Uitstekende service. De stellingen zijn volgens afspraak geleverd. Er ontbraken een paar onderdelen. Die zijn zonder discussie nagestuurd. Ik heb een gebruikte stelling gekocht. Die was niet van nieuw te onderscheiden.

• Snelheid/levertijd

Beste Walther, bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel succes met de aangeschafte stellingen! Met vriendelijke groet, Team Begra.

Echt een superervaring

Site is makkelijk en overzichtelijk waardoor een keuze van 2 types magazijnstellingen snel en goed gemaakt kon worden. 2 orderbevestigingen waren snel binnen en daarna het uitstekende contact vanuit de transporteur over de levertijden die vervolgens ook prima werden uitgevoerd door attente en vriendelijke chauffeurs. Daarnaast de uitstekende kwaliteit van het stellingen materiaal dus al met al een top ervaring !

• Snelheid/levertijd

Beste Willem, wat een lovende woorden! Dit is precies waar we als bedrijf aan werken, met een super team en een sterk assortiment. Succes met de stellingen, en wanneer we in de toekomst nog iets kunnen betekenen kun je altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Team Begra

Begra heeft een snelle, vlotte en efficiente communicatie

Zeer positief, en zeker aanbevelenswaardig.

• Snelheid/levertijd

Beste Harry, Wanneer je advies of een offerte wenst wil je daar niet lang op wachten. Ons hele proces is er dus op gericht om je zo snel mogelijk inhoudelijk te helpen, of dat nou bij ons op kantoor, via de telefoon, mail, chat of bij een klant bezoek is. Als dit dan tot een mooie opdracht komt is dat natuurlijk waar we het voor doen! Bedankt voor uw bestelling en veel succes met de materialen. Met vriendelijke groet, Team Begra

Op tijd gelevert

De geleverde producten zijn van prima kwaliteit en goed af geleverd door een vriendelijke vrachtwagenchauffeur .

• Snelheid/levertijd

Goedemiddag, heel goed om te lezen dat we aan uw verwachtingen kwa product en levering hebben kunnen voldoen. We hebben een breed assortiment en zijn altijd beschikbaar om de juiste materialen te vinden. Het compliment voor onze transporteur geven we ook zeker door, mooi dat dit ook echt een visitekaartje voor ons was! Met vriendelijke groet, Team Begra.

van mijn vorige vuilnisbak was het deksel kapot, helaas zijn deze niet los te leveren. dus maar een nieuwe gekocht, en snelle levering.

• Snelheid/levertijd

Beste Nico, Bedankt voor de mooie beoordeling. Er wordt door het hele team hard gewerkt om alle bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren bij de klant. Door drukte soms een uitdaging maar wel iets waar we trots op zijn als het toch weer gelukt is. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen kun je altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Enorme levertijd

Enorme levertijd, terwijl er veel korter bij staat 4-8 dagen. Dit had beter gecommuniceerd moeten worden direct op de website. Uiteindelijk hebben wij dit vandaag 08-02-2023 binnengekregen. Na bijna een maand. Producten zien er goed uit. Afwerking (Niet schoon gesneden uit de mal) had netter gekund maar voor die prijs nemen we dat op de koop toe. kwestie van een mesje erlangs. Glaasjes erbij besteld, helaas verkeerde maat, had ik beter moeten opletten, iets aangepast zodat ze wel passen. verder keurig verpakt op een pallet binnengekregen. Hopen dat de volgende keer wel aan de levertijden gehouden word.

• Snelheid/levertijd

Beste Rene, bedankt voor de eerlijke beoordeling van jouw ervaring bij deze bestelling. We hebben inderdaad de levertijd (ruim) niet gehaald. Waar we in dit geval het zeker beter hadden kunnen doen was de communicatie hierover. Dat onze voorraad levering vertraagd was doet er niks aan af dat we hierover met je in overleg hadden moeten treden. Dan had jij de keuze kunnen maken om de langere levertijd te accepteren of om de order kosteloos te annuleren. We doen er uiteraard bij iedere bestelling onze uiterste best voor om de bestelde materialen zo snel mogelijk bij de klant te hebben. In ieder geval binnen de aangegeven levertermijn, maar natuurlijk het liefst nog sneller. Goed om te lezen dat je inmiddels de bakken naar alle tevredenheid in gebruik hebt. Graag laten we bij een vervolgbestelling zien hoe het normaal, snel gaat bij Begra en we helpen je dan ook graag wanneer je nog iets nodig hebt. Met vriendelijke groet, Team Begra

Zijn tevreden van het geleverde materiaal.

