Erg goed.

Ik werd erg vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Hierna erg snel geholpen met de eerste foto's. Hierna door met het consult. Een duidelijke uitleg en een persoon die echt met je meedenkt. Deelt ook eigen ervaringen en hebt het gevoel dat ze echt persoonlijk meekijken naar de beste keuze.

Super vriendelijke dame!

Mijn eerste afspraak gehad! Super vriendelijke dame die al mijn vragen beantwoord heeft en heb de behandeling als erg prettig ervaren! Kijk uit naar mijn 2e afspraak.

Een hele geweldige ervaring gehad, zit nu op mijn 9e maand na mijn haartransplantatie bij Globalhair en ben al heel erg tevreden met hoe het eruit ziet. Voor mijn haartransplantatie had ik andere klinieken benaderd, die zeiden dat ze mij niet konden behandelen. Globalhair heeft gezegd dat ze mij wilde behandelen, en dat ik een mooi eindresultaat zou krijgen. Het resultaat is nu al mooi, en we zijn nog niet eens bij het eindresultaat! Geweldig personeel verder, ze helpen je goed en leggen alles tot op de puntjes uit wat er gebeuren gaat, en stellen je gerust op de dag van de behandeling. Overweeg je een haartransplantatie te willen doen, ik zou niet twijfelen of verder zoeken, Hier bij Globalhair moet je zijn voor een perfect resultaat!

Afscheid van mijn onzekerheid

Na een mislukte haartransplantatie elders ben ik door heel veel bedrijven afgewezen. Via een vriend die een mooie haarbos had gekregen bij jullie ben ik bij jullie terechtgekomen. Jullie gaven direct aan dat jullie mij weer een mooie bos haar zouden geven. Ik was best sceptisch door mijn eerder mislukte haartransplantatie elders. Ik ben nu 5 maanden verder en enige wat ik kan zeggen is dat ik spijt heb dat ik niet mijn eerste haartransplantatie bij jullie heb gedaan. Alles wat jullie beloofd hebben zijn jullie nagekomen. Al het personeel is super vriendelijk van consult tot de begeleiding in Turkije tot de vitamine behandeling. Bedankt voor het teruggeven van mijn zelfvertrouwen. Ik raad het iedereen aan. En heb zelf spijt dat ik niet direct bij de eerste behandeling voor jullie heb gekozen

Geweldige ervaring.

Wat een geweldig bedrijf. Super professionele mensen maar daarnaast zijn ze erg betrokken en super aardig. Vanaf het eerste contact tot nu ( maanden na de operatie) heb ik nog steeds contact met ze. Uiteraard ook al super blij met het resultaat!

Professioneel!

Super goede ervaring gehad.. zit nu op me 5e maand na mijn haartransplantatie bij Globalhair en ben nu al erg tevreden. Voor mijn haartransplantatie heb ik andere klinieken benaderd, die zeiden dat ze niks konden betekenen voor mij. Globalhair heeft wel gezegd dat ze mij wouden behandelen, + dat ik ook een mooi eindresultaat zou krijgen. Resultaat is nu al mooi, terwijl het nog geeneens het eindresultaat is. Heel vriendelijke personeel verder, ze helpen je goed en zijn eerlijk met je. Als je een haartransplantatie wilt begaan, ik zou niet twijfelen voor deze mensen!

Uitstekend geregeld allemaal!

Hallo ik had 3 weken geleden een intake met Berkan , die heeft me alles tot in de puntjes alles uitgelegd en hij had alle zorgen bij me weggenomen. Uiteindelijk ben deze week in turkije geweest bij global hair voor een haartransplantatie. Alles was tot in de puntjes verzorgd van hotel tot transfer en de behandeling was voor ik het wist om, tijdens de behandeling is er ook een pauze en word er eten voor je klaargemaakt, na uitleg was ook super en duidelijk Nu afwachten op het resultaat!

Haartransplantatie bij Global Hair uitstekend

Onlangs heb ik een Haartransplantatie laten doen bij Global Hair. De behandeling is perfect en ook pijnloos verlopen. Er wordt goed gecommuniceerd en duidelijk uitgelegd wat ze gaan doen. Nu wachten op het eind resultaat. Tot nu toe een dikke 10 voor Global hair.

