Na lang onderzoek gedaan te hebben en vrij angstig te zijn geweest voor een haartransplantatie kwam ik terecht bij Global hair. Ik heb een intakegesprek ingepland gekregen op kort termijn nadat ik mijn keuze gemaakt heb. Er werd mij duidelijk uitgelegd hoe de procedure in elkaar zit en wat ik kon verwachten. Achteraf schoten mij nog een aantal vragen te binnen, ook die kon ik stellen en werden netjes beantwoord. Mijn keuze was gemaakt en heb de behandeling geboekt. Alvorens de behandeling heb ik per email alle informatie ontvangen omtrent de aankomst op het vliegveld en informatie over wie en waar je opgehaald word. Dit was zo een geruststelling want was nooit eerder in Turkije geweest. Aangekomen in turkije liepen wij regelrecht naar het organisatie lid van global die ons op zou halen. Aangekomen in het hotel was alles netjes geregeld. Prachtige kamer en er werd duidelijk wederom uitgelegd hoe de volgende dag, de operatiedag eruit zou zien. De dag van de operatie werd ik al vroeg opgehaald door een Nederlands sprekende teamlid die alles duidelijk herhaalde en de behandeling wederom haarfijn uitlegde. Aangekomen in het ziekenhuis werd eerst de covid test afgenomen die nodig was voor de terugreis naar nederland. Oke voor de operatie werd goed gekeken naar mijn hoofd alles duidelijk uitgelegd. De nederlands tallige begeleiding is de gehele operatie steeds naar binnen gelopen om tussentijds uitleg te geven en te vragen of alles naar wens was. Ik ben ontzettend goed verzorgd en behandeld daar. Ik voelde mij op mijn gemak. De operatie zelf duurde 5.5 uur. Maar dit kan verschillen per persoon gaf men al aan aan het begin. De operatie zelf heb ik als prettig ervaren. Het hoofd was goed verdoofd en al met al had ik erna vrij weinig pijn, geen zwellingen en geen hoofdpijn of rare ongemakken. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb en raad echt iedereen aan...ga met global hair in gesprek. Ook niet onbelangrijk om te vertellen is dat ik het type kroeshaar heb.

Top geregeld !

Ik heb mijn haar laten doen bij Globalhair. Mijn ervaring is uitstekend, goede begeleiding en iedereen was vriendelijk. Hotel is prima en de reis is goed geregeld. De behandeling ging goed en ze zorgen goed voor je! Al met al een top ervaring!

Het resultaat van Global Hair heeft mijn levenskwaliteit letterlijk verbeterd.

Na eerder een mislukte haartransplantatie te hebben gehad in Nederland heb ik nu gelukkig alsnog een resultaat gekregen wat ver boven verwachting is dankzij Global Hair. Daarnaast is de service en persoonlijke connectie top Ik zou dit iedereen zonder enige twijfel aanraden.

6 Sterren op 5

Na een lange zoektocht op de haartransplantatiemarkt besliste ik een haartransplantatie te laten uitvoeren door Globalhair. Spannend! De ochtend van de ingreep werd ik op het afgesproken tijdstip opgehaald door de chauffeur en tolk. In het ziekenhuis werd ik goed ontvangen door Berkant z’n team. Iedereen stelde me gerust en alles werd samen met de tolk besproken. Ik koos voor de comfortverdoving en ben daar heel tevreden over. De pijn bij het verdoven wordt hierdoor minimaal. De hele ingreep ging zeer vlot. Op het einde kwam de hoofdchirurg nog eens kijken of er overal voldoende grafs werden geplaatst. Bij mij waren er nog enkele plaatsen waar hij grafs liet bijplaatsen om een perfect eindresultaat te bekomen. Nadien werd alles besproken voor de daaropvolgende dagen. Waarom 6 sterren op 5? De ochtend na de ingreep, de dag van de terugreis was ik vroeg opgestaan om alles klaar te maken voor vertrek. Tijdens het vullen van mijn rugzak stoot ik mijn hoofd tegen de hoek van een kast. Onmiddellijk begon mijn hoofd ter hoogte van de pas ingeplante grafs ernstig te bloeden. Die ochtend kwam de hoofdchirurg zoals de dag ervoor afgesproken naar mijn hotelkamer om het verband op de donorzone te vervangen. Toen hij aankwam toonde ik hem de wonde. De chirurg stelde me gerust en vroeg me hoe laat de terugvlucht was, ik vertelde hem dat mijn vlucht om 13u was. “Ok” zei hij, “we gaan terug naar het ziekenhuis”, en hij belde naar zijn team, de chauffeur en de tolk. Aangekomen in het ziekenhuis stond zijn team reeds klaar en hebben ze de wonde hersteld en nog enkele grafs verplaatst. Toen ik vroeg wat mijn kosten waren voor deze extra service zei de chirurg dat ik hiervoor niets moest betalen. De chirurg gaf aan de chauffeur nog de opdracht om een ontbijt te voorzien in het ziekenhuis vermits ik niet meer naar het hotel kon. Dat verdient toch een 6de ster. Ondertussen zijn we 8 maanden verder en is het niet meer te zien dat ik ooit kaal ben geweest. Hartelijk dank aan Berkant&team.

