Besteld. Betaald. Op tijd geleverd. Niets meer aan toe te voegen. Zo zo weer bestellen.

Makkelijk, goed verzorgd, voor herhaling varbaar

Zie hoervoor

Persoonlijk en snelle service

Producten snel bezorgd ondanks kleine miscommunicatie over de bezorging

snel en correct

Correcte en supersnelle verzending van de bestelling. Goedkoopste voor dezelfde bestelling na screening van verschillende handelaren.

Snelle en correcte levering

Snelle levering, nog een vraag gesteld voor een extra levering wat gelijk opgepakt en geregeld werd. Top!

Top service!

Vriendelijke en snelle service. Mooie wijnen in het assortiment.

Correcte en snelle levering

Ik heb reeds 2 keer besteld en telkens is het vlot verlopen. Toen er niet voldoende voorraad was van bestelde aantal, werd de aanwezige voorraad geleverd en het geld van de niet geleverde terug gestort.

Niet gekregen wat ik bestelde.

Na lang zoeken vond ik op de site de wijn die ik zocht. Een rode wijn uit 2017 die wij cadeau hadden gekregen en superlekker vonden. Heel enthousiast dat ik hem eindelijk ergens had gevonden bestelde ik een doos van 6 flessen. We kregen echter 6 flessen van 2018. Ook wel lekker maar kan niet tippen aan de 2017. Zodoende zijn we toch wel een beetje teleurgesteld ondanks de supersnelle levering.

De beste webshop van Nederland. Als het om wijn gaat bent u hier op het juiste adres. Zeer scherpe prijzen. Zeer kundig en betrouwbaar advies. Deze mensen weten waar ze over praten, de passie spat er van af. Of het nu gaat over een Brunello of over een alledaagse wijn. De wijn was besteld en kon hem met korting afkomen halen Geweldig.

Snelle en goede levering

Fijne en betrouwbare web shop om te bestellen. Goede aflevering via Post-NL.

Lekkere wijnen en correcte bediening

Lekkere wijnen en correcte bediening

Casa del Vino Amsterdam: uitstekende wijnen, aantrekkelijke prijzen, snelle levering

Zeer tevreden. Zowel over de wijnen als over de website, die erg toegankelijk is en bestellen heel makkelijk maakt.

Heerlijke wijn, netjes en op tijd geleverd.

Ik ben groot fan van de Neropasso rosso, de Rosapasso rosato en de 11 minutes rosato. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, hoewel de 11 minutes rosato net in prijs is gestegen :-( Bestellingen worden altijd keurig de dag erna geleverd.

Vriendelijk en accuraat

Vriendelijk en accuraat!

Goede wijnen en prima afleverservice

We gingen bij Gio's in Maastricht een hapje eten en bestelden een fles Pontemagno Pontelungo Rosso. Dat was een schot in de roos. Via Google kwamen we bij Casa del Vino. Direct een doosje hiervan besteld en later nog een doosje rosé. De bestelling werd snel in orde gemaakt, betaling en aflevering verder prima geregeld.

Heel blij mee met deze snelle service

Helemaal top.

Snel en goed geleverd!

Prima site met veel keus en snelle levering!

Professioneel, snel en doeltreffend.

Ik heb al meerdere malen gekocht en zal het nog doen ...

super lekkere wijnen voor goeie prijs

Heb een aantal sets van 2 wijnen gekocht om te testen en eigenlijk zijn alle wijnen erg lekker. Super goeie prijs kwaliteits verhouding - misschien ook omdat alles online gaat en er dus geen winke nodig is? In amsterdam kan je ook afhalen op de lauriergracht, en vaak ook nog op zaterdag

Heerlijke wijnen geleverd dmv goede service

De eerste bestelling was kapot gegaan en werd al, vòòr ontvangst, retour gestuurd. Direct werd de bestelling opnieuw verstuurd naar mij. Al met al lekker genieten vd toegestuurde wijnen.

Prima Service ! Snel geleverd

Uitstekende bezorging en prima wijn tegen redelijke prijzen

Bestel geregeld en de wijn wordt steeds zeer snel bezorgd!

goede wijn behoeft geen krans!

goed en snel

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.