Zeer positief

Mijn ervaringen met Global Hair, zijn louter positief. Vanaf het begin van het process word je goed begeleid en meegenomen. Het team dat de transplantatie uitvoert in Turkije is erg kundig, vriendelijk en professioneel. Ook bij terugkomst staat Global Hair tot de beschikking om eventuele vragen te beantwoorden en wordt het helingsproces nouwlettend in de gaten gehouden. Nogmaals, enkel positieve ervaringen van iemand die vooraf enigszins sceptisch was.

Geweldig goed geholpen

9.8 is niet terecht een dikke 10!top ervaring en het team Goed geholpen kan niet wachten op de volgend behandeling. Thnx gr. Jeroen

Spannend maar wel waard

Als jongen/man altijd lopen strugglen met mn haren voor se spiegel. In mijn omgeving gingen mensen mij al voor. 3 jaar geleden was mn zoektocht begkunnen om een goede kliniek te zoeken. Nederland zou hem niet worden om dat ze daar te weinig grafts doen en veels te duur. Na zoeken kwam ik uit bij Berkant. Eerst wat getwijfeld te hebben toch een afspraak ingepland. Het was een leuke plek maar vond het nog te vroeg en nog wel wat twijfels. In november dit jaar toch een afspraak laten inplannen en op 17 dec 2019 gevlogen naar Istanbul. Goed ontvangen en gebracht naar een mooie hotel. Volgende dag was de operatie. Ik was erg zenuwachtig maar ze hebben mij gekalmeerd en ben de operatie ingegaan. De operatie was vrij pijnloos. Ik ga niet liegen. Ik had voor een comfort prik gekozen maar ook deze was pijnlijk. Verder was de operatie top. Volgende dag teruggevlogen naar huis. Ik ben blij dat ik deze stap heb gekozen en ben benieuwd naar de resultaat over 9 maanden. Je wilt toch ook weer in de spiegel kijken? Waar wacht je dan op?! Iedereen kan weer zijn haren terug krijgen!!

Aan woorden niet gelogen

Mijn vrienden zijn bij globalhair geweest voor een haartransplantatie, na een jaar zag ik wat voor mooie resultaat het geworden is. Met Berkant heb ik een hele fijne intake gesprek gehad, waar alles duidelijk uitgelegd word. Vorige week ben ik gevlogen, netjes opgevangen door een vip auto van globalhair, we zijn gebracht naar een mooie 5sterren hotel. De operatiedag werd ik netjes op tijd opgehaald, kennis gemaakt met de team van globalhair. De team was vakkundig en professioneel. De nederlandse begeleiding deed het heel goed, waardoor ik heel ontspannen was. De nazorg verloopt heel goed. Tot nu toe ben ik harstikke blij en kan niet wachten op de resultaat.

Het is een goed team waar goed door wordt begeleid, luxe hotel, taxi chauffeur top.

Berkant doet wat hij beloofd, PERFECT!!!

Al jaren loop ik door mijn gezondheid met een flinke kale plek. Zoveel middeltjes gebruikt maar niets bleek te helpen. Door onwijs goede recensies en vrienden om mij heen ben ik bij Berkant te recht gekomen. Tijdens mijn afspraak heb ik aangegeven dat ik een traag werkende schildklier heb of dit wel geschikt zou zijn voor mij. Berkant nam direct contact op met de arts in Turkije. Ik stuurde mijn bloed resultaten op. Die bleken stabiel te zijn. Niets kon mij tegen houden. De haartransplantatie is perfect gegaan, ik heb de comfort verdoving genomen op advies . Omdat dit de pijn enorm doet verlichten. Natuurlijk zul je wel wat voelen maar echt minimaal. Ik ben ook niet kaal geschoren, enkel mijn donor gebied. Dit is zo onwijs netjes gedaan dat het in mijn vriendenkring en op werk niet op zal vallen. Berkant en de artsen van uit mijn hart dank. Ik ben wellicht pas bij het begin. Maar door jou en je team sta ik heel positief in het leven. Ik zie je in december voor de VBOOST. We gaan voor het maximale resultaat

Geweldig!!!