Zeer professionele kliniek.

Zeer tevreden over de V6 Hairboost behandelingen die ik bij deze kliniek heb ondergaan.

In luxe behandeld

Vanaf de eerste afspraak was het gelijk duidelijk dat ik met Global Hair deze stap wilde zetten en mijn gevoel was goed. Altijd goed bereikbaar voor al je vragen. Bij aankomst in Turkije ontvangen als een koning. Luxe transport. Lieve assistent die alles vertaald en ervoor zorgt dat je je helemaal op je gemak voelt. Prima hotel. Ook na dat je weer thuis bent kan je altijd contact opnemen. Complimenten voor Berkan en zijn team.

Resultaat beter dan ik zelf verwachten

Werd goed begeleid ontvangen was top hotel was goed waren stip op tijd en heel vriendelijk allemaal top

Meedenken en persoonlijk

Ik ben bij verschillende klinieken op consult geweest. Uit de verschillende consults bleek dat ik geen ideale kandidaat was voor een haartransplantatie (vanwege beperkte donor en mijn dunne haar) en dat sommige klinieken er niet om stonden te springen om mij te behandelen. Ik gaf bij elke kliniek dan ook aan dat ik een laag verwachtingspatroon had, maar dat ik op zoek was naar iemand die samen met mij wilde kijken wat er maximaal haalbaar was. Toen ik bij Berkant op consult kwam gaf hij me direct een vertrouwd gevoel. Hij kon veel vertellen uit eigen ervaring en begreep dus ook mijn frustraties. Bijv: waarom ik geen finasteride meer wilde gebruiken. Samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden en een realistisch beeld geschetst van wat er haalbaar was. Ik wilde graag ook mijn baardhaar transplanteren naar mijn hoofd (vanwege mijn beperkte donor) en Berkant kon dit met zijn artsen realiseren. Vervolgens hebben we de operatiedatum moeten verplaatsen vanwege covid-19, hierin was hij erg flexibel. Ik kon snel terecht. De transfers en het hotel waren goed geregeld. In het ziekenhuis was ik erg blij met de Nederlandse begeleidster. Een super lieve dame die constant checkt of alles goed gaat en alles vertaald. De arts en assistentes zijn erg vriendelijk en vragen elke keer of alles goed gaat en of het pijn doet. Als het pijn doet kun je een extra verdoving krijgen. Uiteindelijk zijn er iets minder grafts uitgehaald dan vooraf gehoopt, maar de arts en zijn assistentes zijn zowel bij mijn baard als het donorgebied voor het maximaal aantal grafts gegaan en dit werd erg zorgvuldig gedaan. Het is nu een aantal dagen geleden en over het resultaat kan nog niks gezegd worden. Maar Berkant gaat samen met de arts kijken of ik nog een tweede keer zou kunnen. De arts komt mij over 6 maanden opzoeken in Nederland. We blijven gaan voor het maximale en blijer kun je mij niet maken. Ik ben Berkant en zijn team ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen. Jullie zijn toppers!

