leuke prijs en snelle levering

leuke prijs en snelle levering

• Snelheid/levertijd

Geweldig product en zeer netjes bezorgd

5mtr stelling 2e gebruikt gekocht. Na de keurige aflevering en met goede communicatie met transporteur netjes afgeleverd. Product is erg netjes en alles was geheel compleet.

top service

uitstekende service

Snelle levering, duidelijke site

Zeer fijne ervaring met Begra. Duidelijke specificaties op de site, gemakkelijk te bestellen en vooraf een telefoontje wanneer men wil komen leveren.

Snel geleveerd, kwaliteit

Zeer tevreden met de stellingen en de bezorging.

zeer degelijke stelling ontvangen , 10 x beter dan bouwmarkt

gebruikte stelling maar op een paar kleine te verhelpen hoekjes na ziet hij er als nieuw uit

erg lange levertijd

Heb meer als 5 weken moeten wachten voor dat er geleverd is, product zie er verder goed uit. Hebben wel na levering uitgelegd waarom dit zo lang geduurd heeft.

• Snelheid/levertijd

Beste Mevrouw Hendriks, Bedankt voor uw begrip op onze toelichting tijdens het prettige telefoongesprek. We betreuren dat de levertijden nog steeds grillig zijn. Dit heeft alles te maken met grondstoftekorten zijn ontstaan door de corona crisis. Gelukkig zien we de aanvoer van materialen weer langzaam stabiliseren. We hopen dat hiermee ook alle productieachterstanden snel zijn opgelost en we onze levertijden weer kunnen garanderen. We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Goed bedrijf

Naar telefonisch uitleg ( over wat ik nodig had ) , makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Snelheid/levertijd

Hele goede service en correcte levering

Eerste keer zaken gedaan met Begra, correcte afhandeling en goede service. Prima bedrijf

• Snelheid/levertijd

Goed assortiment en snel geleverd

kwaliteit viel tegen

Partij werd beschreven als gebruikte voordeelpartij, Er werd niet bij vermeld dat er verbindingen krom konden zijn. ( slecht gedemonteerd) Heb er behoorlijk veel werk aan gehad om alles te installeren. Inmiddels ergens anders exact dezelfde stelling bij gekocht waarbij geen enkele verbindingslip verbogen was. Update betreffende bovenstaande beoordeling/levering. Na aanleiding van bovenstaande heeft Begra Trading contact met mij gezocht, hierbij heb ik te kennen gegeven dat geleverde partij niet in orde was men vertelde dat dit niet de bedoeling was van een voordeelpartij en dat Begra dit gaat rechtzetten door het vervangen van kapotte delen . Inmiddels heb ik de te vervangen delen opgehaald en geïnstalleerd. Perfecte reactie van Begra en prima opgelost, en zo hoort het ook.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Kauwenberg, Wij gaan voor tevreden klanten en zetten in op een hoog kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets niet naar behoren zijn dan nemen wij graag onze verantwoordelijkheid en zorgen we voor een passende oplossing. Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Goede kwaliteit en behulpzaam

De bestelling stond klaar op het afgesproken tijdstip. Wordt goed geïnformeerd en netjes geholpen.

• Snelheid/levertijd

Goed produkt met snelle en goede levering en service

alles goed geregeld

op tijd en heel goed geregeld

Excellent

Administratie: vriendelijk, behulpzaam, aanwezig....goede service zowel telefonisch als via mail. Transport : bekwame chauffeur , vriendelijk, stipt..... Snelle en correcte service bij aankoop van ca 20m gebruikte en ça 6m Nieuwe palletstellingen, beide in perfecte staat binnen geleverd. Aantrekkelijke prijzen Een woordje uitleg qua veiligheids/aandachtspunten bij het zelf monteren van de palletstelling zou niet verkeerd zijn.... ..... Deze is echter wel online te vinden..... Zeer tevreden bedankt.... Mvg Andy

Goede kwaliteit en compleet

Goede kwaliteit voor de prijs. Leveringen zijn compleet met hulpstukken, wordt netjes geleverd en volgens afspraak. Zeer tevreden.

• Snelheid/levertijd

Snel geregeld en op voorraad

prijs kwaliteit was prima. Ik had een 12 platen nodig voor magazijn stelling binnen, goede prijs en binnen een paar dagen op te halen.

• Snelheid/levertijd

Zeer goed, maar verzendkosten zijn te hoog

De verzendkosten zijn veel te hoog voor gewone postzending, dit weerhoudt me nu ervan om een vervolg bestelling te plaatsen.

Helemaal goed!

Hele goede service, snelle levering. Top!

• Snelheid/levertijd

Goede producten en top service !!

• Snelheid/levertijd

Goed materiaal en zeer snel geleverd

Duidelijke website, bestellen gaat eenvoudig en snel geleverd. Alles was compleet en goed verpakt

• Snelheid/levertijd

Goede makkelijke te bereiken site, en bestellen gaat ook simpel

Na bestellen en direct betalen blijft het wel een beetje stil . Voor dat de goederen geleverd worden. De 4-8 dagen werden niet waargemaakt. Na contact opname werd dit wel goed uitgelegd.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Arts, Excuses voor het vertraging van uw bestelling, fijn dat we u naar tevredenheid hierover hebben kunnen informeren. In overleg met de producent hebben we de levertijd op de website direct aangepast zodat teleurstelling in de toekomst wordt voorkomen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Super tevreden

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Toen bleek dat een van de stellingen niet paste, kon deze zonder problemen worden geruild. Erg tevreden over de service van Begra

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.