Teleurstellend, maar ... het komt weer goed !

Mijn eerste bestelling bij MB liep helaas op een teleurstelling uit, omdat ik de plaatjes waarschijnlijk verkeerd geÏnterpreteerd heb, waardoor ik allemaal andere t-shirts ontving dan ik dacht besteld te hebben. Ik heb opgebeld, werd vriendelijk te woord gestaan en heb inmiddels mijn geld terug ontvangen. Ik ga het dus nog een keer proberen !

Wat een verzorgd pakket , kan niet beter en aardiger!!

Het is een feest het pakket te ontvangen. Het persoonlijke briefje en kadootje getuigd van zorg en passie!

Snel en verzorgd

Fijne online winkel met een ruim aanbod.

Ik heb makkelijk een keuze kunnen maken uit een mooi en tuin assortiment.

Product prima. Levering snel met een persoonlijk briefje en een bedankje. Wordt gewaardeerd!

Hele fijne hemdjes

Slippely is een fijn merk en hier goede service!

Uitstekend. Goede kwaliteit.

Prima service! Snelle levering ook als je wat retourneert.

Goede en snelle service

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Een keurige verpakking. In het pakket een persoonlijk briefje en een extra verrassing (merci). Was aangenaam verrast! Heb dit nog nooit eerder meegemaakt.

Betrouwbaar en goede service

Het duurde lang voordat ik mijn pakketje ik n ontvangst kon nemen omdat Post.nl verzuimde. Dankzij dit inzet van Marieta heb ik uiteindelijk toch mijn pakket nog ontvangen. Alle lof!

Eerlijk, snelle en juiste service. Je krijgt wat je besteld.

Ik was mijn pakket kwijt, ik heb gebeld en kreeg mevrouw aan de lijn. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd. Uiteindelijk bleek 't pakket in de brievenbus klem te zitten en was alles goed. Ook vind ik het heel professioneel en van karakter getuigen dat er gerust ook een mindere beoordeling op staat en blijft staan. Wat mij betreft, helemaal GOED!

Goede communicatie, verzending perfect !

Ben niet zo’n internetkoper, meestal wil ik producten van te voren zien, passen en me laten adviseren! Omdat ik Marietta al langer ken en de communicatie helder en duidelijk verliep is dat hier geen probleem!

Teleurstellende service mbt afhandeling retourzending.

Het toegezonden shirt was qua grootte niet in overeenstemming met de maattabel op de website. Niet alleen moest ik de verzendkosten betalen maar ook nog eens die voor het retourneren. Ben een dikke 8 euro armer voor nul resulaat. Niet echt een aanbeling voor klantgerichtheid.

Beste Mevrouw Dekkers, u kunt mij altijd mailen of bellen bij vragen over de maatvoering of anderszins. Ik help u graag.

100 punten!

Uiterst vriendelijke beantwoording van vragen. Snelle en correcte verzending. Perfecte kwaliteit.

Prima, juist en snel

Snelle levering en mooi verpakt.

Snelle levering en mooi verpakt.

Ik heb een aantal verschillende producten besteld en vind ze allemaal een goed.

Snelle levering, mooi verpakt met persoonlijk bericht, TOP

Snelle levering, mooi verpakt met persoonlijk bericht, TOP

Ik kwam erachter dat ik het verkeerde shirt had besteld, maar de bestelling werd zonder problemen gewijzigd! Top service!

Verrast om het pakket zo te ontvangen met een persoonlijke boodschap en leuke attentie

Met zorg ingepakte shirts. Fijn om het zo met de persoonlijke boodschap en attentie te ontvangen.

Goede eerste kennismaking

Zorgvuldig verpakt met een leuke attentie en een aardig kaartje.

Shirts zijn echt geweldig, maar de service is nog beter!

Ik heb een aantal shirts besteld. De kwaliteit kende ik al. Maar waar ik vooral over te spreken ben is het contact met de webwinkel. Ik werd erg goed geholpen en kreeg ook nog eens een leuke attentie bij het pakketje. Mij zien ze hier vaker.

Zorgvuldig verpakt inclusief een kleine attentie; ik was blij verrast.

Het pakket is snel en keurig verzonden en in deze onpersoonlijke digitale tijd sprak mij met name de bijgesloten persoonlijke boodschap erg aan.

Pluspunten

Snelle reactie per mail. Goede afhandeling.

Pluspunten

Mooi verzorgt ingepakt pakket. Heel fijn!

Pluspunten

Alles naar wens, nette aflevering