Prima service.

Fijn om een goede leverancier van Slippely shirts te hebben gevonden.

Negatief

Ik heb een zending (2 artikelen) retour gezonden en verzocht om andere maat/ andere maat/model. Dit is woensdag 23 november gebeurd en volgens mijn track en trail is het 25 november in Waalre ontvangen. Daarna heb ik niets meer gehoord. Het gaat om bestelling 67132 (17 november 2022) op naam van Storms

lange wachttijd, zeer vriendelijke levering.

Eigenlijk had ik verwacht dat mijn bestelling sneller postklaar zou zijn. Maar een pakje met een vriendelijke groet en zelfs een lekker chocolaatje, dat weegt daar ruim tegenop. Jammer, dat de reële kleuren nogal afwijken van wat de webshop liet zien. Zowel het estateblue als het chilipepperred waren in werkelijkheid een stuk donkerder dan op de website.l Gelukkig kun je t-shirts wel in alle kleuren gebruiken, en binnenkort kom ik nog eens voor een kobaltblauw en signaalrood shirtje.

Snelle levering!!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering. En nog een leuke ‘attentie’ bij de bestelling.

Snelle service, leuke verpakking en klein verrassinkje.

Snelle service, leuke verpakking en klein verrassinkje.

Geweldige klantgerichtheid

Bedrijf is zeer klant en service gericht. Een artikel was niet op voorraad. Ze overleggen over alternatieven en wikkelen alles heel snel af. Top bedrijf, mooie kwaliteit producten.

Mijn bestelling wordt snel en netjes verzorgd. Bovendien een persoonlijke attentie er bij!!

Snel en correct geleverd.

Persoonlijk hoeft het van mij niet meteen geleverd worden. Volgende keer bestel ik toch maar 2 verschillende maten om te vergelijken

UITSTEKEND !!!

Bestelde maat was niet op voorraad maar ik kreeg keurig een mail hierover.

Binnen 1 week is mijn shirt bezorgd. Fijn materiaal en mooie kwaliteit.

doet wat ze zegggen

Prima product en service

Geweldige service

Helaas kon de bestelling niet in één keer geleverd worden en men kon ook niet vertellen wanneer het wel kon. Hiervan werd ik meteen op de hoogte gebracht. Het teveel betaalde bedrag werd per omgaande teruggestort op mijn rekening. Ook het telefonisch contact was erg vriendelijk en correct. Mw. zou mij op de hoogte stellen wanneer artikelen weer geleverd konden worden

Verkeerde levering meyeen opgelost

Hele goede service

Helemaal prima

Omgeruild voor een S. Dit geheel kosteloos. Dank je wel Marieta.

Prima service met een persoonlijke noot

De mooie producten werden op tijd bezorgd met een persoonlijk briefje erbij.

Alles ging supersnel. Toen ik besteld had kwam ik er achter dat ik de verkeerde shirts had besteld. Maar het pakket was al onderweg. Ik heb het direct terug gestuurd, met retourformulier, maar heb verder geen ontvangstbevestiging gekregen tot nu toe. Gevraagd om de shirts te ruilen voor een ander type. Hopelijk komt eea in de komende week goed. Vriendelijke groey, Hannie Nijhuis

Mooie shirts

Jammer dat de kleuren helemaal niet overeenkomen met de kleuten op de site. Verder wel mooie kwaliteit.

Correcte behandeling

Correcte behandeling

T shirts niet meer te leveren

5 besteld en 2 t shirts niet meer leverbaar. En ze staan nog gewoon op de site. Ik had ze beter ergens anders kunnen bestellen. Nu moet ik extra verzend kosten betalen. En vragen om het geld terug te storten. Omdatnik de alternatieven die geboden werden niet op prijs stel.

Heel mooi product en uitstekende service

Hele mooie omslagdoek.

Heel tevreden

Voor de eerste keer iets besteld bij MB styling. De bestelling was zeer goed verpakt en het bestelde product, een Slippely shirt is heel mooi en heeft een perfecte pasvorm. Ik heb dan ook een ander soortgelijk shirt besteld.

Prima shirts, ben al jaren fan

Draag de shirts al jaren. SLIPPERLY is top. De levering ging deze keer iets trager, dus 4 sterren.

Snel, professioneel en duidelijk.

Verkeerde kleur ontvangen, maar prima afgehandeld!

Heel fijn contact!

Mooi product en goede levering

Net als de vorige shirts heeft deze een goede pasvorm en voelt comfortabel. Mijn ervaring met de shirts welke ik al enige jaren met veel plezier draag is dat de kleur, materiaal en pasvorm optimaal blijft.

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.