Erg behulpzaam en geduldig. Wij zijn meerdere malen gewisseld van gedachte en soort stelling. Eric de Blauw heeft ons ontzettend goed en vakkundig te woord gestaan en geholpen. Ook de geboden oplossing konden zowel wij als Eric wel waarderen.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en alles compleet

Bestelling via website is eenvoudig, levering is snel en compleet. Alleen op het gebied van communicatie (leverdatum) valt nog wat te verbeteren. En montage handleiding bij levering was handig, ook met duidelijke tips (bijvoorbeeld dat de stellingen een onder- en bovenkant hebben)

• Snelheid/levertijd

Prima spullen en snel geleverd.

Mooie stevige materialen. Alleen een montage handleiding ontbrak.

geweldig bedrijf!!

contact gehad met een super sales man!!

• Snelheid/levertijd

Beste Bart, Fijn te horen dat je zo goed bent geholpen door een van onze toppers. De sales man in kwestie loopt inmiddels aardig naast zijn schoenen 😉. Ook bij een volgende bestelling staat ons team graag voor je klaar. Met vriendendelijke groet, Team Begra.

Prima afhandeling van mijn bestelling

Zie hier boven

• Snelheid/levertijd

Beste heer Lenssinck, We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst graag nogmaals van dienst te zijn. U bent van harte welkom! Met vriiendelijke groet, Team Begra

Snelle reactie + oplossing

Na aanvraag per mail snelle reactie + je wordt even gebeld om alles even door te nemen en bespreken

• Snelheid/levertijd

Beste Kevin, Bedankt voor je review em veel plezier van je bestelling! Mocht je nog iets nodig hebben, ons verkoopteam zit voor je klaar om je aanvragen snel te behandelen. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling en correcte producten.

• Snelheid/levertijd

Beste Peter, Top om te horen, veel plezier en succes van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

snel en vakkundig

prima prijs, prima hulp bij ophalen en vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Snelheid/levertijd

Beste heer de Jong, Hartelijk dank mooie beoordeling, fijn te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met de aankopen en heeft u nog ooit iets nodig, wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Voordelige oplossing

De bestelde magazijnbakken waren snel geleverd, netjes ingesealed op een pallet, ze waren een beetje vies, maar hier is goed contact over geweest en goed opgelost.

• Snelheid/levertijd

Beste Tony, Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat de gebruikte kratten die u had besteld niet direct waren wat u zocht. Ondanks de vermelding over vervuiling in de artikelomschrijving kan het natuurlijk toch zijn dat ze niet voldoen aan uw wensen. Wij nemen dan graag onze verantwoordelijkheid en gaan voor tevreden klanten. Fijn dat we samen met u een goede oplossing hebben gevonden. We hebben een groot wisselend assortiment en hopen dat een volgend bestelling direct aansluit op uw verwachting. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Belasten onbewerkte uren gewoon door.

Voor het verplaatsen van een entresol vloer Begra ingeschakeld. Ze hebben een indicatie gegeven van hoeveel uur het zou kosten om te verplaatsen. Dit is uiteindelijk voor minder dan de helft van het aantal uren gebeurd. Toch wordt er het volledige bedrag gefactureerd. Een kleine tegemoetkoming van *** euro is het enige wat Begra heeft gedaan om dit op te lossen. Ongekende manier van zaken doen. Ben dit ook absoluut niet gewend van Begra. Normaal is de service fijn. Maar dit keer zeer ondermaats. Blijkbaar is geld maken toch wel het belangrijkste.

