snelle stipte levering, heel jammer geen staaltjes

Ik ben tevreden met de service en aangeschafte product! Top service!

Ik heb mijn bestelling op tijd gekregen. Snelle service! Komt afspraken na!

Super tevreden!

Mijn 1e bestelling gedaan, werd keurig netjes verpakt de volgende dag al afgeleverd en dat me alle pakket drukte inCorona tijd. Tevens de voordeligste voor alle haar benodigdheden. Ik raad deze webwinkel iedereen aan.

Super , op een dag thuis

Super!! Op een dag thuis

Prima geen op of aanmerkingen.

ze doen wat ze beloven . Volgende dag geleverd.

Ruime keuze, snelle levering.

Bestel war ik nodig heb last minute en wordt zonder problemen aan de deur bezorgd.

Uitstekend. 10.

Ik heb nu al ,n paar keer parfums besteld En het verloopt allemaal perfect. Ben zeer tevreden .

Snel en zorgvuldig afgeleverd.

Ik had mijn bedenkingen bij Superwinkel. Kon dat wel voor die prijs. Was het een eerlijke website? Achteraf ben ik super tevreden. Voor mijn volgend parfum zeker weer Superwinkel.

Top ervaring

Super goede site en ongelooflijk snelle levering. Zeer netjes verpakt. Heel erg tevreden overall.

Superwinkel heeft de beste collectie parfums voor de beste lage prijzen.

Top!! En ik blijf een goede klant!!

Snelle levering, goed ingepakt en bovenal het ruikt heerlijk.

fantastisch

snelle bezorging producten die in de de winkels niet meer te koop zijn zoals mijn merk Dolce & Gabbana red

Het woord zegt het al superwinkel

21.30 uur besteld volgende dag al bezorgd. Super

Uitstekend!!

Prima en snelle bezorging.

Fijne site

Goed geprijsd

Prima , tevreden

Eerste ervaring met deze site snelle levering , goed bevallen ga er zeker meer gebruik van maken

Super!!!

Voor een mooie prijs mijn favoriete eau de toilette

CORRECTE SERVICE EN GOEDE PRIJS!

Bestelde rond 20.00u 's avonds, en de bestelling was er reeds de volgende dag in de voormiddag! Echt een correcte service en goede prijs!

kwaliteit,service en prijs ...top!

kwaliteit,service en prijs .....Top!

Was goed

Alleen 1 minpuntje nl in de mail stond . U krijgt een mail als het verzonden wordt. Dus niet. Geen verzendcode o i d .Ik was niet thuis dus bij de buren afgegeven. Wat jammer is. Dat is het enige

Veel keus snelle levering

Goede keus volgende keer weer

Snelle levering,top service

Besteld en de volgende dag al binnen . Ik ben heel tevreden

Goede en super snelle levering.

Super ervaring. Bezorging was snel en met een zeer attente verassing bij de bestelling

Heel goed. Ik bestel absoluut weer bij Superwinkel.nl.