Makkelijk bestellen en snelle levering

Goed geprijsde wijnen, die je makkelijk kan bestellen en de volgende dag geleverd kan krijgen!

Prima kwaliteit voor een redelige prijs!

De omschrijving van de wijnen is voor mij perfect. Ik kan de omschreven smaak goed herkennen en dat is belangrijk als je op afstand koopt. De levering is stipt tenminste als PostNL doet wat ze beloven. Zeer aan te bevelen!

Kwaliteitswijnen voor een redelijke prijs met persoonlijke service

Heb pakweg het afgelopen half jaar diverse malen italiaanse wijnen gekocht. Kwaliteit en prijs in verhouding. Grote keuze uit alle regio's. Contact, verzending en service uitstekend.

Gewoon goed

Lekkere betaalbare wijnen en goede service.

Perfecte service en mooie betaalbare wijnen

Bij telefonisch contact altijd goede hulp geboden.

Snelle adequate levering

Vorig jaar heerlijke Italiaanse rosé voor mijn verjaardag gekregen, nu deze weer gevonden bij Casa del Vino, dus gelijk een doos besteld. Laat de zomer maar komen!

communicatie,service,verzending(s duur) uitstekend

prijs/kwaliteit verhouding in orde

Uitstekend!

Grote keuze uit veel Italiaanse wijnen van hoge kwaliteit! Snelle levering en zeer vriendelijke klanten-service!

Ruime keuze in topwijnen en een uitstekende service

Een fijn webshop met heerlijke wijnen en dat tegen prima prjjzen

Goede service, prachtig assortiment, scherpe prijzen, gewoon heel goed!

Uitstekend!

Levering snel en zelf op te halen. Ook als tijdstip niet past wordt er meegedacht. Erg prettig. En natuurlijk een prachtig aanbod van wijnen.

prima wijn en snelle levering

...

Aardig en vakkundig, uitstekende service en goede opvolging

Zie bovenstaand

Snelle Levering Veilige verpakking

Goede informatie / antwoorden via email Uitstekend assortiment wijnen uit Sardinië Verzending bijna Same Day oftewel zeer snel Verpakking in dubbele doos transportveilig

Wederom een snelle service gekregen!

Prijs kwaliteit super!

Wat een fantastische wijnen

In één woord geweldig. Zowel de wijn als de snelle levering. Ik kan het iedereen aanraden.

Service parfait.

Service parfait,vins de qualité,seul problème...la livraison par post nl pas fiable.

Leuk bedrijf. Mooie producten en snel verzonden!

Prachtige wijn voor goede prijs

De levering was redelijk snel ( vertraging door PostNL, dus buiten hun schuld om). Heel netjes verpakt. Heerlijke wijn en de prijs was goed

Eerste klas wijnzaak!

Bij vorige bestellingen, en ook nu, hebben we een snelle, vriendelijke en betrouwbare afhandeling gekregen. De wijnen zin van een prima kwaliteit. Zelfs bij een kleine vergissing met de laatste transactie zijn we op een begripvolle en eerlijke wijze vergoed. Bij Casa del Vino blijf ik dus trouwe klant.

top aanbod met prijs/kwaliteit producten

Vlotte mogelijkheid tot bestellen mooi aanbod van wijnen, schuimwijnen, ... Aanvaardbare prijzen

Geen klachten, nette snelle afhandeling

Fijne service lekkere wijn

Goede wijn

Eenvoudige en gemakkelijke site. Wijnen zijn van een goede kwaliteit en prijs is ook correct.

Snelle levering en erg lekkere wijn

Heldere omschrijving van wijnen op de site. Afhandeling van de bestelling ook Helemaal volgens afspraak. Groot voordeel is dat je niet perse per 6 flessen hoeft te bestellen. De wijnen die wij hadden besteld waren erg lekker!

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.