Perfect!

Het is de eerste keer dat ik bestel via jullie en alles is zo vlot verlopen , zelfs nadat er een probleem geweest was met de levering . Pakket was gevallen en beschadigd voor het aangekomen was ….. maar super snel en perfect opgelost door jullie . Bij deze nogmaals bedankt voor de snelle service . Ik volg de site en zal zeker niet aarzelen om nog via jullie te bestellen . Groetjes , Rudy

Volgende dag geleverd, super!

Mooi aanbod van echt lekkere Italiaanse wijnen!

Gewoon correct en netjes geprijsd

Extra te melden : snelle levering. Mooi assortiment.

Altijd snel geleverd en goed verpakt. Uitstekende wijnen, tegen een eerlijke prijs.

Goede & snelle service!

Binnen 10 minuten had ik antwoord op mijn vragen mbt een bestelling die ik wilde doen. Wijn werd keurig op tijd geleverd! Bedankt!

Prijs kwaliteit en goeie service

Prijs kwaliteit en goeie service

Lekkere wijnen - snelle levering

Regelmatig bestel ik wat wijn bij Casa del Vino. Tot op heden zeer goede ervaringen : lekkere wijnen, goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer snelle leveringen en zeer goed opvouwbaar met Track&Trace;

Zéér snelle verzending ondanks buitenland (België)

Ruim aanbod, goede prijs.

Goed assortiment, snelle levering

Goede, lekkere wijnen en snel geleverd.

Wijnen van topkwaliteit !

Geweldige selectie kwaliteits wijnen. Correcte service !

Prima service.

Goede klantvriendelijkheid en lekkere wijnen

Gewoon Topie

Één aanrader voor ieders wil in goede wijnen. Passende uitleg voor elke wijn.

goede service

snel, efficient en goede service, ook in het geval van gebroken flessen

Persoonlijke benadering en heerlijke wijn!

Leuke ervaring om hier wijn te halen. De eigenaar is een echte liefhebber en leuk om mee te praten. Ik kon de wijn meteen halen, maar als je minder haast hebt kan je ook laten bezorgen. En niet geheel onbelangrijk, de wijn was heerlijk!

Prima prijs kwaliteit

Prima wijn prima prijs leverdatum via PostNL is wel een onzekerheidsvariant

Super service!

Ik kon nog dezelfde dag na werktijd terecht om mijn flessen op te halen. Onwijs aardig, top service!

perfekte service

uitstekende dienstverlening

Heel goed snelle levering en goed verpakt

Beloftes worden waargemaakt !

Stipte levering van een kwaliteitsproduct.

Was op zoek naar bepaalde italiaanse rode wijn, vorige leverancier levert niet meer in België. Casa del vino wel!! Wijn was goed verpakt, snelle levering dus prima service!!

Doen wat wordt beloofd

Nu 3x besteld en naar volle tevredenheid veilig en op tijd geleverd. Uitstekende wijn en bubbels voor een aantrekkelijke prijs. Ik ben een Franse wijnliefhebber, maar deze webshop heeft ons toch verrast met mooie en lekker Italiaanse wijnen. Voorlopig erg tevreden.

Heerlijke wijn en prima levering.

Prima wijn voor een redelijke prijs. Komen afspraken wat ze beloven na. Ben zeer tevreden.

Geweldig snelle en goede service.

Heb reeds meerdere bestellingen geplaatst. Steeds werd er degelijk gecommuniceerd omtrent de bestelling en levering die snel gebeurde. Ook quasi onmiddellijke respons als je een vraag stelt. En het belangrijkste : kwaliteitsvolle wijnen!

Snelle adequate reacties goedewijnen

Goede site met uitstekende wijnen tegen acceptabele prijzen en goede service en snelle reactie

Leuk dat je per fles kan bestellen - ruime keuze!!!

Ruime keuze en mogelijkheid om per fles te bestellen. Zo kan je makkelijk al eens iets proberen. TOP!

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.