prima bedrijf

Goede prijsverhouding

Info over levering is zonder aankondiging. S'nachts mail gecontroleerd en s'morgens stond de levering voor 7.30 uur voor de deur.

• Snelheid/levertijd

Geachte heer van der Kruijs, Bedankt voor uw positieve review en opmerking over het verloop van de levering. Op iedere bestelling volgt automatisch een bevestiging met tijdsindicatie van levering binnen een X aantal dagen. Hierin staat beschreven dat u om 07:00uur een update ontvangt zodra uw bestelling geladen is voor uitlevering. Uw bestelling is als eerste geleverd waardoor de tijd tussen deze update en levering helaas erg kort was. Onze excuses hiervoor, een incident wat niet vaak voorkomt maar in uw geval vervelend heeft uitgepakt. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Duidelijke communicatie, goede spullen en goede service.

• Snelheid/levertijd

Alles, contact, offerte, levering, montage fantastisch gelopen.

Heb contact gezocht met Begra voor een entresolvloer. Telefonisch contact geweldig verlopen, niets is te veel. Duidelijke uitleg en nette prijzen worden er gehanteerd. Levering en montage ook netjes verlopen. Uitermate tevreden klant.

gewoon goed

vriendelijke mensen aan de telefoon kennis van de producten en een goed advies

• Snelheid/levertijd

Fijne koopervaring, meedenkende mensen.

super geregeld

goede kwaliteit en goede snelle service

Fijne website, snelle levering

Prettig winkelen, goede informatie over leveringen, fijn bedrijf

• Snelheid/levertijd

Was perfect, dik tevreden!

Geweldig, applaus!

gewoon goed

snel zelf op kunnen halen

• Snelheid/levertijd

Vriendelijke mensen en snel geholpen

• Snelheid/levertijd

Zeer goed advies en hoge kwaliteit

Begra heeft ons uitstekend geholpen.

product uitstekend

Het product is geweldig, communicatie betreffende levering was minimaal. Zelf contact op moeten nemen wanneer levering plaats vond. Konden geen geschatte tijd aangeven. Conclusie, rest van de dag kunnen wachten.

Degelijk materiaal, ...

Op basis van de beschrijving verliep de installatie voorspoedig, nadat de onderdelen gereinigd waren (stoffig).

Product en service.

Zeer tevreden over zowel het product als de servicegerichtheid.

Goed product!

Goede kwaliteit en snelle levering!

• Communicatie N.v.t.

Aanbevelings waardig!

Allereerst een ruime keuze uit prachtige materialen, dan een makkelijke manier van samenstellen, Meerdere bezorg- en afhaalmogelijkheden, Perfecte levering op het afgesproken moment.

zeer goed

snelle en goede service

snel en goed geleverd!

geleverd zoals afgesproken en duidelijke communicatie

• Snelheid/levertijd

Goed materiaal en snel geleverd

2dehands palletstelling was in zo goed als nieuwe staat en snel geleverd, top!

• Snelheid/levertijd

Afspraak niet nakomen, maar na klacht goed opgelost met een compensatie

Onderstaand in de beoordeling benoemd, daarna direct netjes gebeld om tot oplossing te komen. Initiële klacht:de ochtend gebeld, met vraag wanneer het precies geleverd zou worden. Er werd aangegeven dat het geladen was en chauffeur onderweg was. Snel wat uurtjes verlof opgenomen en richting nieuwe huis. Na daar een tijd gewacht te hebben weer gebeld. Toen werd doodleuk verteld dat het niet geladen was en dat het morgen zou komen. Er was geen enkele empathie bij het feit dat ik nu voor niets verlof had opgenomen, het boeide deze meneer nietGevraagd of ze de dag erna een uur van tevoren wilden bellen, dat zou men doorgeven aan chauffeur maar is niet nagekomen. Chauffeur wist van niets en moest het in de tuin achterlaten. Communicatie en klantvriendelijkheid zwaar onvoldoende.

zeer goed service

Beste, Een onderdeel was niet geleverd maar toen wij aan de bel trokken is er Begra direct actie ondernomen en ontvingen wij al de volgende dag het ontbrekende onderdeel. Toppie Klein dingetje, misschien handig om bij het stellingrek een kleine beschrijving op tekening te leveren. Moesten wel het nodige puzzelwerk verrichten. Mvg

• Snelheid/levertijd

Beste heer Versteegh, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat we u snel hebben kunnen helpen om uw bestelling compleet te maken. Bij begra werken we zoveel mogelijk papierloos. Onze montagehandleidingen staan zijn daarom online beschikbaar. Op www.begra.nl/handleidingen zijn ze eenvoudig te downloaden. Makkelijk te bekijken op uw telefoon, of desgewenst alsnog uit te printen. Wij wensen u veel plezier van uw (be)stelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Geweldige service

Voor zo’n kleine order toch naar Drenthe rijden voor levering

Eenvoudig achteraf herconfigureren

Ik miste nog 2 dragers die ik los heb bijgekocht. 10 jaar na aankoop is de legbordstelling nog steeds handig aan te passen. Eenvoudig te bestellen via de website. Levering snel en compleet. Nadeel is wel dat ongeacht de hoeveelheid die je bestelt de verzendkosten gelijk zijn In mijn geval was dat meer dan 50% van de aankoopkosten. Had lager gekund gezien de benodigde verpakking.

• Snelheid/levertijd

Over Begra Magazijninrichting BV.

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.