Zeer tevreden!

Ik heb hier besteld omdat het er allemaal betrouwbaar uitzag. Hoewel de prijs niet de allerlaagste was ben ik toch tevreden, want het was de volgende dag al bij mij afgeleverd!

Snel geleverd en een goede prijs

Alles naar wens

Bestelling goed afgeslopen, verpakking matig, verder alles goed.

Super ervaring geen opmerking en zeer tevreden.

Snelle levering. Veel keuze. Scheelt geld

Snelle levering. Veel keuze. Scheelt geld Absoluut de moeite waard

Niks op aan te merken. Perfecte service

Snel, goedkoop en betrouwbaar

Mijn ervaring met superwinkel.nl is zeer goed te noemen. Goed werkzame website en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Veruit de goedkoopste aanbieder van producten op het Internet. Ook de levering en de communicatie hierover is prima geregeld. VAN HARTE AANBEVOLEN !!!

Bij bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van stand van zaken wat betreft levering. Verder snelle levering

Snel en correcte levering aan top prijzen !!!

Snel en correcte levering aan top prijzen !!!

Top product en snelle levering

Via de website gezocht naar de parfum die ik wilde hebben en ook gevonden voor een goede prijs, de bezorging was een dag later, dus al met al ben ik uiterst tevreden.

Uitstekende verwerking en levering van bestelling.

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Superwinkel. Zeer snelle bezorging.

superwinkel bedankt! Snelle levering en als een heel mooi geschenk verpakt!!

superwinkel bedankt! Snelle levering en als een heel mooi geschenk verpakt!! boven alle verwachtingen

Superduidelijke site en supereenvoudig bestellen. Supersupersnelle levering en ook nog eens superblij met het bestelde artikel. Kortom: super!!

Veel keus

Ze hebben een ruim assortiment, goede merken en nog betere aanbiedingen. En snelle bezorging, goed verpakt! Super dus die superwinkel!

Groot assortiment, uitstekende levering en gunstige prijs.

* Groot assortiment * Veel op voorraad * Volgende dag geleverd * Ophalen op verschillende locaties mogelijk * Je word goed geïnformeerd per mail hoe de status is van je bestelling * Kan geen nadeel verzinnen

Goede service en levering

Om nog beter te verkopen, best telkens staaltjes bijvoegen (zeker van parfumerie). De collega-concurrent doet dit elke keer.

Enorme snelle behandeling van de bestelling.

Goed en snel geleverd. Product is de helft in prijs van wat de kapper vraagt! Leveren via postnl zou wel beter zijn. Dhl maakt er nogal een prutzooitje van

Snelle levering, goede prijs

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering duidelijke communicatie en een goede prijs. Voor herhaling vatbaar

Super goed

Fijne website, leuke combinatie pakketten van parfum, uitstekende prijs en een snelle levering. Kortom heel tevreden.

Snel, leuk ingepakt en goed

Snelle verzorging en een onwijs lage prijs voor een luchtje die in de winkel Veel duurder is.

Veel korting op parfum

Mijn lievelings parfum voor echt de laagste prijs gekocht. De volgende dag al in huis.

Heel tevreden!

Heel tevreden!

Besteld en naar verwachting de parfum de volgende dag in huis.