Pluspunten

Wat een super geweldige ervaring Ben met berkant in contact genomen en toen na lange tijd twijfelen en vee met berkant te hebben gepraat heb ik toch het besluit genomen om het dan echt te doen. Wat een super begeleiding heb ik gehad. Zoals afgesproken chaufffeur die klaar stond op luchthaven en je naar je hotel toe brengt zo super aardige chauffeur die alles over Istanbul verteld De artsen ook zo gespecialiseerd stuk voor stuk. Blij dat ik voor de comfort verdoving ben gegaan na aanraden van berkant Van de behandeling zelf weinig tot geen pijn gevoeld 3 maart benadeling gehad en 4 maart liep ik al door Istanbul Het resultaat na precies een week is al zo super

Pluspunten

Hallo lotgenoten, prima bedrijf alles tot op de puntjes geregeld door berkant dural en zijn collega's .tolk aanwezig in istanbul die je goed begeleid artsen zijn vakbekwaam,chauffeur altijd netjes op tijd. Mijn global hair avontuur is prima verlopen 4 maart ben ik behandeld en nu is het wachten. En berkant dural is erg duidelijk met alles communicatie is fijn.

Het totaal pakket wat ze bieden is niks aan gelogen alles klopt gewoon. Zou wel voor de comfort verdoving gaan is een tip. Goed eten voor je behandeling. Trek wat makkelijks aan het is een lange zit.

Pluspunten

MIJN GLOBALADVENTURE Turkse belevenis Net zoals meerdere vrouwen kampte ik met kale plekken op m’n hoofd, deze ontstonden bij mij, na een medicijnvergiftiging. Eerder droeg ik een haarwerk, maar dat bleek een no-go, althans voor mij. Na een online “Haartransplantatie” zoektocht, heb ik een afspraak gemaakt met GlobalHair, Berkant Dural. Berkant nam alle tijd om het fenomeen haartransplantatie toe te lichten. Hij was helder, geen hocus pocus, een inlevend mens, trots op z’n medisch team in Istanbul. Een dag na het kennismakingsgesprek met Berkant, besloot ik de sprong te wagen. Inmiddels heb ik de transplantatie (28-02-2019) achter de rug. De pijnbestrijding voor de operatie was absoluut niet fijn. Dat vond ik het enige vervelende…., achteraf had ik moeten kiezen voor een duurdere verdovingsmethode. De begeleiding heb ik als betrokken en professioneel ervaren. Vanaf mijn besluit om de haartransplantatie te ondergaan, tot op vandaag! Karin van Geldorp 10 maart 2019

Pluspunten

Alles is prima georganiseerd en verlopen. Ik ben op 19 februari behandeld voor een haartransplantatie in Istanbul, en ben daar zeer tevreden over. Netjes gehaald en gebracht van en naar de kliniek/ het hotel/ en de luchthaven. En tijdens de behandeling was er een Nederlandse tolk aanwezig voor als je vragen had. Fijn gevoel, en ook makkelijk, omdat nog niet iedereen goed Engels kan spreken daar.

Super geregeld allemaal, dus geen verbeterpunten.

Pluspunten

Ik ben van A tot Z goed geholpen. In het begin goed contact gehad met Berkant wat een vertrouwd gevoel geeft. Ik ben goed geïnformeerd van te voren en ook tijdens en na de operatie ben ik goed begeleid. Ook Esra die tijdens de operatie bij me is gebleven heeft er voor gezorgd dat ik me op mijn gemak voelde tijdens de operatie. Het resultaat mag er voorzover zeker zijn. Ik raad het mensen zeker aan.

