Prima prijs, snelle levering

super snelle levering

's avonds besteld, volgende dag geleverd. goed verpakt

Enige nadeel hoge verzendkosten, verder snelle levering en keurig verpakt

Perfect en snel!

Mooie haakjes, veel steviger dan gedacht. Snelle levering! Top!

Snelle levering, onwijs leuke kinder/baby hangers.

Goed!!!

prima assortiment, snel geleverd

Bezorgdienst doet kwaliteit de das om

Ofschoon het bestelde product sneller dan verwacht geleverd werd, heeft de bezorgdienst, DHL, er een zooitje van gemaakt. Wij zijn de hele dag thuis gebleven, maar hebben geen bezorger gezien. Omstreeks 16.00 uur (het tijdstip dat het pakket bezorgd zou moeten zijn) nog steeds geen aflevering. Op internet gekeken aan de hand van track and trace: pakket zou al afgeleverd zijn!?!?! Noch op de veranda, noch in de voortuin enig pakket aangetroffen en ook geen kaartje in de brievenbus. Klacht ingediend bij DHL; afhandeling zou ongeveer 5 dagen in beslag nemen. Vierentwintig uur later troffen wij het pakket kletsnat tussen de planten in een bloembak aan en er lag een nat kaartje van DHL naast, dat de bezorger het pakket niet af kon geven, want er zou niemand thuis zijn geweest. Daarom heeft hij het maar aan de straatkant naast een vuilcontainer (of in zijn termen: een contener) gezet, waarschijnlijk omdat hij te lui was om het pakket op de veranda te leggen of vanwege tijdsgebrek. Omdat de aflevering niet fysiek aan ons was gedaan, kan deze bezorger ook nimmer een handtekening voor ontvangst hebben gehad.

Helaas is deze levering gedaan door DHL en geheel niet zoals yoby.nl, van hen gewend zijn. Wellicht een slechte bezorger geweest. Yoby.nl doet er alles aan om bestellingen snel en correct te - laten - bezorgen, maar helaas hebben wij de aflevering door een externe partij zoals DHL niet in de hand. Uiteraard hebben wij ons beklag gedaan. Dit soort nare afleveringen komen gelukkig zelden voor.

Aanrader

Prima assortiment, prijzen en kwaliteit. Snelle levering en artikel prachtig ingepakt. Mijn eerste keuze voortaan.

Goeie website, assortiment en levering. Zou zo weer wat bestellen

Goed product

Snellelevering;goed telefonisch kontakt

Goede snelle service,maar de website was helaas niet up to date:het bestelde product was niet meer leverbaar, Plastc kledinghoezen van 130cm waren niet meer leverbaar in de afgebeelde pakketten van 25 stuks,terwijl dit op de website stond vermeld, Dus nu een rol van 100 stuks besteld🥴

Geweldige site

Hele duidelijke site, goede prijzen, snelle service👍👍

Ik had per abuis iets verkeerd besteld en kon het netjes ruilen goede service

Snelle levering en prima kwaliteit

Heel eenvoudig en met snelle levertijd besteld. Prima kwaliteit; niet te zwaar en niet te licht. Goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Kan het product (nog) niet beoordelen

Wel betaald, zending HMNPJZVDP die is verstuurd op 26 sept. nog steeds niet ontvangen.

Toppie

Alles goed geleverd.

Goede prijs en volgende dag al binnen!

snelle service!!!

besteld en zet snel ontvangen!!!

Geweldige service

De kledinghangers welke ik had besteld waren tijdelijk even niet op voorraad; dat kan natuurlijk, was ook geen probleem. Maar ik wilde ze wel graag op een bepaalde datum hebben, en dat is gelukt. Klasse Ik ga zeker weer bestellen want ik heb er nog een paar nodig.

Geweldig! Snelle levering en keurig verpakt.

Bestelling is keurig en tijdig afgeleverd.

het juiste artikel

pakje is onderweg opengedaan ,zeker voor controle ,heb geen probleem mee ,maar wel slordig terug dichtgemaakt vriendelijke groetjes

Netjes en snel geleverd

Snelle en correcte levering. Producten naar wens.

Snel, betrouwbaar en kwaliteit

Snelke en betrouwbare service Producten van goede kwaliteit

Correcte afhandeling van bestelling

Correcte afhandeling van bestelling

Perfecte afhandeling

Ze bezorgen erg snel. Ik ontving te weinig van wat ik had besteld. Contact gehad met de klantenservice via mail. Meteen reactie terug en de volgende dag had ik al het restant van de bestelling ontvangen. Echt top!