Goede service en behandeling

Mijn ervaring bij globalhair was zeer positief. De communicatie vanuit Nederland is goed geregeld evenals alle transfers van het hotel naar de kliniek. De behandeling zelf verliep zeer goed. Zowel de artsen als de assistentes die bij de behandeling betrokken waren gaven mij een professionele indruk. Tijdens de behandeling is er een Nederlandse assistente aanwezig die je helpt wanneer er vragen zijn. In totaal zijn er 3500 grafts geplaatst. Het eindresultaat zal even duren maar vooralsnog heb ik er vertrouwen in dat dit goed zal komen. Dus sta je op het punt om een haartransplantatie te doen dan zal ik globalhair zeker aanraden.

Communicatie met Berkant verliep soepel en wist al mijn vragen goed te beantwoorden. Inmiddels is mijn operatie een maand geleden. De behandeling zelf verliep ook goed. Was fijn dat er iemand bij was die alles vertaalt voor je. Alleen de verdoving deed pijn en daarna niks. Omdat je ook lang zit tijdens operatie kan het ook wat ongemakkelijk aanvoelen. Ook het weekje slapen na de operatie met een nekkussen was ongemakkelijk. Maar dat is absoluut normaal en ben benieuwd naar het eindresultaat over een paar maanden.

Goede service, communicatie en behandeling

Mijn ervaring met GlobalHair was zeer positief. De transfers naar en van het hotel waren goed geregeld. Het hotel was perfect en de communicatie met GlobalHair zelf verliep ook zeer soepel. De behandeling zelf viel mij heel erg mee. Ik heb tijdens de behandeling zelfs kunnen slapen. De arts en assistenten gaven mij een vertrouwde en professionele indruk. Het resultaat vooralsnog biedt veel perspectief; ik heb mijn haarlijn terug en ik kan niet wachten tot het eindresultaat er is. Ik weet natuurlijk nog niet hoe de genezing van de haarzakjes gaat en of het een mooi resultaat gaat worden, maar hier heb ik de volste vertrouwen in. Mocht je twijfelen om de stap te ondernemen, gewoon doen! Het is een kleine moeite om het te regelen en je legt in een paar dagen de basis voor de rest van je leven.

Als een van de eerste sinds de corona naar Istanbul gevlogen om een haartransplantatie te ondergaan. Hier gekomen omdat een vriend van mij eerder een haartransplantatie heefr gedaan en hij een mooi resultaat heeft gekregen. Zodoende op gesprek gegaan en alles besproken. Uiteindelijk de knoop doorgehakt toen er weer gevlogen kon worden Zodoende 20juni heen gevlogen en er een mini vakantie van gemaakt. 22 juni ben ik behandeld. Waarna ik de 24e weer terug gevlogen ben. Zo zijn er 4000 grafts verplaatst en is het nu afwachten op het resultaat. Erg vriendelijke mensen die mij geholpen hebben. Ook was er een 'tolk' bij die je hielp als je vragen had tijdens de behandeling. Alles was top geregeld en het contact is tot op heden goed. Bij vragen kan er rustig gebeld of geappt worden. Ook tevreden over de nabehandeling tot nu toe! Kortom ben je op zoek naar een goed adres voor je haartransplantatie. Ga een gesprek aan met Berkant!

100% geweldig en vertrouwd

Mijn ervaringen met Global hair zijn zo overweldigend , echt waar , berkant en zijn team zijn helden. In december 2019 naar Turkije gegaan om daar mijn haar implantatie te doen. Ik was nerveus , gespannen maar het voelde goed en vertrouwd al voor ik naar Turkije ging , daar opgevangen door lieve mensen met veel ervaring, vanuit Istanbul AirPort naar een luxe hotel gebracht en daar de volgende dag opgehaald door Global hair. Samen met het team van Global hair die mij op mijn gemak lieten voelen en professionaliteit uitstraalde werd ik begeleid in het proces. Eenmaal op de bed werd ik behandeld op een zeer professionele manier, het duurde eventjes maar het resultaat mag er echt wezen , veel geduld voor nodig in de eerste 5 maanden maar daarna zie je zo een groot verschil en resultaat, de kwaliteit heeft zelfs mij verbaasd. Ik zit nu nog pas op de helft , want na 1 jaar is het eind resultaat en ik ben nu al 100% tevreden. Echt waar ik kan uit de grond van mijn hart zeggen dat berkant en Global hair 100% te vertrouwen zijn. je gaat met een glimlach van oor tot oor door het leven. ( p.s. Mijn uitleg is niet overdreven , Global hair is echt een garantie voor kwaliteit. Bedankt.

