Snelle levering en goede kwaliteit

De order is op de afgesproken geleverd. De meeste sappen zijn lekker en geven voldoende energie om de detox dagen door te komen.

Het is onduidelijk wat de bedoeling is

Ik heb de drankjes binnen ze zijn prima. Maar het is onduidelijk wat nu de bedoeling is. Er zit geen informatie bij. Ik krijg er ook 3 pillen bij? Wat moet ik daarmee ?

Lekkere sapjes

Lekkere sapjes, fijn om te drinken. Op tijd en goed geleverd

Lekkere gevarieerde sapjes

Snelle levering, sapjes komen nog bevroren aan, super handig. Ik had 20 sapjes, deze waren erg lekker en gevarieerd, fijn dat je niet steeds hetzelfde drinkt.

Heerlijk!

Het is elke keer een verrassing hoe de combinatie uit het flesje smaakt.

Een echte aanrader.

Op een ideale manier je vitamine en mineralen binnen krijgen

Super tevreden. Veel variatie. Makkelijk te bestellen. Goede levering. Ik raad het iedereen aan.

Super boost

Hele fijne boost met deze smoothies. Ook de power boost is echt zoals het product aangeeft; een power boost. Goed advies gekregen. Aanrader

Zeer goed bedrijf!!!

Vlotte levering, goede kwaliteit producte goede service!!!

Levering op uitgesteld tijdstip en snelle oplossing.

Ik heb hele goede ervaringen met de klantenservice. Ik had bij de bestelling aangeven of het op vrijdag geleverd kon worden en dit werd keurig gedaan. Dat was heel fijn omdat je wel thuis moet zijn. De bestelling was niet helemaal goed gegaan, maar dit werd keurig en snel opgelost. Ik kreeg zelfs wat extra’s. Super! De sapjes zijn prima. De ene is lekker als de ander, maar als je een sapje van spruit, komkommer, sla, spinazie etc. drinkt kan je ook niet verwachten dat dat naar zoete aardbeien smaakt. Wel weet je dat het gezond is en daar gaat het om! Ik ga zeker nog een keer een bestelling doen.

Goede verse sappen

Fijne verse pure en lekkere sappen. Die nog een heel gezond zijn. Vriendelijke service.

Niet mijn ding

De levering was goed! Ik had de sapjes alleen iets anders verwacht. Heb mijn kuur ook niet afgemaakt omdat ik het niet wegkreeg. Helaas zonde van mijn geld! Kreeg er ook enorm veel hoofdpijn van. Er zat ook geen formulier bij hoe het precies werkt. Dit heb ik terug gevonden op de website en in mijn e-mail. Daar stond iets over beginnen met een gember shot maar die zaten er bij mij niet bij. Maar ik denk als je hiervan houdt dat het wel te doen is! Ik weet in ieder geval dat het niks voor mij is.

Fantastische producten en service

De sappen zijn lekker en goed van kwaliteit. Ophalen en verzenden mogelijk. Goed contact met de verkoper. Geen vraag is teveel. Ik zeg doen want het is super!

Deze firma levend kwaliteit en altijd vers uit voorraad.

Ik ben dik tevreden over Cool Juce.

Zeer goede service en snel.

Fijne mooie pure sappen. Ook goede uitleg via de mailing. Zou het iedereen aanraden.

Sapkuur is redelijk goed bevallen

Ik heb de groentesappen gedronken, maar ik vond niet ieder sapje lekker. Het viel me eerlijk gezegd wat tegen. Ook was het jammer dat er bij de kuur geen voedingssupplementen waren.

Geweldige boost voor mijn gezondheid en lastige kilo's

Lekkere juices waar je energie van krijgt tijdens de detox

Uitstekende service voor heerlijke juice.

Al geruime tijd klant bij Cooljuice, ik voe me er fit door. Eerlijke prijzen voor zo'n ambachtelijk sapje. Goede service en levering.

Goede service en lekkere sappen!

Snelle service, goed advies en heerlijke pure sappen.

