Pluspunten

Contactueel sterk.

Misschien iets meer diversiteit in de kraampakketten.

Hartelijk dank voor het invullen van de review en uw feedback. En fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Met uw verbeterpunt gaan wij zeker aan de slag en in 2019 komen er mooie nieuwe kraampakketten bij.

Pluspunten

Uitstekende en snelle service. Complimenten.

Pluspunten

Goede communicatie en fijne persoonlijke service. Zelf een koffertje samen gesteld met een kleine knuffel, een knuffeldoekje en een vrolijke kaart met envelop. En handig dat ik het pakket zelf op kon halen.

Niet echt, leuk zo, misschien meer duurzame producten.

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw kadootjes en dat alles goed is verlopen. Duurzaamheid is voor ons zeker belangrijk, er komen steeds meer duurzame kadootjes in de shop en ook proberen wij zoveel mogelijk alles gerecycled te verpakken.

Pluspunten

Kreeg netjes bericht dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad was en dat ik evt. hele bestelling kon annuleren. Maar ondanks dat het niet op voorraad was toch de zelfde week nog alles geleverd. Ook de cadeaubon voor volgende bestelling was een verassing !! Netjes alles veilig verpakt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Op dit moment nog niet

Ik heb wat besteld meer dan een week terug maar er was niet echt duidelijk aangegeven dat ze dicht waren. Zou fijn zijn als dat duidelijker word aangegeven want heb nu daardoor mijn bestelling niet binnen

Wij hebben na onze vakantie direct contact opgenomen met excuses voor de onduidelijkheid dat wij dicht waren. De bestelling is direct verzonden en deze is goed ontvangen door de klant.

Pluspunten

Perfecte vlugge levering van bestelling

Pluspunten

Leuke spulletjes Leuke prijs Verzendkosten nvt bij 20 euro Cadeau bon 5 euro en Handgeschreven kaartje erg leuk!

Prima ! Geen tips van mij

Pluspunten

Snelle afhandeling, geen verzendkosten boven 20 euro

Pluspunten

Prima levering, persoonlijke kaart erbij, geen minpunten

Niet

Pluspunten

Snel en duidelijk met informatie, persoonlijke benadering.

Pluspunten

hele snelle service en het persoonlijke contact vind ik een pluspunt.

geen. ga zo door.

Pluspunten

alles prima verlopen.

Pluspunten

echt top zo netjes alles afgeleverd

Ga zo door!!!!!!!!!!

Pluspunten

2x een knuffel besteld alles keurig op tijd en 2 keer een lief kaartje erbij.

Pluspunten

- Leuke artikelen en ruime keuze - Zeer nette prijzen en kortingen - Snelle levering en goed verpakt - Vriendelijke communicatie - Soms leuke gratis extra's

- Nee, is zo al TOP!!

Pluspunten

Duidelijke communicatie, overzichtelijken en gebruiksvriendelijke site en snelle levering met een persoonlijk tintje.

Pluspunten

Super bedrijf , vrijdag middag rond 15:00 contact gehad en vervolgens het geen besteld wat ik nodig had(had een verdrietig dochtertje thuis die haar tut doekje(tijgertje) kwijt was... en rond 15.50 al een bericht van post nl dat het onderweg was , binnen 45 minuten na bestelling! En de volgende dag al geleverd ! Met een onwijs lief kaartje erbij! Super bedankt!

Geen verbeterpunten ! Zoals ze de klanten benaderen is gewoon top , veel bedrijven kunnen hier nog van leren!

Pluspunten

Mooie exclusieve producten! Ben erg tevreden met mijn aankoop. Ik zal zeker nog eens een aankoop doen!! Leuke mei actie en de prijs ten opzichte van 'collega' shops echt top! Snelle verzending.

Pluspunten

Goede service Goede communicatie

Pluspunten

Vriendelijk . Snelle service. En een leuke lieve handgeschreven kaartje erbij. Een bedrijf met een hartverwarmend gevoel!

Niks. Perfect

Pluspunten

Super snelle levering voelde heel persoonlijk door het geschreven kaartje. Echt leuk Keurig verpakt Was er heel erg blij door verrast Goede communicatie

Ik heb geen verbetertips. Zou gewoon zo doorgaan!

Pluspunten

snelle levering, betrouwbaar, maar grootste pluspunt, je kunt achteraf betalen.