Heel goed geholpen, alles heel duidelijke uitgelegd en onwijs blij met het eindresultaat.

Professionaliteit op en top

Na een tijdje onderzoek gedaan te hebben uiteindelijk bij Global Hair terecht gekomen. Na een intakegesprek waarin alles duidelijk stap voor stap werd verteld, besloten om de stap te zetten en de ingreep in te plannen. Mijn ervaring is uitstekend. Alles was goed geregeld en het personeel was zeer vriendelijk. De behandeling ging erg goed en de nazorg is ook uitstekend. Al met al zeker een aanrader!

ALLES was dik in orde!

Na heel veel aarzelen en opzoekwerk ben ik een haartransplantatie ondergaan bij Global Hair in Turkije. Ik werd gelijk goed ontvangen aan de luchthaven (in een luxe busje) en naar het hotel gebracht. De dag van de operatie stond de chauffeur samen met een aardige perfect Nederlandstalige man klaar om mij naar het ziekenhuis te brengen. Onderweg naar het ziekenhuis kreeg ik een uitgebreide uitleg over hoe de behandeling zal verlopen. Voor de operatie werd er een bloedonderzoek gedaan ivm eventuele ziektes. Na goedkeuring zijn ze aan de behandeling begonnen. Bij elke stap kreeg ik een duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren. Enkel de verdoving voelde wat vervelend aan (wat normaal is), verder heb ik niks gevoeld van de operatie zelf. Rond 12u heb ik een lunchbreak gekregen, die was heerlijk! De baas zelf is ook enkele keren langsgekomen om te checken hoe de behandeling verliep. Verder was de Nederlandstalige man altijd in de buurt voor moest ik vragen hebben of moesten de specialisten me iets willen vragen of zeggen. Elke vraag werd dan ook heel uitgebreid en duidelijk beantwoord. Ook zorgde hij ervoor dat ik mij ten alle tijde goed voelde tijdens de operatie. Na de geslaagde behandeling kreeg ik nog een duidelijke uitleg over de nazorg (deze krijg je ook in een document opgestuurd), aangezien dit heel belangrijk is voor de gezonde herstelling. Verder kreeg ik ook antibiotica, medicatie, verband, een nekkussen en een hoofdband mee (zorgt ervoor dat het vocht niet naar beneden zakt.) De volgende ochtend kwam de arts naar mijn hotelkamer om te checken hoe het eruit zag en het verband te verschonen. Erna werd ik naar de luchthaven gebracht. Om de 2 dagen stuur ik foto's naar GH via whatsapp, en geven zij feedback. Ook mijn vragen worden gelijk beantwoord. De nazorg is dus ook 10/10! GH is zeer professioneel, behulpzaam zowel voor als na de behandeling. & Istanbul is een heel mooie stad! Als je een enkele dagen eerder kan gaan, raad ik je dat zeker aan!

Globalhair maakt het waar

Na lang te hebben geaarzeld, heb ik toch de beslissing genomen om een haartransplantatie te doen. Na veel research gedaan te hebben. Ben ik bij Globalhair uitgekomen. De gesprekken die ik via de telefoon en via app zijn heel erg aangenaam verlopen, en alle werden netjes beantwoord. Bij aankomst in Instanbul stond taxi netjes op ons te wachten om naar het hotel te brengen. Op de dag van de operatie werd ik op de afgesproken tijd opgehaald door de Nederlandse begeleidster en de arts, die gedurende operatie aanwezig was om alles door te nemen en alles te vertalen, en ook tijdens operatie vroeg ze meerdere malen of het mij alles goed ging. Ook de artsen nemen de tijd voor je om alles goed door te nemen hoe ik mijn haren zou willen hebben. En dan beginnen ze de haarlijnen te tekenen, en ik moet zeggen dat ze het in 1x perfect uitzag. En als je het ermee eens bent, dan beginnen ze met de verdoving, ik heb zelf voor de comfort verdoving gekozen, deze voel je nauwlijks en is aangenamer. De extra verdoving is wel wat pijnlijker maar het is even doorbijten. Na paar minuten voel je er helemaal niks van. De operatie heeft ongeveer 6 uur geduurd, en moet zeggen dat ik vrij comfortabel erbij lag. Na de operatie mocht ik in de spiegel kijken hoe het geworden was, en met één woord BRILJANT ze hebben de operatie perfect en met vakkundig uitgevoerd. Ik wil de team van Globalhair Steven, Derya en de artsen in Instanbul bedanken met het hele proces, jullie hebben top werk geleverd.

