Punctueel, zorgvuldig en persoonlijk

De bestelling en levering is punctueel, zorgvuldig en persoonlijk verlopen Je voelt je verwend.

prachtige shirts

De shirts worden vlot en netjes verstuurd met een persoonlijk kaartje er bij. Verzorgd!

Prima product en goede service

Heel attent en klantvriendelijk leuke kortingskaart met persoonlijke benadering en een leuke kleine attentie.

Alles uitstekend, en het akje is altijd een persoonlijke, leuke verrassing!

Zelf retour betalen

Ik zou hier niet meer bestellen omdat je zelf de kosten van retourzending moet betalen. Ik had al heel lang een hemdje van Slippely waar ik heel tevreden over was, maar de net ontvangen hemdjes vallen klein uit, en dan vind ik het toch vervelend om volledig de retourkosten te betalen. Ik zou in ieder geval geen andere maat proberen uit angst voor verdere kosten.

Snel en vriendelijk

Artikelen zien er goed uit. Goed, maar niet overdreven verpakt en bezorgd.

Tevreden.

Heel prettige, persoonlijke, telefonische behandeling.

Kwalitatief mooie shirts, grote keuze en snelle zending.

Prachtige shirts, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

De shirts dragen comfortabel, heel fijn materaal. Na bestelling prima op de hoogte gehouden van de levering.

Uitstekende service!

Ik ben heel adequaat en vriendelijk geholpen, heel persoonlijk en snel. Het t-shirt wat opgestuurd is was leuk ingepakt met een persoonlijk briefje en kleine attentie erbij. Ook de producten die niet op voorraad waren worden zo snel mogelijk gestuurd. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Top kwaliteit

Mooi en goede kwaliteit. Al 20 jaar klant . Snel leveren

Mooie shirts!

Het liefst zou ik de shirts sneller ontvangen, want ze zijn mooi! Dan is 5 dagen wachten lang. En dan wel weer een heel verzorgd pakket met een aardigheidje.

Mooie spullen.

Is prima bedrijf. Maar……. begrijp alleen niet waarom er zo’n lange levertijd is. Na 8 dg werd art. afgeleverd.

Op tijd, mooi ingepakt

Prima verlopen en blij met alles

uitstekend

geweldig artikel en verzending mooi op tijd

Weer geweldige shirts die lang mee gaan

Slippely shirts gaan lang mee qua vorm en kleur: duurzamer dus. Nu na zes jaar toch toe aan een paar nieuwe shirts. Leuk dat er weer andere kleuren en halsuitsnijdingen bij gekomen zijn.

Snelle levering en keurig verzorgd

Prima levering en kwaliteit

Snelle levering ... klantvriendelijk en uitstekende kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit hemdjes/shirts.

mooie producten en prompte levering

“mooie producten en prompte levering’

Super geregeld!

Heel netjes en correct verzonden! Complimenten hiervoor! Bij een vraag kreeg ik netjes en snel antwoord! Alle lof!!

Gewoon goed, zoals het hoort.

Zie boven.

Met liefde verpakt

Snel en goed. Helaas was de kleur anders dan ik zag op de website. Is wat onduidelijk

Prima, zeer verzorgd.

Bestellen ging vlot. Kreeg persoonlijke mail dat levering later zou plaatsvinden. Prima verzorgde zending.

Snel besteld, snel bezorgd en mooie kwaliteit.

Ben heel blij met de t-shirts. Precies wat ik zocht.

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.