Gewoon goed

Na bestelling snel bevestigd en correct geleverd Chauffeur bracht de materialen met zijn palletwagen naar binnen !

perfect

duurd ooit wat lang voor dat bestelling klaar staat en verzendkosten zijn extreem maar verder perfect prijs kwalitetit en service

• Snelheid/levertijd

Goed advies, prettige communicatie, degelijke producten.

Ik ben blij dat ik voor een professionele legbordstelling gekozen heb. Dit product van Begra klikt makkelijk in elkaar, is degelijk, is stabiel en kan hoge belasting aan. De verkoper gaf juist advies, was helder over de levertijden, en alles is op tijd geleverd.

slecht

de kasten waren prima,maar de bezorging liet te wensen over.het begon al met de chauffeur die zei dat hij de rit in zijn maag gesplitst had gekregen en haast had omdat hij naar de tandarts moest. de kasten werden niet boven gebracht met de lift terwijl we dat vantevoren nog gevraagd hadden. in plaats daarvan werden de drie stalen kasten in de centrale hal gedumpt en moesten wij maar zien dat ze binnen kwamen. mijn man is hartpatient,we zijn allebei bina 70,dus onbegonnen werk. wij zullen dus nooit meer wat bestellern.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw van der Veeke, Bij ons bestelde artikelen worden – volgens de voorwaarden - geleverd tot de eerste deur van een bedrijfspand, woning of appartementencomplex. We doen dan ook geen beloftes v.w.b. afwijkende leveringsverzoeken. Dit was voorafgaand telefonisch ook al zo gecommuniceerd. U hoopte echter op de welwillendheid van de bezorger, maar deze was helaas niet in de gelegenheid om u verder te helpen. We vinden het jammer dat de levering niet geheel naar wens is verlopen, maar hopen desondanks dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw kasten. Met vriendelijke groet, Team Begra.

alles volgens afspraak geleverd

Net bedrijf die doen wat ze beloven en de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed!

toppers

toppers

Juiste Service.

Prima bedrijf, met een ruime keuze aan opberg systemen, zoals voor mij de stalen kasten die ik bij Begra had besteld. Duidelijke afspraken "info email" betreft het ophalen van de bestelling. Ook voor particulieren een aanrader.

• Snelheid/levertijd

Zeer makkelijk en duidelijk te bestellen en correct geleverd!

Via de generator diverse rekken samen gesteld naar onze wensen. Bestelling was duidelijk weergegeven en betaal opties duidelijk te zien. Levering is ook zeer goed gegaan, alles netjes op pallets op de op ons aangegeven plek afgeleverd!

• Snelheid/levertijd

Mooie en betaalbare kasten, snel geleverd

Om de orde en netheid in mijn garage flink te verbeteren had ik 3 draaideur magazijnkasten bij Begra Magazijninrichting BV besteld. Deze kasten werden al na enkele dagen geleverd en bleken zeer mooi afgewerkt en praktisch te zijn. Het was even slikken toen er betaald moest worden, maar relatief gezien zijn deze kasten zeer scherp geprijsd en hun geld meer dan waard. Mijn garage is nu netjes. AANRADER!

• Snelheid/levertijd

product prima, bezorging niet vlekkeloos

Na een hik bij de transporteur wordt de bestelling geleverd. Bestelde goederen prima in orde. Chauffeur neemt lege pallet weer netjes mee. Zeer tevreden met goederen. Het hikje bij de transporteur wordt door Begra prima afgehandeld.

• Snelheid/levertijd

Vaak besteld altijd super geregeld

Goed prijs perfecte kwaliteit en bezorgen op tijd Goed verpakt en een handige site

• Snelheid/levertijd

Mooie aanrijdbeveiligingen,levertijd was wel lang.

Mooie aanrijdbeveiligingen,levertijd was wel lang.

• Snelheid/levertijd

De levering was prima volgens planning. 1 kast was helaas op zijn kop ingepakt en wat beschadigd aan de binnenkant. Dit heb ik zelf kunnen herstellen.

• Snelheid/levertijd

wel tevreden over kwaliteit , ontevreden over levertijd

Kies juist een product uit voorraad en moet vervolgens nog 3 weken wachten op de levering. Kwaliteit en uitvoering geheel volgens verwachting.

snel en perfect gegeregeld

Bestelling ging snel via website (die is uitstekend) Levering eerder als gedacht

• Snelheid/levertijd

Ook als particulier een fijne ervaring.

Vanaf begin tot eind een goede relatie. Ondanks wat lastige vragen van mijn kant, werden deze netjes en geduldig beantwoord.

• Communicatie N.v.t.

snel en goed

goede spullen en snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Van bestelling tot levering, alles perfect!

Van de website tot de levering thuis alles in orde!

Goede producten snelle levering

• Snelheid/levertijd

Prima product geheel volgens verwachting.

Binnen gestelde levertermijn, product zoals omschreven.

klantvriendelijk

Gewoon super

Alles goed en duidelijk geregeld. Ik was vertraagd met ophalen even gebeld en was geen probleem zelf op dag van afhalen iets extra bestellen was geen probleem. Behulpzaam vriendelijk super bedrijf en personeel

Goede service, vriendelijk. Goed geregeld

Ik ben prima tevreden met de service.