Zeer goed.

Zeer goed.

Goede prijs - kwaliteit verhouding en snelle verzending

Ik heb nog nooit zo vlug een pakketje ontvangen het was dik in orde

Een geursensatie net als in een rollercoster

Mooie flesjes en netjes verpakt, kan dienen als gift.

Prima levering

Producten netjes aangeleverd gekregen. Werd goed op de hoogte gehouden. Alles ontvangen via mail, ook betalingsbevestiging. Top

Geweldig gewoon

De ene dag besteld en de volgende dag gekregen super

Gewoon goed, heel goed.

Grote keuze, goede prijzen. Snelle levering. Heel tevreden

Bestelling is afgehandeld zoals beloofd

Goede prijs en snelle bezorging.

Snelle bestelling geweldige keuzes staat duidelijk bij hoe het in zijn werk gaat dus geweldig

Elders goedkoper

Achteraf was mijn bestelling bij bol.com goedkoper

Top service en snelle service

Snel geleverd en top product, bestel al mijn haarproducten hier!

Snelle en goede levering

Snelle levering. Goede service.

Snelle nette levering

Snelle correcte levering.

Snel, correct en de beste prijs!

Snel, correctoren de beste prijs

Goede product en een snelle levering!

Top kwaliteit parfums!

Ben uitstekend geholpen,na mijn klacht over een eau de toilette die niet lekker rook. Heb nieuw geurtje uitgezocht en had ik de volgende dag al in huis. Was echt top service. Bedankt

Perfect, supersnel geleverd!

Nishane hacivat 100ml fantastische edp

Mooie producten voor een scherpe prijs

Breed assortiment en snelle levering zonder bijkomende kosten. Top!

Fantastisch!

Wat een service! Topproducten en vlotte levering! Ik keer terug!!!

Slechte levering met DHL jullie beloven volgende dag ..

Koop niet meer bij jullie .. 2dagen gewacht op levering 2 dagen uitgesteld en uiteindelijk 4e dag geleverd .. DHL laat je altijd wachten .. Ik kan schrijven wat ik wil maar jullie doen er niets aan. Zal nooit meer bij jullie kopen omdat jullie dingen beloven die niet gebeuren en het wachten op levering is verschikelijk., Ook op dit schrijven zal ik niets horen . Hartelijke groet en bedankt voor de slechte service

Jammer om te horen dat je zulke slechte ervaringen hebt met DHL. Je kunt tegenwoordig kiezen uit verzending via DHL of Budbee, dus je bent niet gebonden aan DHL. Een tip voor de volgende keer!

Top service!

Aantrekkelijke prijzen, snelle levering

Eerste kennismaking met deloox is heel goed bevallen.

Beste service ever!

Ik koop regelmatig een heerlijk geurtje altijd de beste prijs en super snel geleverd!

Gewoonweg subliem

Donderdag in de vroege avond 2 heren parfums besteld en volgende dag geleverd in het postkantoor. Verpakking was op en top en de communicatie vanaf de moment dat je besteld tot het moment van levering is duidelijk en overzichtelijk. Prijzen waren zeer goed en geen valse kortingen. Super conent van deze webshop en zeker mijn go-to als ik nog parfum of andere cosmetica moet hebbe voor mij of mijn vriendin.

Uitgevoerd zoals beschreven