Snel, goede prijs en duidelijke communicatie

Online kon ik snel een container bestellen en de volgende dag stond de container er in de ochtend. Na de ophaalknop te hebben ingedrukt werd de container binnen een dag weer opgehaald. Ik raad Paridon zeker aan.

Snelle plaatsing en denken goed mee

Fijn bedrijf en strakke prijs

Container is op de goede plek geplaatst

De bezorger veld toen hij voor de deur stond waar de container exact geplaatst moest worden. Ik was zelf niet thuis. Dit is goed verlopen. De container wordt nog gebruikt en is nog niet opgehaald. Daar kan ik nu nog niks over zeggen.

Oke

In de bak stond 10 cm water , niet handig voor het in zetten van de eerste spullen ! Chauffeur heeft gebeld hoe hij de bak moest neerzetten heel goed !

Ben erg tevreden, wordt geleverd volgens afspraak en ook opgehaald. Alleen maar goede ervaringen gehad!

Makkelijk besteld en snel geplaatst

Er werd thuis een klein muurtje gesloopt en daar bleek veel meer puin bij te horen dan gedacht. Ik had wel veel puinzakken maar zag me niet 5x met een auto met stoffige puinzakken heen en weer naar de milieustraat rijden. Toen snel een container besteld en die kon de volgende dag nog geplaatst worden. Daarna ook weer lekker snel opgehaald, alles makkelijk via de website.

Aardige mensen, prima container

Ik had een container op een middag gevraagd, op een specifieke locatie en gevraagd om me eerst te bellen. De container stond er 's ochtends al, op straat, waar we geen vergunning voor hadden. Het kwam uiteindelijk goed, maar was niet handig.

Goede service!

Komen afspraken prima na en reageren snel op mail.

Zeer makkelijke en snelle bestel en ophaalprocedure

Container was heel makkelijk te bestellen online en ook het ophalen kon eenvoudig worden ingegeven. Scherpe prijs vergeleken met andere aanbieders. Groene containers Zou 5 sterren krijgen als er een korting zou zijn indien je de container maar paar dagen nodig hebt.

efficiënte manier om de container te huren snelle levering melding bij de bestelling over de plek voor de container was bij de chauffeur niet bekend; dat is niet handig

Prima service!

100% service, in alle opzichten tevreden.

Snel geregeld en geplaatst volgens afspraak

Eenvoudige en duidelijke website. Container snel geregeld en geplaatst volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Container keurig gebracht en overlegd met de chauffeur waar deze het best kon staan. En twee dagen later weer volgens afspraak opgehaald.

uitstekend

container goed neergezet en ophalen ook perfect

Snel en goed geregeld, prima uitgevoerd.

Snel geregeld via de site, plannen zetten en ophalen . wat goed is behoeft geen aanbeveling, komt zelf bovendrijven.

goede service en container keurig op afgesproken dag gewisseld

alles verliep prima keurig volgens afspraak

Uitmuntend!

Het bestellen en later weer laten ophalen van containers is erg makkelijk via de website te doen.

Keurig op tijd zoals afgesproken

Bij een klus wil je geen verrassingen. De 6m3 BSA container wordt keurig geplaatst op de afgesproken tijd en dag.

Altijd top

Optijd geleverd. Nooit geklaag over plaatsen ze doen altijd hun best om het mogenlijk te maken

Zeer snelle service

' s Avonds besteld en de container werd de volgende ochtend al bezorgd en keurig neergezet. Handig dat je met een link in de mail kan aangeven wanneer je wil dat hij wordt opgehaald. En ook dat gebeurde precies volgens planning.

Great price and easy to use

Great experience, I did everything online and went well. No hidden costs I took 3m just ground

Prima service, alles keurig op tijd en geregeld

Alles netjes conform afspraak geregeld

snel en duidelijk

goeie duidelijke website , en snel geplaatst en gewisseld

Top geregeld

Goed verzorgd

Geen aftersales service

Ik had per abuis verkeerde container besteld, maar het was weekend, dus om problemen te voorkomen bestelde ik de juiste extra, met instuctie in de bestelling de eerste te annuleren . Dit was kennelijk niet gelezen want maandag stond de beste man met 2 containers op de stoep. Met een container terug gestuurd, dus 1 afgenomen . Na tel contact werd mij verteld: geen orobleem, we storten geld terug. 2 weken later niets, en 0 Reactie op mijn email betreffende dit. Ik wacht nog steeds…

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.