Kopen via webshop ok, andere (grote) projecten zelfs geen reactie

Reeds verschillende artikelen ( palletstelling, entresolvloer, kasten) gekocht via webshop welke vlot verlopen zijn. Voor een volledige herinrichting van onze magazijnen door het plaatsen van palletstellingen de contactpagina ingevuld en tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Dit voor (ondertussen) een project bij STOW van 150K .................... Spîjtig maar het is niet anders.

Top geregeld !

Netjes binnen een paar dagen de bestelde producten geleverd. Tijdens transport was er 1 onderdeel beschadigd geraakt, direct opgelost door Begra door een nieuwe op te sturen. Zo hoort service te zijn !

• Snelheid/levertijd

ruime keuze en een goede service

Mooie strakke stelling alles er bij geleverd simpel in elkaar te zetten. mooi afgewerkt

onvoldoende.

De geleverde waar was niet compleet en de diverse onderdelen behoorden niet bij elkaar.

Goed en betrouwbaar

Bestellingen en leveringen verliepen vlot. Materialen in goede staat en compleet. Communicatie verloopt prettig. Vervoerder zet de pallet neer op de gewenste plaats.

Prima kwaliteit

Fijn geholpen en alles was helemaal compleet

Grote keus, snelle levering

Zie titel. Opslagkratten gekocht.

Goed geregeld

Op zoek naar een 2e hands palletstelling. Meteen kwamen we bij Begra uit en vonden we een goede 2e hands voor een mooie prijs.

• Snelheid/levertijd

Beste Mevrouw Klein, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses dat de levertijd is tegengevallen. We hebben dit nagekeken en u hierover gebeld voor uitleg maar helaas hebben we u niet kunnen spreken. Na ontvangst van uw betaling is uw order binnen de gestelde levertermijn uitgeleverd. We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Goed advies, professionele service, komen afspraken na

Goed advies, professionele service, komen afspraken na! Zeker bestel ik er weer!

• Snelheid/levertijd

goede service, zeer late levering

na bestelling duurde het weken voordat de levering werd gemaakt...

• Snelheid/levertijd

Beste Peter-Paul, Onze excuses voor de lange levertijd. Zoals telefonisch besproken wordt uw bestelling rechtstreeks vanuit de producent geleverd. De aanvoer van grondstoffen is momenteel zeer onstabiel waardoor de levertijden langer zijn dan normaal. Desondanks zijn we er in geslaagd om uw order sneller te leveren dan de levertijd zoals vermeld op de website. Bedankt voor het getoonde begrip en het (gedeeltelijk) herzien van uw beoordeling Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Prima product en zeer goede service.

goede levering volgens afspraak

Snelle en goede levering

Van het bestellen tot het leveren niets dan goeds. Kwaliteit zeer goed. 1 minpuntje er zit nooit een handleiding bij hoe je het in elkaar moet zetten. Ik weet dat de handleiding te downloaden is op de site, maar als we het iemand anders van ons bedrijf willen laten bouwen gaat het mis.

• Snelheid/levertijd

nette prijzen, goede leverancier.

Onze eerste ervaring met Begra magazijninrichting bv is goed bevallen. Na wat leveringsproblemen en andere opmerkingen is dit door de medewerkers goed opgepakt en juiste manier opgelost. Zoals je mag verwachten van een bedrijf anno 2021. Ook in de toekomst zullen we Begra raadplegen om producten te leveren.

• Snelheid/levertijd

Goede service, prima product!

Voor inrichting garage 6m legbordstellingen besteld. Gekozen voor gebruikte legborden om de prijs ietwat te drukken. Legborden ontbraken bij initiële levering, maar werden na overleg met Begra alsnog snel geleverd. Inmiddels staat het spul; is zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Alles zat erbij, inclusief voetjes en plastic afsluitdoppen voor de staanders. Heb ervoor gekozen de bovenzijde van elk staander-paar ook aan de muur te schroeven, hetgeen een zeer stabiel eindresultaat heeft opgeleverd. De legborden zijn niet nieuw, maar na een sopje zagen ze er weer prima uit. Ben erg tevreden met deze professionele legbordstellingen!

leuke prijs en snelle levering

leuke prijs en snelle levering

• Snelheid/levertijd

Geweldig product en zeer netjes bezorgd

5mtr stelling 2e gebruikt gekocht. Na de keurige aflevering en met goede communicatie met transporteur netjes afgeleverd. Product is erg netjes en alles was geheel compleet.

top service

uitstekende service

Snelle levering, duidelijke site

Zeer fijne ervaring met Begra. Duidelijke specificaties op de site, gemakkelijk te bestellen en vooraf een telefoontje wanneer men wil komen leveren.

Snel geleveerd, kwaliteit

Zeer tevreden met de stellingen en de bezorging.

zeer degelijke stelling ontvangen , 10 x beter dan bouwmarkt

gebruikte stelling maar op een paar kleine te verhelpen hoekjes na ziet hij er als nieuw uit

erg lange levertijd

Heb meer als 5 weken moeten wachten voor dat er geleverd is, product zie er verder goed uit. Hebben wel na levering uitgelegd waarom dit zo lang geduurd heeft.

• Snelheid/levertijd

Beste Mevrouw Hendriks, Bedankt voor uw begrip op onze toelichting tijdens het prettige telefoongesprek. We betreuren dat de levertijden nog steeds grillig zijn. Dit heeft alles te maken met grondstoftekorten zijn ontstaan door de corona crisis. Gelukkig zien we de aanvoer van materialen weer langzaam stabiliseren. We hopen dat hiermee ook alle productieachterstanden snel zijn opgelost en we onze levertijden weer kunnen garanderen. We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Goed bedrijf

Naar telefonisch uitleg ( over wat ik nodig had ) , makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.