• Snelheid/levertijd

Top! 😉 Bedankt voor je review en veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Een Top bedrijf !

Prachtige magazijn stellingen gekocht, afspraken 100% nagekomen, nadien wilde ik nog wat extra materialen bestellen , dezelfde dag kon ik dat zelf al afhalen , kortom een aanrader !

• Snelheid/levertijd

Beste heer Dingemans, Afspraak is afspraak bij Begra, daar kunt u van op aan! Fijn om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren en we u goed hebben kunnen helpen. Naast onze afhaalmogelijkheid hebben we intussen ook al diverse artikelen met next day delivery! Dus mocht nog snel iets nodig dan bieden wij verschillende opties! Veel succes met uw bestelling en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Hele mooie stelling voor de prijs Klant vriendelijke bediening met mensen die mee willen denken Toppie ben er heel blij mee

• Snelheid/levertijd

Beste Nico, Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen voor de juiste prijs. Bedankt voor review en we wensen u veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snelle levering tegen normale prijzen

Diverse bakken besteld, 1 was tijdens transport kapot gegaan. Paar dagen later werd er een nieuwe geleverd. Zonder moeilijk te doen! Ik vind het top.

• Snelheid/levertijd

Beste Rene, Bedankt voor uw mooie review. Wij nemen graag onze verantwoordelijkheid, ook als er onverhoopt iets mis gaat tijdens het transport. Hartelijk dank dat u ons de kans heeft gegeven om dit te herstellen. Veel plezier van uw aankoop en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Een klacht maar wordt niet serieus genomen, nu wel opgelost

Goed materiaal, groot bedrijf en professioneel magazijn. Ik had maar een kleine bestelling. Maar volgens mij klopt er iets niet aan wat er geleverd is. Nu heb ik het idee dat daar niet serieus mee om wordt gegaan. Het is ook nog niet opgelost. || Teamleider kwam persoonlijk bij me thuis langs om het probleem te bekijken. Ook hij kwam tot de conclusie dat het materiaal i.d.d. niet op orde was, schoren passen niet op de 500 light duty stellingen. Opgelost door me H schoren aan te bieden die hij, vooruitdenkend, had meegenomen. En dat past wel. Kijk dat is service!!

• Snelheid/levertijd

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u ons de kans heeft gegeven om een foutje in de bestelling te melden zodat we deze snel en correct voor u kunnen herstellen! We zijn blij dat uw stellingen nu correct zijn opgebouwd en wensen u veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Begra.

goed geregeld

Eerste bestelling afgehaald en tweede bestelling laten bezorgen. Je kan de status van de bestelling goed volgen, dat is in mijn geval erg handig aangezien ik ook vaak buiten de deur werk.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Geerts, Top om te horen dat zowel afhalen als bezorgen prima is bevallen! Bedankt voor uw mooie review! Afhalen kan ooit voordelen hebben maar bezorgen is natuurlijk ook ooit handig, mits u de levering kunt verwachten op het afgesproken moment! Veel plezier van uw bestelling en we zien u graag weer eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snelle en correcte levering

Ben al jaren klant en steeds worden de goederen super netjes ingepakt en vervoerd. Chauffeurs zijn altijd vriendelijk en zetten de pallets netjes neer waar je ze wilt hebben.

• Snelheid/levertijd

Beste Michel, Wat fijn om te horen dat u als vaste klant telkens de juiste ervaring heeft bij Begra! Uw review wordt zeer gewaardeerd. Onze transporteurs zijn al jarenlang een vast verlengstuk van Begra. Ook zij doen graag een stapje extra om u als klant goed te helpen. Veel succes met uw bestelling, we staan voor u klaar als u weer wat nodig heeft! Met vriendelijke groet, Team Begra

uitstekend

Snelle service en correct geleverd.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw Aartsen, Super om te horen en bedankt voor uw review! Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Vlotte vriendelijke klantenservice

Besteld en zeer snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste Richard, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat we u goed en snel hebben kunnen helpen aan de juiste magazijninrichting. Veel plezier ervan en hopelijk zie we u nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Zeer tevreden,prik /kwaliteit

Zeer juiste manier van werken! Prijs / kwaliteit en correcte levering

• Snelheid/levertijd

Beste Tom, We zijn zeer verheugd dat u zo tevreden bent over uw bestelling en bedankt voor uw review! Veel plezier ervan en heeft u nog iets nodig? Wij staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snel op maat geleverd

Wederom snel geleverd, Begra levert al jaren alles t.b.v. de magazijninrichting van mdhelektroshop.nl , dit naar alle tevredenheid.

• Snelheid/levertijd

Beste Mikel, Fantastisch om te lezen dat we wederom naar alle tevredenheid hebben mogen helpen met jullie magazijninrichting. We wensen jullie veel succes met deze aankoop en staan graag voor jullie klaar als er nieuwe uitbreiding nodig is. Met vriendelijke groet, Team Begra.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Beste Rene, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met uw aankoop, Met vriendelijke groet, Team Begra.

