uitstekende wijn (maar dat wist ik al toen ik het bestelde)

snelle levering zoals beloofd ondanks de feestdagen.

Ruime sortering Zalto glazen, snelle levering, alles heel

Ruime sortering Zalto glazen, snelle levering, alles goed verpakt en heel.

Goede verhouding prijs/kwaliteit Veel bijzondere wijnen

Behulpzaam als het erop aan komt!

Behulpzaam als het erop aan komt!

heel fijne wijn - helaas is snelle bezorging mislukt.

bezorging werd aangekondigd voor afleveradres maar de doos moest worden afgehaald bij afleverpunt. Mogelijk te zwaar (21kg)

Goede site

Goede site fijne selectie wijnen

Een fijne webwinkel en snelle service en bovendien heerlijke wijnen

Snelle service en uitstekende kwaliteit

Makkelijke website, snelle afhandeling en de wijnen zijn uitstekend. Een topzaak!

Maison sérieuse.

Très bons vins et service impeccable.

Geweldig assortiment, topservice

Mooie wijnen, aardige kundige eigenaar

Goede service, goede wijn

Prima wijn voor een redelijke prijs. Wordt snel thuisbezorgd met de fiets. Met het oog op het millieu vind ik dat persoonlijk heel fijn.

Kwaliteit en levering van de wijnen geheel volgens verwachting!

Tijdens een proeverij bij mij thuis diverse wijnen geproefd. Mooie wijnen en toegankelijke prijzen.

Snelle verzending

Snelle verzending ondanks naar buitenland naar België.

Supersnelle verzending.

Supersnelle verzending ondanks naar buitenland (buurland) België

Supersnelle verzending.

Supersnelle verzending ondanks naar buitenland (buurland) België

Perfecte service en een mooie assortiment

Goed bereikbaar en flexibel in levering, Doede en zijn team hebben een grandioze assortiment opgebouwd, goede relaties met de producenten, en aardige promoties.

Perfecte service en een mooie assortiment

Schitterende wijnen snel geleverd.

Mooi adres voor bijzondere Italiaanse wijnen.

Ook goed

Heerlijke wijn

Goede wijnvoor een redelijke prijs

Uitstekende service, ruime keuze en uitstekende kwaliteit

goede en snelle service

Prettig kort telefonisch contact. Mooie diversiteit in wijnen. Goede verhouding prijs versus kwaliteit.

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.