Heb een paar maanden geleden de beslissing genomen haartransplantatie te laten doen.kwam via internet bij global hair terecht.Deze stond hoog aangeschreven en moet zeggen elk woord is niet gelogen.Ben eerst op intakegesprek geweest bij berkant in leiden waar hij me vertelde hoe heel deze reis zou verlopen.Het gesprek verliep heel goed waarbij hij echt mijn vertrouwen won om het door te zetten.14 oktober was het zover in werd ik behandel in het ziekenhuis door het team van berkant.heel het team is supervriendelijk en zeer professioneel.van het ophalen tot het terug brengen naar het vliegveld is tot in de nopjes geregeld.Heel mooi 5 sterren hotel waar ontbijt bij inbegrepen was.Zo leek het toch nog een beetje een vakantie.Maar alles in 1 woord: GEWELDIG.

Top, totale begeleiding, ingreep, nazorg en hotel gewoon top!

Berkant, is vriendelijk en gedreven om het hele process zo goed mogelijk te laten verlopen. Zijn team in Istanbul is proffesioneel en ook ontspannen, ze nemen de tijd voor je en zijn ook in voor een lolletje. Ingreep vrijwel pijnloos, hebben wel comfort verdoving genomen wat flink scheelt. Nazorg even correct en vriendelijk als de rest vam de ervaring.

Top ervaring bij global hair!

Hoi ik ben Marc, 40 jaar en ik heb op 26-09-2019 een FUE haartransplantatie laten uitvoeren bij GlobalHair in Istanbul. Na enige twijfel en al flink wat inhammen heb ik besloten om de knoop door te hakken en te gaan voor een haartransplantatie. Na enig onderzoek via internet heb ik GlobalHair ontdekt. Ik las positieve verhalen over GlobalHair en besloot om contact te zoeken met Berkant. Begin juni 2019 heb ik een intake gesprek gehad in Leiden. Daar nam Berkant alle twijfel weg. Hij onderzocht het donorgebied, dat geschikt bleek voor de haartransplantatie. Daarbij werd goed uitgelegd hoe de het in zijn werk ging. Op woensdag 25 september ben ik afgereisd naar Istanbul. Daar werd ik op het vliegveld opgehaald en naar mijn hotel gebracht. Deze transfer was perfect geregeld. Het hotel was keurig. Ik heb hier ’s avonds gegeten. Die avond werd alle informatie verstrekt voor de volgende dag. Donderdag 26 september was de dag van de haartransplantatie. ’s Ochtends werd ik na een goed ontbijt opgehaald door een chauffeur met een Nederlands sprekende tolk, die mij de gehele dag begeleid heeft. De eerste indruk van de kliniek was goed. Alles kwam professioneel en ervaren over. Na de ontvangst werden er eerst een aantal zaken afgehandeld. Zo werd bijvoorbeeld mijn bloed onderzocht. Hierna startte de behandeling. Stap 1 was het afscheren van mijn haar. Het was daarna heel kort, zodat er gestart kon worden met het weghalen van de haarzakjes (grafts) uit het donorgebied. Daarna werd de haarlijn bepaald. Er werd zeer zorgvuldig, door meerdere artsen en mijzelf gekeken naar de beste haarlijn. Hierna werden de gaatjes gemaakt in het gebied waar de grafts geplaatst zouden worden. Na de lunch werd gestart met het plaatsen van de grafts. Er zijn in totaal +/- 4250 grafts geplaatst. Op vrijdag is het verband verwisseld door een arts in het hotel. Bij thuiskomst was er elke twee dagen contact met Berkant. Alles herstelt goed en ik ben benieuwd naar 't eindresultaat.

Uitstekend en perfect geregeld

Vanaf het eerste contact met Globalhair kreeg ik vertrouwen om naar Turkije te gaan voor een transplantatie. Dat vertrouwen was terecht. Van begin tot eind persoonlijke Nederlands talige begeleiding, een luxe hotel en mooi ziekenhuis. De artsen waren zeer professioneel en nemen echt de tijd voor je. De nazorg is in Nederland en verloopt tot nu toe strak zoals afgesproken. Ik heb ook in Nederland een transplantatie laten doen. Dit is echt stukken beter verlopen. Aanrader!

