Zeer verzorgd

Zeer verzorgd

geweldig

zeer goede en snelle afwikkeling met leuke attentie

verzorgd pakketje

in mijn bestelling zat er nog een leuke attentie en een zelfgeschreven kaartje

Niet alleen mijn bestelling bezorgen maar ook nog een bijzondere attentie en geschreven bedankje

Ik waardeer de persoonlijke en vooral menselijke omgang in deze bestelling, dank daarvoor!

Top webshop!

Fantastisch om mijn slippelyshirts nu online te kunnen bestellen. Vriendelijke en persoonlijke service en mooi verzorgde zending.

Prima en attent

Eén artikel bleek niet leverbaar waarvoor alternatieven werden aangeboden. Het contact was attent en persoonlijk. De levering duurde al met al een kleine week. Prima in orde en goed verzorgd.

Ruime keuze, snelle levering. Mooi verpakt met persoonlijk kaartje erbij.

Persoonlijke service en een kwalitatief prachtig product.

Ik heb een wollen shawl van Silkroute besteld. Deze ontving ik snel, was netjes ingepakt met een vriendelijk kaartje met presentje. Maar het belangrijkste: de shawl is nog mooier dan ik had durven hopen! Ben er heel blij mee.

Snelle service, snelle levering. Een t-shirt paste niet goed en heb ik terug gestuurd. Verwacht snel m’n geld weer! Mooie kwaliteit, ben heel blij met m’n Slipperly shirts.

Ben verwend met snellere levering maar heb noot eerder wat lekkers bij mijn bestelling gekregen

Teleurstellend, maar ... het komt weer goed !

Mijn eerste bestelling bij MB liep helaas op een teleurstelling uit, omdat ik de plaatjes waarschijnlijk verkeerd geÏnterpreteerd heb, waardoor ik allemaal andere t-shirts ontving dan ik dacht besteld te hebben. Ik heb opgebeld, werd vriendelijk te woord gestaan en heb inmiddels mijn geld terug ontvangen. Ik ga het dus nog een keer proberen !

Wat een verzorgd pakket , kan niet beter en aardiger!!

Het is een feest het pakket te ontvangen. Het persoonlijke briefje en kadootje getuigd van zorg en passie!

Snel en verzorgd

Fijne online winkel met een ruim aanbod.

Ik heb makkelijk een keuze kunnen maken uit een mooi en tuin assortiment.

Product prima. Levering snel met een persoonlijk briefje en een bedankje. Wordt gewaardeerd!

Hele fijne hemdjes

Slippely is een fijn merk en hier goede service!

Uitstekend. Goede kwaliteit.

Prima service! Snelle levering ook als je wat retourneert.

Goede en snelle service

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Een keurige verpakking. In het pakket een persoonlijk briefje en een extra verrassing (merci). Was aangenaam verrast! Heb dit nog nooit eerder meegemaakt.

Betrouwbaar en goede service

Het duurde lang voordat ik mijn pakketje ik n ontvangst kon nemen omdat Post.nl verzuimde. Dankzij dit inzet van Marieta heb ik uiteindelijk toch mijn pakket nog ontvangen. Alle lof!

Eerlijk, snelle en juiste service. Je krijgt wat je besteld.

Ik was mijn pakket kwijt, ik heb gebeld en kreeg mevrouw aan de lijn. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd. Uiteindelijk bleek 't pakket in de brievenbus klem te zitten en was alles goed. Ook vind ik het heel professioneel en van karakter getuigen dat er gerust ook een mindere beoordeling op staat en blijft staan. Wat mij betreft, helemaal GOED!

Goede communicatie, verzending perfect !

Ben niet zo’n internetkoper, meestal wil ik producten van te voren zien, passen en me laten adviseren! Omdat ik Marietta al langer ken en de communicatie helder en duidelijk verliep is dat hier geen probleem!

Teleurstellende service mbt afhandeling retourzending.

Het toegezonden shirt was qua grootte niet in overeenstemming met de maattabel op de website. Niet alleen moest ik de verzendkosten betalen maar ook nog eens die voor het retourneren. Ben een dikke 8 euro armer voor nul resulaat. Niet echt een aanbeling voor klantgerichtheid.

Beste Mevrouw Dekkers, u kunt mij altijd mailen of bellen bij vragen over de maatvoering of anderszins. Ik help u graag.

100 punten!

Uiterst vriendelijke beantwoording van vragen. Snelle en correcte verzending. Perfecte kwaliteit.

Prima, juist en snel

Snelle levering en mooi verpakt.

Snelle levering en mooi verpakt.