Heel goed geholpen, alles heel duidelijke uitgelegd en onwijs blij met het eindresultaat.

Professionaliteit op en top

Na een tijdje onderzoek gedaan te hebben uiteindelijk bij Global Hair terecht gekomen. Na een intakegesprek waarin alles duidelijk stap voor stap werd verteld, besloten om de stap te zetten en de ingreep in te plannen. Mijn ervaring is uitstekend. Alles was goed geregeld en het personeel was zeer vriendelijk. De behandeling ging erg goed en de nazorg is ook uitstekend. Al met al zeker een aanrader!

ALLES was dik in orde!

Na heel veel aarzelen en opzoekwerk ben ik een haartransplantatie ondergaan bij Global Hair in Turkije. Ik werd gelijk goed ontvangen aan de luchthaven (in een luxe busje) en naar het hotel gebracht. De dag van de operatie stond de chauffeur samen met een aardige perfect Nederlandstalige man klaar om mij naar het ziekenhuis te brengen. Onderweg naar het ziekenhuis kreeg ik een uitgebreide uitleg over hoe de behandeling zal verlopen. Voor de operatie werd er een bloedonderzoek gedaan ivm eventuele ziektes. Na goedkeuring zijn ze aan de behandeling begonnen. Bij elke stap kreeg ik een duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren. Enkel de verdoving voelde wat vervelend aan (wat normaal is), verder heb ik niks gevoeld van de operatie zelf. Rond 12u heb ik een lunchbreak gekregen, die was heerlijk! De baas zelf is ook enkele keren langsgekomen om te checken hoe de behandeling verliep. Verder was de Nederlandstalige man altijd in de buurt voor moest ik vragen hebben of moesten de specialisten me iets willen vragen of zeggen. Elke vraag werd dan ook heel uitgebreid en duidelijk beantwoord. Ook zorgde hij ervoor dat ik mij ten alle tijde goed voelde tijdens de operatie. Na de geslaagde behandeling kreeg ik nog een duidelijke uitleg over de nazorg (deze krijg je ook in een document opgestuurd), aangezien dit heel belangrijk is voor de gezonde herstelling. Verder kreeg ik ook antibiotica, medicatie, verband, een nekkussen en een hoofdband mee (zorgt ervoor dat het vocht niet naar beneden zakt.) De volgende ochtend kwam de arts naar mijn hotelkamer om te checken hoe het eruit zag en het verband te verschonen. Erna werd ik naar de luchthaven gebracht. Om de 2 dagen stuur ik foto's naar GH via whatsapp, en geven zij feedback. Ook mijn vragen worden gelijk beantwoord. De nazorg is dus ook 10/10! GH is zeer professioneel, behulpzaam zowel voor als na de behandeling. & Istanbul is een heel mooie stad! Als je een enkele dagen eerder kan gaan, raad ik je dat zeker aan!

Globalhair maakt het waar

Na lang te hebben geaarzeld, heb ik toch de beslissing genomen om een haartransplantatie te doen. Na veel research gedaan te hebben. Ben ik bij Globalhair uitgekomen. De gesprekken die ik via de telefoon en via app zijn heel erg aangenaam verlopen, en alle werden netjes beantwoord. Bij aankomst in Instanbul stond taxi netjes op ons te wachten om naar het hotel te brengen. Op de dag van de operatie werd ik op de afgesproken tijd opgehaald door de Nederlandse begeleidster en de arts, die gedurende operatie aanwezig was om alles door te nemen en alles te vertalen, en ook tijdens operatie vroeg ze meerdere malen of het mij alles goed ging. Ook de artsen nemen de tijd voor je om alles goed door te nemen hoe ik mijn haren zou willen hebben. En dan beginnen ze de haarlijnen te tekenen, en ik moet zeggen dat ze het in 1x perfect uitzag. En als je het ermee eens bent, dan beginnen ze met de verdoving, ik heb zelf voor de comfort verdoving gekozen, deze voel je nauwlijks en is aangenamer. De extra verdoving is wel wat pijnlijker maar het is even doorbijten. Na paar minuten voel je er helemaal niks van. De operatie heeft ongeveer 6 uur geduurd, en moet zeggen dat ik vrij comfortabel erbij lag. Na de operatie mocht ik in de spiegel kijken hoe het geworden was, en met één woord BRILJANT ze hebben de operatie perfect en met vakkundig uitgevoerd. Ik wil de team van Globalhair Steven, Derya en de artsen in Instanbul bedanken met het hele proces, jullie hebben top werk geleverd.