Super behandeling

Na behoorlijk wat onderzoekswerk gekozen voor Global hair. 19-09-2019 aangekomen in Istanbul Turkije gelijk ontvangen op het vliegveld door de transfer van Global hair en gebracht naar het prachtige 5-sterren hotel. 20-09-2019een spannende dag de dag van mijn haartransplantatie, onder begeleiding van Berkant zelf wat ik als heel prettig heb ervaren. De operatie is doorbijten maar het gespecialiseerde team van Global hair helpt je er heel fijn doorheen. En het resultaat mag er wezen +_4000 haren hebben een keurige nieuwe plaats gekregen op mijn hoofd. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat over 14 maanden. Nog een dikke duim voor Berkant van Global Hair niets is voor hem teveel gevraagd, wanneer je hem appt of belt hij staat klaar voor jou als patiënt. Tot nu toe zou ik weer kiezen voor Global hair. Gr Martijn

Goede service, professioneel team

Deze week voor mijn haartransplantatie afgereisd naar Istanbul. Vanaf het vliegveld goed opgevangen en met een taxi naar het hotel gebracht. Verbleven in een top hotel en goed geholpen in het ziekenhuis zelf door een goed team. Alles is geregeld met als aanspreekpunt natuurlijk Berkant. Bij globalhair merk je dat kwaliteit voorop staat maar ook persoonlijk is! Nu is het natuurlijk afwachten op het eindresultaat. Maar daar heb ik vertrouwen in. Berkant blijft ook na je operatie en thuis je begeleiden. Je kan hem op ieder moment contacteren. Goede ervaring dus! De reis en operatie is dus heel goed bevallen.

Goed geregeld

Deze week met GlobalHair naar Istanbul geweest voor de behandeling. Alles is goed geregeld en zowel Berkan als het gehele team zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Nu nog afwachten op het resultaat en het proces maar vertrouw erop dat dit net zo goed verloopt als de reis en de behandeling. Je wordt vanaf begin tot eind professioneel en persoonlijk geholpen met alle vragen die je hebt. GlobalHair zou ik zeker aanraden!

Genoeg medicijnen en advies

Je krijgt voldoende medicijnen en advies wat je moet doen en wat je niet moet doen na de operatie om zo het beste resultaat te krijgen Marcel Augustinus

Global Hair doet wat het belooft van a tot z

Beste Berkant,jij hebt met Global Hair van een grote stap een gemakkelijke stap voor mij gemaakt. Door jouw heldere en eerlijke informatie klopte de hele route van de transplantatie,geen verrassingen en omringd door een topteam van gepassioneerde vakmensen die alles uit de kan hebben gehaald voor een topresultaat. In een woord TOPJOB! ik kan en zal Global Hair aan iedereen aanraden. Hartelijk dank aan jouw en aan jouw fantastisch team!! Nogmaals thanxxx. Mvg Rudi.

Top kwaliteit en services

Ik ben via mijn neef terecht bij GlobalHair. Wij zijn tijdig bij de luchthaven opgehaald en in het hotel werden wij goed opgevangen door de eigenaar zelf van GlobalHair. Hij is klantgericht en vriendelijk. Hij komt zijn afspraken heel goed na. Ik ben op 19 augustus behandeld en voel me nu al goed. Dat heb ik te danken aan het hele team. Goede zorg en kwaliteit. Voor de Nederlandse talige is er een tolk die de taal goed beheerst en zorgt dat alles vlekkeloos verloopt.

Top Service!

Je wordt netjes opgehaald op het vliegveld, alles is goed geregeld bij het hotel. Ze halen je op, leggen alles netjes uit, het personeel is erg vriendelijk en stellen je gerust. En ze brengen je weer netjes terug naar het hotel. Ook de naverzorging is top, je kan 24/7 je vragen stelle’ Echt een aanrader!

Goed maar toch een paar minpunten

Gewoon eerlijk mijn ervaring; Haartransplantatie liep vlot, alleen werd er op een bepaald moment gestopt met boren, omdat de andere kamer de boor nodig had, deze werd verhuisd, en na een uur terug gebracht? ze hadden blijkbaar maar 1 boortoestel voor 2 kamers te behandelen. De communicatie loopt vrij vlot, soms vlug soms een week wachten op een reactie. Nu nog wachten op het resultaat, na een jaar. Minpunten; 1) Wat ik vreemd vond, de foto's en video, tonen een ophaling in een Limo, bij mij was het een mini wagentje dat je goed moest bukken of je kon er bijna niet in, echt zo klein wagentje. 2) de nabehandeling volgende dag, na de operatie, was er niemand in het kliniek, de chauffeur moest mij verzorgen, en nieuwe banden opleggen, mij insmeren met medicatie, vond ik zo vreemd, dit zou beter kunnen.

