Snel geleverd, goede klantendienst

De produkten worden snel geleverd en bij vragen hebben ze een goed bereikbare klantendienst.

Snel bezorgd, goed verpakt, scherpe prijs

snelle service, goed verpakt en hele goede aanbieding. Ik ga hier zeker meer bestellen

Besteld..betaald..geleverd

Alles verloopt snel en gemakkelijk bij jullie, met fijne kortingen bovendien!!

Geen idee

Great

Really good experience happy with my purchases ,and delivery service was great!!

Goede leverancier

Duidelijk website, prima prijs en zeer netjes verpakt snel afgeleverd. Niets op aan te merken. Kan gewoon weer met gerust hart bestellen.

Heerlijke geur, veel goedkoper dan bij andere shops.

Een lekker luchtje en dan betaalbaarder dan normaal. Snelle en goede levering!

GEUREN NIET ORIGINEEL

Ik heb 2 geuren besteld van Juliette has a gun. Beide draag ik al jaren (van Skins) de geuren die ik van Deloox heb ontvangen ruiken erg naar alcohol en hebben niet die olie achtige substantie die Juliette has a gun zo typeert. Beide geuren ruik je al amper vanuit het flesje en op de huid ruiken ze heel anders / vervliegen heel snel. Ook heb ik de flesjes vergeleken en staan onder een andere fabriek / hoofdkantoor adres.

Snelle levering voor product met grote korting

Ik bestelde in de avond k18, met een mega grote korting en had deze de volgende dag al binnen.

Vlot, eenvoudig en snel

Ik vond direct wat ik zocht en kon ook makkelijk op de website bestellen. Ook Ben ik heel tevreden met het product dat ik heb ontvangen. Ik zal snel weer bij deloox terecht komen voor min volgende purchase.

Uitmuntend

Snelle levering, dag na de bestelling. Prijs/kwaliteit = perfect

Keurig verpakt en alna enkele dagen geleverd.

Geweldig!!!

Vond meteen wat ik zocht, binnen een minuut alles kunnen bestellen en volgende dag al afgeleverd! Superblij met mijn bestelling en opgeslagen in mijn lijst want ga zeker weer bestellen. Heerlijk deze heerlijke geuren . Ben groot liefhebber van oudh....

Zo blij dat ik Deloox heb ondekt

Was aan het surfen op internet en vond Deloox , ik was blij verrast mijn favoriete guur voor een mooie lagere prijs te kunnen bestellen ,en na 3 dagen er al van te kunnen genieten . Dank jullie wel , ook voor de snelle service Groetjes Joke Lakwijk .

Excellent site.

Snel levering van mijn bestelde producten.

Niks op aan te merken!

Was op zoek naar een bepaald parfum. Op de site van DELOOX het voordeligst, snel in huis en nog een leuke aanbieding weten te scoren ook!! (Nog een parfum!)

Makkelijk te vinden en te bestellen, en goedkoper dan in de winkels. Ben iemand die graag onderzoek doet naar bepaalde producten die interessant zijn voor mij. Daarvoor ga ik eerst naar een winkel die het product verkoopt die ik zoek! Dankuwel.

Vlotte bezorging

Heb 2 vichy dagcreme besteld hebben ze verkeerde bezorgd .Heb ik een mail gestuurd maar nog steeds niets gehoord.

Snel geleverd voor schappelijke prijzen! Wat wil je nog meer.

Super tevreden

Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt. Super tevreden.

Verrassend snelle levering en pakketje volledig in takt. Zal zeker weer van hier bestellen!

Top service met snelle levering

Ik heb hier mijn parfum lattafa fakhar gekocht voor een zeer goede prijs, ik ben zeer tevreden over de website en de snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering, keurig verpakt Heb jullie aan aangeraden bij een familielid.

Verkeerde levering!

Besteld:Herenparfum armani acqua di gio 200cl hervulbaar. Gekregen : niet hervulbaar. Klantendienst verwittgd,na 5 dagen nog geen reaction.

Parmentierweg 5

5657 EH Eindhoven