Vriendelijk en attent!

Leuk persoonlijk kaartje en attentie, heel vriendelijk!

Snel en adequaat

snelle service met persoonlijke tintje

Website ziet er mooi uit. Sjaal besteld, moet hem nog geen gebruiken maar het lijkt een mooie kwaliteit. Als brievenbuspakket, stevig, verpakt en er is een kleine attentie bijgevoegd, leuk. Zal er zeker weer iets bestellen.

Snel en netjes.

Wat een aandacht geven zij aan je bestelling

Prachtige verpakking met persoonlijke notitie kortom een feestje om het te ontvangen en uit te pakken !

Correcte afhandeling en mooie spullen

Ik had 4 shirts besteld maar er waren helaas maar 2 op voorraad. Het teveel betaalde bedrag werd gelukkig heel snel teruggestort op mijn rekening. Shirts zijn mooi en van goede kwaliteit. Voorraad in de webshop up to date houden is een klein verbeterpuntje. Maar verder super aardig en snel geholpen.

Vlotte service én artikel voldoet geheel aan de verwachtingen

Het artikel werd als brievenbuspakketje bezorgd (handig) en had ook nog eens een hele persoonlijke twist, waardoor het echt een leuk geschenk aan mezelf was!

Goed met 2 puntjes

Eerste bestelling was gewoon model en had het in maat M besteld thuis dacht ik nog had hem misschien beter in S kunnen bestellen Dus volgende bestelling heb ik S besteld en dat was het model met tulpnek in de kerrie kleur. Maar met dit model had ik misschien beter een M kunnen nemen maar weet het niet zeker. Het is al naar mijn lichaam gaan staan en vind ze mooie kwaliteit Ben vooral blij met het dubbele voorpand van de tweede bestelling. Alleen vond ik de kleur op de foto op de site nog mooier dan die in het echt. Maar ben stik tevreden verder en zal zeker nog eens bestellen en dan die met tulpnek. Ook snelle bezorging als brievenbuspakket.

Mooie verpakking , vriendelijk dame

Zal zeker gebruik maken van deze webshop

Goed meegedacht

Ik heb voor de tweede keer bij deze webshop besteld en wederom een prima ervaring. Er wordt snel en deskundig gereageerd op vragen per mail. Zelfs het toesturen van een stukje stof als kleuvoorbeeld was geen probleem. Bestelling wordt keurig verpakt, met een lekkere verrassing erbij.

helemaal tevreden zorgvuldig verpakt prima kwaliteit

helemaal tevreden over kwaliteit en de verzending

Zorgvuldig, heldere communicatiemogelijkheden voor overlegoor

Netjes geleverd, maar vooral: makkelijk om op de juiste wijze te retourneren Belangrijk: duidelijk telefonisch te bereiken Heerlijk

Snel, vriendelijk, chocolaatje is leuk

Altijd prettig online winkelen Ruime keuze

Fijn om deze th shirt met deze prachtige kleuren te mogen ontvangen!

Snelle service en alles geleverd zoals besteld! Niks op aan te merken!

Heel correct en netjes

Mijn bestelling was keurig ingepakt met een persoonlijk briefje, heel attent !

Fijn shirt

Snel geleverd en het shirt is fantastisch!

Alles prima - er was alleen vrij laat inzicht in wanneer de levering zou worden bezorgd.

Verder geen commentaar

Uitstekende service en snelle levering

Zeer slecht.

Totaal geen communicatie, bovendien kleur niet goed (eigen fout), maar ruilen kost weer €4,95 en dat is het met niet waard.

Dit is vreemd! We hebben twee maal telefonisch contact gehad; toen heeft u het afleveradres nog veranderd.

Perfecte aankoop.

Ik heb al eerder hemdjes gekocht. Door de goede ervaring met deze deed ik opnieuw een aankoop.

Mooi shirt fijn materiaal

Netjes verpakt en geleverd. Leuk persoonlijke note erbij

enige puntje vind ik dat de kleuren niet goed te beoordelen zijn. de kleuren zien er op de website onnatuurlijk uit. is daar iets aan te doen, bijv door een ral-nummer toe te voegen?

Fijn contact

Super kwaliteit shirts. Blijven mooi ook na veel wassen.

Keurig varpakt alls volgend bestelling op tijd geleverd

1e keer dat ik wat heb besteld, prima geregeld. Stukje persoonlijke aandacht.

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.