Top materiaal

Materiaal werd snel en correct geleverd. Minpuntje tijdens het uitpakken is dat de stijlen met plastiek tape aan elkaar geplakt zijn. Deze tape is héél lastig om te kunnen verwijderen. Zeker een uur liggen krabben om alles weg te krijgen. Verder is het materiaal van degelijke kwaliteit.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en terugkoppeling over de verpakkingswijze. Ik kan het mij helemaal voorstellen dat de tape erg lastig te verwijderen is. We nemen uw opmerking dan ook ter harte en zoeken direct betere oplossing om de stijlen te bundelen. We wensen u veel plezier van uw (be)stelling en zien u graag nog ooit bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Super snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste heer Sassen, Super, zulke beoordelingen zien we graag. Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier met uw aankoop en wellicht tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Snel .

Duidelijke website , nette prijzen en snelle levering .

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw Dietvorst, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te horen dat u eenvoudig heeft gevonden wat u zocht tegen de juiste prijs. We wensen u veel plezier van uw bestelling en als u nog ooit iets nodig heeft, wij staan voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

De deels gebruikte legborgstelling zag er ongebruikt uit. Na foute installatie van mijn kant zijn er clips afgebroken. Na telefonisch contact zijn er kosteloos nieuwe onderdelen verzonden. Wat een geweldige service!

• Snelheid/levertijd

Beste Milan, Geweldig, dat is ook exact het gevoel wat wij krijgen van jouw beoordeling. Wat fijn dat de bestelling zo goed is bevallen en natuurlijk staan we klaar om te helpen waar mogelijk! Tip voor de installatie, de handleidingen zijn online te downloaden maar worden binnenkort ook toegevoegd aan iedere bestelling. We wensen je veel plezier van je legbordstelling en zien je graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

vlotte samenwerking direct antwoord op vragen

• Snelheid/levertijd

Beste heer Staelens, Bedankt voor uw mooie beoordeling, goed om te horen dat u zo blij bent met uw bestelling. Veel plezier van uw aankoop en wellicht tot een volgende keer, wij staan altijd direct klaar om uw vragen te beantwoorden en te adviseren. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Na betaling ging alles vlot. Goede levering. Stevig materiaal.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Strauven, Bedankt voor uw review, fijn dat alles goed is verlopen en ook de kwaliteit van de bestelde materialen helemaal naar wens is. We wensen u veel plezier van uw bestelling en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te zijn, Met vriendelijke groet, Team Begra.

Vlot besteld, snel geleverd

top

• Snelheid/levertijd

Beste heer Mommaerts, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat we u goed en snel hebben kunnen helpen. Veel plezier met uw aankoop. Heeft u nog ooit iets nodig, we zien u graag bij ons terug, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Begra

Bestellen, betalen, geleverd krijgen en goede communicatie. Dus tevreden.

• Snelheid/levertijd

Beste heer/mevrouw Agter, Bedankt voor uw heldere beoordeling. Fijn dat alles klopt, een tevreden klant zien we graag! Veel plezier met uw aankoop en wellicht tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Service zoals vroeger

Ik had een bestelling gedaan en na de bestelling kwam ik er achter dat ik een verkeerd aantal had besteld. Ik moest er een paar meer hebben. Even een mailtje gestuurd of de bestelling uitgebreid kon worden. Dat was lastig met de betaling want het was al vooraf betaald. En nu de service. Ze stuurden de extra artikelen gratis mee, zonder kosten.... Dikke 10!