Beste Mic, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide haartransplantatie ervaring. Fijn om te lezen dat u GlobalHair ook zou aanraden aan anderen. Om even terug te komen op uw opmerkingen: - Er werd gestopt met boren i.v.m. bloedingen in het donorgebied. Soms is het dan beter om eerst met een ander gedeelte van het haartransplantatie proces door te gaan. Onze oprechte excuses als dit niet duidelijk is gecommuniceerd. We beschikken over 4 boortjes, waardoor het nooit nodig is om op een boortje te wachten. - Wij proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren op vragen. Het is het beste om telefonisch contact op te nemen, dan wordt er zelfs doorgaans direct geantwoord. - Het vaste vervoersmiddel stond in de garage, waardoor er tijdelijk sprake was van vervangend vervoer. Normaal gesproken gebruiken wij inderdaad het vervoersmiddel dat wordt weergegeven op de foto's en video. - De chauffeur is eveneens verloskundige en kan daarom bij verschillende zaken helpen, waaronder het verwijderen van de band en geven van medicatie. We wensen u een spoedig herstel toe en natuurlijk een mooi haartransplantatie resultaat. Met vriendelijke groet, Team GlobalHair

Eindelijk de haarlijn dat ik wou.

Alles verliep als een goed geoliede machine. Van het moment dat ik aan kwam op de luchthaven van Istanbul, werd ik op handen en voeten gedragen. Had natuurlijk wel een beetje schrik voor de operatie, maar het team kon me goed kalmeren en een heel mooi resultaat leveren. Kan ze niet genoeg bedanken. Echt top !

Ik ben op 28-07-2019 naar istanboel gegaan voor een Haartransplantatie aangekomen op het vliegveld geweldig ontvangst Chauffeur Stond gelijk klaar en binnen 40min was ik in het hotel dat ziet er ook geweldig uit alles goed geregeld door Global Hair goed ontbijt schoon hotel eten is erg goed ook in de avond gegeten daar ook niet duur, die maandag stond de Chauffeur ook weer te wachten om mij naar de kliniek te brengen ben daar ook goed ontvangen er stond een team klaar en een vertaler in het Nederlands die 8 uur bij mij was de dokter en het team waren erg gast vrij en ze nemen echt de tijd als ik iets nodig had water of als ik wou eten echt Top mensen en de kliniek is heel schoon kan niet anders zeggen Top geweldig er is maar 1 Global Hair

Top team en goed georganiseerd

Op 11-09-2019 ben ik een FUE behandeling ondergaan bij Global Hair in Istanbul. Van te voren had ik overlegd met Berkant of het mogelijk is om een aantal dagen extra in het hotel door te brengen voor de transplantatie, dit was mogelijk. Aangekomen in Istanbul stond mijn transfer al klaar om mij naar het hotel te brengen. Het hotel zag er heel goed uit en ik kon zo mijn kamer in. De dag zelf van de haartransplantatie was ook zeer goed geregeld, de transfer was ruim op tijd en ik werd erg vriendelijk ontvangen. Ik was erg nerveus en zij wisten mij goed op te vangen. De transplantatie verliep erg goed en het team was erg zorgzaam en vriendelijk. Ook werd er goed aan mij gedacht onder de transplantatie door mij een aantal keer te vragen of ik pijn had (wat niet het geval was) en of ik iets nodig had. De transplantatie viel reuze mee. De volgende dag stond de transfer weer op tijd klaar om mij weer naar het vliegveld te brengen. Voor mij is de transplantatie geslaagd en nu hopen op goed resultaat.

Pluspunten

Alles. Van het allereerste gesprek voelde ik mij in goede handen. Berkant is enorm betrokken bij heel het proces en begeleidt je van A tot Z. Eigenlijk begrijp ik niet dat hij het voor deze prijs kan doen. Een kei in zijn werk en een zeldzaam open en relaxed mens. Top!

Geen. Blijf vooral zoals je bent, Berkant. :-)

Pluspunten

Zeer goeie service, voor tijdens en na de behandeling. Alles verliep zoals gepland met Berkan en Esra. Hygiëne was top, en provisionele artsen.

Pluspunten

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Ik stond redelijk sceptisch tegenover alles en soms lijken dingen te mooi om waar te zijn. Berkant wist me te overtuigen er toch voor te gaan. Begeleiding is super. Bij aankomst staat er een chauffeur klaar die je naar een luxe hotel brengt. Ingreep zelf ook heel goed begeleid. Esra geeft een hele persoonlijke begeleiding. Ze beantwoord al je vragen en is heel de dag je aanspreekpunt. Vind het zeker een aanrader!

Fruitweg 22 2321 GK Leiden

06 33388757