• Communicatie

Beste heer van den Boogaart, Wat vervelend dat de demontageklus niet is afgesloten naar tevredenheid. We begrijpen uw ervaring. Alle (de)montagewerkzaamheden worden berekend op basis van inschatting en niet uitgevoerd op nacalculatie. Gaan de werkzaamheden sneller, dan kunt u snel weer aan de slag, zit het tegen, dan volgt er geen toeslag want afspraak is afspraak! Wij werken met onderaannemers, de montageploeg en eventuele materialen worden ingekocht op basis van de calculatie. Zodra de klus is afgerond worden wij gefactureerd voor deze kosten en ontvangt u van ons de factuur volgens offerte. Bij u ging de demontage erg voorspoedig. We begrijpen daarom uw gevoel dat dit niet overeenstemt met de afgesproken prijs. Als tegemoetkoming hebben we u daarom onze marge aangeboden maar hierop helaas geen reactie ontvangen. Onze calculatiemethoden worden onder de loep genomen om u bij een volgende opdracht de service te verlenen zoals u eerder bij ons heeft ervaren. Heeft u naast de financiële compensatie alsnog behoefte aan verdere toelichting? Wij staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Prijs/kwaliteit zeer goed

Voor de prijs die je betaalt, krijg je wel een heel degelijk en stevig product

• Snelheid/levertijd

Beste heer van Cleemput, Bedankt voor uw review. Goed te horen dat u tevreden bent met de bestelde producten. Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling en helpen u graag nog eens. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goed spul, jammer van de ontbrekende handleiding en missende moeren en bouten

Netjes aangeleverd en kwalitatief goede stellingen voor een scherpe prijs. Echter kon ik geen montagehandleiding vinden en heb ik de stellingen opgebouwd nagelang de foto’s van de webshop. Daarnaast ontbraken er wat moeren en bouten. Ook was er geen beloofd contact geweest met de transporteur die een leverdatum en tijd zou bespreken.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Noordermeer, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat u tijdens het opbouwen van de stelling wat moeren en bouten te kort kwam. Wij werken zoveel mogelijk papierloos en hebben daarom al onze handleidingen online beschikbaar. Deze zijn te vinden onder het kopje ‘handleidingen’ op onze website. Vanwege eerdere verwarring bij klanten zijn worden onze handleidingen binnenkort ook meegeleverd met de bestelling. Fijn dat u de levering zonder de vooraankondiging in ontvangst heeft kunnen nemen. Wij gaan na met de transporteur wat hier mis is gegaan. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en doen ons best u een volgende keer met een 10 ervaring te verassen. Met vriendelijke groet, Team Begra

prima geregeld en goede klantenservice

fijne en snelle service

• Snelheid/levertijd

Beste heer van Son, Super! Erg fijn om te lezen dat we je snel en goed hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

correct en snel

Na bestelling verliep alles goed, doch heb tot op heden nog geen factuur mogen ontvangen van de geleverde goederen. Op de aanvraag voor offerten via de website werd niet gereageerd en moest ik zelf contact opnemen om info op te vragen. Telefonisch werd er vriendelijke en juist gecommuniceerd.

• Snelheid/levertijd

Beste Paul, Bedankt voor uw review. Goed te horen dat we u snel van de juiste kwaliteitsproducten hebben kunnen voorzien. Onze verkoopafdeling reageert normaal gesproken binnen vier uur op elke binnengekomen aanvraag. Misschien een emailstoring aangezien u de factuur en wij uw schriftelijke aanvraag niet hebben ontvangen. Wij gaan dit aan onze kant na en sturen de factuur uiteraard nogmaals toe. Een beller is nóg sneller, dus gelukkig kunt u alvast vooruit met de geleverde bestelling. We wensen u veel plezier ervan en zien u graag nog eens terug, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Begra.

perfect

Goed product, goede levering. Wat wil je nog meer?

• Snelheid/levertijd

Beste heer Knutzen, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is nu precies wat wij willen, tevreden klanten! Heel veel plezier van uw bestelling, we zien u graag nog eens terug. U bent van harte welkom, Met vriendelijke groet, Team Begra.

superservice

Ik had niet goed opgelet en daardoor was er een onderdeel losgetrild en verdwenen van mijn magazijnkarretje. Eigen schuld dus.. Begra stuurde het verdwenen onderdeel binnen drie dagen naar me op, supersnel dus en ook nog eens gratis! Dat noem ik service.

