Geen problemen ervaren

Gewoon op een webshop geshopt, wel vel mails gekregen over mijn bestelling

• Snelheid/levertijd

begra heeft een stevige stelling geleverd , en ook als je b.v een paar dragers benmt vergeten worden deze vlot nageleverd.

Snelle en duidelijke service

Iets besteld en snel gekregen precies wat ik wou. En je word goed op de hoogte gehouden van de status

Top geregeld.

Het hele traject is bij jullie goed geregeld. Van bestelling tot uiteindelijk de factuur alles gaat zoals beloofd.

Duidelijk, snel

Duidelijke communicatie, snelle levering, sneller dan verwacht. Correcte prijs, en goede kwaliteit van het geleverde materiaal

• Snelheid/levertijd

Bete Cedric, Dank u voor een de mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is! Zeker als het ook nog sneller geleverd wordt dan verwacht! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Nette prijs, snelle geleverd

Magazijnbakken eenvoudig besteld via de webshop voor een prima prijs. Levering was ook prima.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Beste Rian, Dank u voor een de mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is gegaan! Snel en makkelijk besteld en voor een leuke prijs. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Tweedehands is bijna nieuw!

De verrassing was groot toen de vrachtwagen gelost werd. Er mankeerde niks aan het materiaal. Onze tweedehands stelling leek wel nieuw en was in een mum van tijd opgebouwd met behulp van een You-tube filmpje. (Ik miste de montage handleiding). In een twee en half uur stond 5200x2500x600 mm stelling als een huis!

• Snelheid/levertijd

Beste Roel, Dank u voor een de mooie beoordeling! Goed om te horen dat het zo goed als nieuw is en snel/makkelijk in elkaar te zetten was d.m.v. het filmpje. Helaas zijn er van de gebruikte stellingen geen handleidingen beschikbaar, maar kunnen u hiermee altijd wel helpen. Laat het ons weten en we helpen u hier graag mee! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Mooi en duidelijke website

Leuk om je magazijn hier mee te bestellen. Website is duidelijk en overzichtelijk. Zo kon ik het perfecte materiaal bestellen. Waarvoor dank Begra !!

• Snelheid/levertijd

Beste Wener, Dank u voor uw beoordeling! Goed om te horen dat het snel en makkelijk te vinden is op de website! Daar steken we ook veel energie in, om het zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk weer te geven! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Al een aantal keer stellingen gekocht. Elke keer prima verlopen.

• Snelheid/levertijd

Beste Mark, Dank u voor de super mooie beoordeling! Goed om te horen dat het elke keer goed verloopt voor u, daar houden we van! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Duidelijke site, goed materiaal, snel geleverd

Altijd weer snel gevonden wat ik nodig heb op de website, snel geleverd en de stellingen zaten snel in elkaar.

• Snelheid/levertijd

Beste Ivo, Dank u voor een de mooie beoordeling! Goed om te horen dat het snel en makkelijk te vinden is op de website! Daar steken we ook veel energie in, om het zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk weer te geven! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Snelle en correcte levering voor een goede prijs

Wij hebben veel.magazijnbakken besteld en deze werden.een aantal werkdagen later per pallet afgeleverd. Wij hebben iets latere openingstijden en dit was geen enkel probleem en de klantenservice van Begra heeft dit snel en correct doorgegeven. Kwaliteit is top.

• Snelheid/levertijd

Beste Lars, Dank u voor een de mooie beoordeling! Fijn dat u het super ervaren heeft! Waar mogelijk denken we graag mee! Zo ook naar de aangepaste openingstijden. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Top bedrijf goed geholpen en snel geleverd

Top bedrijf goed geholpen en snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste Klaas, Dank u voor een de mooie beoordeling! Fijn dat u het super ervaren heeft! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

top bedrijf

Mooie producten en goede service. Ik als particulier, die bij dit grote bedrijf een voor hen relatief kleine bestelling deed, ben zeer vriendelijk geholpen. Ook wordt er met je meegedacht in oplossingen.

• Snelheid/levertijd

Beste Ingrid, Dank voor de super positieve feedback! Hier doen we het natuurlijk voor. Zeker bij vragen willen we snel schakelen, zodat we dit voor u kunnen oplossen en het juiste advies kunnen geven. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Prima degelijke stellingen.

We hebben de Heavy Duty 250kg legbord variant aangeschaft, en deze vervolgens in OSS afgehaald. Alles lag netjes klaar. Bij de montage bleken de 8 clibs van de 2 extra bestelde legborden niet meegeleverd. Foutje bij bestellen, moet je even apart aangeven. Dit is echter feilloos opgelost, met een belletje. Clibs werden achteraf nog kosteloos opgestuurd. Kortom prima service en materiaal

• Snelheid/levertijd

Beste Cees-Jan, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het allemaal positief is en naar wens! En dat we het snel voor u hebben kunnen oplossen! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

De kwaliteit is matig

De legborden zakken na enkele maanden door, niet vanwege het gewicht maar vanwege het gebruik van hard board. Hierdoor vervormt het langzaam onder invloed van het gewicht en vocht. Reactie van het bedrijf: het gebruik van de kast in een vochtige ruimte wordt afgeraden. Daar staat niks over bij de specificaties. Kan ik wel een andere krijgen, maar daar ben ik niet mee geholpen. Het frame zelf is ook niet super. Bij montage brak er al een nokje af. Dat kun je dan wel oplossen door de plank wat hoger lager te zetten. Al met al valt de kwaliteit tegen.