Echt geweldig resultaat gekregen met mijn haartransplantatie, artsen zijn kundig en je wordt goed verzorgd. Ook de Nederlandse assistente is uiterst behulpzaam en nam bij mij veel stress weg ivm de taalbarrière, en wat er ging gebeuren legde ze continue goed uit. Dat was me veel waard. Contact via de app was ook prima, dat scheelt ook dat je dat vertrouwen hebt in een vreemd land. Al met al best spannend, maar zou het zo weer doen! Kijk echt uit naar hoe m'n haar gaat groeien nu. Bedankt Global Hair.

Super en super professionele bedrijf

Echt was super Ik ben echt goed geholpen van chauffeurs, hotel tot aan harttransplantatie kliniek. Nazorg was helemaal top, vrouwelijke begeleider die voor mij alles ging uitleggen en vertalen was geweldig. De behandeling van haartransplantatie ze wisten precies wat ik wou hebben en een goede nazorg geleverd doorhun .Eten was perfect super!! Berkan was nog langs geweest ..geweldig!!! Ik zou zeker weten mensen hier heen sturen GlobalHair geen worden voor jullie zijn toppers!!

Op en top Professionaliteit

Na lang en uitgebreid op internet gesurft te hebben naar de beste, betrouwbaarste en (voor mij) betaalbare haartransplantatie specialist ben ik bij Globalhair uitgekomen. Ben van nature behoorlijk sceptisch en kritisch zeker na het lezen van diverse zeer positieve reviews(met name hier), instagram en YouTube maar nu ik het hele proces in Istanbul zelf ondergaan heb weet ik de positieve reviews daadwerkelijk op waarheid berusten. Ik ben uitstekend opgevangen, geïnformeerd en professioneel begeleid op de dag van de operatie door n hele aardige Turkse dame, die in Nederland is opgegroeid. Zij zorgde ervoor dat je jezelf relaxt voelt voordat je geopereerd wordt, er wordt vooraf keurig n pcr test gedaan(met name voor de terugreis de volgende dag)beneden in dat ziekenhuis. Globalhair heeft in dat ziekenhuis een geheel eigen afdeling en daar staan de specialisten klaar, vooraf wordt wel n bloedonderzoek gedaan ivm misschien mogelijke ziektes. Mocht dat verder in orde zijn gaat alles soepeltjes, verdoving is wat irritant maar je moet er wel iets voorover hebben. De lunch was heerlijk!!!Na die lunch verder geopereerd (want dat is het eigenlijk), de baas(Berkant) kwam nog ff langs, kennis gemaakt en keek hoe het proces verliep, een hele aardige en heldere man trouwens. Na de geslaagde operatie kreeg ik nog eens extra uitleg over de nazorg(want dat komt toch echt op jezelf aan) kreeg de spullen(pijnstillers antibiotica,s etc etc) mee. Daarna naar het hotel, de volgende ochtend kwam de arts zoals afgesproken checken hoe alles eruit zag, verband werdt verschoont, negatieve coronatest werdt in tweevoud(in Engels en Turks)overhandigt. Hij gaf aan hoelaat ik in de lobby beneden in het hotel moest klaarstaan voor de chauffeur die mij naar de airport zou brengen( in een luxe busje, dat klopt) Alles verliep volgens plan en de eerste missie is geslaagd en nu het resultaat (vooral) geduldig afwachten. Globalhair is n zeer professionele organisatie en Istanbul is n indrukwekkende stad.