• Snelheid/levertijd

Beste Fokke, Fijn dat we u zo snel hebben kunnen helpen met het verdwenen onderdeel. Succes met het herstellen van uw magazijnkar en veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Leveringsonbetrouwbaar

Zowel bij de offerteaanvraag, bij het plaatsen van de bestelling en daarna nog twee keer expliciet afgesproken op welke dag de levering moest plaatsvinden. Je raad het al: op de betreffende dag geen levering. Wederom gebeld en netjes teruggebeld. Het wordt eind van de dag (voor 17:00) nog geleverd. Je raad het al: niet dus. Je betaald een hoop geld voor de levering maar koopt uiteindelijk een kat in de zak. De producten van Begra zijn goed (we hebben al veel meer legbordstellingen van ze in gebruik) maar in het nakomen van leveringsafspraken zijn ze ronduit slecht. Ze verschuilen zich achter de transporteur maar die hebben ze zelf gekozen en ze blijven verantwoordelijk voor het transport tot aan de deur.

• Snelheid/levertijd

Beste heer ten Oever, Bedankt voor uw beoordeling. Naar aanleiding van uw feedback hebben we elkaar zojuist gesproken. Het is zeer te betreuren dat uw planning in de soep is gelopen omdat wij de levering niet volgens de gemaakte afspraken konden uitvoeren. Uiteraard is leverbetrouwbaarheid van het grootste belang bij onze producten. Hier werken we dan ook continu aan samen met onze transport partners. Helaas is dat hier niet tot uiting gekomen, ook een uiterste inspanning om het toch nog vrijdag te leveren lukte helaas niet. Gelukkig heeft u naast deze vervelende ervaring ook andere ervaringen met ons en onze producten. We hopen u bij een volgende bestelling positief te kunnen verassen. Met vriendelijke groet, Team Begra

• Snelheid/levertijd

Beste heer Schoen, Top, fijn dat we u zo goed hebben geholpen! Veel plezier van uw bestelling en alvast een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Begra hielp mijn leven terug op de rails

Al jaren slaap ik niet meer door angst van de ongestructureerde rommel in mijn garage en kelder. Mijn vrouw gaf me telkens maar de opdracht om nieuwe spullen die ze had gekocht naar de kelder te brengen,... Ze besefte niet welke chaos zich daar afspeelde. Ik wou koste wat het kost echtelijke ruzies vermijden maar dat kostte dan wel jarenlang een goede nachtrust. Gelukkig heb ik via Begra nu eindelijk degelijke, stabiele en fatsoenlijke rekken geïnstalleerd in mijn kelder, zolder en garage. De rommel is overzichtelijk, neemt minder ruimte in beslag en er kan gemakkelijk nog het dubbele bij. Begra heeft niet alleen mijn nachtrust gered, maar onrechtstreeks ook mijn huwelijk. Alle gekheid op een stokje: ik ben niet alleen heel tevreden van de rekken (ik had tweedehands rekken besteld die in goede staat waren) maar ik ben ook heel erg te spreken over de communicatie/service die Begra heeft aangeboden. Zelfs voor een 'kleine' particuliere bestelling zoals de mijne. Van het eerste contact tot de levering en dienst naverkoop: alles was tiptop in orde.

• Snelheid/levertijd

Beste Bruno, Al bijna 20 jaar lang voert Begra actie tegen de ongeorganiseerde bende in magazijnen schuren en kelders. Zoals je zelf al schetst kunnen de gevolgen zeer ernstig zijn wanneer rommel te lang genegeerd wordt. Toch is dit iets wat maar al te vaak voorkomt…zelfs in de beste kringen! Onveilige situaties, inefficiëntie, frustratie en irritaties voeren de boventoon, met alle desastreuze gevolgen van dien. Gelukkig hebben wij een passende oplossing voor iedere situatie, een uitweg uit alle ellende. Van distributiecentrum tot zolderkamer, wij hebben álles in huis om de chaos professioneel te structureren. Heel goed dat je net op tijd de signalen van algehele verloedering hebt (h)erkend en actie hebt ondernomen. We zijn erg verheugd dat onze magazijnoplossingen daarbij hebben geholpen en je nu weer kunt genieten van het leven. Wat een opluchting zal het zijn om opgewekt op te staan en wanneer je iets zoekt, je het direct kunt vinden en handig kunt pakken uit een georganiseerde stelling!? Maar inderdaad, alle gekheid op een stokje; super bedankt voor je leuke en positieve review. We hebben er hartelijk om gelachen! Blij dat we hebben kunnen helpen, we zijn je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Begra

Vriendelijk geholpen en vlotte leveringen

Vlotte leveringen en zeer klantvriendelijk. Zeer ruim assortiment en duidelijke webshop!

