Excellent korting beleid.😉

Superservice, snelle levering, heerlijke wijn

Kort maar krachtig, maar de titel zegt genoeg! Q

Eerlijke en snelle service

Snelle levering tijdens de feestdagen met presentje erbij!

Dikke 10

Wij super tevreden. Geweldige service (foutje perfect opgelost en ook snel). :-) Iedereen verteld over Casa del Vino.

Top wijn, en supersnel in zuid-limburg, ondanks de feestdagen.

Wonende in het uiterste zuiden van Limburg om bij Casa del Vino een heerlijke wijn te kunnen kopen. Na de kerst besteld en top ze maken de belofte ook helemaal waar. Ondanks de drukte van de pakketdiensten hebben wij met oud en nieuw kunnen genieten van een voortreffelijke wijn.

Overheerlijke wijnen voor prima prijs

Overzichtelijke website: zeer snelle levering

De wijnen van Casadelvino zijn altijd OK!

Ik kom hier regelmatig zelf afhalen en mijn bestelling staat altijd al voor me klaar. Goede adviezen, top service, erg mooie wijnen.

Heel erg goed en prettig contact!

Ik vond het een prima ervaring. En heb ook goede wijn suggesties gekregen. mvg Lenny

super

snelle service, fijne communicatie, heerlijke wijn en flexibel bedrijf

Mooie wijnen en een snelle levering

Het adres voor bijzondere wijnen.

Perfect volgens afspraak afgehandeld.

Volgens afspraak afgewikkeld.

correct en duidelijk

zonder problemen drie kisten wijn besteld die ik nergens anders kon vinden. ik ben een gelukkig mens :-)

100% goed

Herhalingsgevaar zeer groot.

Levering was iets later dan gepland maar werd daarvan goed op de hoogte gehouden.

Correcte levering

Correcte levering.

Perfecte service

Nadat postNL de doos wijn had laten vallen is en na contact met Casa del vino direct een nieuwe doos verzonden. Zodoende voor de feestdagen mijn wijntje nog binnen.

Snelle en goede levering!

Snel en goed geleverd!

Prima geregeld

Concurrerende prijs en correct geleverd

Prettig en persoonlijk contact en snelle levering

Prettige mailwisseling na vraagje van Doede, die zich verwonderde dat de kurkentrekker op die bewuste zaterdag 30 nov. al verschillende keren was besteld. Ik stel een persoonlijk contact erg op prijs, in deze computergestuurde tijd. Ook het hergebruik van verpakkingsmateriaal kan ik erg waarderen. Ook hierop kreeg ik persoonlijk antwoord. Goed!!

Mooie wijnen, goed advies!

Duidelijke website met een mooi assortiment. Goede omschrijving en advies!

Mooie wijnen voor een prima prijs.

Een mooie wijn is een feestje en Casa beschikt over een prachtig assortiment. Jammer dat wij dit niet eerder hebben ontdekt.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Goede service en snelle afhandeling.

Fijn bedrijf! Snelle levering! Uitstekend contact!

Een van de betere wijnhandelaren hier in de omgeving. Duidelijke site en snelle en keurige levering!

Super wijnen en een heel goede service. Snelle levering

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.