Tevreden met de afhandeling en service.

Vlot besteld en kunnen gaan ophalen. Dank voor de afhandeling.

zo als het hoort

gewoon

• Snelheid/levertijd

Keurig op tijd en compleet

Helaas door files enkele uren later. ( in dit geval niet erg ) Compleet . Geen handleiding maar het systeem was lekker simpel. In mijn eentje een dubbele stelling in elkaar gezet in iets meer dan een uur. Echt top ! Geld dus waard.

• Snelheid/levertijd

Snelle service en goed advies

Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

uitstekend

prima service, kwamen de goederen netjes afleveren. mooie stelling

• Snelheid/levertijd

ik heb geen enkel negatief ding te vertellen over deze transactie.

Snelle levering. Komen afspraken na

Product snel geleverd.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Nog kunnen bij bestellen na jaren

Goed geholpen ook al was t n kleine order voor Begra. Super vriendelijk, correcte service en levering

Kwaliteitsstellingen

Al 4 x verhuisd met de metalen legbordsingen in volle tevredenheid Flexibel inzetbaar en aanpasbaar

• Snelheid/levertijd

Goedkoop, maar staat van de levering was niet geweldig.

De items waren zeer vies en stoffig. Uiteraard gebruikte staat, maar de mate waarin dit vies was viel mij wat tegen.

• Snelheid/levertijd

Beste heer, Het spijt ons te horen dat de staat van de producten niet geheel naar verwachting is. Het gaat in dit geval om gebruikte magazijnbakken. Deze zijn technisch in goede staat maar door eerder gebruik en opslag in ons magazijn kunnen ze inderdaad stoffig zijn. We stellen uw reactie zeer op prijs omdat we de bezoekers op onze website zo goed mogelijk willen informeren. De productomschrijving op de website is dan ook inmiddels aangepast. Excuses voor het ongemak wij hopen dat u alsnog veel plezier heeft van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra

Goede stelling, overeenkomstig aanbieding op website

Prima geregeld, snel geleverd. Hoewel het leverwindow van vijf dagen wat lastig plannen is. Jammer was bij 2e levering dat bouten en moeren niet waren meegeleverd. Na een belletje werden ze dag later nagestuurd.

• Snelheid/levertijd

prima, er ontbraken een paar onderdelen, maar werden direct nageleverd.

Punctueel en goed!

Punctueel en goed!

• Snelheid/levertijd

Positieve ervaring. Snelle levering.

• Snelheid/levertijd

Goede interne communicatie, dus van begin van het proces - de aankoop- tot de levering klopt alles. Snelle en correcte levering

• Snelheid/levertijd

Ik heb een werkbank besteld en zelf opgehaald. De medewerker stond mij prima te woord en heeft de werkbank netjes mee geladen op mijn aanhanger.

• Snelheid/levertijd

gebruikte kratten gekocht, prima geleverd

Alles verliep makkelijk en er werd snel geleverd.

• Snelheid/levertijd

Altijd vlot en goed geholpen

Snelle levering van nette 2e hands stelling

Voor prive gebruik een stelling bij Begra gekocht. Werd snel geleverd en is van uitstekende kwaliteit. Heb deze professionele stelling gekocht omdat de stellingen die je bij de bouwmarkt kunt kopen mij niet bevallen.

snel geregeld

stellingen besteld en opgehaald 1 verkeerd onderdeel geleverd gebeld met kantoor en volgende dag werd het kosteloos geleverd super service

Snel en correct geleverd

Duidelijke documentatie en website, eenvoudig bestel proces en snel en correct geleverd.

• Snelheid/levertijd

Accurate orderafhandeling, complete levering.

Prima.

snel en goed

Het zoeken op de site gaat snel en goed en je krijgt wat men verteld

• Snelheid/levertijd

Over het algemeen goed. Verbeterpunt is levertijd.

• Snelheid/levertijd

Super mooie kasten op tijd bezorgd

Zeer goed ervaren, 3 kasten gekocht, mooi op tijd bezorgd. In 1 kast zat er een deuk in en de volgende dag was de kast direct mooi vervangen. Top service!

• Snelheid/levertijd

Over Begra Magazijninrichting BV.

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficienc We willen maximaal ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket steeds opnieuw af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. We monitoren continu onze bereikbaarheid en de service voor onze klanten. Met het voeren van een solide financiële bedrijfsvoering en het tonen van onze maatschappelijke betrokkenheid willen wij tot de best betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners gerekend worden.