• Snelheid/levertijd

Hoi Robin, We zijn erg blij met je fijne bestelervaring en positieve review! Veel plezier van je bestelling, we zien je graag nog ooit terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

correct en goed

Makkelijke website, materialen op tijd en in de goede uitvoering geleverd.

• Snelheid/levertijd

Beste Aad, Bedankt voor uw review, goed om te horen dat alles tijdig en naar wens is geleverd. Veel plezier van uw bestelling, we helpen u graag nogmaals, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Begra.

afspraken niet nakomen

Op bestelling duidelijk aangegeven dat afleverlocatie niet bemand is dus 24 uur van tevoren graag even bellen of sms'en. Op orderbevestiging staat duidelijk dat Begra even de klant belt om te kijken of aflevering uitkomt voor de klant. Dan denk dat het goed gaat maar helaas, 5 minuten voor aflevering een telefoontje van de chauffeur dat ik bijna op de afleverlocatie is. Ikzelf woon 160km van de afleverlocatie dus heb ik de chauffeur verteld dat hij maar even 2 uur moet wachten tot ik er ben. Dat vond hij geen goed idee. Gelukkig heb ik iemand (met sleutels) gevonden die dichterbij woont, die op stel en sprong naar Elburg is gegaan. Verder alle medewerking van de chauffeur.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Hokke, Wat vervelend om te lezen dat het ondanks uw zorgvuldige voorbereiding toch mis is gelopen met de levering. We hebben uw instructie duidelijk doorgegeven aan de transporteur maar blijkbaar is deze toch te laat opgemerkt. Onze excuses voor de ontstane ongemak, gelukkig is het uiteindelijk wel geregeld en zijn onze vaste transporteurs altijd welwillend om mee te denken. We kunnen helaas niet terugdraaien hoe het is gelopen maar we gaan extra alert zijn op afleverinstructies en zullen dit kenbaar maken aan onze transporteurs. We zijn erg geschrokken van uw beoordeling en hebben u daarom ook even gebeld voor toelichting. Bedankt voor het prettige gesprek en uw begrip, gelukkig heeft u het vertrouwen in Begra niet verloren. Wij doen ons uiterste best om uw volgende bestelling vlekkeloos te laten verlopen! Met vriendelijke groet, Team Begra.

• Snelheid/levertijd

Beste mevrouw van Dongen, Bedankt voor uw review en veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Superdesuper, zelfs na een probleempje!

Met hulp van de Verkoop afdeling een grote, passende META stelling uitgezocht. Deze werd heel snel netjes geleverd door Van den Heuvel. Snel bouwen en dan heel snel alles weer erin/erop…maarrrr: een fors deel van de legborden voldeed niet aan mijn en niet aan BEGRA’s normen. Wat te doen? Heel veel waardering voor de afdeling Verkoop (Heer v.O.) die zich met lichtsnelheid heeft ingezet om de magazijn fout te herstellen. Ik ben heel blij met het advies en de uiteindelijk geleverde META HD legborden stelling kast. De BEGRA service en acties bijna ongekend in onze ca 4 jaars verbouw traject. Goed bezig, ga zo door, 6 sterren!

• Snelheid/levertijd

Goedemorgen, We zijn erg verheugd bij het lezen van uw review. Bedankt voor uw telefoontje zodat wij onze fout snel konden herstellen. Nieuwe of gebruikte producten? Dat maakt voor ons niet uit. Wij staan garant voor goede kwaliteit én tevreden klanten. We wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van de Meta stellingen. Met vriendelijke groet, Team Begra

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.