Top service, slechte nazorg,tegenvallend resultaat

In het begin geweldig geholpen aan alle informatie, eenmaal in Turkije alles perfect geregeld hotel transfers e.d 4000 grafts zouden er zijn geplaatst nu 7 maanden verder is deels vd voorkant lichtelijk bedekt (de behandeling was voor de voorkant) ik hoor nu niks meer van ze ja 1.5 maand geleden met het antwoord ja het groeit nog wel...ja haren groeien idd maar er groeit niks uit het getransplanteerd gebied meer

Top zaak 👍

6 maart 2020 een afspraak gemaakt bij Global Hair daar een fijn gesprek gehad met Berkant Zeer goede uitleg over de gehele behandeling. Een afspraak gemaakt voor het weekend er na om naar Istanboel te gaan. Dit alles ging in een stroomversnelling 13 maart 2020 naar Istanboel gevlogen keurig ontvangen op het vliegveld en met het taxibusje naar het hotel gebracht. 5 sterren top hotel trouwens. 14 maart de behandeling die geweldig wordt begeleid door een uitstekende tolk en alle mensen daar zijn er zo vriendelijk. 15 maart weer terug gevlogen samen met Berkant wat voor mij heel goed uit kwam want deze Superman weet ook nog eens overal de weg. Nu anderhalve week thuis en me haar begint al aardig te groeien. Ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige top zaak is. Van het begin tot het eind een hele goede begeleiding een aanrader voor iedereen die een harttransplantatie wil gaan ondernemen. Nogmaals bedankt voor de goede zorg Berkant en het hele team van Global Hair!!! Gr. Richard

Perfect!

Goede service, goed geholpen ook door het team in Istanbul. Ik heb Global Hair ook aangeraden aan vrienden zo goed vond ik het.

Goed duidelijk en professioneel

Ik heb hier een haar transplantatie laten doen. Ben zeer tevreden over de behandeling! Alles is goed en professioneel verzorgd. Ook in Turkije goede begeleiding. Met een Nederlandstalige assistente erbij. Ik raad iedereen aan om hier een goede professionele haar transplantatie te ondergaan.

Een nieuw begin!

Voor mij was dit een nieuw hoofdstuk in mijn leven. Al een aantal jaar was ik mij ervan bewust van een terugtrekkende haargrens en dunner wordend haar. En hoe minder de kwaliteit van mijn haar werd, hoe meer ik er wat aan wilde laten doen. Vooraf vroegen mensen waarom ik een behandeling wilde ondergaan? Zij zagen immers niets. Maar ik wel en ik merkte dat het mijn doen en laten ging beïnvloeden. Daarom de keuze. Vanaf het eerste consult voelde ik mij welkom en begrepen. De klachten werden direct begrepen en er werd uitgelegd wat de mogelijkheden waren. Ik was direct verkocht. Van begin tot eind was er goede begeleiding in wat ik kon verwachten, hoe het proces zou verlopen, hoe het te verzorgen en kon ik altijd appen met vragen. De service heb ik absoluut ook gemerkt vanaf het moment dat ik landde op Istanbul. Luxe en goede transfers van en naar het hotel en de kliniek was één voorbeeld. Het hotel is schitterend, schoon en luxe. Ook de behandeling past in dit rijtje. Er wordt ten alle tijd geluisterd naar je wensen. Ook zijn er verschillende professionals met ieder hun eigen taak. Het geeft een gevoel vertrouwen en kwaliteit. Sinds ik de behandeling heb ik gehad voel ik mij een stuk lekkerder in mijn vel zitten! Het resultaat is beter dan ik had verwacht. Waar ik eerder beïnvloed werd in mijn doen en laten, merk ik dat totaal niet meer. Zoals ik zei, een nieuw hoofdstuk!

Geen spijt dat ik zoiets belangrijks voor mij heb laten doen bij Global hair.

