Fijn pakketje door de brievenbus mét verrassing

Fijn dat het pakketje door de brievenbus past. Het hoeft niet morgen in huis te zijn. Prima zo. Chocolaatje was een leuke verrassing. De kortingsbon hoeft van mij niet. Is maar kort geldig en dat stimuleert impulsaankopen.

mooie kleding

Duidelijke site Mooie kleding en kleuren

Prima service.

Ik had binnen een week Mn pakketje.

Goede en snelle service

Zeer goede ervaring!! Er wordt met je meegedacht en gedaan wat beloofd wordt! Snel en goed!

Klasse!

De persoonlijke noot met chocolaatje en leuk kaartje is erg leuk. Prima levering en mooi product, zoals ik het voor ogen had.

Een bijzonder goede ervaring!

Snelle levering en heel persoonlijk met een leuke attentie in de vorm van een leuk verpakt chocolaatje!

Net uitgepakt omdat ik op vakantie was, maar erg leuk

Er zat een persoonlijk briefje bij en een mercy chocolatje.

Goede en betrouwbare service.

Goede en betrouwbare service.

Mooie producten en goede kwaliteit

Als je een bestelling van MB Styling ontvangt is dat een echt kado voor jezelf ! Product van goede kwaliteit en goed verzorgd ingepakt. Echt super.

Fantastisch!

Mooie Shawls fijn draagbaar en voor ieder wat wils!

Kwaliteit en prachtige kleuren.

Helaas mijn eerste aankoop moeten retourneren ivm met keuze verkeerde maat. Afhandeling prima.

Snelle levering 👌🏻

Bestelling geplaatst. Helaas was er een artikel uitverkocht. Snelle mail ontvangen met excuses er in en optie om bestelling aan te passen. Door het mooie en uitgebriede assortiment een ander artikel gekozen. 2 dagen later keurig netjes in de brievenbus. Bij opening leuke verassing er bij gevonden. Ook een goede beschrijving voor het wassen. Dus een SUPER SERVICE. De bestelde sarongs gaan dan ook lekker mee op reis naar Tanzania. Thnx Jolanda van Veldhuizen

Deskundig vriendelijk en rustig advies vwbde maat en het model wat het best bij zou passen.

Marieta vroeg mij een foto van mezelf te sturen om mij advies te kunnen geven vwb kleur en model. Super. Slippely shirts hebben een mooie pasvorm en zijn uitgevoerd in mooie kleuren.Ben er blij mee en ook nog een leuke attentie bijgevoegd.

Mooie shirts en goede service met persoonlijke touch

Omdat ik mijn bestelling graag voor het weekend wilde ontvangen maar dat vanwege de feestdagen drukte bij de post onzeker was, werd deze door door MB styling (zonder extra kosten) verzekerd verstuurd. Ik ontving het pakket daardoor keurig op tijd, en tot mijn verrassing zat er ook nog een persoonlijk kaartje en kleine feestelijke verrassing in. Leuk en attent. Daarnaast ben ik erg tevreden over de bestelde shirts

Zeer verzorgd

Zeer verzorgd

geweldig

zeer goede en snelle afwikkeling met leuke attentie

verzorgd pakketje

in mijn bestelling zat er nog een leuke attentie en een zelfgeschreven kaartje

Niet alleen mijn bestelling bezorgen maar ook nog een bijzondere attentie en geschreven bedankje

Ik waardeer de persoonlijke en vooral menselijke omgang in deze bestelling, dank daarvoor!

Top webshop!

Fantastisch om mijn slippelyshirts nu online te kunnen bestellen. Vriendelijke en persoonlijke service en mooi verzorgde zending.

Prima en attent

Eén artikel bleek niet leverbaar waarvoor alternatieven werden aangeboden. Het contact was attent en persoonlijk. De levering duurde al met al een kleine week. Prima in orde en goed verzorgd.

Ruime keuze, snelle levering. Mooi verpakt met persoonlijk kaartje erbij.

Persoonlijke service en een kwalitatief prachtig product.

Ik heb een wollen shawl van Silkroute besteld. Deze ontving ik snel, was netjes ingepakt met een vriendelijk kaartje met presentje. Maar het belangrijkste: de shawl is nog mooier dan ik had durven hopen! Ben er heel blij mee.

Snelle service, snelle levering. Een t-shirt paste niet goed en heb ik terug gestuurd. Verwacht snel m’n geld weer! Mooie kwaliteit, ben heel blij met m’n Slipperly shirts.

Ben verwend met snellere levering maar heb noot eerder wat lekkers bij mijn bestelling gekregen

Teleurstellend, maar ... het komt weer goed !

Mijn eerste bestelling bij MB liep helaas op een teleurstelling uit, omdat ik de plaatjes waarschijnlijk verkeerd geÏnterpreteerd heb, waardoor ik allemaal andere t-shirts ontving dan ik dacht besteld te hebben. Ik heb opgebeld, werd vriendelijk te woord gestaan en heb inmiddels mijn geld terug ontvangen. Ik ga het dus nog een keer proberen !