Teleurstellend

Eerste bestelling gedaan, geleverd en Beschadigd gekregen. Netjes opgelost , zou speciaal ingepakt worden, was precies zo ingepakt als de vorige keer. Bezorgkosten zijn hoog. Ik wil meer bestellen maar ik Twijfel. Mensen zijn aardig hoor vandaar een kleine voldoende voor de communicatie.

• Snelheid/levertijd

De bestelde goederen zijn op tijd geleverd en uitgevoerd zoals afgesproken.

• Snelheid/levertijd

Beste Paul, Dat horen we graag! Super om te horen dat alles naar wens en volgens afspraak is geleverd. Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

goed afhandeling

goed spul, doch, wou ik bij een kast met schade van jullie, wat meer afdingen. daar stonden jullie niet voor open.

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Bootsma, Bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen dat alles toch goed is bevallen. De prijsstelling van zowel nieuwe en gebruikte producten worden nauwkeurig bepaald en vastgelegd in onze boekhouding. Die kunnen we helaas niet zomaar wijzigen...maar proberen kan natuurlijk altijd 😉 We wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goede materialen voor de juiste prijzen

Mijn bestelling supersnel ontvangen. Goed materiaal voor een goede prijs.

• Snelheid/levertijd

Beste Ed, Een betere review kunnen we ons niet wensen, super bedankt! We wensen u heel veel plezier van uw bestelling en helpen u graag nog eens. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Verzorgde levering en communicatie.

Degelijke materialen.

• Snelheid/levertijd

Beste Geert, Bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. Top om te horen dat alles goed is bevallen. Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra

Een mindere ervaring met het leveringsbedrijf, werd door Begra snel en professioneel opgelost. Klanten komen duidelijk op de eerste plaats!

• Snelheid/levertijd

Beste Youri, Excuses dat de levering in eerste instantie niet goed is verlopen. Super bedankt dat wij de mogelijkheid hebben gekregen om onze verantwoordelijkheid hierin te nemen en het keurig op te lossen. Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is! We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra

Levertermijn werd goed ingeschat door klantendienst.

• Snelheid/levertijd

Beste Marc, Bedankt voor uw review, fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen en dat de levertijd overeen kwam met uw verwachting. Wij werken hard aan onze logistieke processen om de levertijden steeds te versnellen. Ook bestellingen die rechtstreeks vanuit de leverancier worden geleverd hebben onze aandacht. Producten uit eigen voorraad, besteld voor 12:00 uur, leveren wij in 48 uur. Hiermee zijn we de snelste stellingleverancier van Nederland en België! We wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u bij een volgende bestelling positief te verassen. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Meedenkend en persoonlijk

...

• Snelheid/levertijd

Beste Rinus, Bedankt voor uw bestelling en review. Mooi om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Duidelijke webshop en snelle levering.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Geachte heer Otte, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat we u via onze webshop snel aan het juiste materiaal hebben kunnen helpen. We horen graag waar we ons kunnen verbeteren om bij uw volgende bestelling 5 sterren te scoren. Veel plezier gewenst van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Duidelijke webshop, houden zich aan genoemde levertijd. Vlotte en goede communicatie!

• Snelheid/levertijd

Beste Willy, Bedankt voor je bestelling bij Begra en mooie beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Bestelde goederen zijn nog niet geleverd

Bestelde goederen zijn nog niet geleverd

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Beste Ronald, Bedankt voor uw review, wij hebben direct even gekeken en uw bestelling wordt vandaag nog geleverd! Er bleek nog een onopgeloste vraag over het gewenste product te lopen met uw collega waardoor uw bestelling niet direct verwerkt kon worden. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Doen wat ze beloven.

Goed materiaal tegen redelijke prijzen. Aflevering ook keurig geregeld.

• Snelheid/levertijd

Beste Gaston, Bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We staan graag weer voor u klaar mocht u binnenkort nog iets nodig hebben. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Gewoon prima bedrijf met prima producten

Goed geholpen, snel, behulpzaam en ook nog en een product wat waarde naar geld vertegenwoordigd.

• Snelheid/levertijd

Beste John, Bedankt voor uw mooie review, daar worden wij blij van. Fijn om te lezen dat we u op alle fronten snel en goed hebben kunnen helpen aan de juiste magazijn materialen. Veel plezier ervan en we zien u graag nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goed geholpen

Ok

• Snelheid/levertijd

Hoi Chris, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling en als je nog iets nodig hebt staan we graag voor u klaar. Fijn weekend, Team Begra!

• Snelheid/levertijd

Top! 😉 Bedankt voor je review en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Een Top bedrijf !

