Leuke ontdekking.

Moeilijk om keuzes te maken. Dit komt omdat de wijn zeer gedetailleerd zijn omschreven en ik ze eigenlijk wel bijna allemaal wil proeven.

Goed assortiment en aardige eigenaar die iets weet van wijn. Fijn op afspraak af te halen.

Bellissimo

We genieten al jaren van de verschillende Pecorino's. En de laatste aan te bevelen topper is de Squarciafico! Niet alleen de naam is spectaculair, zeg maar.

Lievelingswijnhandelaar

De selectie wijnen is fantastisch en de service geweldig. Enorm sympathiek bedrijf met kennis van zaken, bestel al mijn wijn hier!

Prima ervaring!

Niets aan toe te voegen - was eerste keer en ik wilde specifiek 1 bepaalde wijn hebben ,die in voorraad was. Kom zeker terug.

De wijnen bieden altijd goede waar voor het geld.

Ze zijn zeer klantvriendelijk en willen je graag van goede raad voorzien. Verder vind ik het aanbod mooi en verdeeld over geheel Italie. Het is mijn favoriete (internet)wijnhuis.

Goed assortiment, goede service, makkelijk te bestellen.

uitstekende keus

overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site, snelle levering, mooie wijnen met bijpassende prijzen en een goede service.

Goede wijnen tegen een betaalbare prijs en snelle levering

Mooi assortiment

Superlekkere collectie Italiaanse wijnen, snelle efficiente service

Superlekkere collectie Italiaanse wijnen, snelle efficiente service Aantal goed betaalbare Appassimentos die lekker zijn (wijnen worden gedroogd zoals bij Amarione), lekkere wijnen onder de 8 euro voor feestje of borrel, maar ook toppers

Goede ervaring.

Ruime keuze, snel en netjes verpakt bezorgd.

Excellente

LS Klantvriendelijk, scherpe prijzen E Vino Eccellente! Adres om aan te bevelen.

Snelle bezorging, lekkere biologische wijn!

Gemakkelijke selectie van de Siciliaanse wijn die ik zocht.

Top webwinkel met goede wijnen

Top service. Goed verhouding kwaliteit/prijs

Casa de Vino komt de gemaakte afspraken correct na.

lekker, snel, mooie prijs

zie boven

Fijne website, correcte verwerking van je bestelling, goede werkende klantendienst. Gewoon top !

Excellente wijn voor een prima prijs

Duidelijke en begrijpelijke omschrijving van de wijnen. Kwalitatief bijzonder goed. Verzendingen snel en goed verpakt. Prettige klantenservice. Kortom eindelijk weer eens een bedrijf waar je op kunt rekenen

Heerlijke wijnen en prima service

Heb tot nu toe twee keer wijn besteld en ben positief verrast. ik vind het ook heel prettig dat wijn per fles besteld kan worden. Vragen worden heel snel beantwoord. Ik raad liefhebbers van Italiaanse wijnen absoluut aan bij Casa del Vino te bestellen!

Topwijn voor een hele vriendelijke prijs

Dit is echt een aanrader als je op zoek bent naar lekkere wijn voor een goede prijs! Ondanks de drukte overal is de wijn ook snel bezorgd.

Ik heb nog steeds niks ontvangen

Het bedrijf zal prima zijn hoor. Maar ik heb nog steeds mn bestelde dozen wijn niet. Thanks to Post NL.

Heerlijke wijnen met persoonlijke service

Een echte aanrader - goede kwaliteit tegen een prima prijs met een persoonlijke service

xx

xx

Steeds meer keus, verrassende wijnen, snelle en correcte levering

Zie boven

Fantastische service en prachtig assortiment in elke prijsklasse

Fantastische service en prachtig assortiment in elke prijsklasse

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.