Zorgvuldig, heldere communicatiemogelijkheden voor overlegoor

Netjes geleverd, maar vooral: makkelijk om op de juiste wijze te retourneren Belangrijk: duidelijk telefonisch te bereiken Heerlijk

Snel, vriendelijk, chocolaatje is leuk

Altijd prettig online winkelen Ruime keuze

Fijn om deze th shirt met deze prachtige kleuren te mogen ontvangen!

Snelle service en alles geleverd zoals besteld! Niks op aan te merken!

Heel correct en netjes

Mijn bestelling was keurig ingepakt met een persoonlijk briefje, heel attent !

Fijn shirt

Snel geleverd en het shirt is fantastisch!

Alles prima - er was alleen vrij laat inzicht in wanneer de levering zou worden bezorgd.

Verder geen commentaar

Uitstekende service en snelle levering

Zeer slecht.

Totaal geen communicatie, bovendien kleur niet goed (eigen fout), maar ruilen kost weer €4,95 en dat is het met niet waard.

Dit is vreemd! We hebben twee maal telefonisch contact gehad; toen heeft u het afleveradres nog veranderd.

Perfecte aankoop.

Ik heb al eerder hemdjes gekocht. Door de goede ervaring met deze deed ik opnieuw een aankoop.

Mooi shirt fijn materiaal

Netjes verpakt en geleverd. Leuk persoonlijke note erbij

enige puntje vind ik dat de kleuren niet goed te beoordelen zijn. de kleuren zien er op de website onnatuurlijk uit. is daar iets aan te doen, bijv door een ral-nummer toe te voegen?

Fijn contact

Super kwaliteit shirts. Blijven mooi ook na veel wassen.

Keurig varpakt alls volgend bestelling op tijd geleverd

1e keer dat ik wat heb besteld, prima geregeld. Stukje persoonlijke aandacht.

Prachtig hemdje.

Op de site een enorme hoeveelheid kleuren die de werkelijkheid goed benaderen. De hemdjes zijn gemaakt van viscose. Prettig draagbaar. Ze zijn voorzien van een God vallende ronde hals. Kortom een prima aankoop.

Mooie shirts. Topkwaliteit.

De shirts en hemdjes van Slippely hebben een goede kwaliteit, uitstekende pasvorm en ze zijn heel gemakkelijk in de was. Ik ben groot fan van dit merk.

Geheel naar verwachting besteld en ontvangen

Dat kan beter

Van de 3 Shippely artikelen die ik tegelijk besteld had, heb ik er 2 ontvangen. Één daarvan heb ik teruggestuurd vanwege een slecht gemaakte pasvorm. Het 3e artikel wordt nagestuurd, maar wanneer stond er niet bij. Al met al weinig reden om een hogere score te geven.

Blij met de levering

Transparant.

Het bedrijf is accuraat ingesteld Dat heeft mijn ervaring geleerd Mijn complimenten

erg fijn, snelle levering goeie kwaliteit

vlotte levering, lieve service

ruime keuze

ik bestel mijn basis T-shirts graag bij MB styling omdat er een ongelooflijke keuze is in kleuren. De kwaliteit is prima. Ik draag de Slippely shirts al jaren. rustig wassen en aan een hangertje drogen. nooit strijken, blijven mooi. Alle maten en kleuren zijn gewoon op voorraad.

Prima verzorgd

Ik heb al verschillende malen iets bij MB Styling gekocht en het is altijd prima verzorgd. Ben altijd erg blij met de Slippely shirts en hemdjes. Alleen de kortingsbon die erbij zit vind ik een beetje onzin; die is zo kort geldig dat het alleen maar zin heeft als je je bestelling in twee keer opsplitst (zodat je bij de tweede bestelling korting krijgt). Maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Prima.

Keurig en snel geleverd.

Mevr Brantlaan 7 5583 EA Waalre

040-2219324

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.