1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op 05-01-19 een bestelling gedaan met als bezorgdatum 08-01-19 Bevestiging ontvangen per email echter geen bestelling ontvangen op 08-01-19 Na telefonisch contact blijkt levering niet mogelijk. Medewerker was wel bekend met de bestelling heeft echter geen moeite gedaan om contact op te nemen om mij te informeren dat bestelling niet mogelijk is. Geld zou worden terug gestort tot op heden nog niks ontvangen.

Beste Lenneke, Zoals duidelijk op onze website staat aangeven zijn we gesloten en is levering niet mogelijk. Toch heb je nog een manier gevonden om wat gembersnotjes te bestellen in een hoeveelheid die onder minimaal is., Dit was duidelijk niet de bedoeling en betreuren het ook zeer. We hebben dan ook het bedrag gelijk teruggestort. Maar omdat het via Paypal is duur het wat langer.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Gezonden en lekkere sapjes. Kant en klaar pakket om thuis te vasten. Goede beschrijving en eventueel ondersteuning. Levering altijd op tijd.

good service, well treated

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Folkje, Fijn je zojuist gesproken te hebben. We gaan je tips ter harte nemen. Hartelijke groet, Pammela