Echt geweldig resultaat gekregen met mijn haartransplantatie, artsen zijn kundig en je wordt goed verzorgd. Ook de Nederlandse assistente is uiterst behulpzaam en nam bij mij veel stress weg ivm de taalbarrière, en wat er ging gebeuren legde ze continue goed uit. Dat was me veel waard. Contact via de app was ook prima, dat scheelt ook dat je dat vertrouwen hebt in een vreemd land. Al met al best spannend, maar zou het zo weer doen! Kijk echt uit naar hoe m'n haar gaat groeien nu. Bedankt Global Hair.

Super en super professionele bedrijf

Echt was super Ik ben echt goed geholpen van chauffeurs, hotel tot aan harttransplantatie kliniek. Nazorg was helemaal top, vrouwelijke begeleider die voor mij alles ging uitleggen en vertalen was geweldig. De behandeling van haartransplantatie ze wisten precies wat ik wou hebben en een goede nazorg geleverd doorhun .Eten was perfect super!! Berkan was nog langs geweest ..geweldig!!! Ik zou zeker weten mensen hier heen sturen GlobalHair geen worden voor jullie zijn toppers!!

Op en top Professionaliteit

Na lang en uitgebreid op internet gesurft te hebben naar de beste, betrouwbaarste en (voor mij) betaalbare haartransplantatie specialist ben ik bij Globalhair uitgekomen. Ben van nature behoorlijk sceptisch en kritisch zeker na het lezen van diverse zeer positieve reviews(met name hier), instagram en YouTube maar nu ik het hele proces in Istanbul zelf ondergaan heb weet ik de positieve reviews daadwerkelijk op waarheid berusten. Ik ben uitstekend opgevangen, geïnformeerd en professioneel begeleid op de dag van de operatie door n hele aardige Turkse dame, die in Nederland is opgegroeid. Zij zorgde ervoor dat je jezelf relaxt voelt voordat je geopereerd wordt, er wordt vooraf keurig n pcr test gedaan(met name voor de terugreis de volgende dag)beneden in dat ziekenhuis. Globalhair heeft in dat ziekenhuis een geheel eigen afdeling en daar staan de specialisten klaar, vooraf wordt wel n bloedonderzoek gedaan ivm misschien mogelijke ziektes. Mocht dat verder in orde zijn gaat alles soepeltjes, verdoving is wat irritant maar je moet er wel iets voorover hebben. De lunch was heerlijk!!!Na die lunch verder geopereerd (want dat is het eigenlijk), de baas(Berkant) kwam nog ff langs, kennis gemaakt en keek hoe het proces verliep, een hele aardige en heldere man trouwens. Na de geslaagde operatie kreeg ik nog eens extra uitleg over de nazorg(want dat komt toch echt op jezelf aan) kreeg de spullen(pijnstillers antibiotica,s etc etc) mee. Daarna naar het hotel, de volgende ochtend kwam de arts zoals afgesproken checken hoe alles eruit zag, verband werdt verschoont, negatieve coronatest werdt in tweevoud(in Engels en Turks)overhandigt. Hij gaf aan hoelaat ik in de lobby beneden in het hotel moest klaarstaan voor de chauffeur die mij naar de airport zou brengen( in een luxe busje, dat klopt) Alles verliep volgens plan en de eerste missie is geslaagd en nu het resultaat (vooral) geduldig afwachten. Globalhair is n zeer professionele organisatie en Istanbul is n indrukwekkende stad.