• Snelheid/levertijd

Beste heer Kalshoven, Begra is volop in ontwikkeling en we werken met zijn allen hard om onze kwaliteit te verbeteren. In onze kernwaarden hanteren we de norm van vroeger, iets wat goed is moet goed blijven. Klanttevredenheid is daarin topprioriteit. Bij een vergissing kijken we behalve naar de oorzaak, altijd naar een goede oplossing. We wensen u veel succes van uw bestelling en hopen u graag nogmaals te verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Duidelijke en overzichtelijke site. Levertijd wordt goed aangegeven. Na bestelling nog een telefoontje of ik wel gezien had dat de levertijd enkele dagen was. Anders zou ik mogelijk voor niks naar Oss rijden. Top service! Bestelling opgehaald, prima plek voor laden van de auto en personeel helpt bij inladen. Stelling in elkaar gezet en deze staat prima. Goede kwaliteit.

• Snelheid/levertijd

Beste PCJ, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We doen ons best om te zorgen dat alles klopt en zijn erg verheugd te horen dat u dat ook zo heeft ervaren. We wensen u heel veel plezier van uw (be)stelling en mocht u nog ooit iets nodig hebben, we zien u graag, de koffie staat klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Levering top, binnen gestelde termijn, netjes afgeleverd door goede transporteur. Levering van de tweedehands bakken deze keer 100% prima, vorige keer was kwaliteit minder en niet alles bruikbaar maar deze keer alles super goed. Kortom prima levering tegen een goede prijs. Zeker weer tot een volgende keer

• Snelheid/levertijd

Beste Marco, Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Mocht er bij een bestelling onverhoopt toch iets niet helemaal in orde zijn, wij horen het graag en lossen het altijd op. Fijn dat deze bestelling 100% naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier van uw bestelde bakken en zien u graag terug bij Begra. Met vriendleijke groet, Team Begra

Top kwaliteit voor een super prijs en een correcte levering

• Snelheid/levertijd

Beste heer Moers, Bedankt voor uw mooie review, wat fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is geleverd en de kwaliteit goed bevalt. Veel plezier van uw aankoop en we helpen u graag nogmaals. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Beste ervaring

Snelle levering en goed contact

• Snelheid/levertijd

Beste heer Rooze, Bedankt voor uw mooie review, we zijn blij te horen dat uw bestelling zo goed is bevallen. Veel plezier van uw aankoop en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Wat het beloofd doet het ook

Online bestellen super eenvoudig, productprijs geheel markt conform, levering ook perfect geregeld. Aanrader.!!

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Goedemorgen Henk, De beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor uw mooie review. Zo'n beoordeling is natuurlijk een fantastisch begin van het nieuwe jaar. We wensen u heel veel plezier van uw bestelling en zien u in 2023 ook graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

prima geholpen

prima product voor een prima prijs

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Vissers, De beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor uw review. Goed om te horen dat we u goed hebben geholpen aan het juiste product. Veel plezier van uw bestelling en ook in 2023 staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

super

perfect

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Cuyvers, Bedankt voor uw uitmuntende beoordeling. We zijn erg blij dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Zo sluiten we het jaar natuurlijk het liefste af, met tevreden klanten. We wensen u veel plezier van uw aankoop en wensen u alvast een fijne jaarwisseling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Nette service

Een sterke magazijnstelling gekocht, maar helaas was er een klein mankement. Contact gehad met Begra. Een uitermate vriendelijk gesprek waarin werd aangeboden de magazijnstelling te vervangen door een nieuwe deels gemonteerde magazijnstelling. Uitermate netjes en dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Slotboom, Bedankt voor het prettige gesprek, uw begrip en herziene beoordeling. Helaas kunnen we niet meer nagaan of er sprake is geweest van een fout in het product of de montage maar we helpen u graag verder. Mocht u bij de deels gemonteerde stelling nog vragen hebben dan helpen we u graag direct telefonisch verder. Alvast veel plezier van uw bestelling en een fijne jaarwisseling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Geen vlotte levering

Een bestelling gedaan van een aantal verschillende formaten distributiebakken/stapelkratten. Levering duurde lang en na bellen bleek een deel nog niet leverbaar. Tweederde werd daarop een paar dagen later geleverd, de rest helaas nog steeds niet ontvangen.

