Top bedrijf

Bestellen gaat makkelijk. De levering is prima en goed verpakt.

Duidelijke website en gemakkelijke bestelling / Snelle service

Snelle dienst na verkoop

Als nieuw

Gebruikte stelling gekocht. Snelle levering netjes op een palet en kompleet. Alles ziet eruit als nieuw.

• Snelheid/levertijd

Beste Andre, Bedankt voor uw bestelling en review. Mooi om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen met een nieuwe (gebruikte) stelling. We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Mooie stelling keurig geleverd

Dit is mijn 2e stelling die ik hier heb gekocht de vorige heb ik 8 jaar geleden gekocht en deze is ook nu nog in prima staat. Keurig bezorgd door vriendelijke chauffeur

• Snelheid/levertijd

Beste Casper, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat de stellingen die u aanschaft van goede kwaliteit zijn! Hopelijk weer tot een volgende keer! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Top geregeld

In eerste instantie was er iets niet voorradig. Gelijk alternatieven aangedragen, ook ingegeven door mijn gewenste ophaal termijn. Zeer snel toch te leveren. Opgehaald. Steeds erg netjes te woord gestaan.

• Snelheid/levertijd

Beste Philip, Dank voor de positieve feedback. We proberen altijd ( mocht er een keer een product niet meer zijn ) met een passend alternatief te komen. Goed om te horen dat het allemaal naar wens is! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snel geholpen, kon het dezelfde dag nog afhalen en top product!

• Snelheid/levertijd

Beste Sander, Dank voor de positieve feedback. Ons streven is ernaar om u snel te helpen en te voorzien van een vlotte service! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

tevreden met de legborgstelling. Exact wat we nodig hadden.

Legbordstelling in verschillende maten besteld. Het geleverde materiaal paste niet helemaal. Maar na contact uiteindelijk alles naar tevredenheid opgelost.

• Snelheid/levertijd

Goedemiddag Bart, Bedankt voor uw beoordeling. Zo wij hebben begrepen is er ergens het e.e.a. misgegaan. De mail die u gestuurd heeft is op de een of andere manier niet goed aangekomen/verdwenen, waardoor er helaas niet gecommuniceerd is geweest. Mijn collega heeft met u contact gehad en hebben met u besproken naar een passende oplossing te kijken en aangeven. Gelukkig is alles nu weer in orde! Veel plezier van uw bestelling, en excuses voor het ongemak/misverstand., Met vriendelijke groet, Team Begra.

prima levering, goed verpakt

Levering kwam aan zoals planning aangaf. Prima gelost op locatie, delen compleet.

• Snelheid/levertijd

Beste Johan, Dank voor de beoordeling. Goed om te horen dat de gemaakte afspraken nagekomen zijn. Veel plezier met uw bestellen en hopelijk weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Zeer goede producten en service

Zeer goede producten en service. De medewerker buiten nam ook de tijd om te helpen met inladen. Ga zo door!

• Snelheid/levertijd

Beste Besli, bedankt voor uw beoordeling! Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Een kleine moeite om even te helpen! Hier gaan wij zeker mee verder. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

gewoon goed

snelle levering, goede prijs, de distrubitiebakken die ik heb gekocht zijn van stevige kwaliteit

• Snelheid/levertijd

Beste Rene, Dank voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent met de aangeschafte bakken ( qua kwaliteit als zowel de prijs ). Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Erg fijn geholpen

Duidelijk.. goede kwaliteit en de mensen die er werken zijn meer dan vriendelijk en behulpzaam.. doen wat ze beloven.. erg fijn bedrijf om zaken mee te doen

• Snelheid/levertijd

Beste Michel, Dank voor uw bericht. Erg fijn om te horen dat u goed bent geholpen en dat we hebben waargemaakt wat we beloofd hebben! Veel plezier met de bestelling! En hopelijk weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Teleurstellend

Eerste bestelling gedaan, geleverd en Beschadigd gekregen. Netjes opgelost , zou speciaal ingepakt worden, was precies zo ingepakt als de vorige keer. Bezorgkosten zijn hoog. Ik wil meer bestellen maar ik Twijfel. Mensen zijn aardig hoor vandaar een kleine voldoende voor de communicatie.

