1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op 05-01-19 een bestelling gedaan met als bezorgdatum 08-01-19 Bevestiging ontvangen per email echter geen bestelling ontvangen op 08-01-19 Na telefonisch contact blijkt levering niet mogelijk. Medewerker was wel bekend met de bestelling heeft echter geen moeite gedaan om contact op te nemen om mij te informeren dat bestelling niet mogelijk is. Geld zou worden terug gestort tot op heden nog niks ontvangen.

Beste Lenneke, Zoals duidelijk op onze website staat aangeven zijn we gesloten en is levering niet mogelijk. Toch heb je nog een manier gevonden om wat gembersnotjes te bestellen in een hoeveelheid die onder minimaal is., Dit was duidelijk niet de bedoeling en betreuren het ook zeer. We hebben dan ook het bedrag gelijk teruggestort. Maar omdat het via Paypal is duur het wat langer.

Pluspunten

Pro-actief

Heb aangegeven op de website mijn pakket op een algemeen ophaalpunt te laten bezorgen, echter is hij toch op mijn huisadres bezorgt.

Pluspunten

Snelle reactie op mijn mail

Verkeerde bezorging

Pluspunten

Consequent dezelfde kwaliteit van de sapjes. Ik gebruik het al jaren en altijd goed. Goede communicatie vanuit sapwinkel.nl. Kortom zeer tevreden klant.

Pluspunten

De sapjes zijn er snel en altijd op het moment dat jezelf kiest. Erg belangrijk met levensmiddelen. De sapjes zijn lekker en ik val er elke keer weer zo'n 6/7 kilo vanaf in een week. Door daarna op te blijven letten met eten en bewegen komt er daarna niet meer dan 2 kilo blij. Mede dankzij de sapjes dit jaar al meer dan 21 kilo afgevallen.

Ik vind een kuur wel erg duur. Daarnaast lijkt de kuurbeschrijving elke weer anders en komen er elke keer weer nieuwe dingen aan het licht m.b.t. tot op welk moment je welk sapje moet nemen.

Pluspunten

Constante kwaliteit van product en klantvriendelijkheid.

Pluspunten

heerlijke sapjes die op tijd zijn geleverd

Pluspunten

Gezonden en lekkere sapjes. Kant en klaar pakket om thuis te vasten. Goede beschrijving en eventueel ondersteuning. Levering altijd op tijd.

Pluspunten

Goede levering

Pluspunten

Heerlijke verse sapjes.

4 stars: good service, well treated

Pluspunten

Snelle bezorging en de sappen zien er goed uit en netjes verpakt allemaal!

Er zat geen beschrijving van de kuur bij, dus het is ietwat gissen hoe het werkt en die beschrijving is ook niet op de website te vinden. Dat zou wel handig zijn!

Pluspunten

snelle levering, goede service, lekkere sappen

x

Beste Folkje, Fijn je zojuist gesproken te hebben. We gaan je tips ter harte nemen. Hartelijke groet, Pammela

Eerder kunnen leveren

Pluspunten

Uitstekende service en uitleg over product

Pluspunten

Snelle levering, goede instructies

Smaken veranderen