen zelfs wanneer ik aanwezig kan zijn om het pakje te ontvangen

Super snelle service!

Altijd super blij mee! Snelle service

Top !

Snel en goed, perfect !

super snel en netjes verpakt

Super snel geleverd en netjes verpakt

Min of meer

U rekende ons 11,80 € aan voor verzendkosten doch deze waren slechts 7,45 € ! een beetje groot verschil.