Klanten staan niet centraal, bizar!

Na een aantal goede ervaringen met Cooljuice, had ik mijn vriend ervan overtuigd om samen een kuur van Cooljuice te doen. Aangezien het aflever moment niet op juiste dag viel dat wij thuis waren, heeft hij het adres gewijzigd naar zijn werk adres. Hier iedereen geïnformeerd, maar helaas de verkeerde postcode ingevuld. Verder wel de goede naam, straatnaam en huisnummer. Gelijk die dag erna dat wij dit zagen hebben wij gebeld om het te wijzigen, maar geen gehoor. Wij hebben het hele pakket nooit ontvangen, en zijn niet gebeld/gemaild op de dag zelf dat het niet geleverd kon worden. Met als gevolg dat het pakket is teruggestuurd naar het kantoor van Cooljuice, waar de buren het in ontvangst hebben genomen ivm vakantie. Ook hier geen bericht over gehad. Totdat wij zelf maar contact hebben opgenomen, hier werden we niet erg vriendelijk geholpen en alles was onze eigen schuld. Het pakket was bedorven en het nogmaals sturen was geen optie. Ook staat er onjuist informatie op de website, ivm het gelijk in de vriezer/koelkast zetten van het pakket. Het lijkt mij dat wanneer een situatie zoals deze plaatsvind je samen zoekt naar een oplossing, en je wilt dat de klant een goede ervaring (her) beleefd. Ipv alleen de schuld op de klant schuiven. Wij snappen zeker dat niet alle foute leveringen vergoed kunnen worden, maar een beetje empatie zou je zeker verwachten. Uiteindelijk het inkoop bedrag terug gestort gekregen, en €90.00 euro weggegooid geld? Had dan op zijn minst het pakket opnieuw gestuurd, en de verzendkosten ons laten betalen. Al met al geen professionele partij, geen professionele klacht afhandeling! En ik ga mijn 2 collega's, schoonvader en vriendin die al eerder hebben besteld bij Cooljuice ZEKER afraden om hier nogmaals te bestellen!

Beste Marco, Fijn dat onze sappen en de vorige service wel goed bevallen is. We betreuren het dat na een gedeeltelijk vergoeding nog steeds een negatieve recensie word geschreven. Het is begrijpelijk dat als wij vaker dit soort foutjes van het invullen van verkeerde postcode moeten vergoeden wij ons bedrijfje wel kunnen stop zetten. Je hebt van ons 2x verzendkosten twv €9,50 en een korting van 15% gehad dat is in totaal ruim €52,- die wij weggeven. Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste afleveradres op te geven, ons systeem neemt het ingetypte adres over naar het post.nl portaal. We zijn in die week dicht gegaan i.v.m. vakantie, dus konden jullie ons moeilijker bereiken wat logisch is. Toch hebben we veel contact gehad vanuit ons vakantie adres om mee te denken en jullie goed te helpen. Gelukkig hebben wij elkaar voor deze negatieve beoordeling nog telefonisch gesproken op ons vakantie adres en hebben het uitdrukkelijk besproken dat wij deze fout helaas niet kunnen terug draaien. We hebben jullie toen vriendelijk te woord gestaan en ook via ons mail contact. Daarom komen wij jullie tegemoet en dachten wij met jullie mee en besloten we jullie een creditering van de kostprijs te geven aangevuld met een coulance. In dit verhaal zijn er helaas voor beide partijen kosten gemaakt. Maar we kunnen hier dan ook beide wat van leren Met gezonde groet, Team Cooljuice

Zeer slechte service, onvriendelijk geholpen! En sapjes die niet aankomen!

