Snelle levering, goede wijn

Prima wijn voor een prima prijs

Heerlijke wijnen, uitstekende levering

Een aanrader om je wijn te kopen als je van lekkere Italiaanse wijnen houdt. Enige minpuntje is dat er eigenlijk nooit echt grote kortingen zijn.

Ruim assortiment, snel geleverd

Donderdag geproefd in Bari, vrijdag besteld zaterdag in huis!

Helemaal prima!

Helemaal prima!

goede wijn, snelle levering

jammer dat sommige wijnen uitverkocht zijn!

Uitstekend!!

Uitstekend assortiment aan degelijke prijzen

Uitstekend assortiment Correcte prijzen Snel geleverd

Snelle en verzorgde levering

Goede website , veel keuze in wijn Snelle levering Zeer tevreden daarom bestel ik elke keer weer

Correct

Enkele bestellingen die niet volledig voorradig waren werden opgelost met 2 gelijkaardige flessen wit en 2 rode werden vervangen door 2 rosé. Dat laatste was beetje spijtig maar geen probleem. Voor de rest is alles altijd feilloos in orde!

Goede wijn en snelle bezorging

Casa del Vino heeft een prima wijn assortiment uit Italië. De bezorging en service zijn goed.

Wanneer ik een echt goede wijn wil aanschaffen dan bestel ik bij Casa del Vino

Deskundig, buitengewoon vriendelijk en prettig

Bestelling prima verlopen!

Ik wil wijn liever zelf ophalen dan laten bezorgen. En die mogelijkheid had ik dus.

Zeer goede ervaring zowel met de service als met de (belangrijkste) kwaliteit van de wijn.

Indien eens niet voldoende flessen voorradig wordt in goed overleg een alternatief geboden. Top.

Wat een mooie wijnen!

Voor de echte Italiaanse topwijnen kijk ik altijd eerst hier. Levering volgende dag. Ik haal het meestal op dat kan ook.

perfect

Zoals het moet zijn: goede wijn, voordelig, snel geleverd. Dit heb ik al bij meerdere bestellingen ervaren. Ga zo door.

Top en snel

Super service!

Prima service !

Heerlijke wijn en goede service. Makkelijk ook om met auto op te halen.

Uitstekend advies en goede service

Heeft een perfecte wijn gevonden en een foutje wred direct gecorigeerd.

Het zit zo, wij hebben in Italië gewoond en gewerkt en we kochten onze wijn altijd nog bij een Italiaans verzendhuis. We waren bij Hollandse vrienden en dronken daar een verrassend goed wijntje. Een wijn die je niet zo snel in NL zou verwachten. Casa del Vino was het antwoord, dus kopen wij daar nu ook. U heeft een snelle verzending en een goede communicatie. We zijn heel tevreden!!

Uitstekend!!

Goede selectie, snelle levering en uitstekend verplant. Ook de communicatie was spot on!!

Heerlijke wijnen

Met de Italiaanse wijnen van Casa del Vino waan je je heel even in Italië. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. En een prima service!

Snel geleverd en goed verpakt.

Snel geleverd en goed verpakt.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Helemaal top

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.