Pluspunten

hoi allemaal mijn naam is Americo Beaumont ik ben zeer tevreden op Berkant en ook natuurlijk met globalhair. alles ging goed naar wens en ik verblijft in een super luxe 5 sterren hotel met een uitstekend uitzicht . de hele team is heel professioneels en er wordt heel goed overgelegd . met heel veel mogelijkheden voor uitgaan en shoppen in de buurt ! ik heb van genoten en leuk kunnen shoppen bij heel veel leuke winkels in istanbul . ik wil berkant en globalhair van diepste in mijn hart bedanken voor deze hele belevenis !!! het is zeker aan te raden !!! PEACE AND LOVE

ER ZIJN GEEN VERBETERINGSPUNTEN

Pluspunten

Door veel zoeken en vergelijken(omdat er zoveel klinieken zijn in Turkije) toch bij Globalhair uitgekomen. Contact met Berkant gehad en voelde meteen goed. Dus de keuze was gemaakt. Alles was goed van het begin tot het einde. Hotel was perfect, taxichauffeur een fijne kerel,meid die me begeleide in de kliniek was aardig en natuurlijk het belangrijkste de behandeling ging heel erg goed. Fijne mensen die me behandelde echt goed. En Berkant is een fijne kerel, kunt hem altijd bellen, ik moet nog even wachten op mij resultaat is pas 5 dagen geleden gedaan, maar ik weet zeker dat het goed komt. Ben heel tevreden

Pluspunten

Persoonlijke benadering, neemt veel tijd om alle vragen te beantwoorden. Werkt met een vast team en bewezen goed resultaat.

Geen

Pluspunten

10 maanden geleden heb ik samen met mijn broer en zwager de behandeling gedaan bij Global hair in istanbul. bij aankomst meteen ontvangen door de staff richting het hotel. volgende dag ingreep gedaan en de dag erna terug gevlogen naar NL! we zijn heel erg tevreden over de resultaat en de manier hoe we behandeld zijn door de staff en berkant! Mensen staan versteld als ik hun vertel dat ik haar inplantatie heb gedaan. behandeling was niet zo spannend ik kreeg de verdoving prik (beetje net als de tandarts ) en daarna voelde ik totaal niks meer. door Global hair ben ik zo zelf verzekerd geworden. ik had het veel eerder moeten doen! waarom Global hair? omdat ik resultaten gezien heb bij andere patienten die het ook bij Global hair hebben gedaan en dat zag er zo natuurlijk en prachtig uit zoals bij mij nu! deskundige arts die naar je luistert en doet wat je hem vraagt. Hotel: leek iets van een hilton hotel maar luxeur het was prachtig zoals de stad istanbul. Global hair ! Berkant! in een woord= uitstekend!!!!! Heel erg bedankt!

geen

Pluspunten

Super tevreden van Global Hair! Alles was naar onze wens en precies zoals wij het gewild hadden. Onze verwachtingen werden overtroffen. Het was allemaal net zoals Berkent ons verteld had en zelfs beter. We werden als koningen behandeld toen we in Istanbul aankwamen. Er was een privé chauffeur die ons kwam ophalen en die ons voerde naar onze 5 - sterren hotel waar we als VIP werden ontvangen. De operatie zelf hadden wij veel erger verwacht, maar het was pijnloos. Je voelde letterlijk niets! Een zeer professionele team. We werden eveneens stap voor stap begeleid en alles was voor ons vertaald in het Nederlands. We zijn aangenaam verrast van dit weekend. Istanbul is ook een zeer mooie stad met vriendelijke mensen. We gaan daar zeker nog eens op citytrip !

Pluspunten

Na lang zoeken via een vriend bij Globalhair terechtgekomen. Alles is perfect en pijnloos verlopen met de beste service die ik ooit heb gekregen. Berkant werkt met een vaste team die zeer goed hun job kennen. Perfecte uitleg voor,tijdens en na de behandeling. Zeker aan te raden.

Voor mij geen alles was tiptop innorde.

Pluspunten

-Aartsen en verpleegkundigen zijn zeer kundig -Begeleiding is top -Nederlandse medewerkers die jou het gehele proces stap voor stap uitleggen -bij terugkeer naar Nederland heb je steeds contact met Berkan over het verloop van je haartransplantatie

Wat mij opviel is dat zowel de artsen als de andere medewerkers niet heel goed Engels spreken. Voor sommige ook niet nodig als daar iemand loopt die de Nederlandse taal machtig is

Pluspunten

After careful research into several different clinics I decided to use Global Hair for my hair transplant. They were very organized, informative, and professional. The procedure went exremely well, they talked me through each step of the procedure which made me feel very comfortable. Overall, I had a great experience with this clinic and would highly recommend anyone who needs this procedure done to contact Global Hair!

