Geweldige Badlaken

Geweldige badlakens... Hoge kwaliteit.. Fantastische designs..

Netjes geleverd

Netjes volgens afspraak op tijd geleverd Ik was al fan van slippely, nu nog meer

persoonlijk en zorgvuldig

Het is altijd een feestje als de bestelling komt . Met veel zorg en aandacht ingepakt en verstuurd!

Fijn materiaal en de kleuren zijn goed

Prettig om te dragen en de kleuren zijn goed.

Mijn ervaring was goed.

Mijn ervaring was goed.

Hele goede service. Houden je van a tot z op de hoogte en wordt super netjes geleverd met een kleine attentie!

Keurig afgeleverd en als cadeau verpakt, verrast

Al 15 jaar een blijde klant

Goede kwaliteit. Mooie kleuren. En super pasvorm. Vroeger ooit boothals t.shirts gehad helaas zijn deze er niet meer .

Prachtig materiaal Zeer vriendelijk

Mooie shirts, snelle levering

Bestellen gaat makkelijk. Snelle reactie op vragen. Shirts zijn van mooie kwaliteit. Minpunten: de kleuren op de site wijken af van de shirts. Het aanvragen van een kleuradvies werkte helaas niet.

Nette levering.

Verpakking kan compacter. Kleur kwam niet overeen met website.

Dank voor uw review. Omdat uw pakketje een waarde had van meer dan 100 euro, heb ik het verzekerd verstuurd. PostNL staat verzekerd versturen niet toe bij een brievenbus pakje vandaar dat ik het in een doosje moest verpakken. Ik zou dat ook graag anders zien. Graag tot ziens in de webshop, met warme groet, Marieta Boekestein MB Styling

Klantvriendelijk, attent en snelle levering

Klantvriendelijk, attent en snelle levering

Kwaliteit en variëteit!

Kwaliteit in persoonlijke service en producten, variëteit in aanbod en kleuren.

Perfect!

Goed en snel

Goed verzorgd verpakt en geleverd

Bestelling is netjes verpskt en met een handgeschreven briefje en een bijgrleverd chovollatje voelt het alsof je iets bijzonders hebt ontvangen

Na jaren herontdekt en nog steeds top!

Fijn spul, snelle levering.

Geweldige service

Geweldige service

Prima product, persoonlijke verzending.

Prima product, persoonlijke verzending.

Zeer klantvriendelijk

Persoonlijke, snelle service, ook als zending wordt teruggezonden!

Snelle levering, goede service

Bij één van de Slippely hemdjes die ik ontving bleek een gaatje in de zijnaad te zitten. Na retour sturen direct een nieuwe toegestuurd gekregen.

Ne eerst een verkeerde kleur gekregen te hebben, even met de zaak gebeld. Goed advies, in prettige sfeer. Mooi brievenbus pakje, met een kleine chocolade groet. Heerlijk t-shirt.... kan niet beter!

X

X

Slippely

Al jarenlang verknocht aan deze all time favoriet. De webshop is keurig, met een waarschuwing als de bestelling wat langer duurt.

De verzending was correct.

Helaas kloppen de kleurafbeeldingen niet met de realiteit, daardoor heb ik de bestelde shirts terug moeten sturen. Dat zal moeilijk te voorkomen zijn, maar weerhoudt mij van verdere bestellingen.

Dat is inderdaad moeilijk omdat de kleurinstelling op een laptop de kleur bepaalt. Dat kan nog wel eens verschillen per laptop. En de verwachting speelt mee. Welke kleur hoopte u te ontvangen; dan kan ik u wellicht helpen? Met vriendelijke groet, Marieta Boekestein MB Styling

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.