Gekozen product was niet meer aanwezig, maar direct heeft een medewerker contact opgenomen om een goed alternatief aan te bieden. Zeer stipte en verzorgde levering van de goederen.

Snelle levering, goede kwaliteit,

Geweldig bedrijf

Zeer korte lijntjes, makkelijk bestellen. Ook na een foutje van mijn kant een zeer prettige correctie. ben ook zeer tevreden over het aangeschafte materiaal

Geen woord teveel.

Al was in orde.

• Snelheid/levertijd

Alles perfect geleverd, materiaal in topconditie,

Perfect zoals ze vermelden, prijs , materiaal en lever termijnen kloppen, bij een vraag via e-mail, Dire t correct en vriendelijk antwoord

correct, snel geleverd

goed materiaal, tegen redelijke prijs en snel geleverd

Vriendelijk en snel geholpen

fijne website en snel geholpen bij afhalen. helaas was alleen de stelling niet helemaal wat ik er van verwacht had.

• Snelheid/levertijd

Goedkoop, goed maar niet perfect.

Relatief goedkoop 2de hanse stellings kast. Heb 3 stellingskasten besteld. In totaal 21 niveau's, 2 daarvan waren gebroken, dus niet te gebruiken. Moest ze ook eerst heftig schoonmaken. Verder waren ze prima.

Goed verlopen

Goed en snel afgehandeld

• Communicatie N.v.t.

levertijd matig

Op de site staat binnen 24 uur . na bestelling en betaling krijg je te zien 4-5 weken , en nu duurt het al 2 maanden . Dit vind ik wat minder

• Snelheid/levertijd

Geachte heer van Mook, Door wereldwijde grondstoftekorten is uw bestelling helaas later dan vermeld was op onze website. We hebben u hiervan tussentijds op de hoogte gesteld, maar betreuren de vertraging. Tot op heden bieden we nog geen producten aan met een 24-uurs levering zoals u aangeeft. We zijn wel druk bezig om ‘next-day-delivery’ mogelijk te maken voor een deel van ons assortiment. Onze excuses voor de vertraging, helaas ontstaan uit overmacht. Wij wensen u alsnog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

gekregen wat ik wilde voor een goede prijs

Ik zocht gebruikte eurobox bakjes, die heb ik besteld en ze waren er sneller dan verwacht

Topkasten!

Top geregeld

Zeer prettig en vakkundige medewerkers

Prima bedrijf

Prima zaken kunnen doen en alles vlekkeloos verlopen.

Professioneel

Begra is een professioneel en goed georganiseerd bedrijf en komt meer dan zijn afspraken na en levert een kwalitatief goed product. De medewerkers zijn klantgericht, zien kansen voor elke uitdaging en zijn bijzonder vriendelijk. Ook snelle reactie op e-mail of terugbelverzoek. Een echte aanrader om bij dit bedrijf een entresolvloer te bestellen. Wij zijn namelijk blij verrast met het eindresultaat.

prima bedrijf

Goede prijsverhouding

Info over levering is zonder aankondiging. S'nachts mail gecontroleerd en s'morgens stond de levering voor 7.30 uur voor de deur.

• Snelheid/levertijd

Geachte heer van der Kruijs, Bedankt voor uw positieve review en opmerking over het verloop van de levering. Op iedere bestelling volgt automatisch een bevestiging met tijdsindicatie van levering binnen een X aantal dagen. Hierin staat beschreven dat u om 07:00uur een update ontvangt zodra uw bestelling geladen is voor uitlevering. Uw bestelling is als eerste geleverd waardoor de tijd tussen deze update en levering helaas erg kort was. Onze excuses hiervoor, een incident wat niet vaak voorkomt maar in uw geval vervelend heeft uitgepakt. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Duidelijke communicatie, goede spullen en goede service.

• Snelheid/levertijd

Alles, contact, offerte, levering, montage fantastisch gelopen.

Heb contact gezocht met Begra voor een entresolvloer. Telefonisch contact geweldig verlopen, niets is te veel. Duidelijke uitleg en nette prijzen worden er gehanteerd. Levering en montage ook netjes verlopen. Uitermate tevreden klant.

gewoon goed

vriendelijke mensen aan de telefoon kennis van de producten en een goed advies

• Snelheid/levertijd

Fijne koopervaring, meedenkende mensen.

super geregeld

goede kwaliteit en goede snelle service

Fijne website, snelle levering

Prettig winkelen, goede informatie over leveringen, fijn bedrijf

• Snelheid/levertijd

Was perfect, dik tevreden!

Geweldig, applaus!

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.