Leuk en klantvriendelijk

Leuke, klantvriendelijke winkel. Had een verkeerd product toegestuurd gekregen. Na een mailtje is het juiste product nagestuurd en mocht ik het andere houden. Kreeg ook zeer snel reactie op mijn mail.

TOP

topproducten, ze zijn uniek, niet van die standaard cadeautjes die je in iedere winkel koopt. Goede prijs en heel snel verzonden!

Lief knuffeltje.

Met een lief persoonlijk bericht

Cadeautje werd snel verzonden, goed contact via de mail en verder nog een leuk bedankje ontvangen. Erg tevreden!

Vlotte bestelling

Mooi rugzakje maar jammer genoeg te klein. Telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. Als ik weer iets nodig heb bestel ik zeker.

Helemaal prima, goed geholpen en veel keuze

Mijn bestelling is prima verlopen. Alles netjes ingepakt, snel bezorgd en met een klein cadeautje erbij.

Goed alleen jammer dat de kwaliteit niet was wat ik verwachte Dus retour g

Professioneel

ruime keuze, snel geleverd

Attente klantenservice

Goed geholpen door iemand van de klantenservice toen ik mijn cadeautjes extra leuk wilde laten inpakken met een kaartje erbij. De bestelling verliep vlot en een aantal mensen waren heel blij met de cadeaus.

Erg leuk assortiment en actie

Tijdens een leuke actie heb ik een aantal items gekocht van de schattige Bunnies by the bay. Wat zijn dat lieve en zachte knuffels zeg, ik heb er mijn neefje en nichtje heel blij mee gemaakt. En eentje heb ik er zelf gehouden;-). De bestelling werd snel en netjes bezorgd en er zat ook nog een extra cadeautje bij. Wat ik Beste Vriendjes nog zou aanraden is ook op leeftijd te sorteren. Dat maakt het zoeken wat makkelijker.

Een snelle service

Geweldig service en wat een mooie slaapzakken, mijn kleinkind zal hier heerlijk in kunnen slapen. Wat een leuke verrassing zat er trouwens bijnier pakket'super! Ik ben zeer tevreden!

Prima service en goede kwaliteit

Hele fijne webshop. Ik had een fout gemaakt en werd daar voor meteen gewaarschuwd. Mooie kwaliteit speelgoed en vlot bezorgd.

mooi bedrijf dat met je meedenkt

Er was iets niet helemaal goed gegaan bij de verzending maar de mensen achter Beste Vriendjes kwamen met een mooie oplossing.

Leuk assortiment en fijn persoonlijk contact

Ik had wat vragen over een muziekmobiel. Ik ben goed geholpen en de bezorging was snel. Alles was netjes en stevig ingepakt, met een leuke kaart en cadeaubon erbij. Super!

watt besteld is, word ook geleverd.

heel goed.wat ik bestelde werd ook geleverd. en een goede kwaliteit. ook snelle levering. zeer goede ervaring.

Goede service!

Ik had een vraagje over de bestelling, die werd snel beantwoord en vervolgens werd de bestelling snel geleverd, top!

Leuk persoonlijke service voor de samenstelling van een kraampakket, snelle levering en netjes verpakt.

Goede communicatie en een persoonlijke note

Prima gegaan, goede communicatie, besteld en volgende dag al in huis. Stevig ingepakt en helemaal blij met Grote Haas!

Pluspunten

Snel in huis en goed verpakt.

Pluspunten

Dit was de eerste keer dat ik iets heb besteld. Het kon helaas niet geleverd worden. Gelijk het geld retour gestort. En een nette en vriendelijke mail ontvangen.

Geen verbeterpunten of tips

Pluspunten

Prima communicatie en snelle levering. Mooie combinatie van een speelkleed en een muziekmobiel. En leuke extra's bij de bezorging.

Misschien een speciale pagina voor bedrijven op de website?

Pluspunten

Telefonisch goed geholpen met wat meer informatie over een kraampakket. En na de bestelling is alles prima en snel bezorgd. Mijn vriendin was ook ontzettend blij met het kraamkado met het lieve en persoonlijke kaartje.