Goed gevoel vanaf het begin

Goed geholpen van voor tot na de haartransplantatie. De behandeling zelf ook prima verlopen. En een goede nazorg geleverd door hun

Super ervaring en fantastisch resultaat!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Communicatie verloopt top, alles in het Nederlands via app of telefoon. Intake gesprek was erg aangenaam en duidelijk. In Istanbul aangekomen prima opgevangen op vliegveld en prima transfer naar prachtig hotel Dag van behandeling in lobby opgewacht door assistent/tolk lekker relaxt sfeertje. Eenmaal in de nieuwe mooie kliniek aangekomen prima geholpen door Turkse artsen die de tijd nemen voor je en alles prima te begrijpen door Nederlands sprekende assistent. Behandeling zag ik niet tegen op en viel me erg mee. Geen pijn gehad en heel mooi resultaat! Heel erg tevreden. Dikke 10.

Uitstekend!

Ik ben nu een dag geleden terug gevlogen vanuit Istanbul voor mijn haartransplantatie en ik ben erg tevreden over deze organisatie. Toen ik aan kwam op Istanbul stond de taxi netjes op ons te wachten en die bracht ons naar het hotel. De dag erna zou ik geholpen worden in een kliniek in Istanbul. Ik werd netjes met een busje opgehaald om de afgesproken tijd en ik kreeg er gelijk een Nederlandse begeleidster bij genaamd Derya. Daar ben ik ook erg tevreden over deze mevrouw is de hele dag erbij geweest en heeft alles voor mij vertaald van Nederlands naar Turks. Ze zat smorgens al in het hotel samen met de arts op mij te wachten. Doordat je deze mevrouw erbij hebt kan je precies vertellen wat je wilt en ze nemen dan ook echt de tijd voor je. Ik heb Met de mensen die mij geholpen hebben goed doorgenomen hoe ik me haren zou ik willen hebben en ze tekenden dan ook alles netjes uit. Als je niet tevreden bent met was ze getekend hebben doen ze het gewoon weer opnieuw net zolang tot dat jij het er mee eens bent. Toen ik het ermee eens was heb ik ervoor gekozen voordat ze de verdovingen gingen zetten om nog een extra verdoving van te voren nemen voor minder pijn van de spuiten. Die zijn wel erg gevoelig, maar naar een minuut voel je helemaal niks meer op je hoofd en kunnen ze echt gaan beginnen. Met mij zijn ze uit eindelijk 6 uur bezig geweest maar dat kan bij iedereen verschillend zijn. Na de behandeling ben ik netjes terug gebracht naar het hotel. De dag erna kwam er een arts naar het hotel om het verband te vervangen voor de terugvlucht. Nu ik in Nederland ben heb ik nog steeds goed contact met de werknemers van Globolhair voor vragen over het wassen bijvoorbeeld, ze nemen echt de tijd voor je om je vragen nogmaals te beantwoorden en staan je altijd netjes te woord. Ik neem in Nederland ook nog de V6 nabehandeling voor extra resultaat. Ik ben tot heden erg tevreden over het handelen van Globolhair en wil ze hartelijk bedanken!

Zeer professioneel

Vorig jaar een intake gehad bij Global Hair waar ik zeer welkom werd ontvangen door Berkant Dural. Afgelopen maand eindelijk mijn haartransplantatie ondergaan in Istanbul. Van begin tot eind was alles perfect geregeld! Vanaf Istanbul airport werd ik samen met mijn vriendin opgehaald (die ging mee als steun en begeleiding, was ook allemaal mogelijk en geregeld door Global hair) door een luxe busje van Global hair. Wij waren een dag eerder gegaan, zodat wij nog een dagje voor onszelf in Istanbul hadden (dit was ook allemaal mogelijk en geregeld door Global Hair). De dag van de behandeling werd ik opgehaald door een hele lieve assistente van Global Hair (zij spreekt Nederlands en begeleidt je de gehele dag tijdens je operatie en legt alles in de details uit). De dag van mijn behandeling was ik erg zenuwachtig omdat je toch je vertrouwen moet weggeven aan een arts welke mijn haartransplantatie ging doen. Door de goede service van zowel de assistente en de arts werd ik zeer gerust en op mijn gemak gesteld. De operatie duurde in totaal 4,5 uur. Tijdens de operatie ben ik 4 keer in slaap gevallen! Zo relax was het! De behandeling zelf deed helemaal geen pijn en het werkt wat de arts verrichte was echt perfect gedetailleerd werk! Na de behandeling werd ik door het luxe busje van Global hair naar het 5 sterrenhotel gebracht waar ik verbleef. De arts kwam de volgende ochtend voor nacontrole van mijn wond naar het hotel toe. De arts was zeer vriendelijk en professioneel! Een paar uur later vlogen ik en mijn vriendin terug naar Nederland. Door het luxe busje van Global hair werden wij netjes naar het vliegveld van Istanbul gebracht. Het is nu een maand geleden en mijn haartjes groeien langzamerhand gezond en stevig terug! Ik ben tot heden zeer tevreden en raad het iedereen aan om bij Global hair een haartransplantatie te doen! Volgende week begin ik met de V6 Boost behandelingen om mijn haar nog sterker, voller en gezonder te maken.

