Zeer goed !

Doen wat ze beloven!

alles goed

prima verzorgd en op tijd

Makkelijk en snel

Veel keus goedkoper en snel

De bestelling was heel snel binnen en ben uiterst tevreden.

De bestelling was heel snel binnen en ben uiterst tevreden.

Goede prijs, snelle levering, netjes verpakt

Goede prijs, snelle levering en netjes verpakt!

Scherpe prijzen en goede service!

Mijn ervaring met Superwinkel is fantastisch. Na maandenlang zoeken naar mijn perfecte nieuwe geur, kwam Superwinkel opnieuw op mijn radar vanwege haar goede prijzen. Nadat ik de keuze gemaakt had om mijn geur op Superwinkel te bestellen, plaatste ik meteen de bestelling die ik de volgende dag al thuisbezorgd kreeg. Veruit de snelste service die ik heb meegemaakt tot nu toe, fantastisch!

Volgende dag al in huis

De prijzen zijn prima en de volgende dag had ik het al in huis geweldige service hoor

Goedkoop en snel

Mooi verzorgd ingepakt en zeer snelle bezorging

Super snel thuis geleverd! Mooie kortingsprijs. Zeker voor herhaling!

Ik ben zeer tevreden.

De ene dag besteld, de volgende dag ontvangen en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Dat maakt een volgende bestelling heel gemakkelijk.

Heeft twee kanten

De winkel levert snel en goed maar de vervoerder is verschrikkelijk. Vijf dagen langer op mijn bestelling moeten wachten. Misschien andere vervoerder inschakelen!

Тор!!!

Ik ga allen voor Superwinkel

Probleemloos

Vlot, heel snel.

Goede prijs en supersnel geleverd, zelfs in deze gekke corona tijd.

super

Snelle bestelling en meteen de volgende dag geleverde kunnen veel een voorbeeld aan nemen

Uitstekende prijs/kwaliteit

Helemaal tevreden, een mooie parfum voor mijn lieve vrouw gekocht voor een mooie prijs en hele snelle levering! Top!

Het was de eerste maai ik online bestel,Tevreden

Super snel

Dit was de eerste keer dat ik bij superwinkel bestelde en het was snel ,goed verpakt,prima,zal zeker vaker wat bestellen.

Super snel en goed geleverd! En ontzettend veel keus.

1e keer bij jullie besteld door mond op mond reclame .. is me heel goed bevallen ,netjes en snel geleverd! Mijn 2e bestelling ligt al klaar.

Snelle bezorging, beste prijs

Veel betere prijzen dan bij de bekende concurrenten. Nog nooit teleurgesteld door de snelle bezorging, daardoor blijf ik hier bestellen

Super je recommande ce site

J'ai reçu la commande le lendemain je suis super contante. Aucun problème produit de qualité.

Uitstekende ervaring.

Bestelt dag daarop geleverd, efficiënte verpakking Top

Vandaag besteld morgen in huis....super levering

Geweldige webshop, fijne producten, snelle levering!

Helemaal super!