Mijn bestelling was met zorg verpakt, bevatte een kleine attentie, kortom een cadeautje om te ontvangen.

Snelle en goede levering

Goed advies, prima service, persoonlijke aandacht.

Je kunt bellen, mailen, ruilen krijgt altijd prima adviesB

Goed produkt

Alles prima.

Vriendelijk, behulpzaam, goed en compact ingepakt!

Prima en vriendelijk

Prima, vlotte service

Goed product

Beste medewerker, Product is 8 punten voor de helft van mijn bestelling. Wacht op de tweede helft, was niet voorradig.

Een fijne webwinkel met mijn favoriete shirts

Al jaren droeg ik Slippely shirts. Onverwoestbaar; zelfs bij wassen op 40 graden en in de droger gingen ze nog járen mee. Maar er kwam een moment dat ze toch ‘op’ zijn. En Slippely bleek nog maar mondjesmaat verkocht te worden in mijn stad. Maar hoera, toen ontdekte ik deze website met veel modellen en kleuren. Heel blij mee!

Perfect verzorgd!

Ontzettend leuk om een pakketje ,wat met zoveel zorg is ingepakt, te ontvangen!

Mijn ervaring met uw webshop is prima. Keurige verzending.

Prima webshop, alleen had ik een licht zomertruitje verwacht. Ipv van een overigens kwalitatief goed T-shirt. Op de foto die staat op internet is dat verschil haast niet te zien. Jammer. Maria.

Mooie shirts en niet zo duur

Snelle levering. Prachtige shirts die lang meegaan. Er onstaan geen gaatjes. Ik heb ze al jaren en ze blijven mooi

Het bestelde artikel en de dienstverlening: Prima!

Goede service en snelle levering

Mooie shirts die snel geleverd worden. Ook een snelle reactie bij vragen.

Prima kleur, kwaliteit en pasvorm

Zie het bovenstaande

Vriendelijk en attent!

Leuk persoonlijk kaartje en attentie, heel vriendelijk!

Snel en adequaat

snelle service met persoonlijke tintje

Website ziet er mooi uit. Sjaal besteld, moet hem nog geen gebruiken maar het lijkt een mooie kwaliteit. Als brievenbuspakket, stevig, verpakt en er is een kleine attentie bijgevoegd, leuk. Zal er zeker weer iets bestellen.

Snel en netjes.

Wat een aandacht geven zij aan je bestelling

Prachtige verpakking met persoonlijke notitie kortom een feestje om het te ontvangen en uit te pakken !

Correcte afhandeling en mooie spullen

Ik had 4 shirts besteld maar er waren helaas maar 2 op voorraad. Het teveel betaalde bedrag werd gelukkig heel snel teruggestort op mijn rekening. Shirts zijn mooi en van goede kwaliteit. Voorraad in de webshop up to date houden is een klein verbeterpuntje. Maar verder super aardig en snel geholpen.

Vlotte service én artikel voldoet geheel aan de verwachtingen

Het artikel werd als brievenbuspakketje bezorgd (handig) en had ook nog eens een hele persoonlijke twist, waardoor het echt een leuk geschenk aan mezelf was!

Goed met 2 puntjes

Eerste bestelling was gewoon model en had het in maat M besteld thuis dacht ik nog had hem misschien beter in S kunnen bestellen Dus volgende bestelling heb ik S besteld en dat was het model met tulpnek in de kerrie kleur. Maar met dit model had ik misschien beter een M kunnen nemen maar weet het niet zeker. Het is al naar mijn lichaam gaan staan en vind ze mooie kwaliteit Ben vooral blij met het dubbele voorpand van de tweede bestelling. Alleen vond ik de kleur op de foto op de site nog mooier dan die in het echt. Maar ben stik tevreden verder en zal zeker nog eens bestellen en dan die met tulpnek. Ook snelle bezorging als brievenbuspakket.

Mooie verpakking , vriendelijk dame

Zal zeker gebruik maken van deze webshop

Goed meegedacht

Ik heb voor de tweede keer bij deze webshop besteld en wederom een prima ervaring. Er wordt snel en deskundig gereageerd op vragen per mail. Zelfs het toesturen van een stukje stof als kleuvoorbeeld was geen probleem. Bestelling wordt keurig verpakt, met een lekkere verrassing erbij.

helemaal tevreden zorgvuldig verpakt prima kwaliteit

helemaal tevreden over kwaliteit en de verzending

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.