De beste services

Originele parfums en perfect service.

De beste services

Originele parfums en perfect service.

super!

Snelle verzending en mooi ingepakt in cadeaupapier zoals ik aangegeven had!

Nergens goedkoper, nergens sneller geleverd!

Wat een TOP-service! Prima prijzen en supersnel geleverd. Dat maakt me wel blij ;-) Voor mij is er nog maar één adres om parfum te kopen: Deloox.nl

fantastisch

Ik beveel jullie zeker aan. Had de bestelling super snel in huis In een woord top. Mvg anja

Zal volgende keer zeker pestlling plaatsen.

Super goed, ik ben blij mee

Super goed, ik ben blij mee

super

levering andere dag zeer goed ingepakt leuk prijsje

Geweldig !!

Mooie Korting... netjes Op de hoogte gehouden Via email... en bestelling was netjes Op tijd Binnen.. ik zeg Goede en Juiste ervaring Voor de eerste keer bestellen... hier Kom ik nog eens terug chapeau !!!

Ik kreeg een tip van een kennis over Deloox. En gelijk de producten besteld en ze waren ook nog eens super snel binnen. Het is snel en betaalbaar toppie

Vaak hebben ze bij (tegenwoordig) Deloox, leuke aanbiedingen en altijd snel geleverd.

Top ervaring

Alles verloop goed heb het de volgende dag binnen gekregen!

Ik ben heel tevreden.

Heel tevreden, was snel besteld en de volgende dag thuis geleverd met b.post.

Alles in orde, snelle levering.

Producten zijn in orde en op de vooropgestelde tijd geleverd. Alles zoals het hoort! Prima.

Fantastisch!

Een hele fijne webshop! Goede service en producten worden snel geleverd.

Overzichtelijk, snelle bezorging & nette prijzen

Heel fijn om weer eens een website tegen te komen die goed werkt en betrouwbaar is!

Super alles netjes op tijd.

Super ,netjes afgeleverd.

Goede service!

Per abuis verkeerde artikel besteld. Gelukkig gezien voordat we de verpakking openden. Retourneren was super gemakkelijk en snel evenals het geld retour.

Verzending extreem snel, goede prijzen

Ik heb om 8 uur in de avond mijn bestelling gedaan, de volgende ochtend om 9 uur stond het pakket aan mijn deur. De prijzen waren zeer goed.

Collistar creme aangeschaft, volgende dag in huis. Goede prijs en goede service.

Geweldig koop zeker weer

Goeie snelle klantenservice als je een vraag hebt. Prijzen zijn erg goed dikke 10

Beter kan niet.

Scherpe prijzen en ook nog eens snelle levering!

geweldig shoppen op deloox

in 1 woord geweldig shoppen op deloox ik vond waar ik naar zocht en voor een redelijke prijs

Top producten, supersnel geleverd.

Ik kan bij jullie producten aan een democratische prijs kopen die steeds snel geleverd worden. De kortingsbonnen die erbij zitten zijn ook altijd een leuke verrassing . Kortom top service!

Goede prijs voor het product, op tijd en netjes geleverd

Precies zoals ik me had voorgesteld!