Snel geleverd!

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Je krijgt waar voor je geld!

We hebben geregeld de site bezocht en bedacht wat we nodig hebben. Na bestelling snelle levering en goede kwaliteit producten, wij zijn blij.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Tot op heden zeer tevreden

Makkelijk te bestellen. Netjes en snel geleverd.

Goede service - klantvriendelijk

Prima geholpen en waar voor je geld.

Goed geholpen en de kratten waar we naar op zoek waren gevonden in gebruikte maar nette schone staat.

prima service

Goede producten, prima service!

Fijn en degelijk artikel

Tevreden en correct geleverd

Prima stellingkast

Enorme keuze op internet. Goede prijs. Duurde beetje lang wanneer bezorging zou volgen, heb daar zelf voor gebeld en op dag van levering verschoof levertijd meerdere keren. Zeer vriendelijke chauffeur. Makkelijk in elkaar te zetten met goede handleiding op internet.

Goede en snelle service. Wel bijzonder dat er geen tijdbalk word gegeven mbt de levering. Het was een verassing dat er geleverd werd. Nu ik veel thuis werk was dit geen probleem. Afterservice is ook top.

Prima website en netjes geleverd

Overzichtelijke website met dito afhandeling, correcte levering. Jammer dat er niet juist voor aflevering contact werd opgenomen.

snel duidelijk goed kwaliteit

prima levering niets op aan te merken

Prima service.

Snelle reactie en meedenken.

Goede kasten, goede communicatie, slechte levering

Kast is prima. Echter bij levering waren de kasten niet goed op de pallet gezet, waardoor bij het losmaken een van de kasten viel. Hierdoor is deze kast nu beschadigd en sluiten de deuren niet goed.

Prima geholpen en mooie materialen

Gewoon goed, antwoorden snel op mail verkeer. Levering volgens afspraak

een een woord goed.

Heel erg goed, mijn tweede bestelling al, heb ik meer nodig kom ik terug.

Top kwaliteit met prima service

De kratten zijn precies zoals gehoopt/verwacht. Ook voor niet nieuwe kratten toch in erg goede staat. En er hoeft alleen een doekje over ivm stof maar smerig zijn de kratten niet. Het werd geleverd op een pallet die zelfs in de garage werd gezet. Dus super.

bevredigend

had een robuster wagen verwacht maar dat zal de toekomst uitwijzen of de wagen voldoende blijft presteren met het gewicht die het moet dragen

GOED MAT

NETJES VERPAKT OP OP TIJD

Waar voor je geld

Goede prijs en snel geleverd!

Scherpe prijzen en snel geleverd. Netjes op pallet verpakt geleverd.

goede ervaring

Goede ervaring voor contact en levering ook via telefoon . en product is na verwachting goed wij hebben er nog een kast bij besteld. die komt over een paar dagen .

Prima en snel geleverd !!!!

Geen opmerkingen alles vlot verlopen zeer tevreden !!!

Fijne service afspraak nagekomen

Artikelen stonden netjes klaar personeel vriendelijk en behulpzaam