Wijnen en advies spot on.

Telefonisch advies gekregen welke wijnen bij een lichte lunch. Wijnen waren spot on. Heel blij mee!

Prima website en interessante wijn. Flessen per stuk bestellen is handig om wijn uit te proberen.

Goede wijn en een goede dis, dat is wat het is en dat is heel gezelling

Als voormalige bewoners van Piemonte en Puglia drinken wij graag Italiaanse wijn. Bij Casa del Vino vinden we precies wat ze zoeken en dat is heel pretting.

Betrouwbaar

Levering op tijd en de door mij vergeten korting alsnog verrekend.

goed aanbod op een goede site en goede service en levering

zie boven

Casa de Vino is een uitstekende en betrouwbare webwinkel

zodra je bestelt is de informatie verstrekking prima in orde en is de levering van de wijnen conform de afspraak.

Maison sérieuse

Bon vins,beaucoup de choix et excellent service.

Prima service, mooie wijnen

Snelle levering, mooie wijnen

Ruime sortering, goede wijnen.

Veel keuze. Goede wijnen in diverse prijsklassen. Prettig dat je per fles kan bestellen. Vlotte levering.

Heerlijke Italiaanse wijn!

Prima advies gehad over een te organiseren wijnavond. Heerlijke Italiaanse wijn uit diverse streken.

Top assortiment

Top assortiment en een zeer goede en snelle levering

Zoals altijd. Uitstekende service

Prima wijnen snelle bezorging

Snelle bezorging goed contact en fijn wijnen

Goed verpakt!

Bestelling online ging prima. De dozen wijn arriveerde een dag of twee later, héél keurig ingepakt met een extra laagje karton om de flessen heen om mogelijke beschadiging te voorkomen. Klein aandachtspuntje is dat bij bestelling stond dat de wijn op de donderdag bezorgd zou worden; later bleek dit de woensdag te zijn. Dat kan problemen veroorzaken als je dan niet thuis bent om de bezorging te ontvangen.

Groot assortiment en top prijs/kwaliteit verhouding.

Goede en snelle service!

Ik haal het altijd op en kon zelfs op oud jaars dag (zondag) nog terecht. Heel fijn.

Goede service, vriendelijk en snel bezorgd. Heerlijke wijnen gedronken.

Mijn oud en nieuw was zeer succesvol, mede door de lekkerste wijnen.

Super !! Zo snel geleverd zeer tevreden !!

Ik woon in België en dacht dat de levertijd langer zou zijn !!

Komen afspraken na

Komen afspraken na en beloven wat ze zeggen

Top alles klopt

perfetto!

ruim aanbod en razendsnelle levering

Zeer correcte levering en uitstekende wijn

Heerlijke wijnen tegen een zeer redelijke prijs

Zéér snelle levering naar België.

Goede prijs verhouding

Vriendelijke, snelle, prima service en product.

Ik had een vriendelijke dame aan de telefoon die snel de juiste info zocht en mij doorgaf. De levering van de wijn gebeurde supersnel. ‘S Anderendaags waren de flessen reeds geleverd. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Vriendelijk, meedenkend en adequaat

Kistje wijn door post nl niet goed bezorgd. ( bij de buren achter de kliko gelegd en zelf afgetekend door bezorger). Vivianne heeft dit goed opgepakt en aan post nl doorgegeven.

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.