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Huisjes, Onze excuses voor het ongemak. We vinden het erg vervelend dat een deel van uw bestelling vertraging heeft vanuit de fabrikant. We zitten er bovenop en hebben u gecontacteerd over de leverdatum. Zodra wij ze binnen hebben sturen we het direct op. We hopen u bij een volgende bestelling ook qua levertijd positief te verassen. We wensen u fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Mooi bedrijf met producten die snel leverbaar zijn

Wij hebben als brandweer trainingscentrum wat producten besteld, de levering zou 8 weken zijn alleen tot onze verbazing stonden de spullen binnen 3,5 week op de stoep! Daar wordt een klant blij van.

• Snelheid/levertijd

Beste heer Maljers, Dank voor je enthousiaste en mooie beoordeling. Het zijn overal roerige tijden op het gebied van levertijden. We doen natuurlijk ons uiterste best om onze levertijden zo kort mogelijk te houden en zitten er straks bovenop. Zodra er verbetering mogelijk is zullen we dat zeker niet nalaten. Gelukkig hebben we u hiermee sneller vooruit kunnen helpen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en alvast hele fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Besteld via website, daarna binnen 5 werkdagen geleverd

Besteld via website, daarna binnen 5 werkdagen geleverd

• Snelheid/levertijd

Beste heer Esser, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat uw bestelling naar tevredenheid is verlopen. We wensen u veel plezier van uw order en zien u graag nog eens bij Begra terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

prima service

effectief en efficiënt

• Snelheid/levertijd

Beste heer Verdenius, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat we u efficiënt en effectief hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw bestelling. Mocht u nog ooit iets nodig hebben, wij staan voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Begra

gewoon goed zoals het moet

• Snelheid/levertijd

Beste heer van de Manakker, Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn we het volkomen mee eens. Een bestelling moet gewoon goed zijn op alle fronten. Fijn om te horen dat we daaraan hebben voldaan. Veel succes met uw bestelling, we helpen u graag nog eens. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Geweldige service, ook ná de aankoop.

Ik had een foutje gemaakt in mijn bestelling, werd direct opgelost om te voorkomen dat ik dubbele verzendkosten zou hebben. Vervolgens een verkeerd onderdeel in een gebruikte legbordstelling, na het mailen van enkele foto's een nieuw onderdeel gekregen. Helemaal leuk!

• Snelheid/levertijd

Beste John, Helemaal leuk, dat is ook het gevoel na het lezen van je beoordeling! Bedankt hiervoor, fijn dat we op deze manier elkaar goed hebben kunnen helpen. Een prettige samenwerking, daar draait het om. Veel plezier van uw aankoop en we zien u graag nog eens bij ons terug. Met vriendelijke groet, Team Begra.

GOEDE KWALITEIT EN SERVICE

CONTACTEN WAREN PRETTIG

• Snelheid/levertijd

Geachte heer van de Bunte, Bedankt voor uw beoordeling, we streven altijd naar een prettige samenwerking en helpen u graag aan een kwalitatief goed product. Veel plezier met uw aanschaf en wellicht tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Begra.

Top, zou hier weer bestellen

Vriendelijke mensen, bestelling snel af kunnen halen. Stelling van goede kwaliteit.

IJsselstraat 9 5347 KG Oss

Over Begra Magazijninrichting BV

Begra Magazijninrichting BV streeft ernaar de meest toonaangevende en complete magazijninrichter te zijn voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiëntie. Ons doel is om klanten maximaal te ontzorgen door ons assortiment en dienstenpakket voortdurend af te stemmen op marktontwikkelingen en trends. Het belang van scherpe prijzen en snelle levertijden voor onze klanten verliezen wij nooit uit het oog. Daarnaast houden we voortdurend toezicht op onze bereikbaarheid en klantenservice. Door een solide financiële bedrijfsvoering te voeren en onze maatschappelijke betrokkenheid te tonen, streven we ernaar om tot de meest betrouwbare en gerespecteerde zakenpartners te behoren.