Goede prijs, snelle levering

Erg tevreden over alles. Ben zelf alleen geen fan van DHL, want zij gooien altijd met pakketjes lijkt het wel. Dozen komen nooit heel aan. Dat heb ik bij PostNL echt nooit!

Supersnelle levering!

Vrijdagavond besteld; 1 dag later ontvangen! Van zulke leveringen droom je van. Deloox heeft dit waargemaakt. Klasse!

laagste prijs snelle levering

Ik heb alle zaken die Patchouli van Reminiscence bekeken en Deloox had de gunstigste prijs omdat er geen verzendkosten bijkwamen. De ene dag besteld, de andere in huis! Ik werd keurig van alle handelingen per mail op hoogte gehouden. Zeer tevreden!

Snelle levering van topproducten

Goed overzicht op de website, goede producten en snelle levering.

Veel goedkoper dan elders en zo snel in huis. Ik ben absoluut fan en vaste klant Jullie zijn fantastisch!

Super snelle levering, met aantrekkelijke prijzen

geen beloften doen die je niet kunt nakomen

ik vind jullie een dikke 8 waard, het is dat jullie gekozen hebben voor DHL als vervoerder.. anders hadden jullie een dikke tien gekregen.. waarom? voor 22.00 uur bestellen, dan volgende dag in huis.. dat werkt bij jullie wel maar niet bij DHL.. die leveren rustig drie dagen later..! Maar ik weet ook dat DHL niet moeilijk doet met het verzenden van brandbare vloeistoffen en dat de Post.nl hiervoor extra geld vraagt, wat de verzendkosten hoog laat uitkomen voor de klant.. en dat willen we natuurlijk allebei niet.. maar laat de keuze bij de klant.. snel dan .... goedkoop dan..

Ruime keuze aan heerlijke geurtjes, snelle levering, netjes verpakt.

Vlugge levering smiddags besteld en s'anderdaags smorgens al geleverd.Dus vlugger kan het niet.prijs ,kwaliteit is zeer goed

Geweldig! Netjes en binnen de tijd en afgesproken plek bezorgd!

Zeer goed!

Supersnelle levering, goed assortiment

Zoals altijd netjes op tijd geleverd. Prijs/kwaliteit van goed niveau. Ruime keuze op een vriendelijke website.

Snel en vorrect

Snel en correct

goedkoper kan niet

Uitstekend!

Prijs en levering top !

Snelle levering van topmerken tegen uiterst scherpe prijzen. Top!

Heel boeiend

Je besteld u mij artikel en het wordt zeer snel geleverd , ik was blij verrast , en toch omdat het een Nederlandse site is . Dus bij deze een site om in u favorieten te plaatsen.

Gewoon goed

Besteld en conform berichtgeving afgeleverd.

Snel

Goede producten snelle verzending.!

Hele goede service en snelle bezorging

Alles zag er keurig en verzorgd uit. En binnen 24 uur heb je meestal je bestelling binnen.

Snelle.levering

Heel snel.en zeer goed verpakt

Snelle en goede service!

Snelle en goede service. Daarnaast ook altijd leuke kortingen en groot aanbod!

Vlotte afhandeling, makkelijk te bestellen,goede prijs!

Goede wijn behoeft geen krans .

Mijn shiseido ogencreme is top een aanrader voor iedereen. .

Snelle en goede bezorging

Goed priduct voor een gunstige prijs en snel geleverd!

Geen gelul Transparant No nonsense