Alles klopt, de leverdatum, de kwaliteit. Gewoon alles

Heel erg tevreden

Snel geleverd. Goedkoop. Bestel altijd hier

Laagste prijs en snelle levering

Ik bestel al langer bij Superwinkel. Ik kijk nog wel eens rond op het internet maar kom altijd weer bij superwinkel terug voor mijn geurtjes.

geweldige opzet en uitvoering door dit bedrijf.

zeer ruim assortiment in tal van lichaamsverzorgende producten, alle consumentvriendelijk geprijsd. Daarnaast ook de bijzondere acties met sterk afgeprijsde artikelen.

Héél goed

Prima levertijd. Keurig op de hoogte gehouden.

geweldig

Alles wat ik besteld heb netjes binnen 1 dag geleverd

Zeer snel, goed en goedkoop

Maandag besteld en de volgende dag al bezorgd. Vele malen goedkoper als andere sites. Kortom een aanrader.

snel en goed !

heel snelle levering van prima producten.

Steeds super!

Ik ben nu toch al jaren klant, en nog altijd is jullie service onberispelijk! Zeer snelle en correcte leveringen. Maar ook jullie aanbod (van originele producten!) en de prijzen van die producten zijn onklopbaar. Niet voor niets "Superwinkel" dus...

Superwinkel de Beste perfrumwinkel in Nederland

Ale merk producten originel verpaking.Ontvangen al tijd op de termijn tijd. Van NOTE 1-10 volgens mijn 15... : ))))

Blij met nieuwe parfum

Zal dit zeker aanraden aan mijn collegas

Kwaliteit

Overzichtelijke site. Producten gemakkelijk te vinden met een degelijke uitleg. Supersnelle levering in een degelijke verpakking. Onklopbaar wat de prijzen betreft.

Professioneel, snel en waar voor je geld

Professioneel, snel en waar voor je geld

Pakje werd de volgende dag bezorgd. Helaas door de bezorger bij het verkeerde huisnummer, waardoor het leek alsof het kwijtgeraakt was. Supetwinkel ging meteen actie ondernemen en ik werd gerustgesteld: als het niet snel boven water kwam zou er kosteloos een nieuw pakje gestuurd worden! Dit bleek gelukkig niet nodig, maar het was verwarmend om mee te maken.

Me beste vriend was jarig en had niks gevonden heb rond 9 uur besteld en de volgende dag netjes gekregen. Me bf was zeer blij met zijn geurtje

Helemaal goed

Goede en snelle service !

Zeer tevreden .

Zeer tevreden en snelle levering en keurig verpakt.

In minder dan 24 uur bestelling geplaatst en pakket afgehaald.

Helemaal niks op aan te merken.

De prijs was goed; de levertijd was goed ; de verpakking was goed en het bestelde product was goed. Kortom absolute aanrader.

Duidelijk

Simple in praktijk en overzichtelijk

Geweldig !!!!

Zeer snelle levering !!!!

Geweldig.

Prachtige parfums en make-up voor goede prijzen en snelle levering.

Snelle levering en groot assortiment, en goede prijzen

Mooi op tijd met mijn heerlijke geur!

Altijd goed bij super winkel, prima website en keurig op tijd in huis! Vooral heel voordelig !

Super tevreden

Parfum besteld en de volgende dag in huis. Heel tevreden.