Scherpe prijs. Snel geleverd

Duidelijke omschrijving en zeer snel leverbaar. Vriendelijke personeel.

Duidelijk en snel!

Goede ervaring; een van weinigen die het product (echt) op voorraad hadden. Vervolgens ook nog eens super snel geleverd.

Snelle levering en duidelijke webshop

Zeer snelle levering en goed ingepakt

Scherpe prijzen, snelle veilige levering

Ik geef vrijwel nooit meer beoordelingen af. Het kost teveel tijd omdat iedereen over alles feedback vraagt (serieuze review-inflatie). Soms maak ik een uitzondering als ik aangenaam verrast wordt, zoals nu bij Mobile-Harddisk.nl Goede website. Scherpe prijzen. Levering volgende dag. Nieuwe harddisks en geheugenmodule degelijk en goed beschermd verzonden in meerdere lagen "bubble wrap". Veilige bezorging door vereiste handtekening. Top!

Altijd top advies en top levering

Mijn NAS moest worden uitgebreid. De kundigheid en snelheid van de sales support verbaasd me iedere keer weer.

Snelle en goede service

Snelle en goede service!

Prima levering

Snel geleverd.. HD moest snel vervangen worden Is dus gelukt

Goed en goedkoop

De bestelling was sneller en goedkoper dan bij Coolblue.

Professioneel en betrouwbaar

Mobile Harddisk is al jaren mijn eerste stop, wanneer ik op zoek moet naar nieuwe hardware. Niet alleen omdat ze kwaliteit producten verkopen, maar ook vanwege de product beschrijving op basis van hun eigen ervaringen. Ze weten dus precies wat ze verkopen. De service, support en communicatie is ook prima in orde. Mobile Harddisk weet precies hoe je klanten moet behouden.

adekwate snelle levering

ga zo door

Prima service en levering

Er werd nog apart gevraagd, toen ik mijn dock had besteld, of ik wel zeker wist of dit de juiste was en of deze wel zou werken met mijn laptop. Fijn dat men, ondanks de waarschuwing op de website, ook nog extra meedenkt met de klant.

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs en de producten waren zeer snel in huis. dank!

UItstekend, zoals gebruikelijk

Prima shop, snelle af handeling en nette prijzen.

Erg goed

Prima website. HD voor nas 4tb die ik kocht goedkoop geprijsd. Volgende dag al in huis. Kan niet beter.

Goede voorlichting

Goede voorlichting. Zeldzaam artikel was ook echt in voorraad. Snel verzonden. Goede prijs. Graag weer

Zeer goede service en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering binnen de afgesproken tijd

Perfecte service

Snelle levering en geleverd volgens specificatie

Perfecte winkel

Is nu mijn 2de aankoop en alles is zeer vlot verlopen zoals verwacht. Producten komen perfect en goede beschermd aan. Een aanrader

Prima bedrijf voor harrdisks

Dit blijft mij go to bedrijf als ik weer eens een harddisk nodig heb. Koop hier al jaren, en af en toe moet er een hd in een NAS vervangen worden. Nooit teleurgesteld geweest. Scherpe prijs. Zeer vlotte levering. Netjes en degelijk verpakt. Kortom alles prima

Supersnelle service en correcte levering

Een schijf van mijn NAS was defect geraakt en ik had geen vervangende schijven op voorraad. Na een telefoontje heeft Mobile-Harddisk.nl voor mij uitgezocht welke schijf uit het hedendaagse aanbod de juiste moest zijn om als vervanger te dienen. Daarna heb ik twee stuks besteld en die kon ik een half uur later bij ze ophalen. Top!

Goed advies en snelle levering

Mijn NAS gaf meldingen dat de harde schijven niet helemaal lekker liepen. Oorzaak: de schijven stonden niet op de compatibiliteitslijst van Synology. Een mailtje naar Mobile-Harddisk om advies kreeg snel antwoord met de juiste schijven. Met een link om snel te bestellen. Ik heb ook al eerder gebeld en kreeg goed advies (en zeker niet op verkoop gericht)

Snel, klantgericht

Ik heb een Caldigit TS3 plus bij Mobile-Harddisk.nl besteld. Ik kreeg na mijn bestelling een mailtje waarin ik werd geïnformeerd over limitaties omtrent schermen aansluiten via een hub in combinatie met bepaalde Apple computers, zodat ik niet voor vervelende verrassingen zou komen te staan. Ontzettend klantvriendelijk! En de prijs was ook zeer scherp. Erg tevreden dus!

Betrouwbaar

In het verleden wat vragen gehad over een netwerkschijf. Die zijn toen heel netjes beantwoord. Soms met iemand van Mobile-Harddisk aan de telefoon. Zo'n service staat in mijn geheugen gegrift. Sindsdien koop ik al mijn spullen bij Mobile-Harddisk, ook al zijn die elders wat euro's goedkoper. Wellicht ook een les voor andere webwinkels. Een goede service heeft (ongezien) meer effect dan vele dure reclameboodschappen. Deze eeuwige trouw werkt ook de andere kant op. Een keer een slechte ervaring en ik koop er nooit meer. Hoe goedkoop ook.

uitstekend

Al jaren een zeer goede ervaringen met de bedrijf

Duidelijk, soepel, snel, prima prijzen

Duidelijke informatie op de website, 2 NAS-schijven snel besteld voor de juiste prijs, bestelling snel afgehandeld en soepel opgehaald in Haarlem.