Ik kreeg een mail dat het wegens drukte langer zou duren maar had het product toch binnen twee dagen in huis.

Snel aflevering

Ik heb een email ontvangen dat mijn bestelling wordt na 1 week afgeleverd..maar de was na 2 dagen bezorg.. wat een snel aflevering.. produkt is goed..

shop is goed uitgerust levert snel

super

Fijn bedrijf

Overzichtelijke website, goede prijzen en snelle en correcte levering

kan beter

niet de mogelijkheid om betaling te doen met mastercard,ook visa niet mogelijk,gaat aub met de tijd mee,ik heb gelukkig mogen achteraf betalen via overschrijving,had ook contakt met een vriendelijke dame,die me zelfs een mail stuurde dat de betaling aangekomen was.

Snelle levering.

Snelle levering en keurige verzending en communicatie.

Prima product en snel geleverd

Ik heb via de site advies gevraagd over het toe te passen product en kreeg dezelfde dag reactie. Aansluitend het geadviseerde product gekocht. Dit werd de volgende dag bezorgd. Gelijk de RVS schoorsteen (rond 150, met 4 bochten van 22,5 graden) geveegd en ik kan weer verder stoken. Ik ben dik tevreden!

Snelle levering, correct product.

heel positief

snelle vlotte levering met respect voor het materiaal

Product als omschreven

Vlotte afhandeling en snelle levering.

Bovendien mooie kwaliteit. Zeer tevreden

Keurig op tijd geleverd

Ziet er goed uit goede kwaliteit

Prima levering, binnen 2 dagen. Ze mogen wel de standaard tekst uit november 2022 weghalen waarin ze aangeven dat er achterstand is ;)

Vlot bestellen en vlot leveren

Doen wat ze zeggen

Glasplaat besteld voor onder de kachel en snel geleverd (ondanks de feestdagen). Goede prijs/kwaliteit verhouding en goed verpakt. Wij zijn er blij mee.

Duidelijke communicatie en nette verzending.

Tijdens de bestelling was duidelijk wat de verzendtermijn was en het pakket was heel zorgvuldig ingepakt.

Snel en juiste levering.

De bestelling was volgens order en binnen 20 uur geleverd.

Nette Webshop

Snelle afhandeling ook bij retourneren

top snelle levering

alles vlot verlopen

Zeer snelle verzending

Snel en correct geleverd.

Snelle en correcte levering. Scherpe prijs voor een goed product (kachelpijp thermometer).

snelle levering, goed advies

snelle levering, goed advies

voordelig en snel!

Duidelijke site, lage prijzen en snel geleverd.

Kauwenhoven 70 6741 PW Lunteren