Pluspunten

Snelle levering, duidelijke uitleg

Aangeven dat de producten bevroren geleverd worden, zodat ze tijdig bij het afhaalpunt opgehaald worden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

heerlijke sapjes

bij het bestellen: als ik kies voor een afleverpunt, dan daar ook daadwerkelijk afleveren en niet aan mijn huisadres.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed en snelle service

zorgvuldig de doos inpakken. kuurbeschrijvingen niet ontvangen. ook per mail in eerste instantie geen kuur beschrijving ontvangen. letten op spelling ;) mijn naam is 2x fout geschreven.

Pluspunten

Lekkere sapjes. Ik heb eens een detox kuur gedaan wat goed vol te houden was, en nu in mijn zwangerschap neem ik extra vitamines door elke dag of om de dag een flesje te drinken. Netjes geleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Lekker sap, snel levering...

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Klant, Hartelijk dank voor je feedback. We nemen het zeker mee voor in de toekomst!

goede service, goed behandeld

Hallo Carla, hartelijk dank voor je positieve score! Daar zijn wij heel erg blij mee! We hebben standaard pakketten maar je zou ook kunnen kiezen voor het zelf samenstellen van het pakket. Dan kun je kiezen voor Sober-up en Winter-glow. Vooral de laatste is heerlijk in de winter en kun je zowel koud als warm drinken. Daarnaast hebben we nu het Balans je Leefstijl pakket voor die gene die écht hun leefstijl om willen gooien. Neem een kijkje op de site of neem contact met ons op als interesse hebt. Nogmaals hartelijk dank!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg lekkere sapjes, dus helemaal niet moeilijk om sapkuur vol te houden. Ik blijf denk ik elke dag een sapje drinken, kan ik ook af en toe een maaltijd overslaan als ik weer eens gezondigd heb.

Ik zou wel op de zaak sapjes willen hebben, hebben jullie ook daar wat voor?