Na een aantal goede ervaringen met Cooljuice, had ik mijn vriend ervan overtuigd om samen een kuur van Cooljuice te doen. Aangezien het aflever moment niet op juiste dag viel dat wij thuis waren, heeft hij het adres gewijzigd naar zijn werk adres. Hier iedereen geinformeerd, maar helaas de verkeerde postcode ingevuld. Verder wel de goede naam, straatnaam en huisnummer. Gelijk die dag erna dat wij dit zagen hebben wij gebeld om het te wijzigen, maar geen gehoor. Wij hebben het hele pakket nooit ontvangen, en zijn niet gebeld/gemaild op de dag zelf dat het niet geleverd kon worden. Met als gevolg dat het pakket is teruggestuurd naar het kantoor van Cooljuice, waar de buren het in ontvangst hebben genomen ivm vakantie. Ook hier geen bericht over gehad. Totdat wij zelf maar contact hebben opgenomen, hier werden we niet erg vriendelijk geholpen en alles was onze eigen schuld. Het pakket was bedorven en het nogmaals sturen was geen optie. Ook staat er onjuist informatie op de website, ivm het gelijk in de vriezer/koelkast zetten van het pakket. Het lijkt mij dat wanneer een situatie zoals deze plaatsvind je samen zoekt naar een oplossing, en je wilt dat de klant een goede ervaring (her) beleefd. Ivm alleen de schuld op de klant schuiven. Wij snappen zeker dat niet alle foute leveringen vergoed kunnen worden, maar een beetje empatie zou je zeker verwachten. Uiteindelijk het inkoop bedrag terug gestort gekregen, en €90.00 euro weggegooid geld? Had dan op zijn minst het pakket opnieuw gestuurd, en de verzendkosten ons laten betalen. Al met al geen proffesionele partij, geen proffesionele klacht afhandeling! En ik ga mijn 2 collega's, schoonvader en vriendin die al eerder hebben besteld bij Cooljuice ZEKER AFRADEN om hier nogmaals te bestellen!! Daarnaast zal ik dit ook binnen mijn netwerk verspreiden ivm de slechte klacht afhandeling!!!!

Beste Fleur, Fijn dat onze sappen en de vorige service wel goed bevallen is. We betreuren het dat na een gedeeltelijk vergoeding nog steeds een negatieve recensie word geschreven. Het is begrijpelijk dat als wij vaker dit soort foutjes van het invullen van verkeerde postcode moeten vergoeden wij ons bedrijfje wel kunnen stop zetten. Je hebt van ons 2x verzendkosten twv €9,50 en een korting van 15% gehad dat is in totaal ruim €52,- die wij weggeven. Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste afleveradres op te geven, ons systeem neemt het ingetypte adres over naar het post.nl portaal. We zijn in die week dicht gegaan i.v.m. vakantie, dus konden jullie ons moeilijker bereiken wat logisch is. Toch hebben we veel contact gehad vanuit ons vakantie adres om mee te denken en jullie goed te helpen. Gelukkig hebben wij elkaar voor deze negatieve beoordeling nog telefonisch gesproken op ons vakantie adres en hebben het uitdrukkelijk besproken dat wij deze fout helaas niet kunnen terug draaien. We hebben jullie toen vriendelijk te woord gestaan en ook via ons mail contact. Daarom komen wij jullie tegemoet en dachten wij met jullie mee en besloten we jullie een creditering van de kostprijs te geven aangevuld met een coulance. In dit verhaal zijn er helaas voor beide partijen kosten gemaakt. Maar we kunnen hier dan ook beide wat van leren Met gezonde groet, Team Cooljuice

Prima juice, levering helaas niet op gevraagde dag

De smaak van de ginger shots is prima, het feit dat ze troebel zijn, komt denk ik door de appel? Daardoor zien ze er wat minder smakelijk uit. De levering had ik aangevraagd op een woensdag maar die kwam uiteindelijk op een donderdag, dat vond ik wel jammer.

Perfecte service, goede en snelle levering. Alleen moet je ervan houden, had de smaken wat anders verwacht. Ik kreeg het niet weg, ook niet met een rietje. Maar ik snap dat mensen die hier van houden, hier bestellen !!

Prettig contact, op afspraak af te halen en lekkere en gezonde sappen!

Slecht

Niet goed. Te kort sapjes gekregen maar liefst 12! En bovenste laag was half ontdooid.