Goed gevoel vanaf het begin

Goed geholpen van voor tot na de haartransplantatie. De behandeling zelf ook prima verlopen. En een goede nazorg geleverd door hun

Super ervaring en fantastisch resultaat!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Communicatie verloopt top, alles in het Nederlands via app of telefoon. Intake gesprek was erg aangenaam en duidelijk. In Istanbul aangekomen prima opgevangen op vliegveld en prima transfer naar prachtig hotel Dag van behandeling in lobby opgewacht door assistent/tolk lekker relaxt sfeertje. Eenmaal in de nieuwe mooie kliniek aangekomen prima geholpen door Turkse artsen die de tijd nemen voor je en alles prima te begrijpen door Nederlands sprekende assistent. Behandeling zag ik niet tegen op en viel me erg mee. Geen pijn gehad en heel mooi resultaat! Heel erg tevreden. Dikke 10.

Uitstekend!

Ik ben nu een dag geleden terug gevlogen vanuit Istanbul voor mijn haartransplantatie en ik ben erg tevreden over deze organisatie. Toen ik aan kwam op Istanbul stond de taxi netjes op ons te wachten en die bracht ons naar het hotel. De dag erna zou ik geholpen worden in een kliniek in Istanbul. Ik werd netjes met een busje opgehaald om de afgesproken tijd en ik kreeg er gelijk een Nederlandse begeleidster bij genaamd Derya. Daar ben ik ook erg tevreden over deze mevrouw is de hele dag erbij geweest en heeft alles voor mij vertaald van Nederlands naar Turks. Ze zat smorgens al in het hotel samen met de arts op mij te wachten. Doordat je deze mevrouw erbij hebt kan je precies vertellen wat je wilt en ze nemen dan ook echt de tijd voor je. Ik heb Met de mensen die mij geholpen hebben goed doorgenomen hoe ik me haren zou ik willen hebben en ze tekenden dan ook alles netjes uit. Als je niet tevreden bent met was ze getekend hebben doen ze het gewoon weer opnieuw net zolang tot dat jij het er mee eens bent. Toen ik het ermee eens was heb ik ervoor gekozen voordat ze de verdovingen gingen zetten om nog een extra verdoving van te voren nemen voor minder pijn van de spuiten. Die zijn wel erg gevoelig, maar naar een minuut voel je helemaal niks meer op je hoofd en kunnen ze echt gaan beginnen. Met mij zijn ze uit eindelijk 6 uur bezig geweest maar dat kan bij iedereen verschillend zijn. Na de behandeling ben ik netjes terug gebracht naar het hotel. De dag erna kwam er een arts naar het hotel om het verband te vervangen voor de terugvlucht. Nu ik in Nederland ben heb ik nog steeds goed contact met de werknemers van Globolhair voor vragen over het wassen bijvoorbeeld, ze nemen echt de tijd voor je om je vragen nogmaals te beantwoorden en staan je altijd netjes te woord. Ik neem in Nederland ook nog de V6 nabehandeling voor extra resultaat. Ik ben tot heden erg tevreden over het handelen van Globolhair en wil ze hartelijk bedanken!

Zeer professioneel

Vorig jaar een intake gehad bij Global Hair waar ik zeer welkom werd ontvangen door Berkant Dural. Afgelopen maand eindelijk mijn haartransplantatie ondergaan in Istanbul. Van begin tot eind was alles perfect geregeld! Vanaf Istanbul airport werd ik samen met mijn vriendin opgehaald (die ging mee als steun en begeleiding, was ook allemaal mogelijk en geregeld door Global hair) door een luxe busje van Global hair. Wij waren een dag eerder gegaan, zodat wij nog een dagje voor onszelf in Istanbul hadden (dit was ook allemaal mogelijk en geregeld door Global Hair). De dag van de behandeling werd ik opgehaald door een hele lieve assistente van Global Hair (zij spreekt Nederlands en begeleidt je de gehele dag tijdens je operatie en legt alles in de details uit). De dag van mijn behandeling was ik erg zenuwachtig omdat je toch je vertrouwen moet weggeven aan een arts welke mijn haartransplantatie ging doen. Door de goede service van zowel de assistente en de arts werd ik zeer gerust en op mijn gemak gesteld. De operatie duurde in totaal 4,5 uur. Tijdens de operatie ben ik 4 keer in slaap gevallen! Zo relax was het! De behandeling zelf deed helemaal geen pijn en het werkt wat de arts verrichte was echt perfect gedetailleerd werk! Na de behandeling werd ik door het luxe busje van Global hair naar het 5 sterrenhotel gebracht waar ik verbleef. De arts kwam de volgende ochtend voor nacontrole van mijn wond naar het hotel toe. De arts was zeer vriendelijk en professioneel! Een paar uur later vlogen ik en mijn vriendin terug naar Nederland. Door het luxe busje van Global hair werden wij netjes naar het vliegveld van Istanbul gebracht. Het is nu een maand geleden en mijn haartjes groeien langzamerhand gezond en stevig terug! Ik ben tot heden zeer tevreden en raad het iedereen aan om bij Global hair een haartransplantatie te doen! Volgende week begin ik met de V6 Boost behandelingen om mijn haar nog sterker, voller en gezonder te maken.

