flexibele dinestverlening

geen probleem om wijn terug te sturen snel antwoord op je vragen

Snelle levering en heerlijke wijnen.

Uitstekende wijnen

Ruime keuze uit mooie Italiaanse wijnen. Goed omschreven. Prima geprijst. Vaak intresante aanbiedingen.

Prima 1e ervaring

Bestelling gemakkelijk online in deze lastige tijden. Alles wijst voor zich. Ruim assortiment. Prima op tijd geleverd. Nu een beoordeling 8, die bij toekomstige gelijkwaardige ervaringen ook hoger kan uitvallen. Fijne 1e ervaring.

Prima assortiment, snelle levering en super service.

Zie boven

Super service et qualité

Les vins proposés sont de très bonnes qualités !! Le choix est également positif!! Super service et rapide, il y avait un vin en rupture de stock et je l'ai reçu quelques jours après sans supplément de livraison !!

Snelle levering, goede prijs.

Alles verliep voorbeeldig

Ik heb 1 maal besteld en ontvangen, de suggestie op het internet was geheel naar onze smaak en het zal niet de eerste en laatste bestelling zijn.

Snelle levering naar België en voortreffelijke prijs.

De geleverde wijn bevalt perfect

Wij hadden deze wijnboer ontdekt in de Marken (Italië) ...de wijn die we beoogden was wel van 2016 i.p.v. deze van 2017 die beschikbaar was bij casa del vino. Maar de smaakt is perfect en zal wellicht eind 2020 volledig overeenkomen met de wijn , die we in 2019 in de Marken hebben gedronken. Thanks !

snel geregeld

snel geleverd en goed van kwaliteit

top service en schitterend assortiment aan wijnen

moeilijk om op afstand te proeven ;-) maar tot nu toe nooit ontgoocheld prijs/kwaliteit is uitstekend

Kwaliteit aan goede prijs

Correcte en snelle levering. Grote diversiteit aan een goede prijs. Een aanrader.

Snel en correct

Lekkere wijn voor een goede prijs

Prijs kwaliteit

Volle tevredenheid

Prachtig assortiment, goede levering en lekkere wijn

Snelle service en persoonlijk

Mooie prijsjes, lekkere wijnen.

Ik was echt op zoek naar Italiaanse wijnen voor een proeverij. Na mijn bestelling en bevestiging kreeg ik echter te horen dat een van de wijnen niet op voorraad was. Dat is prima opgelost, maar daar baalde ik wel een beetje van.

Super snelle levering en super lekkere wijnen!

Excellent korting beleid.😉

Superservice, snelle levering, heerlijke wijn

Kort maar krachtig, maar de titel zegt genoeg! Q

Eerlijke en snelle service

Snelle levering tijdens de feestdagen met presentje erbij!

Dikke 10

Wij super tevreden. Geweldige service (foutje perfect opgelost en ook snel). :-) Iedereen verteld over Casa del Vino.

Top wijn, en supersnel in zuid-limburg, ondanks de feestdagen.

Wonende in het uiterste zuiden van Limburg om bij Casa del Vino een heerlijke wijn te kunnen kopen. Na de kerst besteld en top ze maken de belofte ook helemaal waar. Ondanks de drukte van de pakketdiensten hebben wij met oud en nieuw kunnen genieten van een voortreffelijke wijn.

Overheerlijke wijnen voor prima prijs

Overzichtelijke website: zeer snelle levering

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.