Uitstekende service, ruime keuze en uitstekende kwaliteit

goede en snelle service

Prettig kort telefonisch contact. Mooie diversiteit in wijnen. Goede verhouding prijs versus kwaliteit.

Snel bezorgd

Alles in orde en snel bezorgd!

top

dat de wijnglazen die je bestelt op de fiets naar je worden toegebracht - hoe top is dat!

Fantastische wijnen, uitstekende bezorging

Casa del Vino heeft een fantastisch assortiment Italiaanse wijnen in vrijwel elke prijsklasse. En de service is super – hoewel ik had aangegeven de wijnen op te komen halen, werden die dezelfde dag gratis bij mij (in Amsterdam) bezorgd.

Een klantvriendelijk bedrijf dat kwaliteitswijnen aanbiedt.

Eenmaal een bestelling bij Casa geplaatst en je bent meteen overtuigd dat het een professioneel bedrijf is dat heerlijke wijnen verkoopt. En tegen een mooie prijs.

zeer goed

Heerlijke wijnen!

Heerlijke wijnen voor een nette prijs! Niet van die voortdurende reclame mails die ik van andere wijn sites kreeg. Laten je verder gewoon met rust. Je komt er vanzelf terug als je hun wijnen geproefd hebt;)

Fijn om bij casa del vino te bestellen !

Nieuwe wijnen leren kennen

Snel en lekkere wijnen!

Heerlijke Italiaanse wijnen

Bijzondere wijnen en snelle bezorging

Ik zoek altijd de bijzondere smaken en die vind ik hier

Snel en secuur

Tussen bestellen en afleveren zitten maar een paar dagen. De wijn is heerlijk en de beschrijving komt goed overeen met de smaakbeleving. Zeer aan te bevelen!

euke geprijsde wijnen van kwaliteit

Vriendelijke snelle service , mooi wijnassortiment en goede tips geven ze ook als je komt afhalen.

Uitstekende en snelle service.

Naast snelle service bovenal goede wijnen voor een acceptabele prijs.

Uitstekende wijn en dito service

Cadans del Vino heeft een uitstekend assortiment aan Italiaanse wijnen. De service is bovengemiddeld goed en de prijskwaliteitverhouding ook.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, scherpe prijzen

Voortreffelijk!

Casa de Vino is een fijne online wijnwinkel met heerlijk Italiaanse wijnen in een breed prijssegment.

vooruitstrevend

Erg mooi een wijnadvies bij het aangeboden menu met per gang een keuze uit een aantal opties.

Snelle levering, heerlijke wijn

Binnen anderhalve dag geleverd. Prima kwaliteit wijnen voor een hele goede prijs

perfect

gewoon goed

Uitstekend assortiment en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Casa el Vino en zonder uitzondering worden de wijnen snel geleverd en is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend!

lekkere wijnen en snel bezorgd

Casa heeft een ruime keuze aan lekkere wijnen en zo worden ook nog eens snel bezorgd binnen Amsterdam.

Kwalitatief uitstekende wijnen tegen redelijke prijzen en goede service

Ruim aanbod van hele goede wijnen. Bijzonder klantvriendelijk.

We hebben heel goede ervaringen met Casa del Vino! Altijd correct en snelle levering. Zo beleven we la bella Italia a casa!

Lauriergracht 54 1016 RL Amsterdam

Over Casa del Vino Amsterdam

Casa del Vino Amsterdam is een gespecialiseerde webwinkel in Italiaanse wijnen vanuit hartje Amsterdam. We hebben meer dan 200 verschillende wijnen op voorraad. Van eenvoudige tafelwijnen van € 5,50 tot topwijnen van € 190. Voor elke gelegenheid en elk budget hebben we iets lekkers te bieden. Ons motto is: Van de wijn die je drinkt moet je blij worden! We bieden goede service en persoonlijk advies (telefonisch en per e-mail). Onze ambitie is om wijnliefhebbers mooie en betaalbare wijnen te laten ontdekken. We willen met onze online wijnwinkel een betrouwbaar adres zijn voor de Italiaanse wijnliefhebbers. Ons aanbod bestaat uit kwaliteitswijnen voor scherpe internetprijzen.