Ottima esperienza con Casa del Vino!

In een woord: prima! Ben een fan van Italiaanse wijnen dus kom bij Casa del Vino zeker aan mijn trekken. Goede wijnen, veel keuze, snelle verzending, goed en zorgvuldig verpakt. Echt een vriendelijk bedrijf, aanrader dus!

topwijn en goede service

snelle bezorging (zou fijn zijn wanneer je zelf de dag van bezorging zou mogen kiezen zoals dat kan bij DHL) en wijnen van hoge kwaliteit

Gewoon ‘ The best’

Snelle en klantvriendelijke service. Royaal wanneer er schade bij verzending optreedt.

Prima wijnen, voor een faire prijs, snel geleverd.

Producten werden snel geleverd. Ik had gevraagd om een kurkentrekker, welke ik nog tegoed had, ik kreeg er als extra service 2 geleverd. Nu kan ik nog meer reclame voor hen maken.

Beste Marco, Fijn om te horen dat je zowel de wijn als de kurkentrekkers in goede orde hebt ontvangen! Geniet van de wijn en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Altijd lekkere wijnen en goede service!

Altijd lekkere wijnen en goede service

Kwaliteits wijnen en betrouwbaar

Goede ervaring met bestellingen, levert snel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle service, heel vriendelijk!

Je besteld de wijn die je lekker vindt en een uur later krijg je al een vriendelijke mail dat het klaar staat. Heel fijn zo. Even langsfietsen en in mijn fietsmandje. Proost!!

Mooie Italiaanse wijnen en snelle levering

Zondag besteld, dinsdag in huis Groot assortiment met de mooiste Italiaanse wijnen

prima wijn, snel bezorgd

................

Heerlijke wijnen!

Vlot en goed verpakt

Lekkere wijn voor een goede prijs…

… altijd vlot en volgens afspraak geleverd. Van harte aanbevolen.

Direct ander voorstel indien het gevraagde niet voorradig is

Snelle levering en top wijn

jullie beoordeling bevalt me…

Als rode wijn-drinker met een hang naar Italiaans-vol&romig ben ik met uw advies en mijn ‘budget’ zeer tevreden.

5 sterren, dat zegt genoeg!

zie boven

Snelle service en ontzettend vriendelijk! Top

Ik had de order nog maar net geplaatst of ik kreeg al antwoord dat het klaar stond. Voor mij nog geen 5 min fietsen en ik kon het meteen afhalen. Heelijke rose! Nu nog mooi weer! Heel blij mee.

Beste Simone, Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met onze service én de wijn! Daar worden wij blij van! We duimen met je mee voor het mooie weer. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Hadden een flesbreuk in de zending wijn. Even mailen en er kwam daags erna al een nieuwe fles. En…. extra fles als “ doekje voor het bloeden”… Waar vindt je nog zo’n super service!

Beste Paul, Hartelijk dank voor jouw review! Het is altijd vervelend als er een fles sneuvelt onderweg. Blij dat we het voor je hebben kunnen oplossen. Daar worden wij namelijk ook blij van! Geniet van de wijn, en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Goede evaring

Van mijn bestelling was een fles niet voorradig, daarvoor in de plaats een betere en duurder mee gezonden. Erg lekker.

Beste Wil, Hartelijk bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat de vervangende fles ook in de smaak is gevallen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Supersnel en vriendelijk geholpen

Beste Gabriëlle, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Daar worden wij blij van! Graag zien we je nog eens terug! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Beste Marnix, Dankjewel voor jouw review! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service en ons aanbeveelt! Dat horen wij graag! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Bij laatste bestelling had CASA een 2-tal flessen niet meer in stock. Ik werd opgebeld en CASSA heeft voorgesteld om de flessen te vervangen door duurdere maar gelijkaardige wijnen, tot mijn tevredenheid.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, en fijn dat de vervangende flessen ook in de smaak zijn gevallen! Daar worden we blij van! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

top

top

Beste Franklin, Hartelijk dank voor jouw review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Snelle levering van de bestelde wijnen.

Beste Bert, Heel hartelijk bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! We hopen je graag nog eens terug te zien! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Goed, juist en snel

Snelle levering van mooie Italiaanse wijnen

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze snelle levering. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Top Italiaanse wijnen!

Volgende dag stond t al klaar om op te halen.

Beste Michiel, Dankjewel voor jouw beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met onze afhaalservice! Het was leuk je te ontmoeten en we zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Vivianne van Casa del Vino

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.