Van begin tot eind was alles perfect geregeld!

5 jaar geleden heb ik een transplantatie in Nederland laten doen die mislukt was, in Nederland lopen ze gewoon ver achter op de Turkse kwaliteit betreft haar transplantaties. Toch maar nog een poging gewaagd via Global Hair nadat ik bij een bekende artiest een heel mooi resultaat had gezien. Ik heb er geen seconde spijt van gehad. Het resultaat is werkelijk boven verwachting en ik zie er weer 10 jaar jonger uit. Mijn levenskwaliteit is letterlijk verbeterd. Ik hoef geen petjes meer te dragen of constant met schaamte te lopen. Super bedankt @ Global Hair!

Zowel kwaliteit als begeleiding super

Ik kwam bij Berkant met een vraag voor alleen mijn kruin.. echter Berkant vertelde mij dat het een all in prijs was en heeft ook de voorkant helemaal keurig volgeplant. Na 4 maanden al een volle kop haar! Super begeleiding, vriendelijke mensen, nette hotelkamer en transport. Ook goed overleg met de artsen over wat ik wilde. All in all topervaring!

Alle verwachtingen worden waargemaakt

Het eerste contact via WA voelt in het begin vreemd aan, maar nadat de reis is geboekt, loopt eigenlijk alles gesmeerd. Alleen bij de uitgang was het even zoeken om de juiste shuttle bus te krijgen, maar daarna liep alles op rolletjes. Fijne en betrouwbare mensen om mee samen te werken. Van chauffeur tot en met de behandelaars van het haar. Goed advies en nazorg. Ik houd het bij een 8 omdat in elke organisatie ruimte voor verbetering is, maar mijn complimenten voor Global Hair.

Jonge, wat een bedrijf!!!

Na jaren zoeken en niet zeker te zijn van haartransplantatie, heb ik laatst toch besloten om het te doen. Binnen 2 weken was alles geregeld. In Istanbul zijn we netjes opgehaald en alles wat goed en precies uitgestippeld. Operatie was goed voorbereid. Ik ben pas weer terug en ju maar wachten op het eindresultaat.

alles top geregeld

ik heb mijn haartransplantatie laten doen bij Global Hair en daar ben ik ontzettend blij mee! alles is goed geregeld en je kan met elke vraag bij ze terecht! de artsen in Turkije zijn ook echt vakkundig en ook nog eens heel vriendelijk! de nazorg is ook heel fijn dus ik vind het echt een aanrader!

Professionele bedrijf met speciale aandacht voor de mens

Bezoek aan Globalhair met mijn zoon Dutchperformante oftewel Chahid. Door de fijne ontvangst en duidelijk uitleg van Berkat Duran en zijn team over hun haartransplantatie methode, was voor mij duidelijk dat ik met Globalhair verder wilde. Binnen een maand heeft Berkat de hele reis naar Turkije voor mij en mijn zoon geregeld. Op alle aspecten klopte. Alle beloftes van Berkat en zijn professionele team in Istanbul zijn meer dan normaal nagekomen. Ook mijn operatie is soepel verlopen. Met andere woorden ik ben als koning behandeld! Dikke 10 voor het hele project van Globalhair in Leiden.