• Snelheid/levertijd

Beste Rudo, Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de stelling niet zijn zoals gewenst. Zoals telefonisch besproken, staan de stellingen in een vochtige ruimte. Helaas zijn daar deze stellingen niet voor geschikt, en zal het houtwerk/plaatwerk op den duur gaan begeven. Zoals besproken zullen we hierin extra meedenken bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Perfect geregeld. 1x besteld in 2 weken voor €2500 en nog steeds blij.

• Snelheid/levertijd

Beste Willem, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het allemaal positief is en naar wens! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Top, snel geholpen

Kon na mijn bestelling meteen aangeven hoe en waar ik het geleverd wou hebben. En die afspraak is precies zo uitgevoerd. En de producten volden precies zo als omschreven

• Snelheid/levertijd

Beste Lorenzo, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en ook qua levering! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Geleverd volgens verwachting

Snelle en correcte levering

• Snelheid/levertijd

Beste Wiltje, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het allemaal voor u naar wens is gegaan en met een snelle levering! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Enkel een niet-werkende track en trace was het enige minpunt

Snelle levering van verschillende bestelde goederen Er was helaas ook nog wel een probleem met verkeerd geleverde liggers, maar dit werd (grotendeels via whatsapp-chat, met dank aan Joyce die alles netjes regelde) deskundig opgelost en een omruiling van de leggers werd inmiddels ingepland.

• Snelheid/levertijd

Beste Koen, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat we het issue voor u snel en goed hebben kunnen oplossen, zodat het gewenste resultaat behaald is. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Snelle accurate levering

Prima geregeld, bestelling binnen 3 werkdagen bezorgd

• Snelheid/levertijd

Beste Paulus, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het allemaal naar wens is! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Bestelling vertraagd, maar uiteindelijk goed opgelost.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Beste Boaz, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het allemaal uiteindelijk naar wens is! Helaas hebben wij het niet altijd zelf in eigen hand, maar willen we de snelste en beste oplossing aan u bieden. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Voorbeeld in klantvriendelijkheid

Toen ik mijn bestelling binnen kreeg dacht ik dat ik schroeven miste. Hierop belde ik de helpdesk. Zij namen direct op en waren uitermate behulpzaam. Ze stuurde me meerdere keren een mail en belde me ook 2x terug. Iedere keer snel en vriendelijk. Ik heb ze hierover later nog een mail gestuurd om te bedanken en ze verteld dat deze handelswijze ik al lang niet meer gezien had en dat dit als voorbeeld mag gelden voor veel bedrijven. Top gedaan!

• Snelheid/levertijd

Beste Erwin, Dank voor de super positieve feedback! Hier doen we het natuurlijk voor. Zeker bij vragen of "problemen" willen we snel schakelen, zodat we dit voor u kunnen oplossen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Zeer goede service en correcte levering

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst van een deels gebruikte grootvakstelling. Je weet natuurlijk niet in welke staat de materialen geleverd zouden worden, maar ik was zeer aangenaam en positief verrast door de zeer mooie staat van deze deels gebruikte grootvakstelling. Ook de opvolging van bestelling tot levering is top!

• Snelheid/levertijd

Beste Kris, Goed om te horen dat de bestelde producten u positief verrast hebben. Wij streven en altijd na om nette ( gebruikte ) materialen uit te leveren. Zeker met het oog ook op duurzaamheid. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Keurig geleverd

Heb magazijnbakken besteld. Deze lagen nog dezelfde dag klaar om opgehaald te worden. Bij uitpakken bleken twee bakken beschadigd. Deze werden nagezonden. Mailwisseling met Begra verloopt snel!

• Snelheid/levertijd

Beste Chris, Dank voor uw positieve beoordeling! Ow dat is natuurlijk altijd minder als er schade is! Gelukkig hebben we dit na tevredenheid kunnen oplossen! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Besteld om 9 uur in de ochtend en de bestelling om 15 uur opgehaald. Kortom goede vlotte service met uitstekende klantenservice!

• Snelheid/levertijd

Beste Jelle, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat het allemaal naar wens is! Fijn dat we u zo snel hebben kunnen helpen met uw bestelling! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

IJsselstraat 9

5347 KG Oss

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV streeft ernaar de meest toonaangevende en complete magazijninrichter te zijn voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiëntie. Ons doel is om klanten maximaal te ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket voortdurend af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. Daarnaast houden we voortdurend toezicht op onze bereikbaarheid en klantenservice. Door een solide financiële bedrijfsvoering te voeren en onze maatschappelijke betrokkenheid te tonen, streven we ernaar om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners te behoren.