Wanneer ontvang je nog een handgeschreven groet?

Prachtige shirts! Grappig dat chocolaatje...

snel en goed, leuk dat chocolaatje

prima service

Mooie shirtjes en snelle levering. En lekker chocolaatje.

bijzonder slecht

Op 3 juni bestelde ik een t-shirt. Mijn bestelling is nog steeds niet binnen; de communicatie met de firma is slecht!

Zoals ik u reeds uitgelegd heb, moest dit shirt van de fabrikant komen en daar is het misgegaan. Gelukkig heeft u het shirt inmiddels ontvangen.

de indruk die je op de website krijgt, klopt met wat je ontvangt

als je op de website kijkt, heb je al de indruk dat het om mooi gemaakte producten gaat van goede kwaliteit. Het ontvangen van de doos met de stranddoeken is als een feestje. Mooi verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje en een 'merci' chocolaatje. MB Styling weet dat ik een kano heb gekocht en maakt het op die manier ook feestelijk.

Mooie producten en snelle levering

Koop hier al jaren. Goede kwaliteit!

Hele snelle service

Super goede klant tevredenheid i.v.m zeer duidelijke uitleg op de site en super snelle bezorging dus top !!

Mooie artikelen en als er iets mis is wordt het probleem snel opgelost. Pakketje ziet er verzorgd en gezellig uit en er zit altijd een verrassing in in de vorm van een leuk verpakt chocolaatje. De eigenaresse is heel attent en kundig en doet veel moeite om dingen uit te zoeken en het juiste advies te geven. Kortom ; ik ben heel tevreden... en ga hier zeker nog eens wat bestellen. Klein minpuntje; je kunt niet NA ontvangst betalen en je moet als je iets terug stuurt retourkosten betalen.

correct snel en goede bereikbaarheid

zelfs bij een foutje van mij was het geen probleem dit te corrigeren. ik ben heel tevreden

Leuk contact nav retour zending

Mw van MB styling reageerde heel zorgvuldig over mijn vraag tav de juiste kleur om te ruilen. Wacht nu op het geruilde shirt.

Heel tevreden

Alle stappen zijn uitstekend gegaan.

Professioneel en snel

De bestelling snel en proffesioneel gleverd. Zeer tevreden.

Slippely bestel ik alleen bij MB Styling omdat de service uitstekend is!

Bestelling snel ontvangen. Gewenste ruiling vriendelijk en goed geregeld. En uiteraard; de producten zijn zeer mooi..

Prima en verzorgd geleverd

Goede en correcte levering. Telefonisch ook goed bereikbaar, contact gehad over de kleur van een van de shirts. Dat heb ik kunnen ruilen.

perfect

ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en ontving in zeer korte tijd prachtige t shirts.

Probleem goed opgelost

Helaas een verkeerd item bij de bestelling aangetroffen. Het probleem is naar tevredenheid opgelost. Retourkosten zijn terugbetaald en het juiste artikel is toegezonden. Het heeft wel even geduurd dus een beetje geduld is wel vereist. De lekkere chocolaatjes die mooi verpakt zijn bijgevoegd maken het wachten de moeite waar

bestelling niet ontvangen

Helaas erg ontevreden over deze website. Ik wacht nu al 2 weken op een kleine bestelling. Ik plaatste mijn bestelling en pas na 5 dagen kreeg ik bericht dat mijn order was verwerkt. Een bestelling uit Italië of elders in Europa ontvang ik binnen 4-5 dagen. Het ligt niet alleen aan de post in deze tijd. Het ligt ook puur aan de trage werkwijze van de dame van deze website. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Wat jammer dat u het zo ervaart. Op dezelfde dag dat de bestelling geplaatst is, is de Egypt Sun compactpoeder verstuurd. Toen u na vijf dagen mailde dat u het pakketje nog niet ontvangen had, heb ik u diezelfde ochtend terug gemaild en u aangeboden om een nieuwe verpakking te sturen maar deze mail is u blijkbaar ontgaan.

Na de koop prima op de hoogte gehouden van de verschillende processen. Vertrouwd en heel attent met een persoonlijke kaartje en chocolaatje bij de bestelling. Kom zeker terug.

uitstekend

zeer persoonlijk pakket ontvangen, vooral het vrolijke chocolaatje is heel leuk!

Goede vriendelijk service.

Bestelling keurig verzord.

Op mijn per mail gestelde vraag kreeg ik direct antwoord. Dank daarvoor.

Met zorg geleverd

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen, ooo snel geleverd. Met zorg ingepakt en een persoonlijk woord doet altijd goed. Top!

mooie, goedzittende shirts

Heel fijn dat er zoveel keuze is aan T-shirts. Zoveel kleuren zie je normaliter niet.Netjes geleverd, goed verpakt. Ik heb al ervaring met de shirts en ze blijven lang goed, al veel plezier van gehad. (ik was ze op fijnwas..)

Top service en fijne producten!

Erg blij met mijn Slippely hempje, top kwaliteit en het zit heerlijk (ook nog tijdens mijn zwangerschap). Daarnaast ook al heel lang tevreden met de Egypt Sun compactpoeder.

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.