Pluspunten

Opgehaald van het vliegveld en naar een prima hotel gebracht. Ook de volgende dagen was het transport prima geregeld. In de kliniek ontvangen door een Nederlandse tolk die de hele dag aanwezig bleef. Arts en assistenten waren professineel en vriendelijk. Open communicatie. Een verschil van inzicht over de nieuwe haarlijn werd direct door hen opgepakt en naar tevredenheid opgelost. De behandeling werd toegewijd en precies uitgevoerd in een prettige sfeer. (Je zou er haast voor je lol naar toe gaan ;-) Uitgebreide voorlichting over hoe je de eerste 10 dagen de grafts en donorplek moet behandelen. Middelen daarvoor werden ook bijgeleverd. Ben twee dagen terug en heb zelf wat onderschat hoe beperkt ik ben in mijn bewegingen deze eerste dagen. Zal komen door het grote oppervlak wat ik heb laten doen. Tip voor toekomstige klanten: Vraag daar even goed naar. Berkant is trouwens altijd zeer goed bereikbaar voor, tijdens en ook nu nog na het hele gebeuren. Zeer tevreden over m'n nieuwe haarlijn en het hele proces. Erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat over een paar maanden. Zal Berkant en zijn bedrijf zeker aanbevelen.

Misschien kun je wat met de tip die ik toekomstige klanten geef, maar verder vooral: Houden zo!

Pluspunten

Alles goed geregeld, je kan met al je vragen altijd terecht. Zelfs als je nog aan het twijfelen bent! Goed persoonlijk contact en tijdens de behandeling altijd iemand erbij die Nederlands spreekt en kan vertalen naar het Turks waardoor de communicatie altijd goed is. De behandeling zelf is wel een lange zit en de verdovingen moet je echt even doorbijten. We krijg je in de middag even pauze en staat er eten voor je klaar. All met al is het mij heel goed bevallen!

Eigenlijk geen.

Pluspunten

Berkant heeft zijn uiterste best gedaan om me bij te staan met alle vragen die ik had. Zelfs voor we besloten hadden of het door zou gaan of niet stond hij me steeds te woord. Eenmaal ik de vlucht geboekt had heeft hij onmiddellijk de hele logistiek van de operatie vastgelegd. Een persoonlijke chauffeur wacht je op wanneer je de luchthaven verlaat en zorgt voor alle bestemmingen die je nodig hebt als klant. De begeleiding van en naar de kliniek is uiterst professioneel en zowel de dokters als de verpleegkundigen deden er alles aan om de procedure zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Ze overleggen samen met jou wat de mogelijkheden zijn en tonen achteraf hun voorstellen om je als klant de beste keuze te laten maken. De operatie zelf verliep vlot en het is duidelijk dat degenen die aan jouw haar werken oprecht geïnteresseerd zijn in de beste resultaten naar boven te halen. Achteraf krijg je medicijnen en een grondige uitleg over de naverzorging die je uit hoort te voeren. Berkant zelf volgt je vanaf dan digitaal op en geeft advies over alle aspecten omtrent het genezingsproces. Ik ben zeer tevreden van de afgelopen dagen en zal jullie op de hoogte houden van de eindresultaten. P.

Pluspunten

Alles geregeld zoals beloofd! Relax dat je met je vragen een whatsapp berichtje kan sturen en dan snel antwoord krijg. Ook super leuk dat er wordt gebeld naar de operatie door Berkan!! Ga zo door! Update 22-06-2018 we zijn inmiddels ruim een week verder en ik ben erg onder de indruk over het contact met global hair snel even een foto direct antwoord advies over shampoo echt nog een bedrijf die doet wat ze zeggen en mee denken met jou!!!!

Niet van toepassing

Pluspunten

Van A tot Z alles perfect geregeld. Kan het iedereen aanbevelen!

