Ja, gewoon super!

TrueBase gaf de beste prijs voor het gezochte product, op de site netjes aangegeven dat het product niet op voorraad was. Toch een bestelling geplaatst en werd een paar weken later netjes geleverd. Top!

perfect

Als je over "trueBase" spreekt, dan spreek je over: -duidelijke site -niet de goedkoopste, -wel veel keuze en goede aanbiedingen -perfecte levering, snel en goed verpakt -snelle klantenservice Al met al een goede partij. Volhouden!!

Zeer goed met alles

Bestelling en de info daar over zo ook de levering, niets mis

Snel en duidelijke communicatie

Zoals de tittel zegt het product dat ik bestelde was niet voorradig stond duidelijk op de site en ik werd via mail goed geïnformeerd over de volgende stappen al bij al een zeer positieve ervaring…

Netje en Snel!

Netjes en snel geholpen, Eerst via de chat op de website en daarna met het verwerken van de bestelling, goed geregeld! Bedankt!

Snelle reactie en snelle levering

Snelle reactie op voorraad vraag en vervolgens snelle levering.

Tiptop in orde

Ds1817+ besteld omdat mijn 1812+ was overleden. Keurig verpakt in originele doos, refurbished? Gewoon als nieuw, compleet met alle originele zaken. Erg blij mee, prima prijs ook. Aanrader.

Top Service

Enkele refurbished HDD's gekocht, top hulp op de chat, zeer snelle levering en schijven perfect in orde

Top webshop !

Had switch besteld maar was blijkbaar niet op stock. Na contact met Truebase ging hij maandag binnenkomen en asap verstuurd worden, echter ineens zaterdag was hij al thuis. Top klantenservice ook die alles in het werk stelt om je toch snel te helpen! Misschien een paar euro duurder als elders maar je bent wel zeker dat je kwaliteit en service hebt! Doe zo verder TRUEBASE ! Een tevreden Vlaming hier !

Prima advies en levering

1 van mijn NAS schijven gaf foutmeldingen na 5 jaar. Prima advies over vervanging en goede levering

Eerste keer bij Truebase besteld, alles prima!

Kwam Truebase tegen op Tweakers en zocht een hard disk voor mijn Nas. Prijs was goed, snel bezorgd en was prima verpakt.

prima ervaring

duidelijke omschrijving op website, snelle levering

Ordering my harddisk was wasy, delivery was next day. Excellent.

Ordering my harddisk was wasy, delivery was next day. Excellent. Truebase services were exactly as they promise. Perfect job.

Excellent experience and service from TrueBase

Replied quickly to email request. price very competitive too and delivery very fast to France. Highly recommended

TOP service, eigen fout werd netjes opgepakt en afgehandeld.

Met blackfriday zelf een foutje gemaakt met het aantal harde schijven. Om geen extra verzendkosten te krijgen werd er een passende oplossing aangeboden en werd de hardware zorgvuldig verpakt netjes en snel opgestuurd! Kortom TOP service!

perfect zoals altijd

zoals altijd ging alles van een leien dak, de bestelling, de betaling en levering en in dit geval ook de nazorg. Door niet goed lezen van mij, kreeg ik de HD niet aan de gang in een pc. Na chatten (zelfs buiten kantoortijden!) en opsturen van een kabeltje (gratis!) perfect opgelost. Waarvoor nogmaals mijn dank.

Strak schema

Nooit eerder gehoord van TrueBase, maar via Tweakers viel op dat ze mijn keuze van nieuwe nas Synology DS420+ aan een scherpe prijs konden leveren. Ze waren net niet de goedkoopste, maar de aangeboden mogelijkheid om de HDD schijven en extra RAM-geheugen in te bouwen, trok me over de streep. Onberispelijke en stipte levering - en sinds vorig weekend staat de nas hier te snorren als een kat. Bedankt aan de ploeg daar!

Hallo Dirk Een jaar geleden hebben we onze naam gewijzigd naar TrueBase; misschien kende je ons daarvoor als Mobile-Harddisk.nl. Dank voor je review! Groet, Boy

Geweldig goede service!

Mijn 9 jaar oude 412+ gaf problemen waar ik als leek erg over in zat. Contact met TrueBase - waar ik destijds de NAS kocht - voelde als een warm bad. Ik werd zorgvuldig stap voor stap op weg geholpen naar herstel. Dat herstel is nu gaande en ik heb er alle vertrouwen in dat het met de hulp van Marco en zijn achterban helemaal goed komt.

Fantastisch!!!

Het juiste product voor de juiste prijs aanbieden! Dat is niet altijd makkelijk, maar TrueBase.nl maakt het gewoon waar. Terwijl de ‘grote van TV bekende’ bedrijven achter de feiten aanhobbelen, zit TrueBase.nl strak op de bal. Ook met after sale service. Gewoon klasse!

Geheel prima

Ondanks dat ik nog nooit van Truebase gehoord had, hadden zij precies de disk die we nodig hadden en konden ze die snel leveren.

Hallo Jeroen, Dank voor je review. Een jaar geleden hebben we onze naam gewijzigd naar TrueBase; misschien kende je ons daarvoor als Mobile-Harddisk.nl.

Zeer prettig contact en goede service.

Ik werd tijdens het bestelproces goed op de hoogte gehouden. Door een storing helaas 1 dag vertraging. Om dit goed te maken een mooi presentje toegevoegd aan de levering. Omdat ik een fout had gemaakt tijdens de bestelling (afhalen ipv verzenden aangeklikt) telefonisch contact opgenomen. Nauwelijks wachttijd en mijn fout werd direct hersteld en pakket werd dezelfde dag nog verzenden. Fijn dat er nog bedrijven zijn die klanttevredenheid zo hoog in het vaandel hebben staan, complimenten hiervoor!

Prima prijs en uitstekende service

Makkelijk bestellen en betalen. Bestelling snel en op tijd geleverd. Volgende keer weer.

zoals beschreven

goede prijs kwaliteit, snel verzonden

Top !

Livraison rapide, contact rapide et super, nickel !

Snelle levering van 4 HD's in een goed verzorgde vepakking.

Ze zijn altijd accuraat en leveren snel. Vriendelijke hardwerkende mensen. Ga vooral zo door!

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.