Fantastisch!!!!

Superwinkel. Ik beveel het iedereen aan

Snelle, goeie verzending !

Regelmatig bestelling gedaan, altijd piekfijn in orde!

Makkelijk en het wordt netjes afgeleverd.

Uitstekende service. bedankt.

Goedkope parfum

Super prijzen, snelle levering!

Goedkope prijzen, enorm ruim aanbod en mega snel in huis

Snelle verzending, goed ingepakt en gekregen wat ik had besteld

Delivery took too long.

Ordering worked fine and delivery to DHL seemed to work fine. DHL however did not deliver the following day, Saturday, as promised. I waited in all afternoon for them. They then rescheduled for Monday pm so I could not make plans for then either. PostNL seem to be much more reliable.

Dear Mr. Cramer, We see that your package was delivered on Monday instead of Saturday. Unfortunately, DHL does not state why this delay has occurred. We're sorry for the inconvenience. Superwinkel

Fijne overzichtelijke website en een super snelle levering!

vandaag besteld, morgen in huis.

Vandaag besteld morgen in huis, klopt als een bus. Heb parfum besteld enben over alle heel te spreken. Ga zeker nog meer bestellen. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Dikke 10

goede service

geweldig

mooie prijs , super snel geleverd in keurige verpakking zeer maar dan ook zeer tevreden , zal zeker aan een ieder in mijn omgeving vertellen dat superwinkel dan ook echt super is

Topwinkel

Goede prijs, snelle levering en goede service. Kortom, top.

Goede ervaring serieuze firma en snelle levering

Veel keus , scherpe prijs en snelle Levering

Ik vind de keus en prijzen bij super winkel top ! Echte parfums voor zeer scherpe prijzen en supersnelle levering ! Ik ben een tevreden klant !

Super snelle levering, netjes verpakt

Ontzettend snelle en transparante bestelling

‘s Avonds besteld en de volgende dag was mijn pakketje al binnen. Via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van verzending. Kortom: dikke aanrader!

top ervaring

Mijn ervaring is TOP, snelle levering en nette verpakking.

Mega

Superprojzen met superbediening

Mijn pakje is goed en snel aangekomen, welke geur van een ander merk evenaard O de lancome die ik besteld had, één vond ik spijtig dat er geen staaljes van andere geuren bijwaren zoals Eau de vie van Lancome en andere geuren die O de Lancome evenaren, heb Eau de Vie van Lancome niet bijbesteld, maar ken de geur niet vandaar, en de prijs is gelijk aan easy cosmetic nl Mvg Lauretta De Coninck

Vriendelijke klantenservice Snelle levering

soepel

Het is een eenvoudige handeling uit een ruime keuze.

Geen volledige zin nodig, enkel 1 woord voor deze Superwinkel en dit is TOP!!!

Zou aan iedereen meedelen van hier te kopen, heb dit ondertussen aan gedaan.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Nooit eerder bij Superwinkel besteld. Was verrast. Volgende dag netjes aan huis bezorgd. Keurig verpakt.Zal er zeker nogmaals bestellen.

Ik ben zeer tevreden

- snelle levering - goedkoper dan parfumwinkels