supertevreden!

super service

TOP!

Mooi op tijd geleverd en prima product!

Prima en snel !

Het kado werd erg snel en goed verpakt afgeleverd !

Très bon service ,super prix pr le parfun choisie et super rapide !

Niets op te merken bij de dienst !

Ik had mijn geurtje eind van de middag besteld en de dag erna kreeg ik hem al.

Superwinkel doet wat het beloofd!

Prima bedrijf met zeer goede prijzen en service.

Uitstekende internet winkel!!

Wat mij bereft krijgen Julie een 10/10 enigste minpunt is de levering via bpost. Bellen nooit aan de voordeur maar schuiven een afhaalformulier in de brievenbus om af te halen op het postkantoor. Persoonlijk heb ik liever post. NL. Zij hebben een betere bediening. Voor de rest is alles OK

Misleidend

De indrukwekken dat je 100ml krijgt en dan blijkt het 50ml te zijn.

Beste Sander, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. We zien dat je op 6 september een eau de toilette hebt besteld van Christian Dior met een inhoud van 50 ml. Je hebt hierover nog geen contact gehad met onze klantenservice. Wat wekte de indruk dat je 100 ml zou ontvangen? Superwinkel

Uitstekend..

Snelle levering Netjes verpakt

Beter kan niet

Ik plaatste mijn bestelling wat ik al erg goedkoop vond en de volgende dag had ik het al in huis en goed op de hoogte gehouden ik heb zelden zulke goede service mogen ervaren.

Tevreden en ontevreden

Supersnelle verwerking en contact. Alleen de levering was wat minder. Kreeg n mail dat t pakje vanaf 13.00u geleverd zou zijn om op te halen. Kwam rond 15.00u op t afhaalpunt, en geen pakje!! Uiteindelijk kwam t alsnog, moest weer terug naar t afhaalpunt en kon t pakje net voor sluitingstijd nog in mn bezit hebben. Was n cadeautje voor mn zoon zijn verjaardag dus wilde t wel op tijd hebben! Dit was wat minder dus.

Wat een bof met deze winkel

Zeer snelle en correcte verkoop en voortreffelijke spullen

Snelle bezorging

Tiptop

Perfect geleverd

super

Snel en makkelijk bestellen

Snel gevonden wat ik zocht en de dag erna al in huis, super!

snelle levering, prima produkt

voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf. Ging allemaal prima.

Verrassend goedkoop en betrouwbaar

Verrassend goedkoop en betrouwbaar

Perfecte webshop

Overal was het geurtje Valentino Uomo uitverkocht behalve hier en grote plus punt was dat het nog een veel betere prijs heeft dan waar ik het anders zou kon kopen!

Superwinkel is zijn naam waardig

Ben nieuwe klant, dus was voor mij eerste bestelling. Prima en correcte afhandeling. Snelle levering. Netjes verpakt. Kortom, niets op aan te merken. Was tevens product dat in België niet meer verkrijgbaar is, dus ook daarvoor al super tevreden. Top !

Topwinkel

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan bij Superwinkel en zij hebben mij nog nooit teleurgesteld. Vandaag besteld morgen in huis! Stukken goedkoper dan elders, ruime sortering.

Prima service, snelle levering!

Zeer goede prijs, snelle service en goede informatievoorziening!