Prima.

Keurig en snel geleverd.

Keurig verpakt, snel in huis. Het chocolaatje is leuk

Keurig verpakt, snel in huis. Het chocolaatje is leuk

Ik ben erg blij met de mooie hemdjes

Ik moest er even op wachten maar de kwaliteit is top!

Prima, denkt ook mee over alternatieven.

TOP

de bezorging liep perfect ...... strandstoeltjes zijn ideaal voor een uurtje strand en makkelijk mee te nemen op de fiets. Ook vanaf deze plek een warme groet terug. ............. en vooral succes.

Top tops!

Goede tops en goede service. Een item retour gestuurd en is afgehandeld conform belofte op site. Prima!

Prima kwaliteit

Alle kleuren mogelijk, indien gewenst ook kleuradvies. Goede service als er onverhoopt iets mis gaat.

Je weet gewoon dat het mooi en goed is

Altijd weer blij met mijn aankopen. Goede kwaliteit, betrouwbare levering, een cadeautje!

Een doos poeder gekocht via deze website en is vlekkeloos verlopen en zal zeker in de toekomst opnieuw een bestelling plaatsen.

late levering

Shirts zijn hartstikke goed. De levering kan beter geregeld worden.

Goed s

Enige minpuntje.... Bij retourzending geen bevestiging.

Goede, persoonlijke service en mooie kwaliteit!

Goede, persoonlijke service en mooie kwaliteit!

Smaakvol en attent

Schitterende T shirts van mooi materiaal. Het wordt heel verzorgd en met een kleine attentie verstuurd. En bijgaande kaart maakt het persoonlijk. Heel leuk.

was prima in orde

alles was prima in orde, leuk ook dat chocolaatje erbij

Service met stijl !

Mooi product verstuurd met persoonlijke touch.

Zeer goede service.

Ik ben mijn kleding aan het aanpassen met de nieuwe kleurenanalyse. De keuze is heel uitgebreid. Het klopt inderdaad dat je in de loop der jaren in een andere categorie valt.

Snel bezorgd en prachtige t shirts

aandacht voor het product en de klant

Veel zorg besteed aan de verzorging. Toch mis ik het fysieke contact. Je wilt het product in handen hebben en zien, voordat je het koopt. In dit geval hou ik het omdat de stof en kleuren mooi zijn. Ik ga nu op zoek naar hemdje om de lage hals te compenseren. Dank je wel.

Snelle en goede service

Top! Superleuk kaartje erbij. En....een chocolaatje!mmm

Top! Superleuk kaartje erbij. En....een chocolaatje!mmm Kortom....daar word je blij van!

Geweldige camouflage make up.

De neutralizer bevalt prima, dank u!!

zeer goed

Ben blij met de snelle af handeling

Snelle, warme en liefdevolle levering

Snelle, warmen liefdevol ingepakt en geleverd

Lange levertijd

Op 19 februari 2 shirts besteld. Op de website stond: levering binnen 5 werkdagen. Op 3 maart ontving ik shirt nr 1. Het tweede shirt heb ik nog steeds niet ontvangen. Heb een paar keer contact gezocht met de eigenaresse, die snel en vriendelijk reageert. De lange levertijd komt omdat de shirts in Portugal gemaakt worden en door de corona is de levering vertraagd. Onduidelijk is wanneer ik mijn tweede shirt zal ontvangen. Als ik geweten had dat dat shirt niet op voorraad was, had ik het niet besteld.Misschien een tip om op de website te vermelden dat een bepaald shirt niet op voorraad is. Je kunt als klant dan eventueel een ander shirt bestellen, die wel op voorraad is of inderdaad de keuze maken om met veel geduld af te wachten.

Mevr Brantlaan 7

5583 EA Waalre

040-2219324

Over MB styling

Webshop met ruim assortiment Slippely shirts, Slippely hemdjes, Pure Kenya strandlakens, Shawls en Kleur en Kledingadvies.