Ben zeer tevreden.

Duidelijke website en zeer goede bezorging. Zeer netjes verpakt.

Duidelijke site, snel geleverd.

Prima geholpen, prima onderdelen en vlotte verzending

Prima geholpen, prima onderdelen en vlotte verzending! Wat je dus verwacht van een op het Internet opererend bedrijf. Top!

Super betrouwbaar en goed

Goede service en uitleg

ZORGTOTAALWINKEL het adres voor zorgartikelen

Perfecte afhandeling van de bestelling die een dag na de bestelling keurig werd bezorgd.

Meedenken en oplossen.

Dag Sandra. Hartelijk dank voor de snelle oplossing. Sleutels passen perfect. Slotje terugsturen? Je weet vast ook wel wat de accu’s kosten en welke het moeten zijn. Mobiel is 2 jaar niet gebruikt. Met VR.gr. Bert Rozenga

WAUW

WAUW....Zelden kom je tegenwoordig nog mensen / bedrijven tegen die zo meedenkend zijn, die zo goed je vragen beantwoorden en die binnen een uur je bestelling op de post doen om ervoor te zorgen dat je het de volgende dag binnen hebt. Prijs is goed, Kwaliteit is goed, service is super, en de klantvriendelijkheid is geweldig. Wat wil je nog meer .... Ben zo blij dat ik het niet kon laten om deze geweldige review te schrijven. Hartstikke Bedankt. Ga zo Door, Groetjes Familie Philip

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik ben telefonisch goed geholpen. Er werd met me meegedacht. Snelle levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

nette en vriendelijk personeel .en hebben ook verstand van zaken

internet werkt heel slecht op de website voor bestellingen, daarom moet je altijd bellen terwijl het zo gemakkelijk kan

• Kennis & Vakmanschap

Beste Carlos, Bedankt voor uw review. Mede dankzij uw feedback hebben we inmiddels ons systeem geüpdatet en (alle) problemen zijn nu opgelost. Mocht u toch nog tegen problemen aanlopen, dan horen we het natuurlijk graag. U mag (als dat de voorkeur heeft) natuurlijk ook telefonisch bij ons bestellen. Nogmaals bedankt en als er vragen zijn, u weet ons te vinden! Vriendelijke groet, Zorg Totaal

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nemen alle tijd voor een goed advies, deskundig, goede prijs kwaliteit verhouding, prima service.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service. Er was wat vertraging met de aflevering. Zij belden mij en het werd heel netjes opgelost

Beantwoording van mijn mail liet even op zich wachten, daarna prima reactie.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle communicatie, en vlotte levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service en afhandeling

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Besteld en de volgende dag in huis, zonder verzendkosten, wat wil je nog meer?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer vakkundig geholpen in mijn zoektocht naar 4 nieuwe wieltjes voor een trippel-stoel. Na wat heen-en-weer mailen en bellen heeft zorgtotaal de juiste wielen kunnen vinden en verstuurd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

makkelijk en open contact. Klantvriendelijk, persoonlijk, ons inziens goede producten voor een eerlijke prijs.

Jammer dat ze kortgebruikte artikelen niet terug kopen......

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een ruime selectie heeft dit bedrijf! Erg goed geholpen, ik ben tevreden. Kom zeker terug als we nog eens iets nodig hebben.

de showroom is wel erg groot, dus het is even zoeken om de rollators te vinden. misschien eens bordjes plaatsen?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

I'm satisfied with products

perfect, definitely recommended

Positive

Budget friendly option

• Price
  • Quality

goede service, goed behandeld

Pluspunten

In 1 woord Prima

Over Zorgtotaalwinkel

Waarom Zorg Totaal? Wat ons motiveert, is het bieden van een goede oplossing voor uw uitdaging. Of het nu gaat om een standaardoplossing, of een maatwerk oplossing voor uw situatie. Hoe doen we dat? Wij hebben een ruime sortering aan hulpmiddelen, van scootmobielen, hoog-laag bedden en sta-op stoelen tot rolstoelen, rollators en meer. Wat levert dat op? Ons klantenbestand bestaat uit een groot aantal klanten die ons samen beoordelen met 5/5 sterren! Dit heeft ons inmiddels bij klanten door heel Nederland gebracht en zelfs ver over de Nederlandse grenzen. Afstand is daarom voor ons geen probleem, maar een uitdaging die we graag aangaan. Graag tot ziens! Bezoek ons vandaag nog of bel ons op 0318-241001.