Perfecte service

Nadat postNL de doos wijn had laten vallen is en na contact met Casa del vino direct een nieuwe doos verzonden. Zodoende voor de feestdagen mijn wijntje nog binnen.

Snelle en goede levering!

Snel en goed geleverd!

Prima geregeld

Concurrerende prijs en correct geleverd

Prettig en persoonlijk contact en snelle levering

Prettige mailwisseling na vraagje van Doede, die zich verwonderde dat de kurkentrekker op die bewuste zaterdag 30 nov. al verschillende keren was besteld. Ik stel een persoonlijk contact erg op prijs, in deze computergestuurde tijd. Ook het hergebruik van verpakkingsmateriaal kan ik erg waarderen. Ook hierop kreeg ik persoonlijk antwoord. Goed!!

Mooie wijnen, goed advies!

Duidelijke website met een mooi assortiment. Goede omschrijving en advies!

Mooie wijnen voor een prima prijs.

Een mooie wijn is een feestje en Casa beschikt over een prachtig assortiment. Jammer dat wij dit niet eerder hebben ontdekt.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Goede service en snelle afhandeling.

Fijn bedrijf! Snelle levering! Uitstekend contact!

Een van de betere wijnhandelaren hier in de omgeving. Duidelijke site en snelle en keurige levering!

Super wijnen en een heel goede service. Snelle levering

Kwaliteit/prijsverhouding is goed

Correcte afhandeling. Vertraging wordt op tijd doorgegeven.

Snelle levering.

Snelle levering veel soorten wijn. Top!

kom er maar eens om?

Bij Casa del Vino ga je het echt krijgen,top wijnen,snelle levering,keurig verpakt en netjes geholpen.Zie ons maar als"terugkomers".

Duidelijk site snelle levering.

Lekkere 😋 wijn voor een betaalbare prijs.

Mooie wijnen voor een mooie prijs

Zeer goede service door eigenaar, doet wat hij belooft dus top

Goede wijn op tijd geleverd

Tevreden over levering van Italiaanse Balsamino wijn uit 2015

Prima adres voor lekkere wijn!

Goede ervaring met bestellen, leveren én kwaliteit! Neropasso 2015 was een Topper!!

Perfecte service en lekkere wijn vanuit Amsterdam tot in België

1) vlot 2) correct

Goede prijzen snelle levering naar België.

Goede prijzen snelle levering naar België met aangepaste verzendingskosten boven een bepaald bedrag. Top.

Zeer eenvoudig en snel goede wijn in huis

Duidelijke voorwaarden Ruim assortiment Snelle levering

goed maar kan beter

wijnen zeer snel en netjes geleverd , echter bijzaken worden nog wel eens "vergeten".

Excellente leverancier van topwijnen

Super tevreden zijn wij zowel over de wijnen alsook over de levering. Voor ons worden hier de betere italiaanse wijnen verkocht aan mooie prijzen. Het volgende bestellijst ligt al klaar.

Super lekkere wijn

Samen met vriendinnen hebben we thuis een proeverij gedaan om kerstwijnen uit te zoeken. Eigenlijk kunnen we niet kiezen.. Wat een fijn assortiment! Volgende dag al in huis. Top top top!

Prima levering, mooi aanbod

Goede kwalitiet wijn, vlot geleverd en uitstekend verpakt.

Snelle levering en lekkere wijn

Makkelijk te bestellen Snel geleverd Goed verpakt Lekkere wijn

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.