Pluspunten

Afgelopen dinsdag 21 mei heb ik de FUE behandeling gedaan in Istanbul bij Global Hair. Bij de aankomst op het vliegveld stond er een chauffeur klaar die me naar ons hotel zal brengen. Voor een klein bedrag heb ik voor de 5 ster upgrade gekozen en dit is een uitstekend hotel. De volgende dag stond de chauffeur klaar om me naar het team te brengen die me onder handen zal nemen. Bij aankomst stond een Nederlands sprekende dame me op te wachten, die de gehele behandeling bij me bleef. De behandeling is goed gegaan en heb ik als prettig ervaren. Het is een lange zit, maar zeker de moeite waard. Berkant heeft een gespecialiseerd team bij elkaar gebracht. Van het ophalen van het vliegveld tot aan het terug brengen, alles is top geregeld. Nu terug in Nederland en al diverse keren contact gehad met Berkant, super wordt je geholpen. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, maar heb er veel vertrouwen in.

Pluspunten

Afgelopen vrijdag 18 mei heb ik de FUE behandeling gedaan in Istanbul bij Global Hair. Op donderdag aangekomen op de airport stond de chauffeur klaar met een bordje vervolgens 20 minuten naar het hotel. Ik heb een upgrade gedaan naar 5 sterren, erg fijn hotel. De volgende ochtend brengt de chauffeur je naar de privé kliniek, ziet er allemaal prachtig uit. Intake gesprek met de arts en de behandeling kan beginnen. Verdovingen erin voor een pijnloos verloop. Dan even de knop omzetten en 5 uur later ben je klaar met nog een lunch tussendoor. Het is me allemaal reuze mee gevallen. Belangrijk is wel om daarna je rust te nemen daarom heb ik ervoor gekozen om bij te boeken en de eerste dagen na de behandeling in Istanbul te blijven. Ik werk zelf online dus geen probleem verder. Berkant is een goeie kerel die een mooi team bij elkaar gebracht heeft. Je ziet dat ze allemaal veel ervaring hebben en weten waar ze mee bezig zijn, want uiteindelijk is het monnikenwerk om al die grafts één voor één te plaatsen. Ik ben blij met de stap die ik heb ondernomen door het te doen en nu even geduld hebben.

Pluspunten

Ik heb op 4 jan 2018 3000/3500 laten implanteren vooral om mijn haarlijn en een beetje bij de kruin op te vullen. We zijn nu zo 4 maanden verder en het begint als een raket te groeien. Over het resultaat tot en met nu ben ik zeer tevreden. Ik weet dat het ongeveer na een jaar pas het eindresultaat is maar het begint er goed uit te zien. Berkant is een goeie jongen die je bij alles helpt en je er goed over informeert, we hebben nu nog steeds contact en dat verloopt soepeltjes. Ik kan niet meer zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel hem als zijn team. De dames die het werk doen weten precies wat ze doen en je ziet gewoon dat ze jaren ervaring hebben, de behandeling zelf heb ik als pijnloos ervaren. De verdovings prikken vielen opzich ook wel mee, het enige nare was dat toen ze die vloeistof in je hoofd spuiten zodat het wat opzwelt een naar gevoel is Haha. Dus bij deze Globailhair is zeer zeker een aanrader en ik zou zo weer terugkomen en alles opnieuw doen bij deze team!

Ik wil niet veel zeuren maar een kleine pauze want na uren liggen begin je helemaal stijf te worden.

Pluspunten

Leuke gezellige team. Nederlanders sprekende begleiders berkan en Esra. Die de heleochtend vroeg en tot laat in middag echt bij je zijn en helpen met alles. Om het beste resultaat eruit te halen. helemaal top. Privé chauffeur netjes op tijd het ophalen van vliegveld. Het helpen met inchecken in hotel. En brengen naar de kliniek. Heel erg behulpzaam. Global Hair echt een aanrader

Geen

Pluspunten

- transfer op tijd - de ingreep was geheel pijnloos op de verdoving na. -leuke team. -berkant heeft ons goed begeleid voor en na de behandeling.

Geen

Pluspunten

Erg proffesioneel geregeld van begin tot eind resultaat perfect nazorg ook perfect leuk personeel echt je geld waard ! Gr Ronny Luteijn

Geen

Pluspunten

Berkant en ze team! Bedankt!! Wij vonden het allemaal waanzinnig goed geregeld en erg fijn dat er iemand bij was om alles uit te leggen wat er allemaal ging gebeuren!

Fruitweg 22

2321 GK Leiden