snel geregeld, goede service en vriendelijk personeel.

Ik had een kleine container gehuurd voor bouwafval. Ik heb 'm de ene dag online besteld en hij werd de volgende dag gebracht. Twee keer telefonisch contact gehad vanwege vragen (van mijn kant) en beide keren heel vriendelijk te woord gestaan.

Top geregeld...

Via de website aangevraagd, alles keurig en snel geregeld, ophalen of wisselen ging allemaal snel!

Snel geregeld, op tijd geleverd en weer opgehaald.

Snel geregeld, op tijd geleverd en weer opgehaald.

Prima service, netjes volgens gemaakte afspraken.

Container werd keurig op de afgesproken dag geplaatst op de plek die wij aangewezen hadden. Ook wisselen volle container en ophalen verliep soepel.

Alles volgens afspraak

Makkelijk alles online geregeld maar ook telefonisch goed bereikbaar. Plaatsing volgens afspraak en ook weer snel opgehaald.

Topbedrijf, doen wat ze beloven!

had met spoed een container nodig, werd direct geregeld en volgens afspraak op tijd geleverd! Vriendelijke groet, Elly ( een zeer tevreden klant )

Snel, flexibel en service gericht

Nadat eenmaal de boeking een feit was ging het prima. Paridon’s medewerker was professioneel en klantgericht, ik had de bak maar 1 dag nodig en hij werd dan ook prompt opgehaald.

Voordelig en prima service

Enkele uren na afmelden kon de container al opgehaald worden. Top!

Goed en handig

Bespaard je veel tijd door de plaatsing op locatie

Zeer goede ervarin

Keurige levering En na melding snel en netjes opgehaald.

Perfecte service

Snelle levering en vriendelijke chauffeur

Goed en snel

Container zoals verzocht keurig op de oprit geplaatst op een handige plek. Na afmelden vlot weer opgehaald.

Hebben nu 2 containers achter elkaar besteld, welke beide netjes op de afgesproken tijd geleverd en op een nette manier geplaatst daar waar wijzelf graag wilden.

Fantastische service

Super snel geregeld. Smorgens gebeld, om 14:00 stond de container er.

Snel duidelijk

Snelle levering en ophalen. Goede prijzen ook

Snel, accuraat en goed betaalbaar!! Mooie schone containers.

Wat een super mensen die zowel achter de telefoon zitten als op de vrachtwagens rijden!!

Perfecte service van een heel goed bedrijf!

Toen ik belde werd meteen de telefoon opgenomen; mijn vragen werden snel en goed beantwoord en daarna werd ik naar de site verwezen : deze was ook heel duidelijk en binnen 3 dagen had ik de container voor de deur : Ik had de beste gekozen - mijn intuitie werkt ! Mevr. M.Th.A. Feringa, arts te Hilversum

prima service en ervaren chauffeurs

Het online boekingsproces loopt niet altijd even goed. Dat verdient aandacht.

Op tijd.het leuke was een vrouw achter het stuur...en zij doet niet onder voor manlijke collega's.ik kan het weten want ik ben zelf chauffeur

Great service on time and efficient

Great service friendly staff efficient and punctual

Prima en snelle levering en ophalen van de container.

Prima en snelle levering en ophalen van de container.

Prima ervaring!

Prima ervaring. Zou er volgende keer weer heen gaan voor een bak.

Prijs kwaliteit en service top geregeld

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.