WAT EEN GEWELDIG BEDRIJF

Na 5 jaar toe aan een nieuwe scootmobiel. Opnieuw een DRIVE6 STD-3 wiel, maar nu met lithium accu's. In het najaar van 2023 eerste contact met Frank Kamphuis, waarbij ik mijn wensen kenbaar kon maken. Rond de jaarwisseling definitief de beslissing genomen en gekocht. De enorme klantgerichtheid van Frank en zijn team is weldadig. Zus Sandra en de moeder werken ook in het bedrijf. Bij aflevering afgelopen donderdag was daar vader Kamphuis. Ook hij straalde rust en klantgerichtheid uit. Een verademing om mee te maken. Een bedrijf om zeker aan te raden

Ik had verkeerd maat doorgegeven hebben jullie veranderd top echt kwaliteit van leververing servis beleeft heid echt top echt aan rader

Ik heb een goede indruk van. Zorgtotaal

Zorg Totaal is een winkel die zijn naam eer aan doet!

Ons bezoek aan Zorg Totaal voelde aan als een warm bad! Waar je nog écht geholpen wordt! Waar er nog tijd wordt genomen voor adviezen en vragen! Wij zijn dan ook super blij met de keuze scootmobiel die het geworden is. Ik beveel dan ook een ieder dit bedrijf aan, die dóét wat zijn naam al zegt "Zorg Totaal" !!

Geweldig blij met de zorg totaal winkel

Wat ben ik fantastisch geholpen met een nieuwe scootmobiel en rollator.Zelfs de rollator stok was binnen een dag geleverd, Hartelijk dank voor de inzet van de familie Kamphuis. Heel erg blij met deze geweldige mensen.

Heerlijke ouderwetse zorgvuldige klantvriendelijkheid!

Graag voldoe ik aan het verzoek een review te schrijven. Want ik ben onder de indruk van de deskundigheid en accuratesse van Sandra, Frank en Julian. Uitstekende adviezen wat betreft de rugsteun voor de rollator van mijn schoonmoeder en uiterst snelle levering. Zeer veel dank en Vrolijke Paasdagen! Hubertus Friederichs

Hadden een kleine bestelling hadden er een probleem mee de mensen daar hebben ons super geholpen 1000% top

snel geholpen, en goede service.

Prima voorlichting.

Prettig geholpen.

Goed geholpen

Goed geholpen en ik kon er op wachten

Fijne winkel om te komen. Goed personeel weet van de hoed en de rand.

Zoals boven beschreven

Deskundig, uitstekende adviezen en ruim tijd voor de klant

Betrokken en zeer ervaren medewerkers.

We zijn echt heel prettig geholpen.

Mijn man was op zoek naar een stabiele vouwscootmobiel. Vivo 4 Deze stond hier perfect in de winkel en werd ook gelijk aangepast op zijn linkerhand wat betreft bediening. Daarna kon hij gelijk mee. Frank hielp mee hem in de auto te doen, dus gelijk een goede oefening. Wij zijn zeer tevreden en zullen terug gaan daarheen als we weer wat nodig hebben.

prima winkel en super service

aardige mensen die je goed helpen met de vragen die er zijn. ruim assortiment en goede hulp.

Uitstekend geholpen

Hele vlotte vriendelijke afhandeling

Goede duidelijke informatie en erg klantvriendelijk

Er werd goed geluisterd en goed mee gedacht.

xxxxxxxxx

Goede ervaring

Luisteren goed en helpen je uitstekend Nemen alle tijd voor je. Gaan goed om met ouderen.

Super service!

Makkelijk telefonisch bestellen, goede telefonische bereikbaarheid, bezorging en montage tot in de woonkamer. Super!

superrrrr goed geholpen

goed geholpen voor welke band ik moest hebben want de merk die ik had hadden ze niet maar ik ben er blij mee snel aan gekomen

Heeeeel prettig!

Fijn contact zowel bij de verkoop als bij de aflevering. Chapeau!

Optimale Service

Hier voel je je echt klant. Ontzettend goede service en heel vriendelijk advies zonder dat men zich opdringt. Het is echt een aanrader om hier naar toe te gaan of via hun webshop te bestellen. Service in hoofdletters !!!

mijn scootmobiel heeft een onderhoudsbeurt gehad. De monteur was erg vriendelijk

De monteur heeft zelfs de scootmobiel nog opgepoetst. Zodat alle vingerafdrukken er af zijn. Helemaal top

zeer goede service

mijn bestelling was zeer snel geleverd na controle bleek 1 onderdeel manco te zijn na 1 mailtje binnen 24 uur nageleverd PERFECT

Over Zorgtotaalwinkel

Waarom Zorg Totaal? Wat ons motiveert, is het bieden van een goede oplossing voor uw uitdaging. Of het nu gaat om een standaardoplossing, of een maatwerk oplossing voor uw situatie. Hoe doen we dat? Wij hebben een ruime sortering aan hulpmiddelen, van scootmobielen, hoog-laag bedden en sta-op stoelen tot rolstoelen, rollators en meer. Wat levert dat op? Ons klantenbestand bestaat uit een groot aantal klanten die ons samen beoordelen met 5/5 sterren! Dit heeft ons inmiddels bij klanten door heel Nederland gebracht en zelfs ver over de Nederlandse grenzen. Afstand is daarom voor ons geen probleem, maar een uitdaging die we graag aangaan. Graag tot ziens! Bezoek ons vandaag nog of bel ons op 0318-241001.