Uitstekend advies.

Al eerder na volle tevredenheid hier besteld. Levering volgens afspraak. Mijn vragen werden vakkundig beantwoord.

Prima ervaring bij TrueBase.nl

Hier bestelde ik een exemplaar van Synology NAS. Samen met een 2Tb harde schijf. De volgende dag werd een en ander geleverd. Prima verpakt, Zowel de NAS als de harde schijf. De NAS was keurig afgeleverd met de harde schijven gemonteerd. Ik kon zo aan de slag. Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen aan een ieder.

Fijne en vlotte winkel met vriendelijk personeel!

Was door een defecte router met spoed op zoek naar vervanging, TrueBase gevonden en gebeld. Heel vriendelijk te woord gestaan. Hadden nog 1 model op voorraad, deze kunnen reserveren en dezelfde dag kunnen afhalen. Zeer tevreden over de ervaring.

Geweldige service!

Ik kreeg vakkundig advies over de vervangende voeding voor mijn Synology NAS en tips hoe ik eventueel de NAS zelf zou kunnen vervangen als de voeding niet het probleem zou blijken te zijn.

LaCie 4Tb externe HD voor bodemprijs

LaCie 4Tb externe HD voor bodemprijs en snel geleverd.

ik heb al verschillende jaren HDD en externe schijven gekocht goed geleverd geen problemen gehad. begin dit jaar een NAS met 4 schijven bestelt waar van laats 1 stuk ging naar wat mail verkeer terug gestuurd en weer netjes een nieuwe gekregen.

Mooie bekende producten makkelijk te bestellen.

Goede digitale herkenbare producten, handig website gemakkelijk te te overzien en te bestellen. En goed overzichtelijk met bestellen en nazorg met leveren. Blij mee.

Men heeft kennis van zaken en is behulpzaam

Ik ben al jaren klant bij hun (nog van dat ze Mobile-Harddisk) heetten. Ik heb niet het idee dat er sprake een teruggang in behulpzaamheid en kennisniveau. Zeer tevreden. Dat is de reden dat ik voor bepaalde zaken ook standaard naar hun terug ga (alles op netwerk-en NAS-gebied, sowieso). Mijn laatste bestelling (of eigenlijk’ levering ging niet helemaal goed door PostNL. Ze beweerden het pakketje bezorgd te hebben. Niet dus (geen bezorger op mijn camera’s, handtekening klopte niet). Ik snap dat TrueBase een formele reactie moet krijgen, maar ik zat intussen een week extra zonder NAS (de voeding was overleden). Dat was wel even balen.

Vriendelijke bediening en duidelijke informatie.

De medewerker, die ik aan de telefoon kreeg, kon mij heldere informatie verstrekken over mijn oude apparatuur en de huidige beschikbare alternatieven. Het ging om een NAS-station. De gemaakte afspraken over de samenstelling en levering van het nieuwe station zijn goed nagekomen. De mogelijkheid om de bestelling ook persoonlijk op te halen versterkt het gevoel van binding en betrouwbaarheid van dit bedrijf.

vandaag bestellen is morgen geleverd

bestel al vele jaren voor bedrijven en prive

Later geleverd

Alleen product was niet in voorraad wat later geleverd. Bij bestelling kreeg ik geen melding dat het product niet in voorraad was.

Degelijk en snel.

Nieuwe samengestelde Synology NAS werd geleverd. Voorbeeldige opvolging van bedtelling en afspraken.

Uitstekende service!

Heb een product gekocht dat foutief was geprijsd. Desondanks toch het product snel uitgeleverd tegen de condities van de oorspronkelijke order. Een additioneel product stond niet op de webshop. Na een telefoontje hebben ze direct het product toegevoegd aan de webshop. Deze direct besteld en samen met de andere order thuis laten bezorgen. Eerste ervaring met deze webshop maar is mijn uitstekend bevallen!

Een foutje in uw voordeel!

Er was een fout gemaakt maar dit werd zeer sportief opgemaakt. De bestelling werd niet geannuleerd maar gewoon uitgeleverd. Dat hoor je niet vaak. Het pakket werd snel verstuurd en het item was goed verpakt in plastic. Pakket werd via PostNL bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Vragen werden snel beantwoord.

Goede service en kwaliteit van producten

Mijn oude Synology NAS , ook bij Truebase vandaan, was toe aan een upgrade van de storage. Daar ik in het verleden goed geholpen was, was het nu eigenlijk ook een nobrainer om weer bij Truebase te bestellen. Prima producten en een goede service.

Top service! Kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Extra schijf besteld voor onze Back-up unit die we al eerder in het verleden hier besteld hadden. We hebben nu een aantal keer bij TrueBase / Mobile Hardisk besteld. Steeds was de ervaring goed, dus hebben we nu weer besteld. De transporteur heeft er een rommeltje van gemaakt maar Maikel van TrueBase heeft het goed opgelost. Top TrueBase! Tot de volgende bestelling!

Oprecht een prima webwinkel !

Prima webwinkel , de service afdeling reageert snel en adequaat op vragen of problemen! Zeker een webwinkel waar ik eerder zal bestellen dan een Coolblue of mediamarkt.

In de ochtend besteld, in de middag verpakt en in de avond verstuurt. Volgende dag uitgepakt en aangesloten. Was dus op voorraad.

Scherpe prijs en snelle levering.

Goed product, snel geleverd, prima communicatie

Nas Harddisk van 6 TB. Prima verpakt. Ik ben heel tevreden.

Niet helemaal de "volgende dag binnen" maar wel een dag later

Goede prijs, product en levering

Goede prijs, fijn product en snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende ervaring.

Makkelijk te bestellen, werd snel verzonden, goede communicatie. Was de eerste maal dat ik hier iets bestelde. Niets dan lof en tevredenheid. Ga zo door.

Topbedrijf

Zeer professioneel

Deskundig. Snelle reactie

Gaf mij goed advies over welke harde schijf het beste paste bij mijn oude NAS. De deskundigheid straalde er vanaf.

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.