Van begin tot eind was alles perfect geregeld!

5 jaar geleden heb ik een transplantatie in Nederland laten doen die mislukt was, in Nederland lopen ze gewoon ver achter op de Turkse kwaliteit betreft haar transplantaties. Toch maar nog een poging gewaagd via Global Hair nadat ik bij een bekende artiest een heel mooi resultaat had gezien. Ik heb er geen seconde spijt van gehad. Het resultaat is werkelijk boven verwachting en ik zie er weer 10 jaar jonger uit. Mijn levenskwaliteit is letterlijk verbeterd. Ik hoef geen petjes meer te dragen of constant met schaamte te lopen. Super bedankt @ Global Hair!

Zowel kwaliteit als begeleiding super

Ik kwam bij Berkant met een vraag voor alleen mijn kruin.. echter Berkant vertelde mij dat het een all in prijs was en heeft ook de voorkant helemaal keurig volgeplant. Na 4 maanden al een volle kop haar! Super begeleiding, vriendelijke mensen, nette hotelkamer en transport. Ook goed overleg met de artsen over wat ik wilde. All in all topervaring!

Alle verwachtingen worden waargemaakt

Het eerste contact via WA voelt in het begin vreemd aan, maar nadat de reis is geboekt, loopt eigenlijk alles gesmeerd. Alleen bij de uitgang was het even zoeken om de juiste shuttle bus te krijgen, maar daarna liep alles op rolletjes. Fijne en betrouwbare mensen om mee samen te werken. Van chauffeur tot en met de behandelaars van het haar. Goed advies en nazorg. Ik houd het bij een 8 omdat in elke organisatie ruimte voor verbetering is, maar mijn complimenten voor Global Hair.

Jonge, wat een bedrijf!!!

Na jaren zoeken en niet zeker te zijn van haartransplantatie, heb ik laatst toch besloten om het te doen. Binnen 2 weken was alles geregeld. In Istanbul zijn we netjes opgehaald en alles wat goed en precies uitgestippeld. Operatie was goed voorbereid. Ik ben pas weer terug en ju maar wachten op het eindresultaat.

alles top geregeld

ik heb mijn haartransplantatie laten doen bij Global Hair en daar ben ik ontzettend blij mee! alles is goed geregeld en je kan met elke vraag bij ze terecht! de artsen in Turkije zijn ook echt vakkundig en ook nog eens heel vriendelijk! de nazorg is ook heel fijn dus ik vind het echt een aanrader!

Professionele bedrijf met speciale aandacht voor de mens

Bezoek aan Globalhair met mijn zoon Dutchperformante oftewel Chahid. Door de fijne ontvangst en duidelijk uitleg van Berkat Duran en zijn team over hun haartransplantatie methode, was voor mij duidelijk dat ik met Globalhair verder wilde. Binnen een maand heeft Berkat de hele reis naar Turkije voor mij en mijn zoon geregeld. Op alle aspecten klopte. Alle beloftes van Berkat en zijn professionele team in Istanbul zijn meer dan normaal nagekomen. Ook mijn operatie is soepel verlopen. Met andere woorden ik ben als koning behandeld! Dikke 10 voor het hele project van Globalhair in Leiden.