Dingen die verkeerd gaan worden opgelost

De stangen van mijn draagarm stelling waren te lang, deze heb ik zelf af moeten slijpen en nieuwe gaten boren. Ik had 8 grote bakken en 24 kleine bakken besteld, ik kreeg 24 grote bakken en 8 kleine. Maar alles is opgelost, jammer van de tijd die je ermee bezig bent.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Overzichtelijke website met ruimte keuze voor ieders budget. Ik heb een paar mooie gebruikte legbordstellingen gekocht voor in de garage. Professionele kwaliteit voor een prima prijs! Erg blij mee. Het complete bestel- én afhaalproces is goed geregeld. Ik kon op afspraak vrij snel terecht en heb zo kunnen besparen op verzendkosten!

Goed opgelost!

Helaas werd niet het gewenste product geleverd. Na overleg met de afdeling verkoop is de geleverde stelling weer bij ons opgehaald. Goed opgelost, bedankt Roel!

Mooi product, goede communicatie en top bezorging

Mooi product, goede communicatie en top bezorging

Goed en behulpzaam bedrijf

Na aanleiding van een levering van magazijnstelling waarvan een schoor beschadigd was had ik contact met een medewerker en werd het probleem snel en effectief opgelost top.

• Snelheid/levertijd

Artikel netjes op tijd geleverd.

Prima.

• Snelheid/levertijd

Snel geleverd. Goede service. Alleen borgpennen waren niet meegeleverd.

Heel goed.

uitstekend

Naar wat zoeken op het internet kwam ik uit bij Begra. Zocht een stellingskast en twee bakkenkasten. Uitgezocht, besteld en betaald. Goede service

• Snelheid/levertijd

Fijne kisten die jaren zullen meegaan!

Levering duurt wat langer als met pakketpost, maar dit was vooraf goed duidelijk en ook goed te begrijpen.

• Snelheid/levertijd

Perfect, van eerste contact tot levering

Wat mij betreft was er maar een klein min puntje, dat is dat jullie dit verkopen als een set / combinatie / voordeelrij .... Ik stockeer lichte materialen, die laag zijn, bijgevolg gebruik ik veel meer liggers dan staanders. Ik heb reeds Esmena balletstellingen, dus ik moest hier wel in verder gaan. Hierdoor heb ik een aantal combinaties gekocht, maar eigenlijk in functie van de 100 liggers die ik nodig had. Uiteindelijk heb ik nu wel een aantal staanders over die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken. Dus als jullie aparte liggers zouden willen verkopen, dan zou ik er in de toekomst nog wel wat extra wille nemen. Prijs en kwaliteit van jullie rekken waren goed en in verhouding.

Snelle reactie's

Snelle reactie op mijn aanvraag!

• Snelheid/levertijd

goede kwaliteit kasten en nette levering

Goede kwaliteit kasten, nette levering. Het duurde wel lang voordat je een verwachte leverdatum krijgt. Op de website staat 3 tot 5 weken en pas net voor de levering krijg je je leverdatum door. Ik heb wel rond de kerstperiode besteld, dus wellicht daardoor iets langer.

• Snelheid/levertijd

Prima product en prima levering

Product is prima en mooi. Afspraak om goederen af te halen helemaal goed. Vriendelijke bediening en service

• Snelheid/levertijd

Snel besteld en een vlotte levering.

Via webshop besteld en snel geleverd. Sneller dan eerst was afgesproken.

• Snelheid/levertijd

reageert snel komt afspraken na en levert volgens afspraak

gewoon goed

• Snelheid/levertijd

Een goed product voor een reële prijs

Precies wat er besteld is en niets te kort of teveel aan montage materiaal. Dus een bedrijf wat aan te bevelen is.

• Snelheid/levertijd

Alles verloopt correct en op tijd

Alles duidelijk juist jammer altijd verzendingskosten

• Snelheid/levertijd

Prima 2e hands stelling compleet geleverd uiterst tevreden.

• Snelheid/levertijd

Fantastisch product, overzichtelijke handleiding dus gemakkelijk te plaatsen.

Fantastisch product, overzichtelijke handleiding dus gemakkelijk te plaatsen. Zeer plezierige levering, maar misschien lag dat meer aan de uiterst correcte chauffeur.

• Snelheid/levertijd

what you see is what you get

het is gewoon een heldere site. duidelijk vermeld wat de afmetingen zijn dus je weet wat je krijgt. snelle service!

Goede kwaliteit materialen

Makkelijk afhalen bij het magazijn, zelf even checken of bataling al afgerond is voorkomt controle bij afhalen.

Falah

Aub zo snel mogelijk

• Snelheid/levertijd

Perfect en keurig volgens afspraken

• Snelheid/levertijd

Over Begra Magazijninrichting BV.

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.