Snelle reactie. Goede prijs.

Erg goed

Het is eenvoudig om een container te bestellen. Het ophalen gaat net zo vlot en eenvoudig

klasse

ik had een container bestelt bij paridon de chauffeur was netjes op tijd. en op tijd weer opgehaald, zeer correcte mensen een aanbeveling voor iedereen. bedankt paridon

Ik ben blij met jullie

Ik ben altijd goed met jullie werk Gr.idrissi

Vlot en soepel, zo is Van Paridon

Mijn ervaring met het bedrijf dat mij uiteindelijk de container leverde is positief. Het vervelende (zacht uitgedrukt) is de onduidelijkheid en naamsverwarring rond de naam (Van) Paridon en de verschillende bedrijven die onder die naam opereren. Gelukkig kreeg ik net op tijd van een kennis het juiste nummer, zodat ik een grofvuilcontainer in Naarden kon laten komen.

helemaal uitstekend!

Zeer goede, snelle en professionele bediening. Was zeer tevreden. Absolute aanrader, die mannen van Paridon :-) !

Zeer tevreden, goede service.

Ook de tweede container weer bij jullie besteld, prima!

Snelle levering en weer snel opgehaald

Heel eenvoudig te huur via de website. Snel geleverd en ook weer snel opgehaald. Verder is het bedrijf ook goed telefonisch bereikbaar. Ideaal om zo snel mogelijk van je grofvuil af te zijn.

Goed geregeld

Super service!!

Goede communicatie qua levering en ophalen, fijne medewerkers

Super stoer leuk meisje “knalde” de container in 1 klap op de oprit, ondanks laaghangende takken! Werd ook weer super efficiënt opgehaald! Zeer tevreden!

Prompt plaatsen en ophalen

Goede ervaring, container geplaatst in gevraagd tijdslot en correct opgehaald.

Goed te bereiken en de containers kwamen zeer snel

Ik heb gauw iemand aan de lijn gekregen de keren dat ik belde en toen er een klein probleem was werd het heel snel opgelost. Super snelle levering en goede service.

Nu al een tijd klant bij Paridon en niet van plan ooit nog elders te gaan.

Altijd bereikbaar, flexibel en punctueel. Nooit gedoe en goede prijzen

Goed!!!

Plaatsing en verwijderen container geheel volgens afspraak. Fijne chauffeur!!

It a metal box you can fill

Works like a charm! Nice size

Uitstekende

In de avond besteld en de volgende ochtend afgeleverd, zoals beschreven!

Snelle service , top dus !

Na mijn online aanmelding had ik de volgende dag de container Ook het ophalen ervan was meteen geregeld! Top service dus

Topservice, denken met de cliënt mee!

Voldoen volledig aan mijn wensen!

Top, mooi op tijd

Zeggen wat zij doen, doen wat zijn zeggen. Wat moet ik nog meer zeggen. Gewoon top

Op tijd geleverd en opgehaald allemaal voor een aanvaardbare prijs

Bedankt voor de mooie beoordeling, Paul!

Ze verstaan hun vak voor de juiste bak!

Met een paar klikken op hun site een bak besteld. Voor aanvullende info even gebeld en een goed advies over het plaatsen van de bak op de oprit. Zoals bereikbaarheid en eventueel verzakkingen. Daar denk je zelf niet aan, prima advies.

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.