Geweldige service

Meteen antwoord bij vragen Bestelling snel bezorgd en nabestellen ook met zorg en een vriendelijk woord

• Snelheid/levertijd

Beste Kees, Zo'n mooie review, daar worden wij blij van. Erg fijn om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Vriendelijk advies, snelheid en kwaliteit hebben wij hoog in het vaandel, we zijn blij dat u dit ook zo heeft ervaren bij ons. Veel plezier van uw bestelling, we helpen u graag nog eens. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Top. Mooi product en zeer goede service

Kon het binnen 3 uur afhalen. Netjes verpakt

• Snelheid/levertijd

Beste Maarten, Bedankt voor uw mooie review. Goed te horen dat wij u zo snel hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goed en snel

Gebruikte stellingkast was als nieuw. Zelf opgehaald. Laden op aanhanger door medewerker. Vlekkeloos verlopen proces.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Beste Niels, Fijn dat u goed geslaagd bent bij Begra met een mooie gebruikte stelling. Hoewel wij erg snel kunnen leveren staan wij graag voor u klaar wanneer u de bestelling zelf komt ophalen. Dat scheelt u vaak tijd én geld! Succes met uw bestelling en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

DENKEN MET JE MEE!

Ik had een bestelling gedaan van een item dat niet op voorraad was. Een goede vervanger was er wel. Dat werd me voorgesteld en daarmee had ik het item twee dagen later. Prima!

• Snelheid/levertijd

Beste Kees, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat wij u goed hebben geholpen met een alternatief product. Dankzij onze ruime voorraad en kennis zijn we eigenlijk altijd wel in staat om u toch snel te helpen. Heel veel plezier van uw bestelling en heeft u nog ooit iets snel nodig? Wij staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Begra

Vlot besteld, vlot en snel geleverd. Prima materiaal.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Lamote, Bedankt voor uw review! U omschrijft exact waar wij voor staan en we zijn blij dat u dit ook zo ervaart. Veel plezier van uw bestelling en we helpen u graag nog eens. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Ik ben goed geholpen door de medewerkster die ik vroeg om de levertermijn te verkorten.

• Snelheid/levertijd

Beste Mart, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we u tegemoet hebben kunnen komen door nog sneller te leveren. Veel plezier gewenst van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Begra

Mooie prijs, snel en correct geleverd

Mooie prijs, snel en correct geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste Jan Maarten, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat we u goed en snel hebben kunnen helpen aan de juiste materialen tegen de juiste prijs. We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra

Gedaan wat ik gevraagd heb

Positief

• Snelheid/levertijd

Beste Rob, Bedankt voor je mooie beoordeling. Kort maar krachtig. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen. Ooit nog iets nodig? Wij staan voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra

Zoals Altijd uitstekende service

Snelle levertijd en scherpe prijs

• Snelheid/levertijd

Beste Jan-Willem, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Geweldig om te horen dat u wederom goed geslaagd bent bij Begra. Veel plezier weer van uw materialen en u weet ons te vinden als u weer iets nodig heeft. U bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Begra

prima prijs/kwaliteit, snelle levering

prima prijs/kwaliteit, snelle levering

• Snelheid/levertijd

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie review, daar zijn we blij mee. Goed te horen dat u de juiste spullen snel heeft kunnen bestellen. Veel plezier ervan en we hopen tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snel en betaalbaar

Snel en betaalbaar

• Snelheid/levertijd

Beste Rob, Bedankt voor uw review, fijn dat u bij ons snel bent geslaagd met de juiste magazijnmaterialen voor een mooie prijs. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Vlotte afhandeling.

Ik heb een rek besteld en had iets tekort en ben zeer vlot geholpen.

• Snelheid/levertijd

Beste Luc, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat we u snel hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra.

snel geleverd

snel geleverd en daar waar ik het wilde hebben werd het weggezet, ook de stelling die wij hebben gekocht daarbij hebben wij hulp van Begra gekregen omdat we de verkeerde stelling hadden besteld. Maar al met al is het toch goed gekomen dankzij de interventie van BEGRA. met vriendelijke groet. buurthuis Geeren-Noord Breda

• Snelheid/levertijd

Beste heer Ras, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze snelle leveringen worden uitgevoerd door vaste transporteurs. Zij zetten ook graag een stapje extra om de levering zo makkelijk mogelijk voor u te maken. Goed om te horen dat we u aan de juiste stellingen hebben kunnen helpen, wat adviseren u graag. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug bij Begra. Met vriendelijke groet, Team Begra

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV streeft ernaar de meest toonaangevende en complete magazijninrichter te zijn voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiëntie. Ons doel is om klanten maximaal te ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket voortdurend af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. Daarnaast houden we voortdurend toezicht op onze bereikbaarheid en klantenservice. Door een solide financiële bedrijfsvoering te voeren en onze maatschappelijke betrokkenheid te tonen, streven we ernaar om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners te behoren.