Ik werd geweldig geholpen met het laden van de spullen op mijn aanhanger. Erg goede service.

Zeer goede ervaring

Alles is prima verlopen, chauffeur bij levering precies op tijd! Kan ze enkel aanbevelen!!!

Juiste Levering

Levering duurde een aantal werkdagen geen probleem, er worden wel behoorlijk wat verzendkosten berekend voor een klein pakketje

Begra hielp mij gratis aan een onderdeel voor een oude archiefkast!

Ik had een oude archiefkast zonder fabricaat waarbij door transport de kunststof draaideur mechanisme gebroken was. Ik had ook geen idee waar die kast ooit was gekocht en dus had ik weinig hoop op een oplossing. Ik vroeg bij diverse firma's of ze me konden helpen. Begra was de enige succesvolle hierin: binnen een dag werd ik gebeld dat ze het onderdeel hadden gevonden en vroegen om mijn adres om een exemplaar gratis op te sturen!! Wat een service. Begra verdient een gouden vermelding.

Prima verlopen

De kasten werden snel geleverd, helaas was er 1 beschadigd tijdens het vervoer, 1 telefoontje was genoeg om de kast omgeruild te laten worden. Keurig opgelost dus.

Fantastische service en levering

Door een fout van mijn kant zou ik eerst de kast zelf ophalen maar nadat ik contact had gehad met jullie konden jullie hem toch nog snel leveren. Ook het foutje van jullie kant ( het niet doorgeven van de aflever tijd) werd heel netjes gecorrigeerd. Ik kan niets anders zeggen als een dikke vette pluim.

Snelle en prima aflevering

Bijzonder aantrekkelijk produkt. Aflevering ging snel en zonder problemen.

Verder geen mening

goede prijs en snelle levering

goede prijs en snelle levering

Prima gebruikte magazijn stellingen

Kon ze de volgende dag al afhalen. Stonden netjes klaar.

Doen wat er verwacht wordt. Goede levering en goede kwaliteit van tweedehands spullen.

Veel keuze, goede website, makkelijke bestelling en snelle levering. Ik was wel veel kwijt aan verzendkosten (meer dan aan het artikel zelf), maar daar kan Begra waarschijnlijk niet veel aan doen. Ophalen in Oss was me te ver weg, dus het moest maar even zo.

Doen netjes en vlot wat ze beloven.

wat onhandig parkeren ivm corona maar verder is alles vlot afgehandeld.

positief in alle opzichten

Bestelling en betaling via internet verliepen probleemloos. Begra hield mij goed op de hoogte van het voortgangsproces. Bij het afhalen bleek alles perfect te zijn geregeld, wees men mij een parkeerplaats en daar werd ik geholpen om mijn bestelling in de aanhangwagen te laden. Mijn bestelling was klein, maar ik werd behandeld als grootafnemer. Complimenten! Aad van Toor

Alles naar wens

Niets te klagen

Prijs-kwaliteit prima, levering goed.

Prijs-kwaliteit prima, levering goed

Goederen stonden klaar bij afhaling en waren in perfecte conditie

Goederen stonden klaar bij afhaling en waren in perfecte conditie. Extra vakverdelers zaten in kast, waardoor die niet verloren konden gaan bij transport!

Word altijd netjes geholpen

Leveren een goed product tegen redelijke prijs via een duidelijke site

En dat al voor de zoveelste keer.

Snel geleverd!

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Je krijgt waar voor je geld!

We hebben geregeld de site bezocht en bedacht wat we nodig hebben. Na bestelling snelle levering en goede kwaliteit producten, wij zijn blij.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Tot op heden zeer tevreden

Makkelijk te bestellen. Netjes en snel geleverd.

Goede service - klantvriendelijk

Prima geholpen en waar voor je geld.

Goed geholpen en de kratten waar we naar op zoek waren gevonden in gebruikte maar nette schone staat.