Goed assortiment, super op tijd

Mooi assortiment, goede prijs en super levering!

Zeer snelle en aangename ervaring

Scherpe prijs. Product zoals aangegeven. Heb er iemand heel gelukkig mee gemaakt. De levering was zelfs sneller dan voorzien.

Een cadeautje voor mezelf…..!!!!

Leuk, heel leuk, en spannend voor de 1e keer! En nu speelt mijn allergie voor parfums weer op, na jaren dat het goed ging….. Hoe jammer!

Product uitgelekt

De doos was al nat van de buitenkant. Toen ik het pakket opende was er overal shampoo in de doos. De dop was niet goed dichtgedraaid of was opengegaan door het transport.

Supersnelle levering

Volgende dag mijn bestelling al in huis! Dat is dus nog sneller dan dat ik helemaal naar de stad moet om mijn aankoop te doen!

super goede producten aan de juiste prijs

wat je zie is wat je krijgt en super levering

Topshop

Eenvoudig bestellen tegen eerlijke en lage prijzen.levering in 2dagen.

Zeer positief

Deloox doet wat het beloofd. Snelle verzending en de producten voor een prima prijs.

Snel mijn parfum in huis voor een scherpe prijs

Mijn favoriete parfum was de volgende dag in huis. De prijs was lager dan bij andere aanbieders. Erg prettig als je dagelijks dezelfde parfum gebruikt.

Fast delivery

Everything went seamlessly - easy to order and fast delivery.

Heerlijke geur, geweldige prijs en snel geleverd

Ik was al een tijdje op zoek naar dit parfum maar vond hem overal te duur. Bij Deloox kon ik voor een fantastische prijs 100 ml kopen. Ik zou zeker aanraden altijd even te checken op deze site als je een parfum wil kopen. Overigens geldt niet voor alle parfum dat het goedkoper is, maar checken kan zeker de moeite waard zijn. Verder heel snel geleverd, zoals vermeld bij het aankopen.

Fantastisch.

Mijn bestelling werd super snel bezorgd. Prijs van het artikel was gunstig.

Heel fijne ervaring

Goed geprijsde producten en snelle levering!

Tevreden en snel bezorgd

Voor merk wat ik besteld is goedkoper dan andere winkel bijv icl Douglas ,wel Douglas en icl veel kleiner cadeau of tester producten met €600 wat ik koop. De look niet

Fast and reliable service, products of trustworthy quality.

Wide range of products, accurate stock info, speedy delivery, excellent pricing. What else could one ask for?

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit en goede prijzen. Snelle en nette levering

Heerlijk geurtje

Heerlijk geurtje, super snelle bezorging.

Top!!!

Alles verloopt correct,wat je zoekt vind je en aan een budgetvriendelijke prijs!!!Levering word verwittigd wanneer en de tijd klopt,termijn niet te lang wachten,supere service!!!

Mooie prijs snelle levering

Een zeer snelle service, netjes verpakt en geleverd

Zeer mooie prijzen voor kwaliteitsvolle producten !

professioneel!

donderdag besteld en vrijdag in huis!!!!

Vlotte levering

Geheel volgens het boekje

Van bestelling tot levering TOP!

perfect

je krijgt snel wat je bestel

Parmentierweg 5

5657 EH Eindhoven