Na lang onderzoek gedaan te hebben en vrij angstig te zijn geweest voor een haartransplantatie kwam ik terecht bij Global hair. Ik heb een intakegesprek ingepland gekregen op kort termijn nadat ik mijn keuze gemaakt heb. Er werd mij duidelijk uitgelegd hoe de procedure in elkaar zit en wat ik kon verwachten. Achteraf schoten mij nog een aantal vragen te binnen, ook die kon ik stellen en werden netjes beantwoord. Mijn keuze was gemaakt en heb de behandeling geboekt. Alvorens de behandeling heb ik per email alle informatie ontvangen omtrent de aankomst op het vliegveld en informatie over wie en waar je opgehaald word. Dit was zo een geruststelling want was nooit eerder in Turkije geweest. Aangekomen in turkije liepen wij regelrecht naar het organisatie lid van global die ons op zou halen. Aangekomen in het hotel was alles netjes geregeld. Prachtige kamer en er werd duidelijk wederom uitgelegd hoe de volgende dag, de operatiedag eruit zou zien. De dag van de operatie werd ik al vroeg opgehaald door een Nederlands sprekende teamlid die alles duidelijk herhaalde en de behandeling wederom haarfijn uitlegde. Aangekomen in het ziekenhuis werd eerst de covid test afgenomen die nodig was voor de terugreis naar nederland. Oke voor de operatie werd goed gekeken naar mijn hoofd alles duidelijk uitgelegd. De nederlands tallige begeleiding is de gehele operatie steeds naar binnen gelopen om tussentijds uitleg te geven en te vragen of alles naar wens was. Ik ben ontzettend goed verzorgd en behandeld daar. Ik voelde mij op mijn gemak. De operatie zelf duurde 5.5 uur. Maar dit kan verschillen per persoon gaf men al aan aan het begin. De operatie zelf heb ik als prettig ervaren. Het hoofd was goed verdoofd en al met al had ik erna vrij weinig pijn, geen zwellingen en geen hoofdpijn of rare ongemakken. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb en raad echt iedereen aan...ga met global hair in gesprek. Ook niet onbelangrijk om te vertellen is dat ik het type kroeshaar heb.

Top geregeld !

Ik heb mijn haar laten doen bij Globalhair. Mijn ervaring is uitstekend, goede begeleiding en iedereen was vriendelijk. Hotel is prima en de reis is goed geregeld. De behandeling ging goed en ze zorgen goed voor je! Al met al een top ervaring!

Het resultaat van Global Hair heeft mijn levenskwaliteit letterlijk verbeterd.

Na eerder een mislukte haartransplantatie te hebben gehad in Nederland heb ik nu gelukkig alsnog een resultaat gekregen wat ver boven verwachting is dankzij Global Hair. Daarnaast is de service en persoonlijke connectie top Ik zou dit iedereen zonder enige twijfel aanraden.

6 Sterren op 5

Na een lange zoektocht op de haartransplantatiemarkt besliste ik een haartransplantatie te laten uitvoeren door Globalhair. Spannend! De ochtend van de ingreep werd ik op het afgesproken tijdstip opgehaald door de chauffeur en tolk. In het ziekenhuis werd ik goed ontvangen door Berkant z’n team. Iedereen stelde me gerust en alles werd samen met de tolk besproken. Ik koos voor de comfortverdoving en ben daar heel tevreden over. De pijn bij het verdoven wordt hierdoor minimaal. De hele ingreep ging zeer vlot. Op het einde kwam de hoofdchirurg nog eens kijken of er overal voldoende grafs werden geplaatst. Bij mij waren er nog enkele plaatsen waar hij grafs liet bijplaatsen om een perfect eindresultaat te bekomen. Nadien werd alles besproken voor de daaropvolgende dagen. Waarom 6 sterren op 5? De ochtend na de ingreep, de dag van de terugreis was ik vroeg opgestaan om alles klaar te maken voor vertrek. Tijdens het vullen van mijn rugzak stoot ik mijn hoofd tegen de hoek van een kast. Onmiddellijk begon mijn hoofd ter hoogte van de pas ingeplante grafs ernstig te bloeden. Die ochtend kwam de hoofdchirurg zoals de dag ervoor afgesproken naar mijn hotelkamer om het verband op de donorzone te vervangen. Toen hij aankwam toonde ik hem de wonde. De chirurg stelde me gerust en vroeg me hoe laat de terugvlucht was, ik vertelde hem dat mijn vlucht om 13u was. “Ok” zei hij, “we gaan terug naar het ziekenhuis”, en hij belde naar zijn team, de chauffeur en de tolk. Aangekomen in het ziekenhuis stond zijn team reeds klaar en hebben ze de wonde hersteld en nog enkele grafs verplaatst. Toen ik vroeg wat mijn kosten waren voor deze extra service zei de chirurg dat ik hiervoor niets moest betalen. De chirurg gaf aan de chauffeur nog de opdracht om een ontbijt te voorzien in het ziekenhuis vermits ik niet meer naar het hotel kon. Dat verdient toch een 6de ster. Ondertussen zijn we 8 maanden verder en is het niet meer te zien dat ik ooit kaal ben geweest. Hartelijk dank aan Berkant&team.

