Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd

Goede service: bestelling plaatsen en de volgende dag geleverd. Probleemloos.

een zeer tevreden klant

binnen 2 dagen het bestelde al binnen .uitstekende service. koop er graag .

Geweldig produkt

Snelle levering goede verpakking heel mooi product szeer aparte en aantrekkelijke geur zeker aanbevelenswaardig voor iedereen

gewoon goed

goede produkten, mooie aanbiedingen . snelle levering met goed verpakking

makkelijke overzichtelijke website, goede prijzen en een snelle levering.

Snelle, goedkope service!

Heel veel keus, goedkope merkartikelen. Blij mee!

Snel en duidelijk

Top top top! Snelle levering

Snel binnen

Ik had het snel binnen en voor een goede prijs

Voel me bedrogen

Ik gebruik al 7 jaar elke dag de cologne van abercrombie & fitch fierce. Dit is de eerste keer dat ik het product niet in de originele A&F store koop. Geloof me. De cologne van super Winkel ruikt helemaal anders. Dit is zeker niet wat ik gewend ben. Na 7 jaar zal ik de reuk ondertussen wel goed kennen. Trouwens mijn kleinkinderen herkennen mijn typisch opa geurtje niet meer. Omdat de verpakking open is kan ik het product niet terug sturen. Jammer. 111 € weggegooid geld. Voor mij nooit meer iets van super winkel. Ik betaal liever iets meer voor het origineel.

Super goed service

Snele

Eenvoudigweg TOP !

Was alweer een tijdje op zoek naar een "oude liefde", Kouros van YSL. Blijft een prachtige geur, mooi van reuk en blijft lang aanwezig. Uiteindelijk gevonden bij Superwinkel voor een scherpe prijs, toevallig voor 22.00 besteld en inderdaad de volgende dag geleverd. Een dag later was ook al niet erg geweest in deze drukke tijden voor de webshops en bezorgdiensten, maar goed, hoe snel kun je het hebben?

Mijn ervaring is dat het snel bezorgt word En dat het in prijs heel veel scheelt Dus ik bestel altijd bij super winkel

Superwinkel met superservice

Altijd koop ik m'n favoriete geurtje (s) o.a. givenchy pour homme bij Superwinkel. Ik hoef geen voorraad te nemen, als de bodem in zicht komt. Want ik weet vandaag bestellen is morgen in huis bij superwinkel. Bovendien alleraardigst geprijsd. André

snelle levering en prijs is goed!

Duidelijk vermelding omtrent de levering van het product. voor 22.00 uur besteld, is morgen in huis. En de prijs is goed!

Dat wat ik besteld had was binnen een dag bezorgd. Goed en snel!

Super tevreden, goede prijs en volgende dag in huis!

Super service!

Ik heb 3 keer in superwinkel parfum gekocht en ik was altijd tevreden.

Vlug veilig en voordelig

Mooie geuren goeie reviews snel en betrouwbaar!!!

Perfecte webshop

Goede website goeie prijzen en altijd perfecte kwaliteit

Goede prijs, snelle en correcte levering

Prima ervaring

Mijn eerste maal bij jullie bestelling geplaatst en was allemaal in orde dag er nadien bestelling al afgeleverd .prima service ik ga jullie zeker aan vrienden en familie aanraden

Alles is super makkelijk ,plaisant en super leuk

Kwaliteit voor concurrerende prijs

Heb inmiddels al diverse keren gebruik gemaakt van deze site om geuren te proberen die tegen zeer concurrerende prijs worden aangeboden. Door die prijs wordt het ook makkelijker om eens een andere geur te proberen dan voorheen de standaard keuze. Ook worden de reacties van andere mensen vermeld waardoor je een betere indruk krijgt van desbetreffende keuze van geur en daarmee een indruk van andere gebruikers.

snelle levering, goed aanbod