Prima, meedenkend bedrijf met vriendelijk en meedenkend advies.

Ik had accu's voor mijn scootmobiel besteld. Kreeg de andere dag een telefoontje van een vriendelijke medewerkster dat helaas de accu's tijdelijk niet leverbaar waren. Dat is uiteraard overmacht omdat hun leverancier deze pas in december kon leveren aan de zorgtotaal winkel. Noodgedwongen bij een ander bedrijf besteld. Kreeg ik de andere dag weer een telefoontje van dezelfde vriendelijke medewerkster met eventueel een andere oplossing. Ik vertelde haar dat ik inmiddels elders mijn bestelling had gedaan. Ze reageerde zeer begripvol. Mijn betaling werd gelijk keurig netjes teruggestort. Hiermee wil ik maar zeggen dat dit een bedrijf is wat zeer meedenkend en begripvol is. Een volgende bestelling zal ik zeker weer bij hun plaatsen.

Uitmuntende service !

Het kleine voorwieltje van een oudere rolstoel was kapot. Voor € 10 een paar "sloopwieltjes" gekocht. De asmaat was niet de goede, maar de maat van de lagers wel; dus zijn de oude lagers overgezet. Dat is goede service en heel klantgericht. Petje af !

We zijn goed behandeld en zeer tevreden .

Echt al jaren zeer tevreden klant.

Ik ben al jaren klant. Snelle levering. Goede klantenservice. Ook met onderdelen en hulp op afstand. Een zeer tevreden Sagitta bezitter. Hij is echt met mijn actieve levensstijl niet stuk te krijgen. Thanks echt zo ontzettend blij met jullie!

Goede dienstverlening

Na de ongelukkige transportperikelen van de eerste levering ... waren wij zeer verrast door de goede communicatie en de spontane toelevering van een naar mijn oordeel veel kwalitatiever materiaal. Nogmaals bedankt. André de schutter Brussel

Topservice!

Glijzeil besteld door de post zeer vertraagd aangekomen . Ondertussen een tweede gekregen gratis! Wat een service!

GROTE KLASSE!!

Grote Klasse hoor!! De mensen hebben luisterend oor, tevens je woord je met alles over eens!!! KLASSE DE MENSEN VAN ZORGTOTAAL WINKEL TE EDE.

is in 1 woord af

Bestelling is snel bezorgd

Ben zeer tevreden.

Duidelijke website en zeer goede bezorging. Zeer netjes verpakt.

Duidelijke site, snel geleverd.

Prima geholpen, prima onderdelen en vlotte verzending

Prima geholpen, prima onderdelen en vlotte verzending! Wat je dus verwacht van een op het Internet opererend bedrijf. Top!

Super betrouwbaar en goed

Goede service en uitleg

ZORGTOTAALWINKEL het adres voor zorgartikelen

Perfecte afhandeling van de bestelling die een dag na de bestelling keurig werd bezorgd.

Meedenken en oplossen.

Dag Sandra. Hartelijk dank voor de snelle oplossing. Sleutels passen perfect. Slotje terugsturen? Je weet vast ook wel wat de accu’s kosten en welke het moeten zijn. Mobiel is 2 jaar niet gebruikt. Met VR.gr. Bert Rozenga

WAUW

WAUW....Zelden kom je tegenwoordig nog mensen / bedrijven tegen die zo meedenkend zijn, die zo goed je vragen beantwoorden en die binnen een uur je bestelling op de post doen om ervoor te zorgen dat je het de volgende dag binnen hebt. Prijs is goed, Kwaliteit is goed, service is super, en de klantvriendelijkheid is geweldig. Wat wil je nog meer .... Ben zo blij dat ik het niet kon laten om deze geweldige review te schrijven. Hartstikke Bedankt. Ga zo Door, Groetjes Familie Philip

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik ben telefonisch goed geholpen. Er werd met me meegedacht. Snelle levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

nette en vriendelijk personeel .en hebben ook verstand van zaken

internet werkt heel slecht op de website voor bestellingen, daarom moet je altijd bellen terwijl het zo gemakkelijk kan

• Kennis & Vakmanschap

Beste Carlos, Bedankt voor uw review. Mede dankzij uw feedback hebben we inmiddels ons systeem geüpdatet en (alle) problemen zijn nu opgelost. Mocht u toch nog tegen problemen aanlopen, dan horen we het natuurlijk graag. U mag (als dat de voorkeur heeft) natuurlijk ook telefonisch bij ons bestellen. Nogmaals bedankt en als er vragen zijn, u weet ons te vinden! Vriendelijke groet, Zorg Totaal

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nemen alle tijd voor een goed advies, deskundig, goede prijs kwaliteit verhouding, prima service.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service. Er was wat vertraging met de aflevering. Zij belden mij en het werd heel netjes opgelost

Beantwoording van mijn mail liet even op zich wachten, daarna prima reactie.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle communicatie, en vlotte levering.