Wederom een snelle service gekregen!

Prijs kwaliteit super!

Wat een fantastische wijnen

In één woord geweldig. Zowel de wijn als de snelle levering. Ik kan het iedereen aanraden.

Service parfait.

Service parfait,vins de qualité,seul problème...la livraison par post nl pas fiable.

Leuk bedrijf. Mooie producten en snel verzonden!

Prachtige wijn voor goede prijs

De levering was redelijk snel ( vertraging door PostNL, dus buiten hun schuld om). Heel netjes verpakt. Heerlijke wijn en de prijs was goed

Eerste klas wijnzaak!

Bij vorige bestellingen, en ook nu, hebben we een snelle, vriendelijke en betrouwbare afhandeling gekregen. De wijnen zin van een prima kwaliteit. Zelfs bij een kleine vergissing met de laatste transactie zijn we op een begripvolle en eerlijke wijze vergoed. Bij Casa del Vino blijf ik dus trouwe klant.

top aanbod met prijs/kwaliteit producten

Vlotte mogelijkheid tot bestellen mooi aanbod van wijnen, schuimwijnen, ... Aanvaardbare prijzen

Geen klachten, nette snelle afhandeling

Fijne service lekkere wijn

Goede wijn

Eenvoudige en gemakkelijke site. Wijnen zijn van een goede kwaliteit en prijs is ook correct.

Snelle levering en erg lekkere wijn

Heldere omschrijving van wijnen op de site. Afhandeling van de bestelling ook Helemaal volgens afspraak. Groot voordeel is dat je niet perse per 6 flessen hoeft te bestellen. De wijnen die wij hadden besteld waren erg lekker!

Uitstekende wijn, snelle levering

De website kan iets beter. Na filteren en iets in de mand doen, gaat het filter er weer af. Verder prima, kwaliteit van de wijn is super.

Mooie wijnen, scherp geprijsd en snelle service.. Top

Ik bestel regelmatig italiaanse wijn en Casa del Vino heeft een erg mooie selectie van goede wijnen, voor nette prijzen en levert altijd snel en zonder problemen.

Fijne wijn, goed verhaal

De wijn die ik via het internet kocht bleek een ander jaar dan ik dacht, maar het was snel omgewisseld voor een andere die ook nog eens erg lekker bleek.

Lekkere wijnen en goede service

Bijzonder lekkere wijnen. Handig niet direct 6 flessen maar afzonderlijk te bestellen

TOPPER!

ik ben dol op Italiaans rood en wit. Bij Casa del Vino valt meer dan voldoende te kiezen voor aangename prijzen. Een heel groot voordeel is dat je niet meteen een doos met 6 dezelfde flessen hoeft te kopen. Zodoende kocht ik bij mijn eerste bestelling de geweldig lekkere "Bacaréto Verdicchio dei Castelli di Jesi" voor de heel aangename prijs van €9,95 en een paar flessen rood: "Conte di Campiano Primitivo di Manduria" voor slechts €8,95. De bezorging ging heel vlot en alles was keurig verpakt. Geweldig!

Goed.

Prijs - kwaliteit is goed. Omschrijving van de wijn helpt in maken van keuzes. Bezorging is vlot.

Heel goede snelle service

Fantastische primitivo… Senza!!!

Caso is 1 van de weinige sites waar de juiste en werkelijke omschrijving van de wijn staat die klopt. Snelle levering en vaak mooie aanbiedingen. Wij kopen er graag.

Goede keuze

Een goede keuze aan wijn, en vlot geleverd.

Snelle verzending, goede communicatie, lekkere wijn

Prima ervaring. Snelle verzending, goede communicatie, lekkere wijn.

Heeerlijke wijn en snel geleverd.

Alles is top gegaan. Alleen jammer dat de doos bij een post nl punt kwam toen we niet thuis waren. Bij de buren was prettiger geweest.

Alles is top geregeld

Reeds paar keer wijnen besteld en elke keer is alles top geregeld! Zeer snelle service.

Prima en goede klantenservice

Je hoeft niet direct 6 flessen te bestellen! Zeer goede klantenservice

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.