Once in a lifetime! Het is niet niks om zo'n grote stap als een haartransplantatie aan te gaan. Het is letterlijk een verandering in je leven. Het is van cruciaal belang dat een kliniek dit besef heeft en daar ook naar handelt. Van begin tot eind van het proces. Dat de klant voelt dat hij/zij serieus wordt genomen en de kwaliteit daar naar is. Het proces is namelijk onomkeerbaar. Bij Global Hair heb ik dit ervaren. Van begin tot aan het punt waar ik nu in het proces zit, 2 dagen na de haartransplantatie. Kernzaken als goede en alerte centrale communicatie gedurende heel het traject (haalt zorgen weg), punctueel in tijd van alle afspraakmomenten, nederlandse tolk voor vertaling en gevoel van leveren kwaliteit en nazorg heb ik hier ervaren. Vandaar mijn hoge score Vanuit mijn vak ben ik ook gewend om positieve feedback te geven om processen te verbeteren vandaar dat ik die ook hier wil meegeven: - Omdat dit een grote stap is voor een cliënt en dit ook nog eens moet ervaren in een vreemd land, vreemde stad en anders sprekende mensen zou het voor een klant erg betrouwbaar en prettig overkomen als de Nederlands sprekende tolk daarbij aanwezig zou zijn en mee zou reizen naar je hotel om alvast wat zaken uit te leggen en je op je gemak te stellen. Dit is namelijk het eerste contact in het operationele proces. Hier begint het echte vertrouwen. - de behandelingsdag is een lange zit. In de ochtend lig je voornamelijk op je buik en in de middag in zit/lighouding. Er hangt een tv en die staat aan maar daar kun je niet naar kijken want bevind zich rechts van je. Het zou de middagbehandeling zo veel aangenamer maken als je tv kunt kijken, dus hang tv zodanig dat je daar als client naar kunt kijken -het zou professioneler en vertrouwender overkomen als alle verplegende mensen die jou behandelen zich ook eerst met een hand voorstellen en vertellen wat zij doen voor jou Ik denk dat je met deze punten, vooral het eerste contactmoment in Turkije, de klant direct vertrouwen geeft.

Global hair

Omdat ik erg kaal ben, was het belangrijk voor mij dat er zoveel mogelijk grafts geplaatst konden worden. Na heel veel twijfelen, tussen verschillende haarklinieken, heeft Global Hair de beste analyse gedaan. De andere haarklinieken waar ik geweest ben, durften niet hoge aantal grafts te beloven. Berkant gaf aan dat zijn team wel veel hogere aantal grafts bij mij konden plaatsen. Na meerdere keren contact te hebben met Berkant, die al mijn vragen netjes heeft kunnen beantwoorden. Heb ik de knoop doorgehakt en vandaag was de dag van mijn behandeling. Alles ging van a t/m z perfect. Er is zelfs meer grafts eruit gehaald dan de analyse. Ik ben superblij. Ik wil Berkant en zijn top team heel erg bedanken, dat ze mij zo goed hebben geholpen.

Betere kliniek ga je niet vinden!

Na veel research kwam ik terecht bij Globalhair. Daarna direct contact opgenomen met de heer Berkant die me in een overtuigende telefoongesprek aan me wensen voldeed. De dag van de behandeling ging de dokter me haarlijn tekenen en vertelde in de kort over me behandeling, en daarna werdt ik geholpen door een professionele team. Er wordt echt aan alles gedacht eten, een tolk, of je in een goede houding zit. Na de behandeling was het resultaat echt perfectie, alles is zorgvuldig gedaan. Bij de nazorgfase kwam zelfs de dokter langs het hotel om je verband te verschonen en je hoofdhuid te bekijken. Ben de team van Globalhair heel dankbaar🙌

