Goede service, snelle reactie op vragen.

zeer correcte afhandeling van een retourzending

t shirts besteld en die weer terug gestuurd omdat de mouwen te krap zaten

Duurt lang, veel overbodig materiaal meegestuurd

Tussen plaatsen bestelling en levering zat iets van 10 dagen. Het shirtje zat in grote doos met mij nonsens prullaria en chocolaatje. Heel af en toe bestel ik iets online omdat ik daar bedenkingen bij. Wordt zo’n shirt met onzinnigheid geleverd.

Jammer dat u het zo ervaart. Die "grote doos" is een gewoon PostNL brievenbusdoosje.

Goede en snelle communicatie

Verkeerd geleverd artikel. Werd meer dan prima opgelost.

Geweldige service!

Het bestelde shirt was niet meer in mijn maat. In een ander model wel. Alsnog snel geleverd na over en weer mailen. Veel dank daarvoor! Voor herhaling vatbaar!

uitstekende ervaring

Goede ervaring en prima service

Met liefde verpakt

De t-shirts werden verpakt met een lief handgeschreven persoonlijk briefje. en ook een chocoladehart. Ik heb al een slippely shirt, dus ik weet dat het een kwaliteitsproduct is, en daarom nog een in een andere kleur besteld. Helaas heb ik er ook een in een andere stijl besteld en hoewel hij dezelfde maat heeft, is hij veel te klein. Ik heb het eigenlijk niet teruggestuurd vanwege de vriendelijke manier van verzenden. (Ik zal het onder een blouse dragen.)

Nog geen beoordeling mogelijk

Inmiddels is de bestelling naar volle tevredenheid aangekomen en kan ik mijn beoordeling aan passen

Tot in de puntjes verzorgd

De bestelling is mooi op tijd, zorgvuldig verpakt, met persoonlijke aandacht. Fijn is dat!

Perfecte (afhandeling van mijn) bestelling

Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat 1 kleur niet meer voorradig maar wel bepaalde kleuren in mijn maat. Dus een andere kleur besteld. Vervolgens is de bestelling supersnel geleverd. En ja, de hemdjes van slippely zijn fantastisch.

Leuk en met aandacht verpakt

Een klein cadeautje om uit te pakken. Prima kwaliteit van de producten.

Punctueel, zorgvuldig en persoonlijk

De bestelling en levering is punctueel, zorgvuldig en persoonlijk verlopen Je voelt je verwend.

prachtige shirts

De shirts worden vlot en netjes verstuurd met een persoonlijk kaartje er bij. Verzorgd!

Prima product en goede service

Heel attent en klantvriendelijk leuke kortingskaart met persoonlijke benadering en een leuke kleine attentie.

Alles uitstekend, en het akje is altijd een persoonlijke, leuke verrassing!

Zelf retour betalen

Ik zou hier niet meer bestellen omdat je zelf de kosten van retourzending moet betalen. Ik had al heel lang een hemdje van Slippely waar ik heel tevreden over was, maar de net ontvangen hemdjes vallen klein uit, en dan vind ik het toch vervelend om volledig de retourkosten te betalen. Ik zou in ieder geval geen andere maat proberen uit angst voor verdere kosten.

Snel en vriendelijk

Artikelen zien er goed uit. Goed, maar niet overdreven verpakt en bezorgd.

Tevreden.

Heel prettige, persoonlijke, telefonische behandeling.

Kwalitatief mooie shirts, grote keuze en snelle zending.

Prachtige shirts, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

De shirts dragen comfortabel, heel fijn materaal. Na bestelling prima op de hoogte gehouden van de levering.

Uitstekende service!

Ik ben heel adequaat en vriendelijk geholpen, heel persoonlijk en snel. Het t-shirt wat opgestuurd is was leuk ingepakt met een persoonlijk briefje en kleine attentie erbij. Ook de producten die niet op voorraad waren worden zo snel mogelijk gestuurd. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Top kwaliteit

Mooi en goede kwaliteit. Al 20 jaar klant . Snel leveren

Mooie shirts!

Het liefst zou ik de shirts sneller ontvangen, want ze zijn mooi! Dan is 5 dagen wachten lang. En dan wel weer een heel verzorgd pakket met een aardigheidje.

Mooie spullen.

Is prima bedrijf. Maar……. begrijp alleen niet waarom er zo’n lange levertijd is. Na 8 dg werd art. afgeleverd.

Op tijd, mooi ingepakt

Prima verlopen en blij met alles

Mevr Brantlaan 7

5583 EA Waalre

040-2219324

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.