Zeer professionele kliniek.

Zeer tevreden over de V6 Hairboost behandelingen die ik bij deze kliniek heb ondergaan.

In luxe behandeld

Vanaf de eerste afspraak was het gelijk duidelijk dat ik met Global Hair deze stap wilde zetten en mijn gevoel was goed. Altijd goed bereikbaar voor al je vragen. Bij aankomst in Turkije ontvangen als een koning. Luxe transport. Lieve assistent die alles vertaald en ervoor zorgt dat je je helemaal op je gemak voelt. Prima hotel. Ook na dat je weer thuis bent kan je altijd contact opnemen. Complimenten voor Berkan en zijn team.

Resultaat beter dan ik zelf verwachten

Werd goed begeleid ontvangen was top hotel was goed waren stip op tijd en heel vriendelijk allemaal top

Meedenken en persoonlijk

Ik ben bij verschillende klinieken op consult geweest. Uit de verschillende consults bleek dat ik geen ideale kandidaat was voor een haartransplantatie (vanwege beperkte donor en mijn dunne haar) en dat sommige klinieken er niet om stonden te springen om mij te behandelen. Ik gaf bij elke kliniek dan ook aan dat ik een laag verwachtingspatroon had, maar dat ik op zoek was naar iemand die samen met mij wilde kijken wat er maximaal haalbaar was. Toen ik bij Berkant op consult kwam gaf hij me direct een vertrouwd gevoel. Hij kon veel vertellen uit eigen ervaring en begreep dus ook mijn frustraties. Bijv: waarom ik geen finasteride meer wilde gebruiken. Samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden en een realistisch beeld geschetst van wat er haalbaar was. Ik wilde graag ook mijn baardhaar transplanteren naar mijn hoofd (vanwege mijn beperkte donor) en Berkant kon dit met zijn artsen realiseren. Vervolgens hebben we de operatiedatum moeten verplaatsen vanwege covid-19, hierin was hij erg flexibel. Ik kon snel terecht. De transfers en het hotel waren goed geregeld. In het ziekenhuis was ik erg blij met de Nederlandse begeleidster. Een super lieve dame die constant checkt of alles goed gaat en alles vertaald. De arts en assistentes zijn erg vriendelijk en vragen elke keer of alles goed gaat en of het pijn doet. Als het pijn doet kun je een extra verdoving krijgen. Uiteindelijk zijn er iets minder grafts uitgehaald dan vooraf gehoopt, maar de arts en zijn assistentes zijn zowel bij mijn baard als het donorgebied voor het maximaal aantal grafts gegaan en dit werd erg zorgvuldig gedaan. Het is nu een aantal dagen geleden en over het resultaat kan nog niks gezegd worden. Maar Berkant gaat samen met de arts kijken of ik nog een tweede keer zou kunnen. De arts komt mij over 6 maanden opzoeken in Nederland. We blijven gaan voor het maximale en blijer kun je mij niet maken. Ik ben Berkant en zijn team ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen. Jullie zijn toppers!