Lekkere wijnen en goede service

Bijzonder lekkere wijnen. Handig niet direct 6 flessen maar afzonderlijk te bestellen

TOPPER!

ik ben dol op Italiaans rood en wit. Bij Casa del Vino valt meer dan voldoende te kiezen voor aangename prijzen. Een heel groot voordeel is dat je niet meteen een doos met 6 dezelfde flessen hoeft te kopen. Zodoende kocht ik bij mijn eerste bestelling de geweldig lekkere "Bacaréto Verdicchio dei Castelli di Jesi" voor de heel aangename prijs van €9,95 en een paar flessen rood: "Conte di Campiano Primitivo di Manduria" voor slechts €8,95. De bezorging ging heel vlot en alles was keurig verpakt. Geweldig!

Goed.

Prijs - kwaliteit is goed. Omschrijving van de wijn helpt in maken van keuzes. Bezorging is vlot.

Heel goede snelle service

Fantastische primitivo… Senza!!!

Caso is 1 van de weinige sites waar de juiste en werkelijke omschrijving van de wijn staat die klopt. Snelle levering en vaak mooie aanbiedingen. Wij kopen er graag.

Goede keuze

Een goede keuze aan wijn, en vlot geleverd.

Snelle verzending, goede communicatie, lekkere wijn

Prima ervaring. Snelle verzending, goede communicatie, lekkere wijn.

Heeerlijke wijn en snel geleverd.

Alles is top gegaan. Alleen jammer dat de doos bij een post nl punt kwam toen we niet thuis waren. Bij de buren was prettiger geweest.

Alles is top geregeld

Reeds paar keer wijnen besteld en elke keer is alles top geregeld! Zeer snelle service.

Prima en goede klantenservice

Je hoeft niet direct 6 flessen te bestellen! Zeer goede klantenservice

Alles prima

Alles prima

Perfect!

Het is de eerste keer dat ik bestel via jullie en alles is zo vlot verlopen , zelfs nadat er een probleem geweest was met de levering . Pakket was gevallen en beschadigd voor het aangekomen was ….. maar super snel en perfect opgelost door jullie . Bij deze nogmaals bedankt voor de snelle service . Ik volg de site en zal zeker niet aarzelen om nog via jullie te bestellen . Groetjes , Rudy

Volgende dag geleverd, super!

Mooi aanbod van echt lekkere Italiaanse wijnen!

Gewoon correct en netjes geprijsd

Extra te melden : snelle levering. Mooi assortiment.

Altijd snel geleverd en goed verpakt. Uitstekende wijnen, tegen een eerlijke prijs.

Goede & snelle service!

Binnen 10 minuten had ik antwoord op mijn vragen mbt een bestelling die ik wilde doen. Wijn werd keurig op tijd geleverd! Bedankt!

Prijs kwaliteit en goeie service

Prijs kwaliteit en goeie service

Lekkere wijnen - snelle levering

Regelmatig bestel ik wat wijn bij Casa del Vino. Tot op heden zeer goede ervaringen : lekkere wijnen, goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer snelle leveringen en zeer goed opvouwbaar met Track&Trace;

Zéér snelle verzending ondanks buitenland (België)

Ruim aanbod, goede prijs.

Goed assortiment, snelle levering

Goede, lekkere wijnen en snel geleverd.

Wijnen van topkwaliteit !

Geweldige selectie kwaliteits wijnen. Correcte service !

Prima service.

Goede klantvriendelijkheid en lekkere wijnen

Gewoon Topie

Één aanrader voor ieders wil in goede wijnen. Passende uitleg voor elke wijn.

goede service

snel, efficient en goede service, ook in het geval van gebroken flessen

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.