PRIMA met hoofdletters

Denkt mee, gaat op zoek naar de wijn die ik graag wilde hebben, en samen komen wij tot een mooie prijs voor deze heerlijke wijn. Kortom Een adres om te onthouden.

Excellent service mais pas toujours le moins cher ... ;-))

J'ai trouvé de bons vins chez "Casa" moins cher qu'en Belgique mais aussi des vins italiens en Allemagne moins cher que chez "Casa" ... Le prix allié à la qualité devraient devenir l'OBJECTIF principal ...

Fantastische service

Prettig en snel contact en zeer klantgericht. Mooie wijnen ook

Lekkere wijn en een snelle afhandeling

De wijn is prima, grote keuze, en snelle bezorging. Helemaal top!

Flexibel en snel

Zeer snelle levering en fijn dat je niet perse een hele doos hoeft te bestellen met 1 soort wijn.

goede&snelle service

veel keuze in wit, rood, rosé en proseccos. bijgaande uitleg is klaar en duidelijk. zullen zeker nog bestellingen plaatsen.

Snelle service uitstekende wijn

Echt verrast over de snelheid waarop ik de wijn al in huis had. Complimenten! En de wijn vonden we erg goed. Ben blij dat ik casadelvino heb gevonden. Zij bieden een snelle service, heel goede Italiaanse wijnen én tegen een scherpe prijs.

Keuze van wijnen met voortreffelijke prijsstelling.

Snelle levering 👌

Vlekkeloze service.

Dit is de tweede bestelling die ik plaatste bij Casa del vino en net zoals de eerste keer is alles vlekkeloos verlopen zelfs met een door mij gevraagde aanpassing van de leveringsdatum.

Zie onder svp

Hallo Doede, Jullie wijn en service is prima, maar ik wordt wel een beetje geïrriteerd door het feit dat ik zowat elke maand een mail krijg om jullie te beoordelen. Ik snap dat je dit niet fysiek zelf verstuurd, maar is wellicht wel een punt om dit anders te (laten) uitvoeren.

Prettige communicatie, vooral omdat de wijn niet meteen geleverd kon worden.

Zie boven. Wijn werd op de afgesproken tijd geleverd. Goed verpakt en heerlijke wijn voor een goede prijs. Top!

Zeer vlotte service, correcte prijzen

Zeer vlotte service, enige minpuntje was dat men 1 fles rood en 1 fles wit hadden omgewisseld. Maar nog steeds even lekkere wijn natuurlijk!

Fantastische wijnen tegen een mooie prijs. Daarbij zeer snelle levering.

Voor een wijnproeverij met vrienden zocht ik mooie wijnen van Sicilië. Casa del Vino bood een mooi assortiment heel lekkere wijnen tegen schappelijke prijzen.

Geweldige wijnen!

Ik vind Casa del Vino Amsterdam topwijnen heeft voor een fijne prijs. En super hoe soepel de bestelling en levering verloopt.

een snelle en perfecte aflevering

geen negatieve opmerkingen. zorgvuldige verpakking van de wijnen. Geen problemen met de levering. Een goede service

Goede en snelle service.

Gemakkelijk besteld.

Snelle service, pakket uitstekend verpakt.

Snelle levering en heerlijke wijn!

Dit was mijn eerste bestelling bij Cada del Vino en zeker niet mijn laatste. De levering was snel en de kwaliteit van de wijn is erg goed.

Snelle levering, betrouwbaar

Prima informatie over wijnen op de site en goede prijs kwaliteit verhouding!

Pluspunten

De wijn was van zeer goede kwaliteit, ik heb deze geschonken op een verjaardagsfeest. Er waren meerdere mensen die vroegen waar wij de wijn vandaan hadden. Bij het bestellen was niet alles op voorraad, de eigenaar is deze persoonlijk komen brengen, zodat ik alles nog op tijd kon koelen.

Ga zo door.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

mooie wijnen voor een goede prijs

geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, goede informatie, lekkere wijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en correcte service.

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.