Uitstekende bezorging en prima wijn tegen redelijke prijzen

Bestel geregeld en de wijn wordt steeds zeer snel bezorgd!

goede wijn behoeft geen krans!

goed en snel

Topservice

Op een zaterdagochtend kwam ik er achter dat de Baglio di Pianetto – Ginolfo Viognier werd verkocht door Casa del Vino. Telefonisch contact opgenomen met de eigenaar of ik deze dezelfde dag nog op kon halen aan de Lauriersgracht en dat was geen probleem! Nog een tijdje staan praten met dhr. Doede Jaarsma (= eigenaar): erg gezellig en zeer gepassioneerd over zijn wijnen. Zeer aan te bevelen!

Snel en correct!

Snelle en correcte levering

Prosecco besteld aan een goede prijs en een snelle , correcte levering gehad.

Heerlijke wijn, voor elk budget een mooie keuze

Ik heb diverse witte en rode wijn gekocht via de webshop. Uitgebreide omschrijving, waardoor je de wijn al bijna kan proeven. In het echt minstens zo lekker als beschreven. Ik verlang terug naar de vakanties in Italië... Aanrader!

Snelle verwerking en bezorging

Mooie gevarieerde selectie. Verbeterpunt: geef duidelijk of een wijn biologisch/biodynamisch is, of misschien 'en conversion'. Of anders in ieder geval hoe duurzaam het wijnbedrijf werkt.

Hele snelle verzending. Niet lang hoeven wachten op mijn heerlijke wijn!

Uitstekende service.

Goed opgelost

De wijn die ik besteld had en warvan de website vermeldde dat het gevraagde aantal voldoende was, bleek toch niet op voorraad. Melding naar mij toe duurde een paar dagen, was wat lang. Kreeg toe wel melding dat de wijn gearriveerd was en zou worden toegezonden. Arriveerde keurig veepakt, maar helaas verkeerde wijn. Via telefoon geregeld, goede wijn is binnen gekomen, de verkeerde met aangeleverde retoursticker bij postnl gebracht. Uiteindelijk eind goed al goed. Wijn smaakt prima!

Alles perfect verlopen

Alles perfect verlopen

Top wijnen! Snelle levering! En dat nog wel in deze rare tijd! Dankjewel!

Mooi assortiment, snelle levering

Mooi assortiment Italiaanse pareltjes. Billijke prijzen. Al vanaf 50 euro gratis bezorgd.

positief , punctueel

levering zoals voorien

Goed levering

Geleverd netjes volgens afspraak. Nog volgende opmerkingen: - Het versturen van 12 flessen in één doos is sterk af te raden. De PostNL-medewerker en de ontvanger sleept zich een ongeluk. Ergonomisch erg ongelukkig. - De aanbieding van -10% moederdagkorting enkele dagen na aankoop voor de volle prijs, voelt niet goed.

With love for wine

An outstanding selection combined with flawless service! One tastes the professional and passionate approach in each drop. Very glad all in all!

Sérieux et ponctuel.

Bonjour,vins excellents et sérieux du service.A bientôt

Aanrader!

Klantvriendelijk, snelle service, mooie prijzen

Super service!

Heb al vele malen wijn gekocht bij Casa del Vino. Ben super tevreden van hun service. Altijd alles prima op tijd geleverd. En aanrader.

Ruim assortiment en snelle levering

Goeie service vaak door persoonlijk contact

Voordelig, mooi keus en snel bediend ...

Voordelig, mooi keus en snel bediend ...

goede levering

levering goed verlopen alleen het stoort mij iedere keer dat er om een beoordeling wordt gevraagd.belachelijk als het mij niet bevalt koop ik gewoon niets meer.

Alles ging goals het hoort

Bestelde spullen in rap tempo geleverd, maar jammer genoeg al snel weer genuttigd, een dezer dagen komt denkelijk een nieuwe posing.

vakkundige en betrouwbare leverancier

Mooie, aparte wijnen (geen bulkwijnen). Snelle, stipte leveringen (ook zorgvuldig verpakt). Uitstekende klantenservice / nazorg. Zeer nette prijzen & regelmatig kortingsacties.

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.