Erg goed

Ik vond erg goed en snel bezorgd

Snelle levering en goed ingepakt

De bestelling werd snel geleverd en goed ingepakt. Erg tevreden.

Ik heb voor het eerst bij u een bestelling gedaan en ik moet zeggen dat ik niets vervelend te melden heb. Ging goed, ook de bezorger kwam mijn pakketje persoonlijk afgeven. Dit komt zelden voor. Normaal wordt het in de lift geknikkerd en dan kan ik rennen om mijn pakketje uit de de lift te halen.

grandioos

goede ervaring ik heb al ervaring met Deloox

Op tijd en goed prijs kwaliteit verhouding.

Ik heb een paar van Latifa geurtje besteld. verzending en levering gingen soepel en snel, echt goed. binnen 2 dagen was mijn bestelling binnen gezien de weekend tussen kwam.

top

fijne ervaring gehad heerlijke geur en de volgende dag al in huis en dat op zaterdag.

Snel en Makkelijk

Betaling verliep soepel en levering als verwacht.

Snelle service en als een product er niet is en weer op voorraad is krijg je netjes een mail als hetweer beschikbaar is!

Alles verliep correct

Zowel bestelling als producten in orde

Goed en prijsgunstig

Zeer aantrekkelijke prijs, ruime sortering en vlotte afhandeling.

Top bestelling

Zeer snel geleverd voor een hele mooie prijs

De site is overzichtelijk. Bestellen is makkelijk en ook overzichtelijk. Je wordt voldoende op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering.

Super! Boven verwachting

Snelle levering, en alle geurtjes zijn echt! Had dit niet verwacht, vaak is goedkoop, duurkoop. Ik ga zeker vaker bestellen, ook ivm mijn kapsalon (Fanola is het merk waar ik mee werk)

Snelle levering, heel tevreden!!

Heel blij met mijn bestelling en stukken goedkoper dan in de winkel

Heel snel en professioneel

Fijne ervaring

Goede prijzen, een makkelijke zoekfunctie, en een breed assortiment. Top!

prima, vlotte levering goede prijs

heel leuk om bij Deloox te bestellen vlotte levering en scherpe prijzen doe zo voort

Volgende dag geleverd, bedankt!

Prima verzorging ben blij met mijn eau de parfum.

Fijne webshop duidelijk en snelle levering Echt een aanrader goed verpakt Niks op aan te merken

Helemaal blij!

Helemaal blij met mijn aankoop. Voordelig én ruime keuze. Nog nooit heb ik de oogcrème van Sisley zo voordelig aangekocht. Het product voldoet helemaal aan mijn wensen en is duidelijk het echte product! Gisteren besteld en deze morgen rond 9 u al in huis in België. Supersnelle levering noem ik dat :-) Toppie!! Deloox heeft er een vaste klant bij want zoals ik al zei: Woo-Hoo, ik ben helemaal blij! Bedankt Deloox en Bpost! Topservice!

Goede en zeer snelle levering heel tevreden!

Mijn favoriete parfum besteld en werd 2dagen later al geleverd ! Al verschillende keren besteld zeer goede service!

Uitstekende levering volgens toezegging. Op tijd, snel en correcte track&trace info! Veel lof!

Alles wat in de aanbieding stond werd meer dan waargemaakt. Een belofte en uitvoering die in de toekomst meermalen zal worden ‘getest’ Een uitstekende kennismaking met Deloox.nl, die mijn ‘sweet memories’ aan Eindhoven weer actuel hebben gemaakt!

Goede prijzen en service

Alles was in orde. Ik zal mijn parfums altijd via dit platform kopen vanaf nu!

Mijn evaring is perfect, er is een ruime collectie parfum