Zijn erg vriendelijk geholpen bij het samenstellen van onze bestelling.

• Snelheid/levertijd

Beste Marc, We hebben een enthousiast team aan adviseurs en het is altijd leuk om te lezen dat je de inspanning waardeert, daar doen we het voor! Succes met de bestellingen en ook de volgende keer helpen we je uiteraard weer graag. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Goeie klantenservice

Ik was in eerste instantie zeer ontevreden over de gebruikte stellingkasten die ik gekocht had. Ruim de helft van de legborden was verbogen. Maar nadat ik de klantenservice gebeld had en ze beaamden dat dit niet is zoals het hoort, waren ze erg behulpzaam en heb ik alle verbogen legborden vervangen gekregen. Eind goed al goed.

• Snelheid/levertijd

Beste Ingmar, Vervelend om te horen dat de bestelling in eerste instantie niet naar tevredenheid is geleverd. Wij staan voor kwaliteit en klanttevredenheid en lossen het natuurlijk graag met u op. Fijn om te horen dat we dat ook in uw geval hebben kunnen doen. We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Top product, top service.

Persoonlijke assistentie bij de aankoop maakt het verschil

• Snelheid/levertijd

Beste Pieter, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij weten dat magazijninventaris niet voor iedereen dagelijks kost is. Graag maken wij dan ook het verschil met een duidelijke webshop en persoonlijk advies zodat u ook besteld wat u werkelijk nodig heeft. Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw bestelling en heeft u nog vragen, of iets anders nodig? Wij staan u graag te woord en helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Je krijgt wat je ziet/vraagt

Een bedrijf waar je ook oplossingen vind als je budget niet groot is

• Snelheid/levertijd

Beste heer van Weenen, Bedankt voor uw uitstekende review, daar worden wij blij van! Begra is er voor iedereen die iets nodig heeft op het gebied van magazijninrichting. Van particulier tot multinational, we hebben een oplossing voor elke locatie en ieder budget. Veel succes gewenst met uw bestelling en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Spullen zijn top alleen levering niet

Bij levering pellet tegen brug gevallen nu schade aan metselwerk nog geen oplossing nog steeds gekregen van leverancier

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Spruijt, Allereerst onze excuses voor de onstane schade, namens ons en onze transporteur. Zoals telefonisch besproken hebben we onze vervoerder benaderd en werken we aan een passende oplossing. We houden contact met u totdat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Begra

Correct.

Goederen steeds netjes geleverd aan een correcte prijs. Klantendienst goed bereikbaar & steeds vriendelijk.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Maeriën, Bedankt voor uw beoordeling, goed te horen dat uw bestelling netjes is geleverd tegen de juiste prijs. Goede bereikbaarheid en hulpvaardigheid hebben bij ons een hoge prioriteit, wij zijn pas tevreden als we u goed hebben geholpen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te zijn. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Begra.

goede duidelijke site

goede site, levering was iets langer door de feestdagen , maar duidelijke communicatie hier over stelling was toch nog eerder geleverd dan aan gegeven.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Witte, Bedankt voor uw mooie beoordeling. De feestdagen zijn altijd een drukke en turbulente tijd, fijn dat we u alsnog hebben kunnen verrassen met een snellere levering. We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

nette levering

Deze x gelukkig vlotter geleverd , geen voorraad problemen meer .

• Snelheid/levertijd

Geachte heer van Gils, Bedankt om voor uw beoordeling en om opnieuw te bestellen bij Begra. Gelukkig zijn de voorraadproblemen in de markt een heel eind onder controle en de levertijden weer terug naar normaal. We zijn nu hard aan het werk om onze bestellingen nog sneller uit te kunnen leveren. Veel succes met uw aankoop en hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Gedaan wat gevraagd in time

Na aanschaf op de hoogte levering gehouden alles volgens opdracht.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Beste heer ten Velde, Bedankt voor uw beoordeling. Afspraak is afspraak, daarbij hoort ook een goede planning en tijdige levering. Goed om te horen dat uw bestelling geheel naar wens is verlopen. Veel plezier ervan en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Top materiaal

Materiaal werd snel en correct geleverd. Minpuntje tijdens het uitpakken is dat de stijlen met plastiek tape aan elkaar geplakt zijn. Deze tape is héél lastig om te kunnen verwijderen. Zeker een uur liggen krabben om alles weg te krijgen. Verder is het materiaal van degelijke kwaliteit.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en terugkoppeling over de verpakkingswijze. Ik kan het mij helemaal voorstellen dat de tape erg lastig te verwijderen is. We nemen uw opmerking dan ook ter harte en zoeken direct betere oplossing om de stijlen te bundelen. We wensen u veel plezier van uw (be)stelling en zien u graag nog ooit bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Super snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste heer Sassen, Super, zulke beoordelingen zien we graag. Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier met uw aankoop en wellicht tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snel .