• Snelheid/levertijd

De bestelde goederen zijn op tijd geleverd en uitgevoerd zoals afgesproken.

• Snelheid/levertijd

Beste Paul, Dat horen we graag! Super om te horen dat alles naar wens en volgens afspraak is geleverd. Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

goed afhandeling

goed spul, doch, wou ik bij een kast met schade van jullie, wat meer afdingen. daar stonden jullie niet voor open.

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Bootsma, Bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen dat alles toch goed is bevallen. De prijsstelling van zowel nieuwe en gebruikte producten worden nauwkeurig bepaald en vastgelegd in onze boekhouding. Die kunnen we helaas niet zomaar wijzigen...maar proberen kan natuurlijk altijd 😉 We wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goede materialen voor de juiste prijzen

Mijn bestelling supersnel ontvangen. Goed materiaal voor een goede prijs.

• Snelheid/levertijd

Beste Ed, Een betere review kunnen we ons niet wensen, super bedankt! We wensen u heel veel plezier van uw bestelling en helpen u graag nog eens. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Verzorgde levering en communicatie.

Degelijke materialen.

• Snelheid/levertijd

Beste Geert, Bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. Top om te horen dat alles goed is bevallen. Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra

Een mindere ervaring met het leveringsbedrijf, werd door Begra snel en professioneel opgelost. Klanten komen duidelijk op de eerste plaats!

• Snelheid/levertijd

Beste Youri, Excuses dat de levering in eerste instantie niet goed is verlopen. Super bedankt dat wij de mogelijkheid hebben gekregen om onze verantwoordelijkheid hierin te nemen en het keurig op te lossen. Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is! We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra

Levertermijn werd goed ingeschat door klantendienst.

• Snelheid/levertijd

Beste Marc, Bedankt voor uw review, fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen en dat de levertijd overeen kwam met uw verwachting. Wij werken hard aan onze logistieke processen om de levertijden steeds te versnellen. Ook bestellingen die rechtstreeks vanuit de leverancier worden geleverd hebben onze aandacht. Producten uit eigen voorraad, besteld voor 12:00 uur, leveren wij in 48 uur. Hiermee zijn we de snelste stellingleverancier van Nederland en België! We wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u bij een volgende bestelling positief te verassen. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Meedenkend en persoonlijk

...

• Snelheid/levertijd

Beste Rinus, Bedankt voor uw bestelling en review. Mooi om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Wij staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Duidelijke webshop en snelle levering.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Geachte heer Otte, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat we u via onze webshop snel aan het juiste materiaal hebben kunnen helpen. We horen graag waar we ons kunnen verbeteren om bij uw volgende bestelling 5 sterren te scoren. Veel plezier gewenst van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Duidelijke webshop, houden zich aan genoemde levertijd. Vlotte en goede communicatie!

• Snelheid/levertijd

Beste Willy, Bedankt voor je bestelling bij Begra en mooie beoordeling. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Bestelde goederen zijn nog niet geleverd

Bestelde goederen zijn nog niet geleverd

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Beste Ronald, Bedankt voor uw review, wij hebben direct even gekeken en uw bestelling wordt vandaag nog geleverd! Er bleek nog een onopgeloste vraag over het gewenste product te lopen met uw collega waardoor uw bestelling niet direct verwerkt kon worden. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Doen wat ze beloven.

Goed materiaal tegen redelijke prijzen. Aflevering ook keurig geregeld.

• Snelheid/levertijd

Beste Gaston, Bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We staan graag weer voor u klaar mocht u binnenkort nog iets nodig hebben. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Gewoon prima bedrijf met prima producten

Goed geholpen, snel, behulpzaam en ook nog en een product wat waarde naar geld vertegenwoordigd.

• Snelheid/levertijd

Beste John, Bedankt voor uw mooie review, daar worden wij blij van. Fijn om te lezen dat we u op alle fronten snel en goed hebben kunnen helpen aan de juiste magazijn materialen. Veel plezier ervan en we zien u graag nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goed geholpen

Ok

• Snelheid/levertijd

Hoi Chris, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling en als je nog iets nodig hebt staan we graag voor u klaar. Fijn weekend, Team Begra!

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiëntie. We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.