super

service is perfect alles volgens afspraak

Punctueel geleverd

On- line bestelde container is zoals aangeven op de website correct geleverd

Prima container en snel geplaatst!

Eenvoudig en zeer snel te regelen via de website!

was niet aanwezig maar netjes neer gezet.

de dag dat ie gehaald werd weet ik niet

Levering op tijd gebracht en weer opgehaald door een gezellige chauffeur

uitstekent

Prima levering en op halen

Prima Service

Op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald. Prettig contact.

Probleemloze oplossing. Tot de volgende keer.

Geweldig !

Ik woon precies op een splitsing met 2straten, gelukkig eigen parkeerplaats voor de deur. Wat een kunstukje leveren de chauffeurs om de container op te halen en te brengen. Helemaal geweldig!

Prima geregeld

Wij wilden de container maar heel even hebben, zodat we al het afval er direct in konden gooien in het centrum van Bussum. Dit was prima geregeld en chauffeur Robert-Jan hielp ongevraagd mee bij het vullen van de container. Alles dus te omschrijven als een top service!

Helemaal volgens afspraak. Prima!

Stipt volgens afspraak Gemakkelijk te boeken via internet Geplaatst op de afgesproken plaats Gewoon goed!

Snel en goed geregeld!

Makkelijk online te plannen en alles op tijd en snel geregeld

Makkelijk geregeld via De website.

goed bereikbaar en heldere communicatie

was heel vlot met de levering van de container. Ophalen duurde iets langer.

Perfect snel geregeld!

Alles binnen nog geen 10 Minuten geregeld tegen een scherpe prijs!

Zeer professionele dienstverlening

Strak op tijd. Schone containers op maat. Zinder enige moeite geboekt, laten brengen en halen. Top service!

Fijn dat er een hele vriendelijke dame de telefoon opneemt in plaats van een bandje waar je eerst steeds keuzemenus moet intypen en als je wordt doorverbonden, wat altijd goed is gegaan, ook een unicum tegenwoordig, weet de desbetreffende persoon elke keer weer, 5 x in 2 weken een container besteld, precies waar je het over hebt. Snelle service, hele aardige chauffeurs en alles perfect geregeld. Heel erg fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Top Service

Snel geleverd, snel opgehaald. Top

Snel geleverd, snel opgehaald. Top

Keurig optijd

Vriendelijke behandeling Keurig op de afgesproken plek geplaats

Uitstekende en snelle service

De container werd snel en netjes geplaatst. Vriendelijke chauffeur die zijn best deed om de container zo dicht mogelijk bij onze voordeur te zetten. Ook op mails wordt supersnel en heel vriendelijk gereageerd. Dit was voor ons de 2e keer dat we afvoer hebben geregeld via Paridon en de volgende keer zullen wij dit zeker weer doen.

Top bedrijf met Top service

Een container bestellen via de site gaat gemakkelijk en volgens afspraak werd de container keurig geleverd en neergezet daar waar we ,m wilde hebben. Zelfs met spoed een tweede container besteld en deze werd weer keurig volgens afspraak geleverd. Kortom. Top service, aardige en vakbekwame chauffeurs en alles uitgevoerd zoals afgesproken.

top bedrijf

snelle levering en ook weer het ophalen goed geregeld

Perfect geregeld

Alles goed geregeld, en een telefoontje weer snel opgehaald.

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.