Duidelijke website , nette prijzen en snelle levering .

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw Dietvorst, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te horen dat u eenvoudig heeft gevonden wat u zocht tegen de juiste prijs. We wensen u veel plezier van uw bestelling en als u nog ooit iets nodig heeft, wij staan voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

De deels gebruikte legborgstelling zag er ongebruikt uit. Na foute installatie van mijn kant zijn er clips afgebroken. Na telefonisch contact zijn er kosteloos nieuwe onderdelen verzonden. Wat een geweldige service!

• Snelheid/levertijd

Beste Milan, Geweldig, dat is ook exact het gevoel wat wij krijgen van jouw beoordeling. Wat fijn dat de bestelling zo goed is bevallen en natuurlijk staan we klaar om te helpen waar mogelijk! Tip voor de installatie, de handleidingen zijn online te downloaden maar worden binnenkort ook toegevoegd aan iedere bestelling. We wensen je veel plezier van je legbordstelling en zien je graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

vlotte samenwerking direct antwoord op vragen

• Snelheid/levertijd

Beste heer Staelens, Bedankt voor uw mooie beoordeling, goed om te horen dat u zo blij bent met uw bestelling. Veel plezier van uw aankoop en wellicht tot een volgende keer, wij staan altijd direct klaar om uw vragen te beantwoorden en te adviseren. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Na betaling ging alles vlot. Goede levering. Stevig materiaal.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Strauven, Bedankt voor uw review, fijn dat alles goed is verlopen en ook de kwaliteit van de bestelde materialen helemaal naar wens is. We wensen u veel plezier van uw bestelling en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te zijn, Met vriendelijke groet, Team Begra.

Vlot besteld, snel geleverd

top

• Snelheid/levertijd

Beste heer Mommaerts, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat we u goed en snel hebben kunnen helpen. Veel plezier met uw aankoop. Heeft u nog ooit iets nodig, we zien u graag bij ons terug, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Begra

Bestellen, betalen, geleverd krijgen en goede communicatie. Dus tevreden.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw Agter, Bedankt voor uw heldere beoordeling. Fijn dat alles klopt, een tevreden klant zien we graag! Veel plezier met uw aankoop en wellicht tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Service zoals vroeger

Ik had een bestelling gedaan en na de bestelling kwam ik er achter dat ik een verkeerd aantal had besteld. Ik moest er een paar meer hebben. Even een mailtje gestuurd of de bestelling uitgebreid kon worden. Dat was lastig met de betaling want het was al vooraf betaald. En nu de service. Ze stuurden de extra artikelen gratis mee, zonder kosten.... Dikke 10!

• Snelheid/levertijd

Beste heer Kalshoven, Begra is volop in ontwikkeling en we werken met zijn allen hard om onze kwaliteit te verbeteren. In onze kernwaarden hanteren we de norm van vroeger, iets wat goed is moet goed blijven. Klanttevredenheid is daarin topprioriteit. Bij een vergissing kijken we behalve naar de oorzaak, altijd naar een goede oplossing. We wensen u veel succes van uw bestelling en hopen u graag nogmaals te verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Duidelijke en overzichtelijke site. Levertijd wordt goed aangegeven. Na bestelling nog een telefoontje of ik wel gezien had dat de levertijd enkele dagen was. Anders zou ik mogelijk voor niks naar Oss rijden. Top service! Bestelling opgehaald, prima plek voor laden van de auto en personeel helpt bij inladen. Stelling in elkaar gezet en deze staat prima. Goede kwaliteit.

• Snelheid/levertijd

Beste PCJ, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We doen ons best om te zorgen dat alles klopt en zijn erg verheugd te horen dat u dat ook zo heeft ervaren. We wensen u heel veel plezier van uw (be)stelling en mocht u nog ooit iets nodig hebben, we zien u graag, de koffie staat klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV streeft ernaar de meest toonaangevende en complete magazijninrichter te zijn voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiëntie. Ons doel is om klanten maximaal te ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket voortdurend af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. Daarnaast houden we voortdurend toezicht op onze bereikbaarheid en klantenservice. Door een solide financiële bedrijfsvoering te voeren en onze maatschappelijke betrokkenheid te tonen, streven we ernaar om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners te behoren.