Global Hair doet wat het belooft ! Alles tot in de puntjes verzorgd ! TOP TEAM

Jarenlang heb ik door complexen van inhammen op mijn voorhoofd mijn haren afgeschoren . Via mijn vriendin die kapster is kwam ik meer en meer in contact met mensen die een haartransplantatie hadden laten uitvoeren . Meedere hiervan zijn allemaal naar Turkije afgereisd en jaren later enorm tevreden over het resultaat. Ik vond dit nogal een grote stap om te zetten en begon me hierin te verdiepen. Ik vergelijkte heel veel firma's in Belgie en Nederland en kwam al snel bij Global Hair terecht. Ik nam contact op met Berkant , en al snel was ik overtuigd dat ik hier met een gerust hart kon afreizen naar Turkijke en dat alles tot in de puntje geregeld zou worden en dit blijkt nu ook na de operatie . Het resultaat is super , alles word voor je geregeld en besproken , je krijgt foto's , uitleg , video's , telefonische support enz . Je word bijgestaan door een tolk die je kan helpen met verdere vragen in het ziekenhuis. Ikzelf koos voor de comfort verdoving voorafgaand aan de algemene verdoving en daar ben ik blij van want de verdoving is het enige waar ik iets van gevoeld heb gedurende de hele operatie , die heb ik ervaren als pijnloos na de verdoving . Wel rekening mee houden dat de operatie wel enkele uren in beslag neemt wat toch ook wel een beetje van je vergt. Op laatste dag van je verblijf komt de arts zelfs tot aan het hotel voor een laatste check-up en nazorg! Achteraf bekeken ben ik blij dat ik deze beslissing genomen heb , ik had dit al veel eerder moeten doen en kijk nu al uit naar de toekomst met mijn nieuwe haardos . Voor iedereen die nog twijfelt of zich vragen stelt , neem zeker contact op met Berkant en zijn Team ! Je zal er zeker geen spijt van krijgen ! TOP TOP TOP

Gewoon helemaal top!

Al een aantal jaar voelde ik me onprettig met mijn haar. Via Google kwam ik bij Global Hair terecht omdat die bij mij vlak in de buurt zat. Na even verder zoeken op zijn website zag ik dat de behandeling in Istanbul gedaan werd. Daar zag ik eerst tegenop maar na meerdere mensen gesproken te hebben (waaronder een kapper) die allemaal vertelde dat juist wel naar Istanbul moest gaan omdat daar mensen van over de hele wereld naartoe vliegen voor een behandeling, heb ik toch maar een afspraak bij Global Hair in Leiden gemaakt. Ik kon vrij snel terecht en Berkant vertelde hoe Global Hair werkt en wat ik kon verwachten. Toen heb ik de knoop doorgehakt en ben vrijdag 10 januari naar Istanbul gevlogen. Daar opgehaald door een taxi en naar het hotel gebracht. De volgende ochtend om half negen opgehaald en naar de kliniek gebracht. Daar heeft de dokter mijn nieuwe haarlijn getekend en werd ik kaal geschoren. En toen mocht ik gelijk door naar de behandel kamer. Ik had gekozen voor de comfort verdoving wat zeker aan te raden is! Na de verdoving begonnen ze met de behandeling. Ondanks dat ik de gehele behandeling als pijnloos ervaren heb, vond ik het fysiek wel zwaar. Dat moet je zeker niet onderschatten. De behandeling was pas om 18:00 uur klaar en ondanks een kleine pauze met lunch lig je er lang op het bed. (dat heb je bij iedere kliniek) maar als het goed is het het helemaal waard. In het hotel aangekomen werd ik direct gebeld door Berkant en vroeg hoe het met me ging (gewoon op zaterdagavond) en legde nog een paar dingen uit over medicijn gebruik en over het te wassen haar. De volgende ochtend kwam de dokter naar het hotel om het verband te wisselen (je hoefde dus niet meer naar de kliniek) Berkant heeft na de behandeling nog veel meer contact met je over de nazorg wat echt wel top is. Voor degene die twijfelen over transplantatie in Turkije, gewoon doen! Kwaliteit zeker niet minder als in Nederland maar wel voor een veel lagere prijs!

Voortreffelijk

Ik wil mijn ervaringen met Global Hair en Bercan omschrijven als zeer prettig. Vanaf het begin word je goed begeleid door Bercan. Het hotel en kliniek zijn erg netjes en de medewerkers van Bercan zijn beleefd, aardig en zeer behulpzaam. Tijdens de ingreep wordt er veel gelachen en gepraat en word je als patiënt op je gemak gesteld door de doktoren. Ook bij terugkomst staat Bercan voor je klaar voor eventuele vragen. Bij deze wil ik Global Hair erg bedanken voor de positieve ervaring en raad ik Global Hair aan iedereen aan.