Supersnelle levering

Duidelijke site en snel geleverd.

Snelle beorging en goede service.

In de avond besteld en de volgende dag al ontvangen. Super gereged en goede prijs.

Snelle levering.

Goede prijs voor een lekker parfum!

perfect en voordelig

Gewoon perfect...kan niet beter..zeer vlug zelfs nu.Proficiat

Super bij Superwinkel!

Ik heb goede ervaringen bij Superwinkel. Snelle levering en het is makkelijk om iets te bestellen.

super

snelle levering, in een woord ; PERFECT

Top goedkoop en snelle levering

Makkelijk site om te bestellen... en de goedkoopste, en de volgende dag in huis... wat wil je nog meer! Top🤗

Scherpe aanbiedingen, snelle levering en goed verpakt.

Laat in de.middag parfum besteld en de volgende dag al in huis. Goedkoper als andere winkels. Zeer tevreden. Raad het iedereen aan.

Zeer tevreden!!

Ik ben super blij met mijn bestelling bij Superwinkel. Eerste keer dat ik hier heb besteld, Chloe Nomade. Super goed geprijsd. En een snelle levering!

Nieuwe webwinkel voor mij met een eerste super-ervaring!

Makkelijk te vinden site, uitgebreid assortiment, éénvoudige bestelprocedure, korte leveringstermijn, netjes geleverd.

Top product

Zeer snelle en correcte levering !!

Perfecte en snelle service.

10+

Super lekkere zachte parfum, hij blijft echt heel lang zitten. Sochtends opgedaan en rook hem savonds nog steeds

snel en efficient

kon makkelijk dat vinden waarna ik op zoek was, voor een goede prijs en bestellen ging ook eenvoudig. werd snel geleverd

Super goed

Super goed

Snelle levering!

Aanrader

Correct en snelle levering

Hartstikke blij met superwinkel

Ben super blij met superwinkel, omdat ik al mijn geurtjes die ik niet meer in winkels kan vinden wel bij jullie vind . Super prijzen en super snel geleverd. TOP !!!

Goed bericht gegeven over wanneer mij pakketje zou komen, en netjes aangeleverd.

Erg tevreden

Doen wat ze zeggen

Wat is beloofd word ook gedaan

makkelijke site, prima service

heel blij met mijn bestelling, mijn man was erg verrast dat ik zijn favoriete geur had kunnen bestellen. en dat voor een prima prijs. en dan ook nog binnen een dag geleverd! ga zeker vaker bestellen.

Zeer goede kwaliteit en service, snelle verzending ondanks deze drukke periode.

Happy mee

Voor 1e keer iets besteld via super winkel. Zelfs in deze tijd in no-time de bestelling in huis. Keurig verpakt. Top!