Prachtige magazijn stellingen gekocht, afspraken 100% nagekomen, nadien wilde ik nog wat extra materialen bestellen , dezelfde dag kon ik dat zelf al afhalen , kortom een aanrader !

• Snelheid/levertijd

Beste heer Dingemans, Afspraak is afspraak bij Begra, daar kunt u van op aan! Fijn om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren en we u goed hebben kunnen helpen. Naast onze afhaalmogelijkheid hebben we intussen ook al diverse artikelen met next day delivery! Dus mocht nog snel iets nodig dan bieden wij verschillende opties! Veel succes met uw bestelling en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Hele mooie stelling voor de prijs Klant vriendelijke bediening met mensen die mee willen denken Toppie ben er heel blij mee

• Snelheid/levertijd

Beste Nico, Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen voor de juiste prijs. Bedankt voor review en we wensen u veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snelle levering tegen normale prijzen

Diverse bakken besteld, 1 was tijdens transport kapot gegaan. Paar dagen later werd er een nieuwe geleverd. Zonder moeilijk te doen! Ik vind het top.

• Snelheid/levertijd

Beste Rene, Bedankt voor uw mooie review. Wij nemen graag onze verantwoordelijkheid, ook als er onverhoopt iets mis gaat tijdens het transport. Hartelijk dank dat u ons de kans heeft gegeven om dit te herstellen. Veel plezier van uw aankoop en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Een klacht maar wordt niet serieus genomen, nu wel opgelost

Goed materiaal, groot bedrijf en professioneel magazijn. Ik had maar een kleine bestelling. Maar volgens mij klopt er iets niet aan wat er geleverd is. Nu heb ik het idee dat daar niet serieus mee om wordt gegaan. Het is ook nog niet opgelost. || Teamleider kwam persoonlijk bij me thuis langs om het probleem te bekijken. Ook hij kwam tot de conclusie dat het materiaal i.d.d. niet op orde was, schoren passen niet op de 500 light duty stellingen. Opgelost door me H schoren aan te bieden die hij, vooruitdenkend, had meegenomen. En dat past wel. Kijk dat is service!!

• Snelheid/levertijd

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u ons de kans heeft gegeven om een foutje in de bestelling te melden zodat we deze snel en correct voor u kunnen herstellen! We zijn blij dat uw stellingen nu correct zijn opgebouwd en wensen u veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Begra.

goed geregeld

Eerste bestelling afgehaald en tweede bestelling laten bezorgen. Je kan de status van de bestelling goed volgen, dat is in mijn geval erg handig aangezien ik ook vaak buiten de deur werk.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Geerts, Top om te horen dat zowel afhalen als bezorgen prima is bevallen! Bedankt voor uw mooie review! Afhalen kan ooit voordelen hebben maar bezorgen is natuurlijk ook ooit handig, mits u de levering kunt verwachten op het afgesproken moment! Veel plezier van uw bestelling en we zien u graag weer eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snelle en correcte levering

Ben al jaren klant en steeds worden de goederen super netjes ingepakt en vervoerd. Chauffeurs zijn altijd vriendelijk en zetten de pallets netjes neer waar je ze wilt hebben.

• Snelheid/levertijd

Beste Michel, Wat fijn om te horen dat u als vaste klant telkens de juiste ervaring heeft bij Begra! Uw review wordt zeer gewaardeerd. Onze transporteurs zijn al jarenlang een vast verlengstuk van Begra. Ook zij doen graag een stapje extra om u als klant goed te helpen. Veel succes met uw bestelling, we staan voor u klaar als u weer wat nodig heeft! Met vriendelijke groet, Team Begra

uitstekend

Snelle service en correct geleverd.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw Aartsen, Super om te horen en bedankt voor uw review! Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Vlotte vriendelijke klantenservice

Besteld en zeer snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste Richard, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat we u goed en snel hebben kunnen helpen aan de juiste magazijninrichting. Veel plezier ervan en hopelijk zie we u nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Zeer tevreden,prik /kwaliteit

Zeer juiste manier van werken! Prijs / kwaliteit en correcte levering

• Snelheid/levertijd

Beste Tom, We zijn zeer verheugd dat u zo tevreden bent over uw bestelling en bedankt voor uw review! Veel plezier ervan en heeft u nog iets nodig? Wij staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snel op maat geleverd

Wederom snel geleverd, Begra levert al jaren alles t.b.v. de magazijninrichting van mdhelektroshop.nl , dit naar alle tevredenheid.

• Snelheid/levertijd

Beste Mikel, Fantastisch om te lezen dat we wederom naar alle tevredenheid hebben mogen helpen met jullie magazijninrichting. We wensen jullie veel succes met deze aankoop en staan graag voor jullie klaar als er nieuwe uitbreiding nodig is. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiëntie. We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.